Superfunk Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2006 Μα δεν μπορεις να τα συγκρινεις ...αλλη δουλεια κανει το Neuman αλλη το Shure μια και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικα μικροφωνα το ενα δυναμικο & το αλλο condeser... 8O To Neuman μονο του ειναι εντελως ακαταλληλο για close miking & ηχογραφηση κιθαρας.... :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Leondas Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Μπα????Φοβάσαι μην κάψουμε καμιά κάψα???? - And then he told me .... -"what's your level boy...?What's your level?" To ΛΕΩ 1 φορά για να μην παρεξηγούμαι... ΤΟ NEUMANN ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!! Και βασικά οταν λες οτι δεν κάνει close miking νιώθω σαν να μου λες πως θα 'γραφες βιολί,φλάουτο,φωνή,ακουστική ή ΝΤΑΟΥΛΙ(αρκετά dB)με 57ρια σε ένα στούντιο....Έχει γίνει αλλά για πειραματικούς σκοπούς και το αποτέλεσμα ήταν "κάτι το ιδιαίτερο".... Σίγουρα δεν θα 'θελα να μαι ο τύπος που επεξεργάστηκε τα σήματα απο τόσα 57ρια... Να το θέσω κι αλλιώς... Δεν σύγκρινα τα mikes αλλά το αποτέλεσμα στο ίδιο setup... Ειλικρινά αξίζει να κάνεις book σένα studio και να δοκιμάσεις μ'ένα μηχανικό που θα σου δείξει θέσεις για το mike.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Ειλικρινά αξίζει να κάνεις book σένα studio και να δοκιμάσεις μ'ένα μηχανικό που θα σου δείξει θέσεις για το mike.... ενταξει το απογευμα που θα ξεκινήσω αλλη μια κουραστικη ..νυχτα παραγωγης & ηχοληψιας ηλεκτρικης κιθαρας :? .... θα ζητησω απο τον μηχανικο να μου δειξει λιγα πραγματα γιατι 20 χρονια τωρα δεν εχω μαθει τιποτα.. 8O :roll: :lol: μαλλον δεν προσεξες οτι ολο το θεμα αναφερεται σε ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ και οχι...βιολιων :roll: Το punch του sm57 σε ON AXIS τοποθετηση στο μεγαφωνο του ενισχυτη κιθαρας δεν το εχει το NEUMAN που να... χτυπιεσαι κατω... :lol: (σιγα μη καει η καψα του.....αν το χρησιμοποιησεις για close miking,προσωπικα το εχω χρησιμοποιησει δεκαδες φορες OFF AXIS σε ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ με το 57αρι ON AXIS και δεν εχει καει ποτε :wink: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Leondas Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Για να τελιώνουμε... Δεν σύγκρινα τα 2 mikes ούτε είπα να πάρει κανείς u87 για ηχογράφηση ηλεκτρικης...Μέσα απ τα λεγόμενά μου είπα ότι το 57 σε κάποιες ηχογραφήσεις elg ακούγεται πολύ καλά σχεδόν σαν το 4 φορές πιο "γρήγορο" U87 την κάψα του οποίου αν σιγκρίνουμε με το57 θα πέσει πολύ γέλιο (γι'αυτό και δεν σύγκρινα mikes). Είπα κάτι δοκιμασμένο από εμένα (όχι πρώτο,μην τρελαθούμε) το οποίο δουλεύει... Μην κρίνεις πριν να ακούσεις...Ειλικρινά δεν το πιστεύω πως δεν το ΄χεις κάνει απ΄τη στιγμή που διαθέτεις neumann και έχεις τόσα χρόνια εμπειρίας. Περιμένω post με εντυπώσεις stop δεν σου λέω για τοποθετήσεις για να μην προσβληθείς ξανά και τέλος, θα 'θελα να μου πεις πως θα ηχογραφούσες ένα νταούλι...και δεν αναφέρομαι σε public adress.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 μαλλον στραβα ξεκινησαμε.. :wink: οποτε ας χαλαρωσουμε.. :lol: αυτο που θελω να πω ειναι οτι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την περιπτωση που γραφουμε ενισχυτη ηλεκτρικης κιθαρας με τεχνικη ON AXIS/CLOSE MIKING πιστευω οτι το sm 57 εχει καλυτερο ηχο απο το Neumann (& ναι το εχω δοκιμασει,οπως και αλλα καλυτερα μικροφωνα,μεχρι και το πολυτιμο C12 μου εχω κολλησει στη γρυλλια :lol: ) και οταν λεω "καλυτερο" εννοω τον κλασσικο Punchy/in your face ηχο που επιδιωκουμε εφαρμοζοντας την παραπανω τεχνικη,απο εκει και περα αν θελουμε και "κορδελλιτσες" :lol: βαζουμε και ενα Neuman off axis και ενα 414 2-3 μετρα μακρια & αν θελουμε να κατεβει και ο θεος ενα RIBBON στο υψος των ....αυτιων μας.. :lol: νταουλια εχω καιρο να γραψω μια και η σχεση μου με την ηπειρωτικη μουσικη ειναι καθαρα αυτη του..ακροατη (& εννοιοτε του..χορευτη :lol: ) αλλα ενα καλο πυκνωτικακι μια χαρα θα εβγαινε (μου αρεσει προσωπικα πολυ το φτηνο Shure Beta 98D/S... (αν και μπορεις να πειραματιστης και με κανενα 421 η 441u σε συνδιασμο με το πυκνωτικο... και,και, και) :lol: και βεβαια συμφωνω μαζι σου οτι ο πειραματισμος με τα μικροφωνα ειναι "ολα τα λεφτα" :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Leondas Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2006 OK man,έχεις δίκιο.Είναι πολλοί οι παράγοντες (χώρος-ενισχυτές) που επηρεάζουν το αποτέλεσμα...Για το νταούλι the best is u87 or c-414 αλλά στο στούντιο που το έκανα...Και μιλάμε για πολύ καλά studio με διακριτικότατο χαρακτήρα ακόμα και όταν τα mics βρίσκονται 40cm far from the source...keep searching...it always works... ¶λλωστε ο καθένας κρίνεται απ΄τον ήχο του στο θέμα της ηχοληψίας.. Σωστά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση