trolley Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 αέρας for food τότε ;D. Λέει κάτι αυτονόητο, οτι πρέπει να πάψει η "εικόνα" της διαφθοράς, λες και αν υπήρχε "ουσία" μη-διαφθορας θα μιλάγαμε για την ανάγκη προβολής της. Ή πιο ευγενικά, λες και θα είχε image η Absolut ή η Apple αν πούλαγαν σκατά (να άνοιγες το κουτί και να έβρισκες σκατά εννοώ :) ) Κατάλαβα κάτι λάθος? Διάβασα και τα ποστς σας και παρατήρησα οτι Ray, marathon κ LK συμφωνούν με κάτι σαν το παραπάνω (το δικό μου). Για να δούμε... Ανάμεσα στο φερόμενο ως άριστο προϊόν (Apple, Absolut) και το αισχρό προϊόν ("σκατά") υπάρχει η μεγάλη πλειοψηφική γκάμα προϊόντων που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Δηλαδή, είναι "καλούτσικα" ή "σκατούτσικα", αν δεν είναι αδόκιμος ο όρος. Το σωστό (η λανθασμένο) branding επηρρεάζει την πορεία ειδικώς αυτών των προίόντων: ένα παράδειγμα (μια και είπαμε για τα Apple) είναι τα Windows, τα οποία δεν απογοητεύουν αυτόν που είναι ενήμερος για κάποια εγγενή τους προβλήματα, χωρίς να έχουν την ποιότητα των προϊόντων της Apple. Ο Οικονομίδης λέει ότι η Ελλάδα είναι ένα τέτοιο αμφίσημο προϊόν, αλλά (λόγω ατυχεστάτων επιλογών και απαράδεκτων ιδεοληψιών ενστερνισμένων από τους πολίτες), διαφημίζεται σαν χειρότερο προϊόν απ' ότι πραγματικά είναι. Δες π.χ. τι γίνεται εδώ : δύο-τρεις (και εγώ μέσα) βγάζουμε σπυριά όταν ακούμε για Ελλάδα (ή ελληνικό ροκ π.χ.), αλλά τελικά μήπως υπερβάλλουμε; Στην τελική, εγώ δεν είμαι πολιτικός, και δεν αισθάνομαι ότι μπορεί κανείς να με χαρτογραφήσει πλήρως με αναγωγή από την αντίληψη του για την ποιότητα των πολιτικών που έχουμε αυτή την περίοδο (είναι οι χειρότεροι εδώ και πολλές δεκαετίες, κακά τα ψέμματα, και εννοώ ΚΑΙ τους αριστερούς). Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Δες π.χ. τι γίνεται εδώ : δύο-τρεις (και εγώ μέσα) βγάζουμε σπυριά όταν ακούμε για Ελλάδα (ή ελληνικό ροκ π.χ.), αλλά τελικά μήπως υπερβάλλουμε; Όχι δεν υπερβάλλουμε. Και για να πάρω πάσα απ' τον blue, μπορεί ένα πιάτο σκατά με φράουλες να είναι προτιμότερο από ένα πιάτο σκέτα σκατά, αλλά στο τέλος της ημέρας πάλι σκατά θα έχεις φάει. Και μόνο η Ιστορία μπορεί να φτιάξει το image μιάς χώρας και δυστυχώς το παιχνίδι της Ιστορίας το χάνουμε εδώ και δεκαετίες. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Και μόνο η Ιστορία μπορεί να φτιάξει το image μιάς χώρας Αν πας τώρα στο Bansko, στο χιονοδρομικό στη Βουλγαρία, θα δυσκολευτείς να βρεις δωμάτιο (και έχει πάρα πολλές και τεράστιες ξενοδοχειακές μονάδες). Επίσης μπορεί και να νομίσεις ότι είσαι στις Άλπεις διότι θα βαρεθείς να βλέπεις Ολλανδούς, Γάλλους και πάρα πολλούς άλλους ευρωπαίους (βοηθά και η αρχιτεκτονική του χώρου προς αυτό). Δεν νομίζω να βοήθησε η Ιστορία της Βουλγαρίας σε αυτό. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Όχι δεν υπερβάλλουμε. Και για να πάρω πάσα απ' τον blue, μπορεί ένα πιάτο σκατά με φράουλες να είναι προτιμότερο από ένα πιάτο σκέτα σκατά, αλλά στο τέλος της ημέρας πάλι σκατά θα έχεις φάει. Και μόνο η Ιστορία μπορεί να φτιάξει το image μιάς χώρας και δυστυχώς το παιχνίδι της Ιστορίας το χάνουμε εδώ και δεκαετίες. Δεν συμφωνώ. :) :) :) Να θυμίσω ότι οι χώρες απέναντι στις οποίες είμαστε υπόλογοι, είναι υπεύθυνες (μέσω της ακραίας μαλακίας που διέπει τους λαούς τους) για ΔΥΟ παγκόσμιους πολέμους... Ναι.. Τέτοια Ιστορία έχουν... Το ότι εμείς αποτύχαμε φρικιαστικά σε μία ευρύτατη ομάδα πολιτικο-οικονομικών επιλογών και είμαστε στα σημερινά μας (πολιτικο-οικονομικά) χάλια, δεν ισοπεδώνει το ότι (για να μη πάω πιο παλιά) οι παπούδες μας (ναι, τόσο κοντά) τους είχαν πάρει με τις πέτρες στα βουνά. Αν ερωτηθεί ο Ιταλός, ο Γερμανός, ο Έλληνας, ο Γάλλος και ο Αγγλος για τα σύγχρονα επιτεύγματά τους (και εξαιρώντας τις πολιτικές-οικονομικές επιλογές), ΟΛΟΙ θα παραπάμψουν σε γεγονότα και πρόσωπα πέντε (τουλάχιστον) δεκαετίες πριν. Εκτός αν πρέπει να θεωρώ ανώτερο το Γερμανικό πολιτισμό επειδή έχει τον Τόμαν και τους Ραμσταϊν. ΟΛΟΙ (πάλι με κεφαλαία) ζούμε δύσκολα χρόνια σε επίπεδο πολιτισμού και αλληλεγγύης, απλώς εμείς οι Έλληνες είχαμε και τους πολιτικούς που είχαμε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Ο Οικονομίδης λέει ότι η Ελλάδα είναι ένα τέτοιο αμφίσημο προϊόν, αλλά (λόγω ατυχεστάτων επιλογών και απαράδεκτων ιδεοληψιών ενστερνισμένων από τους πολίτες), διαφημίζεται σαν χειρότερο προϊόν απ' ότι πραγματικά είναι. Δες π.χ. τι γίνεται εδώ : δύο-τρεις (και εγώ μέσα) βγάζουμε σπυριά όταν ακούμε για Ελλάδα (ή ελληνικό ροκ π.χ.), αλλά τελικά μήπως υπερβάλλουμε; Kαι βέβαια υπερβάλλετε, αυτό το έχουμε συζητήσει πολλάκις. Στα δικά σου γραπτά εχω τονίσει παραδείγματα [με πιο πρόσφατο αυτό , αλλά πιο ουσιαστικό ένα που δεν βρίσκω τώρα (όπου ένας φοιτητής από ξένο πανεπιστήμιο πραγματοποιούσε μια έρευνα, η οποία είχε προφανή προβλήματα και δεν πίστευες οτι είναι φοιτητής του τάδε πανεπιστημίου του εξωτερικού)]. Btw έχω την εμπειρική εντύπωση οτι η Ελλάδα τυχαίνει εξαγωγέας επιστημονικού προσωπικού. Αυτή η ισορροπία που τονίζει οτι πρέπει να εντοπίσουμε ο Οικονομίδης είναι προφανώς αναγκαία και βέβαια είναι πολύ δύσκολο να παραμείνει κάποιος αισιόδοξος (για την πιθανή ύπαρξή της), όσο τον διαψεύδει η πολιτική χυδαιότητα (πολιτικών και πολιτών). Αν συγκρατήσουμε λοιπόν οτι "δεν είναι και όλοι ζώα" (που δεν είναι), δεν γνωρίζω ποιό είναι το ακριβές σημείο του σφάλματος ερχόμενοι από την αντίθετη κατεύθυνση περί τουριστικού παραδείσου, στρατηγικής θέσης, ιστορικής λαμπρότητας κλπ (κοινά παραδείγματα τύφλωσης). Προφανώς, οι εξαιρέσεις στον κανόνα (για τις οποίες έχουμε συμφωνήσει οτι διαφωνούμε) δεν σε έχουν πείσει ως αντι-παραδείγματα, γιατί ακόμα πιστεύεις οτι τον επιβεβαιώνουν (ιστορική αναδρομή στα ποστς σου κάνω ε? ;D). Aς συγκρατήσουμε τότε οτι αν βρισκονται άνθρωποι με δεδομένη αξία στον τομέα τους, που λένε κάτι αυτονόητο, είμαστε πολύ πιο δεκτικοί στην αποδοχή του νοήματος που μεταφέρουν. Αυτό αγοράζω από το βίντεο (αν πρέπει να αγοράσω κάτι), αλλά τονίζω οτι μιλάμε για αυτονόητα πράματα που τα έχουν επαναλάβει και άλλα λαμπρά δημόσια πρόσωπα. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Αν πας τώρα στο Bansko, στο χιονοδρομικό στη Βουλγαρία, θα δυσκολευτείς να βρεις δωμάτιο (και έχει πάρα πολλές και τεράστιες ξενοδοχειακές μονάδες). Επίσης μπορεί και να νομίσεις ότι είσαι στις Άλπεις διότι θα βαρεθείς να βλέπεις Ολλανδούς, Γάλλους και πάρα πολλούς άλλους ευρωπαίους (βοηθά και η αρχιτεκτονική του χώρου προς αυτό). Δεν νομίζω να βοήθησε η Ιστορία της Βουλγαρίας σε αυτό. Ναι, αλλά αποφασίστε για τι θέλετε να μιλήσουμε. Διότι εαν μιλάμε για το πως θα διαφημίσουμε τον τουρισμό και τα εθνικά μας αγροτικά προϊόντα στο εξωτερικό, τότε δεν με βρίσκει απαραίτητα διάφωνο το video. Εαν είναι να μιλήσουμε για τα γενικότερα προβλήματα που έχουμε σαν λαός, και τον ιστορικό μας ρόλο σαν [έθνος/κοινωνία/whatever], το video είναι πέρα για πέρα άτοπο. επίσης, Ανάμεσα στο φερόμενο ως άριστο προϊόν (Apple, Absolut) και το αισχρό προϊόν ("σκατά") υπάρχει η μεγάλη πλειοψηφική γκάμα προϊόντων που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Δηλαδή, είναι "καλούτσικα" ή "σκατούτσικα", αν δεν είναι αδόκιμος ο όρος. [...] Ο Οικονομίδης λέει ότι η Ελλάδα είναι ένα τέτοιο αμφίσημο προϊόν, αλλά (λόγω ατυχεστάτων επιλογών και απαράδεκτων ιδεοληψιών ενστερνισμένων από τους πολίτες), διαφημίζεται σαν χειρότερο προϊόν απ' ότι πραγματικά είναι. Δες π.χ. τι γίνεται εδώ : δύο-τρεις (και εγώ μέσα) βγάζουμε σπυριά όταν ακούμε για Ελλάδα (ή ελληνικό ροκ π.χ.), αλλά τελικά μήπως υπερβάλλουμε; τελικά ο στόχος ποιός θα έπρεπε να είναι? να παραδεχτούμε ότι έχουμε καλούτσικο/αμφίσημο προϊόν και να προσπαθήσουμε να 'φάμε' τον ανταγωνισμό μέσω image? ή να βάλουμε στόχο το να έχουμε το καλύτερο προϊόν (όχι ότι το καλύτερο δεν χρειάζεται και image για να αναδειχθεί, αλλά εδώ ισχύει το παραπάνω μπλε θεώρημα ότι η εικόνα έπεται της ποιότητας)? http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Kαι βέβαια υπερβάλλετε, αυτό το έχουμε συζητήσει πολλάκις. Στα δικά σου γραπτά εχω τονίσει παραδείγματα [με πιο πρόσφατο αυτό , αλλά πιο ουσιαστικό ένα που δεν βρίσκω τώρα (όπου ένας φοιτητής από ξένο πανεπιστήμιο πραγματοποιούσε μια έρευνα, η οποία είχε προφανή προβλήματα και δεν πίστευες οτι είναι φοιτητής του τάδε πανεπιστημίου του εξωτερικού)]. Btw έχω την εμπειρική εντύπωση οτι η Ελλάδα τυχαίνει εξαγωγέας επιστημονικού προσωπικού. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ δημόσια ότι έχω κάνει λάθος ή λάθη. Θα τη δω αλλιώς τη φάση. Cage θα εξακολουθήσω να γουστάρω, πάντως. :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Ναι, αλλά αποφασίστε για τι θέλετε να μιλήσουμε. Διότι εαν μιλάμε για το πως θα διαφημίσουμε τον τουρισμό και τα εθνικά μας αγροτικά προϊόντα στο εξωτερικό, τότε δεν με βρίσκει απαραίτητα διάφωνο το video. Μα περί τούτου δεν μιλάει και το video; Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Αν πας τώρα στο Bansko, στο χιονοδρομικό στη Βουλγαρία, θα δυσκολευτείς να βρεις δωμάτιο (και έχει πάρα πολλές και τεράστιες ξενοδοχειακές μονάδες). Επίσης μπορεί και να νομίσεις ότι είσαι στις Άλπεις διότι θα βαρεθείς να βλέπεις Ολλανδούς, Γάλλους και πάρα πολλούς άλλους ευρωπαίους (βοηθά και η αρχιτεκτονική του χώρου προς αυτό). Δεν νομίζω να βοήθησε η Ιστορία της Βουλγαρίας σε αυτό. Αν η λύση (και το ζήτημα) είναι να φτιάξεις το image μικρών κομματιών της χώρας σου, θα είχες δίκιο, αλλά δεν είναι. Σε παραπέμπω στις φράουλες. Δεν συμφωνώ. :) :) :) .... Μα δεν ανέφερα πουθενά σύγκριση. Δεν είπα ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι γενικότερα. Είπα τι είμαστε εμείς. Και οι άλλοι δεν είναι απαραίτητα καλύτεροι, ίσως μόνο σε πρακτικά ζητήματα που στην τελική βέβαια δεν θα μας χάλαγε καθόλου να είμαστε σχεδόν εξίσου καλοί. Btw έχω την εμπειρική εντύπωση οτι η Ελλάδα τυχαίνει εξαγωγέας επιστημονικού προσωπικού. Επειδή μπορώ να έχω άποψη επί του θέματος, μην νομίζεις ότι διαφέρουμε σε κάτι απ' τους υπόλοιπους σ' αυτό. Είναι λίγο αστικός μύθος. Cage θα εξακολουθήσω να γουστάρω, πάντως. Όχι βρε άνθρωπε, μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2012 Μα περί τούτου δεν μιλάει και το video; Το video μάλλον ναι, αλλά εσύ μπλέκεις την Ιστορία στην υπόθεση, και μου τα χαλάς ;D. http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση