Προς το περιεχόμενο

7/4 vs 7/8


G.K.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο καρσιλαμάς είναι 2+2+2+3=9/8, αυτό που έχεις γράψει είναι ο λάζικος ή μαντηλάτος

 

Σωστα. Μπηκα σε ξενα χωραφια (ελληνικα) κ την πατησα.

 

και ενα εξτρα παραδειγμα που ισως να σε βοηθησει ειναι το

το κομματια ειναι γραμμενο σε 8/8 τονισμενο ανα 3-3-2 ογδοα

αλλα καποιος μπορει και να το μεταφραση σε 4/4 (προσωπικα δεν θα το εκανα)

 

Αυτο το σχηματακι εμφανιζεται σε παρα πολα κλασσικο μεταλαδικα τραγουδια. Στο τυπικο 4/4 να γινεται σε καποια σημεια αυτο το γκρουπαρισμα 8ων 3-3-2

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πολύ ενδιαφέρον θρεντ (που μόλις είδα).

 

Θα ήθελα να προσθέσω ότι ένας βασικός παράγοντας που καθορίζει τον "παρονομαστή" είναι το τέμπο. Σε ένα γρήγορο κομμάτι συνηθίζεται να χρησιμοποιούμε μικρότερες αξίες από ότι σε ένα πιο αργό.

 

Βέβαια πολλοί τρόποι γραφής έχουν προκύψει από καθημερινή πρακτική και από μικρές "συμβάσεις", που έχουν γίνει προκειμένου να καταλαβαίνουμε καλύτερα μεταξύ μας για τι πράγμα μιλάμε.

Τα 8/8 που ανέφερε ο niktkd93 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, αφού με το που θα τα αναφέρεις αμέσως καταλαβαίνει ο συμπαίκτης περί τίνος πρόκειται, ενώ αν πεις π.χ. "4/4 με ομαδοποιημένα τα 8α σε 3-3-2", μπορεί να στραμπουλίξει το μυαλό του μέχρι να πιάσει τι λες.

Άλλο παράδειγμα είναι το ζεϊμπέκικο, που λόγω ταχύτητας θα έπρεπε θεωρητικά να γράφεται σε 9/4, αλλά έχουν επικρατήσει τα 9/8.

Τέλος, ένα uptempo swing θα γραφτεί σε 4/4, ακόμα κι είναι στα 250 bpm.      

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το σχηματακι εμφανιζεται σε παρα πολα κλασσικο μεταλαδικα τραγουδια. Στο τυπικο 4/4 να γινεται σε καποια σημεια αυτο το γκρουπαρισμα 8ων 3-3-2

 

 

 

 

Eμφανιζεται πολυ και στις λατιν μουσικες .

ειναι η πιο απλη μορφη ρουμπας και τουμπαο

guaracha 3-2

guaracha 2-3

 

(cuba)

 

αλλα και το  baiao

(brazil)

 

ολα ομως γραφονται σε 4/4

 

σε καμια περιπτωση δεν γραφετε 8/8. Δεν πρεπει να εχω συναντισει ποτε κατι γραμμενο σε 8/8 ,μονο 12/8 που παλι σαν 4/4 το ακους αλλα εκει εχεις λογο να το γραψεις ετσι.

 

 

 

 

 

 

www.myspace.com/anagnostopoulosmanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το σχηματακι εμφανιζεται σε παρα πολα κλασσικο μεταλαδικα τραγουδια. Στο τυπικο 4/4 να γινεται σε καποια σημεια αυτο το γκρουπαρισμα 8ων 3-3-2

 

 

 

 

 

Eμφανιζεται πολυ και στις λατιν μουσικες .

ειναι η πιο απλη μορφη ρουμπας και τουμπαο

guaracha 3-2

guaracha 2-3

 

(cuba)

 

αλλα και το  baiao

(brazil)

 

ολα ομως γραφονται σε 4/4

 

σε καμια περιπτωση δεν γραφετε 8/8. Δεν πρεπει να εχω συναντισει ποτε κατι γραμμενο σε 8/8 ,μονο 12/8 που παλι σαν 4/4 το ακους αλλα εκει εχεις λογο να το γραψεις ετσι.

Δεν είμαι σίγουρος για το τι γίνεται στο εξωτερικό (π.χ. δεν ξέρω αν οι Coldplay θα έγραφαν το Clocks σε 8/8 ή 4/4), αλλά σε διαβεβαιώ ότι στην Ελλάδα το να γράφεις κάποιο κομμάτι σε 8/8 (ή απλά να το πεις στους συμπαίκτες σου), είναι πολύ συνηθισμένο και παραπέμπει αμέσως στο συγκεκριμένο ρυθμό.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...στην Ελλάδα το να γράφεις κάποιο κομμάτι σε 8/8 (ή απλά να το πεις στους συμπαίκτες σου), είναι πολύ συνηθισμένο και παραπέμπει αμέσως στο συγκεκριμένο ρυθμό.

Όντως, αυτό συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις, εκτός κι αν πεις κατευθείαν την ονομασία του ρυθμού (Ζεϊμπέκικο, Τσιφτετέλι, Ρούμπα, Disco, Habanera, Samba, κλπ).
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον θρεντ (που μόλις είδα).

 

Θα ήθελα να προσθέσω ότι ένας βασικός παράγοντας που καθορίζει τον "παρονομαστή" είναι το τέμπο. Σε ένα γρήγορο κομμάτι συνηθίζεται να χρησιμοποιούμε μικρότερες αξίες από ότι σε ένα πιο αργό.

 

Βέβαια πολλοί τρόποι γραφής έχουν προκύψει από καθημερινή πρακτική και από μικρές "συμβάσεις", που έχουν γίνει προκειμένου να καταλαβαίνουμε καλύτερα μεταξύ μας για τι πράγμα μιλάμε.

Τα 8/8 που ανέφερε ο niktkd93 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, αφού με το που θα τα αναφέρεις αμέσως καταλαβαίνει ο συμπαίκτης περί τίνος πρόκειται, ενώ αν πεις π.χ. "4/4 με ομαδοποιημένα τα 8α σε 3-3-2", μπορεί να στραμπουλίξει το μυαλό του μέχρι να πιάσει τι λες.

Άλλο παράδειγμα είναι το ζεϊμπέκικο, που λόγω ταχύτητας θα έπρεπε θεωρητικά να γράφεται σε 9/4, αλλά έχουν επικρατήσει τα 9/8.

Τέλος, ένα uptempo swing θα γραφτεί σε 4/4, ακόμα κι είναι στα 250 bpm.      

 

 

 

 

 

Σωστα τα λες.

Να πω και εγω μια γνωμη για το 4/4 vs 8/8

 

Με τους μεγαλυτερους σε αξια παρονομαστες ομως εχουμε περισσοτερες επιλογες. Να σημειωσουμε ομως οτι μπορει σε ενα κομματι κατα τη ροη του να αλλαζουν οι τονισμοι. Το θεωρητικα σωστο θα ηταν να αλλαξουμε μετρο. Μπορουμε ομως να επιλεξουμε εξ αρχης ενα μετρο που να καλυπτει καποια αλλαγη κ να μη χρειαζεται να τη γραψουμε. Αυτο συνηθως γινεται επιλεγοντας μεγαλο παρονομαστη

 

Θα αναφερω σαν παραδειγμα το προηγουμενο τυπικο ροκ οπου το κλασσικο backbeat 4/4 μετατρεπεται σε 3-3-2 (τονισμοι 8ων). θεωρητικα στο συγκεκριμενο σημειο θα πρεπει να γραφτει 8/8 και σιγουρα οι μη εξοικοιωμενοι με το ρυθμικο σολφεζ θα το αντιληφθουν πιο ευκολα, οπως λεει ο Harris.

Ομως για λογους οικονομιας θα προτιμουσα να γραψω ολο το κομματι σε 4/4 και να δειξω τα accent, παρα σε 8/8 ή να περασω απο 4/4 σε 8/8

 

Εν ολιγοις ταυτιζομα με αυτο

 

Eμφανιζεται πολυ και στις λατιν μουσικες .

ειναι η πιο απλη μορφη ρουμπας και τουμπαο

guaracha 3-2

guaracha 2-3

(cuba)

αλλα και το  baiao

(brazil)

ολα ομως γραφονται σε 4/4

σε καμια περιπτωση δεν γραφετε 8/8. Δεν πρεπει να εχω συναντισει ποτε κατι γραμμενο σε 8/8 ,μονο 12/8 που παλι σαν 4/4 το ακους αλλα εκει εχεις λογο να το γραψεις ετσι.

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου