Moderator harilatron Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Τελικά έμαθα the hard way πόσο μαλακό ξύλο είναι το redwood και γιατί ενώ είναι τόσο εμφανίσιμο δεν χρησιμοποιείται και τόσο συχνά στην κιθαροπλαστική. Υπενθυμίζω ότι έπεσε κάποτε στα χέρια μου σχεδόν τυχαία ένα πανάλαφρο σώμα tele με top από redwood και καθώς η κιθάρα μου άρεσε αποφάσισα να φτιάξω μια ίδια strat. ( http://www.noiz.gr/index.php?topic=161187.msg433524#msg433524 ) Σήμερα είναι κάπως όπως στη συνημμένη photo. Το πρόβλημα ήταν ότι στην πορεία των σχεδόν 4 ετών που την έχω το redwood προοδευτικά υποχωρούσε (συμπιεζόταν?) κάτω από το 6-βιδο τρέμολο με αποτέλεσμα να έχω οδηγηθεί σε μια ακραία ρύθμιση στις βίδες των saddles. Πρόσφατα διαπίστωσα ότι δεν είχα άλλο περιθώριο ρύθμισης (τα saddles ήταν τέρμα σηκωμένα από τις βίδες τους) και ότι θα έπρεπε να βάλω neck shim για να ρυθμίσω το action. Αυτό βέβαια δεν θα σταματούσε το πρόβλημα το οποίο κατέστη φανερό (διάβρωση/συμπίεση του ξύλου) όταν έβγαλα τη γέφυρα. (Περίμενα τι περίπου θα αντικρίσω καθώς κάποιες φορές είχε χρειαστεί να σφίξω τις 6 βίδες). Αποφάσισα να διορθώσω ριζικά το πρόβλημα τοποθετώντας κάτι σκληρό εκεί. Η πρώτη σκέψη ήταν να ρουτάρω σε κάποιο βάθος (π.χ. 20-30 mm) και να συμπληρώσω ένα σκληρό κομμάτι ξύλο με κόλλα, να ξανακάνω τις τρύπες (αυτή τη στιγμή δεν έχουν πρόβλημα) και να εφαρμόσω τοπικά βερνίκι (ή και όχι - να το παίξω Eric Johnson ;D). Αυτή θα είναι και η τελική λύση αν η παρούσα προσέγγιση δεν δουλέψει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jks4050 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 περα απο την κιθαρα που ειναι πανεμορφη - δεν καταλαβα τι θες να κανεις. παρακολουθω :o :o :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Αντί ξύλου, αποφάσισα για λόγους ευκολίας να δοκιμάσω ένα ανοξείδωτο plate. Το πάχος του είναι 2 mm και του άνοιξα τρύπες για τις 6 βίδες και ακόμα 2 βίδες για τη δική του στήριξη πάνω στο ξύλο. Εξυγίανα την περιοχή με το dremel, ώστε να γίνει λίγο-πολύ επίπεδη, συμπλήρωσα μείγμα κόλλας με ρινίσματα ξύλου και εφάρμοσα το plate αρχικά με τις 6 βίδες (+ τις 2 "δικές του"). Μόλις η κόλλα άρχισε να τραβάει το έσφιξα ώστε να φύγει η περίσσεια (την οποία σκούπισα αμέσως). Το αποτέλεσμα είναι μια τέλεια επαφή αυτού του plate με το σώμα. Στη συνέχεια έβαλα τη γέφυρα, πέρασα χορδές και όλα καλά. Το τρέμολο δουλεύει πάρα πολύ καλά, με απίστευτα χαμηλές τριβές και πολύ ωραία αίσθηση. Γενικά θεωρώ αναβάθμιση και όχι επισκευή αυτό που έγινε. :) (Ρε λες να αρχίσω να πουλάω Stainless Steel "tone plates" -έτσι θα τα λέω- για 6βιδα τρέμολο? ;D ;D ;D ) Ο ήχος επηρεάστηκε. Όχι δραματικά αλλά εγώ που την έχω 4 χρόνια άκουσα κάποια διαφορά. Ποια θα ήταν η εκτίμησή σας για την αλλαγή που επέφερε στον ήχο αυτή η προσθήκη? :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jks4050 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 τωρα το επιασα, καλο φενεται εχεις διαφορά τωρα που ειναι μεταλλο-μεταλλο στην γεφυρα? δεν ανεβηκες πολυ ψιλα? και ενα τελευταιο παιζεις με αυτο το action ή δεν το εχεις ρυθμισει ακομα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Το action εκεί φαίνεται ψηλό, αλλά στην ταστιέρα είναι φυσιολογικό. :) Παραθέτω και άλλη μια φωτογραφία που θα κάνει τον marathon να πει τη λέξη "Κακανιάρης". ;D Η ιδιαίτερη συμπεριφορά αυτού του κσύλου φαίνεται και στα cracks που έχει αναπτύξει στο βερνίκι. (Η άλλη κιθάρα δεν τα έχει κάνει τόσο έντονα). Προφανώς το redwood θέλει να... αναπνεύσει ( ;D ) γιατί το ίδιο φινίρισμα στην άλλη πλευρά της κιθάρας που είναι alder αντέχει μια χαρά. Γενικά αν έπαιρνα ξανά κιθάρα με τέτοιο ξύλο, θα φρόντιζα να της περάσει κάποιος ειδικός κάποιο καλό στρώμα από κάποιο ΠΟΛΥ σκληρό βερνίκι και τα κατάλληλα sealer από κάτω. :) Αυτές οι 2 μου κιθάρες έχουν αποκτήσει φυσικό relic μέσα σε λίγα χρόνια με μισή ώρα παίξιμο την ημέρα. :) (Οι άλλες έχουν εμφάνιση "παρθένας"). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Να ξεκινήσω απ'το τελευταίο σου πσοτ και να σου πω, πως το ξύλο δεν είχε ξεραθεί όσο έπρεπε και επίσης, αν αρχικά είχε περαστεί καλά το sealer δε νομίζω να γινόταν αυτό, αρά αυτό είναι αποτέλεσμα φρέσκου ξύλου και πολύ λεπτού στρώματος sealer που πολλές φορές γίνετε απ'το φόβο μη χαλάσει τα νερά του ξύλου (πράγμα που δεν ισχύει). Στη γέφυρα τώρα, αν ρωτούσες πριν προχωρήσεις στο mod που έκανες, θα σου έλεγα να πάρεις την Super-Vee Bladeruner γέφυρα και εκεί να της βάλεις το..."tone plate" σου. Ο λόγος είναι ότι η bladeruner έχει σταθερό το σημείο που βιδώνει και κινείτε μόνο το tremolo plate με τα saddles. Έτσι θα είχες πολύ λιγότερη πίεση στο σημείο με τις βίδες. Αυτό που έκανες εσύ, ίσως κρατήσει για αρκετό καιρό, αν όμως δεν έχεις "φάει" το ξύλο μέχρι να φύγεις απ'το redwood καπάκι, ίσως το ξανακάνει. Αν δεν θέλεις να πας σε άλλη γέφυρα όπως αυτή που προτείνω παραπάνω, καλό θα είναι να βρεις ένα κομμάτι μέταλλο πιο παχύ, τόσο ώστε να φας το ξύλο μέχρι να βρεις alder. Εκεί θα πατήσει η μεταλλική πλάκα και από πάνω το τρέμολο σου. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Σε σχέση με το φινίρισμα πράγματι με σωστά υλικά και και τη σωστή εφαρμογή ίσως θα είχε δουλέψει. Έχοντας όμως βάψει/βερνικώσει διάφορα κομμάτια έχω όμως να πω ότι αυτές οι δύο επιφάνειες (τα καπάκια από αυτές τις δύο κιθάρες) είναι τα μόνα ξύλα που μου δημιούργησαν πρόβλημα. Σε σχέση με τη γέφυρα, αυτή που δείχνεις έχει όντως ενδιαφέρον αλλά εδώ μιλάμε για μια λύση με μηδενικό κόστος και με υλικά που είχα διαθέσιμα χθες το απόγευμα που με έπιασε οίστρος. (Το πλακάκι το έφτιαξα μέσα σε μισή ώρα και άλλη μισή ώρα έφαγα στο βάλε-βγάλε τη γέφυρα (χωρίς την αναμονή για την κόλλα)). Νομίζω ότι δεν μπορεί να βουτήξει άλλο. Εξάλλου, κι εδώ έχουμε μια κατάσταση όπου το πλακάκι είναι σταθερό ως προς το ξύλο και το κινητό μέρος ακουμπάει πάνω στο μέταλλο. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Νομίζω ότι δεν μπορεί να βουτήξει άλλο. Εξάλλου, κι εδώ έχουμε μια κατάσταση όπου το πλακάκι είναι σταθερό ως προς το ξύλο και το κινητό μέρος ακουμπάει πάνω στο μέταλλο. :) Μακάρι να μην πάει άλλο κάτω, αλλά αυτό που έλεγα εγώ είναι ότι αν το πλακάκι πατάει στο redwood ίσως το ξανακάνει, ας ευχηθούμε όμως πως όχι. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hot_sauce Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2012 Ποια θα ήταν η εκτίμησή σας για την αλλαγή που επέφερε στον ήχο αυτή η προσθήκη? :) καλή για μέταλ? :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2012 Ποια θα ήταν η εκτίμησή σας για την αλλαγή που επέφερε στον ήχο αυτή η προσθήκη? :) Εγώ θα περίμενα ότι ο ήχος θα χάσει κάτι τις από τα άκρα του (πολύ μπάσα - πολύ πρίμα)...και ίσως να ενισχυθεί το "τσίγκινο" attack που, ως Strat, φαντάζομαι πως έχει. Αν έχω πέσει τελείως έξω θα ισχυριστώ πως αυτά που ακούς τα φαντάζεσαι και πως οι Strat είναι κουπιά. ;D ;D τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση