neeq Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Πέρα από τα όσα σωστά αναφέρονται εδω. Κάνω άλλη μια μπακαλίστικη παρέμβαση για να κατανοήσω καλύτερα τις διαφορές. Καταλήξαμε στο οτι 7/4 εντελως διαφορετικά από 7/8 όχι μονο από την αίσθηση του beat που σου δίνουν αλλά και λόγω της διαφορετικής ομαδοποίησης η οποία λαμβάνει χώρα στα δύο αυτά μετρήματα. Το ερώτημά μου όμως παραμένει. Εγώ πχ ο άσχετος έχω μια στιγμή έμπνευσης και γράφω (λέμε τώρα) κομμάτι στα 7/8 σε τέμπο 80. Αν παίξω 7/4 σε τέμπο 160 δε θα έχω το ίδιο πράγμα? Ομαδοποιηση υπάρχει και στα 7/4 και στα 7/8. Δες το παραπανω ποστ μου. Αυτό που αλλάζει είναι ο τονισμος. Μετά υπάρχει και αυτό που λέει ο hwept, η οικονομία στη γραφή, αλλα αυτό γίνεται με μια μικρή υποχώρηση σχετικά με τους τονισμούς στην εκτέλεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Προσωπικά δεν δουλεύω χαρτί, γιατί δεν το έχω, αλλά κάνω sequencing (για μέρη τυμπάνων ως επί το πλείστον). Και επειδή στις ιδέες μου συχνά δουλεύω πειραγμένα μέτρα, ξεχωρίζω τέτοιες λεπτές διαφορές (όπως το 7/4 vs 7/8 που συζητάμε) δια της ατόπου, δηλαδή με βάσει τον ήχο του μετρονόμου του DAW μου. Ακούω δηλαδή πού βάζει ο μετρονόμος ισχυρά και πού ασθενή, και αν δεν αντιστοιχεί με αυτό που θέλω να παίξω, αλλάζω μέτρημα. Αν το μέτρημα με 6/4 π.χ. μου φαίνεται λάθος, δοκιμάζω 6/8 ή κάνω συνδυασμό 4/4 και 2/4 ή κάτι άλλο μέχρι να μου ακούγεται σωστός ο μετρονόμος. Μπακαλίστικο φυσικά από θεωρητική άποψη, και ίσως γραμμένο σε νότες να βγαίνει κάτι το τερατώδες, αλλά στο τέλος το drum part βγαίνει σωστό. Κάποια στιγμή βέβαια θα ήθελα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos A Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Αρα εν μερει απαντας μονος σου το ερωτημα σου. Λογιστικα γινεται, αλλα βαζεις το μετρονομο σου σε ταχυτητα ασχετη και γραφεις με μη οικονομικες αξιες. πχ το μηλο μου κοκκινο μπορει να ειδωθει και σαν 7/4 = 3/4 + 2/4 +2/4 με το μετρονομο στη διπλη ταχυτητα. Απλα θα γεμισεις την παρτιτουρα σου με δεκατα εκτα. οχι δεν ειναι σωστο αυτο το μηλο μου κοκκινο μπορει να γραφτει σε 7/4 αλλα να ξερεις οτι σε 7/4 ο παλμος ειναι στα τεταρτα αρα 2 μετρα 7/8 θα χωρεσουν σε ενα μετρο 7/4 ετσι θα εχεις ενα 7/8 μετρο που θα ξεκινα στο 1 και το αλλο(το 7/8) που θα ξεκινα στο 2 ογδοο του 4 beat ετσι οταν θα ερθεις παλι στο 1 του 7/4 μετρου 8α εχεις παιξει 2 7/8 8) www.myspace.com/anagnostopoulosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos A Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 02:43 μπαινουν τα τυμπανα ακους ξεκαθαρα ενα 7/4 (4+3) αλλα ο παλμος παραμενει στα τεταρτα 03¨56 ακους την καλιμπα που παιζει κοντρα στα 7/4 2 μετρα 7/8 04¨05 μπαινει το μπασο που παιζει 7/4 (4+3) τα ακορντα αλλαζουν το ενα στο 4 το επομενο στα 3 τεταρτα προσεξε οτι η καλιμπα συνεχιζει να παιζει τα 7/8 +7/8 οι Yellowjackets κερδισαν το Grammy με αυτο το δισκο !! ασχετο !! www.myspace.com/anagnostopoulosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Αφού βρήκατε τον αριθμητη εντάξει είστε ;) ο παρονομαστής συνήθως αλλάζει ανάλογα με το τι μας βολεύει στη σημειογραφία, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Η διαφορα στα 7/4 και 7/8 ειναι στην αισθηση που αφηνουν. ενα κλασικο 7/8 ειναι ο καρσιλαμας (του-πα του-πα του-πα-πα) ο καρσιλαμάς είναι 2+2+2+3=9/8, αυτό που έχεις γράψει είναι ο λάζικος ή μαντηλάτος (π.χ. τα παλαμάκια) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 ο καρσιλαμάς είναι 2+2+2+3=9/8, αυτό που έχεις γράψει είναι ο λάζικος ή μαντηλάτος (π.χ. τα παλαμάκια) +1 ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos A Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Aaron Parks-Nemesis αλλο ενα σε 7 !!!! www.myspace.com/anagnostopoulosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostasM Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Έτσι για να σας μπερδέψω, το γκρουπάρισμα είναι πάντα 3+2+2 και το ισχυρό είναι πάντα στο έ- (έ-να-και-δύ-ο-τρί-α), απλώς μπορεί το πρώτο μέτρο να είναι ελλιπές (να αρχίζει από το δυ- ή από το τρι-) ??? ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos A Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 σε ποιο λες ? www.myspace.com/anagnostopoulosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
niktkd93 Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 7/4 ειναι το κομματι οπως και αυτο το 7/8 κανει πιο μεγαλη αισθηση στους τονισμους μπορει να τονιστει ανα 3-2-2,2-2-3 ή και 2-3-2 ογδοα ενω το 7/4 τονιζεται συνηθως ανα 5-2,4-3 τεταρτα ! φυσικα οπως ειπαν και οι πιο πανω ειναι και πως θα το γραψει ο καθενας στο χαρτι αλλα εγω προσωπικα θα το εγραφα σε 7/4 και ενα εξτρα παραδειγμα που ισως να σε βοηθησει ειναι το το κομματια ειναι γραμμενο σε 8/8 τονισμενο ανα 3-3-2 ογδοα αλλα καποιος μπορει και να το μεταφραση σε 4/4 (προσωπικα δεν θα το εκανα) ελπιζω να βοηθησα ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση