Προς το περιεχόμενο

Μέγιστος προβληματισμός με Home Studio

Will

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας!

Εχω λίγα χρόνια που ηχογραφώ, είμαι ακόμα άσχετος (επι της ουσίας) και θα ήθελα την βοήθεια σας.

Τα μηχανήματα που διαθέτω είναι:

Μίκτης Soundcraft Folio Spirit F1

Μικρόφωνα http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,343,pid,343,nodeid,2,_language,EN,country,.html

μερικα shure δυναμικά

και ενα καλο λαπτοπ.

Μέχρι τώρα "τράβαγα" ενα TRS απο το μίκτη στο pc και έκανα τα λοιπά στο Cubase...

Σκοπός μου είναι να αναβαθμίσω την ποιότητα του ήχου μου και να μπορέσω να ηχογραφήσω και τύμπανα. Τι μπορείτε να μου προτείνετε σαν setup. Audio interface? Διαθέτω 400-500 ευρω σε πρώτη φάση. Να πεταξω την soundcraft και να πάρω μια τέτοια http://www.thomann.de/gr/motu_ultralite_mkiii_hybrid.htm? Η να την κρατησω και να συνδιάσω μίκτη με audio interface? Γίνεται...?!? Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων ολους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Administrator

Η κάρτα ήχου αποτελείται απο 2 κύρια μέρη:

1. Ο μείκτης / κονσόλα (οι είσοδοι)

2. Ο Analog to Digital μετατροπέας

Αν έχεις αρκετές εισόδους για τα μικρόφωνα που θα χρειαστείς στην κονσόλα σου και είσαι ικανοποιημένος απο την ποιότητα της (θόρυβος, φύσημα κλπ) έχεις το 1. Συνήθως οι προενισχυτές στις κάρτες ήχου δεν είναι καλύτεροι από αυτούς μια μικρής κονσόλας.

Αυτό που σου λείπει λοιπόν είναι το 2. Μια κάρτα ήχου stereo για να στείλεις τις κύριες εξόδους της κονσόλας σου που θα μετατραπούν σε ψηφιακό σήμα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies