Moderator harilatron Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Θα περιμένω να ακούσω κι άλλες απόψεις. :) Ξέρετε, ήταν ένα πολύ χρήσιμο μάθημα στην ιστορία "κσύλο", "τόνος" κλπ. Όχι τίποτα το φοβερά ανατρεπτικό αλλά παρατηρήσεις σε σχέση με στοιχεία που περνούν απαρατήρητα μερικές φορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ θα σκεφτόμουν να βάλω το δίβιδο τρέμολο με τις μεγάλες και βαθιές βίδες, όπως σοφά αντικατέστησε η Fender στις κιθάρες της. Πάει βαθύτερα στο ξύλο και έχει καλύτερη στήριξη. Ασε δε που έχει και τα ωραία τα βαγονάκια που δεν σου τρυπούν την παλάμη. Ξέρω όμως πως σου αρέσει να "ασχολείσαι" και συνήθως οι ιδέες σου είναι και πρωτοποριακές. Αλλά... σκέφτεσαι σαν καμένος κιθαρίστας ρε γαμώτο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 ..Αλλά... σκέφτεσαι σαν καμένος κιθαρίστας ρε γαμώτο. Μα τι εννοείς? ;D Πρώτον, στην τελευταία μου κιθάρα έχω όντως δίβιδο Wilkinson (και είναι μια χαρά οπότε δεν βλέπω λόγο να ξαναπάω σε 6-βιδο γενικώς). Εν προκειμένω όμως, το 6-βιδο αυτό είναι original Fender (57/62), δουλεύει επίσης μια χαρά και το έχω πληρώσει περί τα 75 Ευρώ (οπότε δεν θέλω να το "ξοφορτωθώ"). Επίσης εδώ μιλάμε για μια μόντα "Κυριακή απόγευμα, ας κάνω μια πατέντα να λύσω άμεσα (και οριστικά?) το πρόβλημά μου. Μέχρι στιγμής νομίζω ότι πάει μια χαρά. Σκέφτομαι να φτιάξω "tone plates" από ανοξείδωτο, από μπρούτζο, από αλουμίνιο, από κόκκαλο βούβαλου, από γρανίτη, από κέρατο κρητικής αίγας κλπ. Το καθένα θα έχει τις δικές του ακουστικές ιδιότητες, διαφορετική συμβολή στον ήχο και διαφορετικό κόστος (αλλά τώρα σκέφτομαι σαν τον marathon ;D ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 (αλλά τώρα σκέφτομαι σαν τον marathon ;D ). ...άρα, είσαι στο σωστό δρόμο!!! ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 ...άρα, είσαι στο σωστό δρόμο!!! ;D Ένα πράγμα μου μένει: Να την τρίψω και να την πάω στον Κακανιάρη. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Με την προσθηκη του plate υποθετω οτι αλλαξε κατι στο attack της νοτας και ισως λιγο το sustain... :-\ wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Χρησιμοποιωντας ενα συνδυασμο πρωτοποριακων μεθωδων (Finite Element Analysis, καφεμαντεια και μυρισμα δαχτυλων) μπορω να πω με 140% βεβαιοτητα οτι η κιθαρα πλεον επιδυκνει εναν ελαφρως πιο compressed ηχο καθως και περισσοτερο sustain σε συνδυασμο με ενα μικρο τονισμο στα χαμηλομεσαια. Αλα κρεμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Χρησιμοποιωντας ενα συνδυασμο πρωτοποριακων μεθωδων (Finite Element Analysis, καφεμαντεια και μυρισμα δαχτυλων) μπορω να πω με 140% βεβαιοτητα οτι η κιθαρα πλεον επιδυκνει εναν ελαφρως πιο compressed ηχο καθως και περισσοτερο sustain σε συνδυασμο με ενα μικρο τονισμο στα χαμηλομεσαια. Αλα κρεμ. χμμ... περιεργο... τα δικα μου μοντέλα δειχνουν μειωση του sustain... ;D :P wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Χρησιμοποιωντας ενα συνδυασμο πρωτοποριακων μεθωδων (Finite Element Analysis, καφεμαντεια και μυρισμα δαχτυλων) μπορω να πω με 140% βεβαιοτητα οτι η κιθαρα πλεον επιδυκνει εναν ελαφρως πιο compressed ηχο καθως και περισσοτερο sustain σε συνδυασμο με ενα μικρο τονισμο στα χαμηλομεσαια. Αλα κρεμ. Θα πρέπει να ρίξω την ακρίβεια των προβλέψεών σου στο 100%. ;D Πράγματι εν πολλοίς κάτι τέτοιο συνέβη. Αυτό όμως που παρατήρησα είναι κάτι διαφορετικό που συνέβαινε παράλληλα. Καθώς είχα αναγκαστεί να ανεβάσω πολύ ψηλά τα saddles αυτά δεν ήταν όσο σταθερά είναι τώρα. Βέβαια, η δύναμη από τη χορδή τα κρατούσε στη θέση τους αλλά μπορούσα να αισθανθώ ότι δεν είναι στιβαρά πατημένα στη θέση τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να έχω την αίσθηση ότι ορισμένες νότες (κυρίως στα καντίνια) έσβηναν πιο γρήγορα από το φυσιολογικό. Δεν μιλάμε για "πρόβλημα" που θα διαπίστωνε ο καθένας με την πρώτη πενιά αλλά για ένα ήπιο "πνίξιμο" σε κάποιες στιγμές που δεν ήταν αυτό που περίμενα από αυτή την κιθάρα που την ξέρω τόσο καλά. Αυτό το φαινόμενο διορθώθηκε και πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με την προσθήκη αυτής της μικρής μάζας αλλά με το γεγονός ότι τα saddles είναι πλέον πιο σωστά σταθεροποιημένα. Γνωστό και αναμενόμενο θα μου πείτε. Αλλά εντυπωσιακό το πόσο μικρές λεπτομέρειες (όπως ένα σαθρό saddle που εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι είναι εντάξει) μπορούν να σου δημιουργήσουν λάθος εντύπωση για ένα όργανο που κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση