Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Το κάθε εργαλείο έχει τις δυνατότητες του και την προσωπκότητα του. Αλλά όταν ένας καλιτέχνης κάνει θαύματα με ένα απλό μολύβι (μιλώντας γαι ζωγραφική) τοτε πιστεύω οτι και εσύ θα μπορείς να κάνεις θαύματα με το πιο φτηνό συνθ.

 

Για το Ανδρομέδα μια ένσταση , δεν το προτείνω γιατι είναι προβληματικό.

 

Αν σε ενδιαφέρει κυρίως η δημιουργία ήχου με πολυ καλό μπάσο τοτε πάρε αναλογικό.

Αν σε ενδιαφέρει κυρίως η δημιουργία πολύπλοκων ήχων (sounscapes, textures, σχεδον ακουστικών κτλ τκλ) πάρε Virtual Analog.

Αν σε ενδιαφέρει η μουσική και η ενορχήστρωση  τοτε πάρε workstation.

Αν σε ενδιαφέρει κάτι οικονομικό πάρε software.

Αν θέλεις τσάμπα πάρε freeware.

 

Αν σε ενδιαφέρουν όλα τα παραπάνω τότε πάρε κάτι που τα συνδυάζει όλα.

 

Αλλά πάνω απο όλα να θυμάσαι οτι η αγορά κρατά μια στιγμή , η μάθηση μια ζωή.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Δημοσιευμένο

Που το θυμηθήκατε αυτό το thread ? Άλλες εποχές τότε..... ;D ;D

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

Κάτι μάζεψα, πήρα τότε το triton, για μια φάση είχα λεφτά , αλλά το 2005 πήρα αμάξι και τώρα δεν έχω λεφτά έδωσα ότι είχα και χρωστάω και άλλα λεφτά.

 

Έχω όμως αμάξι!!

 

Όσο για workstation, μετά ψήθηκα στο sonar και διάφορα soft και δεν νομίζω να επενδύσω ποτέ σε workstation για δουλειά στο σπίτι, υπερκαλύπτομαι.

 

Έτσι είναι φίλε, όλα αυτά τα χρόνια με την βοήθεια του Noiz απέκτησα άποψη για αυτό που χρειάζομαι πραγματικά για την μουσικοτεχνολογική μου ευχαρίστηση.

 

Το tritonaki με καλύπτει για live και πρόβες γιατι κουβαλιέται κι ευκολα.

 

Χρησιμοποιείστε την δύναμη του Noiz σωστά και μόνο για καλούς, ευγενείς σκοπούς.

 

Αλίμονο στην ανθρωπότητα αν πέσει η δύναμη του  Noiz σε λάθος χέρια, το αποτέλεσμα θα είναι αναγεννησιακά καταστροφικό.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

μεγάλωσα ρε φίλε, ήθελα και ένα αμαξάκι καλό να πηγαίνει και να μην με αφήνει. To kle παραμένει ως έχει, για μες την πόλη και θα το κρατήσω μέχρι να λιώσει. Εχει ψωμί ακόμα.

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

Το 1987 σε κάποιο studio της Θεσ/νίκης, πιτσιρικάς εγώ τότε, είχα μια κουβέντα με ένα πολύ καλό φίλο και γ....ο πληκτρά και μουρλό (με τη καλή έννοια) φυσικά, Γ. Πεντζίκης, (οι παλιότεροι τον ξέρουν σίγουρα), για το πιο είναι το καλύτερο synth.

Ήθελα βλέπετε την γνώμη του παλιότερου.

Λεφτά έχεις? με ρωτά. Όχι του απαντώ, (Θα έβρισκα μεν αλλά). Η απάντησή του?

Κανένα δεν είναι καλό. το μηχάνημα δεν κάνει τον πληκτρά αλλά το αντίθετο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους συνθέτες. Το μόνο που σου δίνουν είναι κάποια περισσότερα ηχοχρώματα, τα οποία αν δεν ξές πως θα τα χρησιμοποιήσεις το μόνο που θα σου κάνουν είναι να σε μπερδέψουν περισσότερο.

Είχε δίκιο? δεν το έχω ανακαλύψει ακόμη γιατί ψάχνομαι με αυτά που έχω.

Μήπως πρέπει να το ψάξετε και εσείς?

Τα μηχανήματα δεν παλιώνουν ποτέ. Tο marketing τα παλιώνει για να μπορέσει να επιβιώσει, και μαζί του όσοι το προωθούν.

Μήπως αν είχατε όχι πολλά μόνο μια TR909 ή Linn 9000, ένα TB303, ένα Jupiter 8 ή Prophet 5, άντε και ένα EMU II ή ΑΚΑΙ S1000 και ένα 16αρι multitrack και κάποια effect δε θα κάνατε όποια δουλειά θέλατε?

Φαντασία να υπάρχει όρεξη και χρόνος για ψάξιμο.

 

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...