Superfunk Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 εγω παντως ειχα παντα την απορια .Το distortion που χρησιμοποιει απο παντα ειναι το ds2 .Πως βγαινει τετοιος ηχος με ενα πεταλι σαν κι αυτο .βεβαια θα μου πειτε στα 80'ς ειχαν αλλα υλικα ,αλλα και παλι τοσο? καλα παιξε και εσυ το DS2 μεσα απο αυτες τις ΕΝΙΣΧΥΤΑΡΕΣ και θα δεις τι ωραια που θα ακουγεται... ;) βεβαια θα μου πειτε στα 80'ς ειχαν αλλα υλικα μα φυσικα...ειναι γνωστο οτι ....βραζανε τα ποντεσιομετρα μεσα σε ζωμο βιετναμεζας παρθενας... ;D..και τα τσιπακια των DS2 τα ευλογουσε θιβετιανος μοναχος που στεκονταν στο ενα ποδι για 43 χρονια.... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 μα φυσικα...ειναι γνωστο οτι ....βραζανε τα ποντεσιομετρα μεσα σε ζωμο βιετναμεζας παρθενας... ;D..και τα τσιπακια των DS2 τα ευλογουσε θιβετιανος μοναχος που στεκονταν στο ενα ποδι για 43 χρονια.... ;D ;D ;D ;D Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
J's conspiracy Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 απορια:αφου τα υλικα δε παιζουν ρολο τοτε γιατι ολοι κανουν κρα για πεταλια οπως το rat & to tubescreamer εκεινης της εποχης που οπως λετε πολλοι εδω μεσα καμια σχεση δεν εχουν με τα σημερινα και γιατι ο robert keelay για παραδειγμα ή ο Jam τα χουν κονομισει μονταροντας πεταλια οπως το ds1 ,ts9 ,rat και πολλα πολλα αλλα και πολλοι πασιγνωστοι κιθαριστες τα χρησιμοποιουν κατα κορον; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 αφου τα υλικα δε παιζουν ρολο τοτε αυτο το λες ΕΣΥ και κανεις αλλος εδω μεσα... ;) εγω αναφερομαι στις... διαφορες μεταξύ των γιαπωνεζικων και ταϊβανεζικων BOSS COMPACT πεταλιων που ,με εξαιρεση ΕΛΑΧΙΣΤΑ πεταλια,απλα ΔΕΝ υπαρχουν...(το DS2 δεν εχει ουδεμια διαφορα μεταξυ των 2 version μια και η παραγωγη του μεταφερθηκε σχεδον αμεσως στην Ταϊβαν) σε αυτο το site οποιος ενδιαφερεται μπορει να μαθει ΠΟΙΑ BOSS διαφερουν οντως ηχητικα μεταξυ της made in japan & made in taiwan εκδοχης τους. http://bossarea.com/ http://bossarea.com/loadpage.asp?file=boxes/ds2.xml www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
J's conspiracy Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 οκε σε αυτην την περιπτωση συμφωνω κι εγω.παντως μου κανει εντυπωση το θεμα με τους ενισχυτες στο οποιο δε μπορω να διαφωνησω ωστοσο.εγω εχω εναν twin reverb του 71 και το πεταλι δε θα λεγα οτι με τρελαινει ειδικα διπλα σε ενα ds1 που το χω μονταρει ,ενω μου αρεσει πιο πολυ το χρωμα του ,εινια ασθενικο πολυ σε σχεση με το ds1 (modded) οπως και με τα distortion αλλων λαμπατων ενισχυτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Επειδη ενα πεταλι παιζει καλα με Marshall & κλειστες καμπινες με celestion δεν σημαίνει οτι θα παιζει και το ιδιο καλα με Fender και ανοικτες καμπινες με JBL. Για αυτο και δεν υπαρχουν καλα ή κακα πεταλια αλλα πεταλια που ταιριαζουν ή δεν ταιριαζουν με το συνολικο "συστημα" μας. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ekim Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Πάντως παιδιά εγώ δε νομίζω ότι ο καθαρός του ήχος, ειδικά στα live, είναι και τόσο καθαρός. Σχεδόν σε όλα τα τραγούδια ακούω τον ενισχυτή να τσιμπάει λίγο, ειδικά όταν παίζει διπλές χορδές. Επίσης σε link που πόσταρε κάποιος στο παρόν thread όπου φαίνονται οι ρυθμίσεις των ενισχυτών, βλέπουμε ότι σχεδόν όλες τις φορές το volume είναι πάνω απ' τη μέση, οπότε λογικά πρέπει να έχει αρχίσει να βρωμίζει. Βέβαια μπορεί να είναι και ιδέα μου δεν ξέρω, πάντως αυτό που ακούω μ' αρέσει πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
J's conspiracy Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 συμφωνω 100% και σε στουντιο κομματια οπως πχ sir psycho sexy ,ακουγεται ειδικα στα ρυθμικα καλα στα live το παιζει με ds2 ανοιχτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Η βαση του καθαρου του ηχου ηταν παντα ο 200αρης Marshall Major οποτε και στο....μισο να τον εχει ανοιξει (που αμφιβαλλω αλλα λεμε τωρα) παλι ΚΑΘΑΡΟΣ ειναι. Απλα εχει τα κλασσικα Marshall καθαρα που εχουν περισσοτερα ΜΕΣΑΙΑ (και για αυτο ταιριαζουν τοσο πολυ σε Fender κιθαρες) απο τα ¨συνηθισμενα" Fender BF καθαρα που οι περισσοτεροι κιθαριστες,λανθασμενα,θεωρουν τα.....μοναδικα καθαρα που υπαρχουν. ;) Ασε που και ο ηχος του δεν ειναι ακριβως ο ΙΔΙΟΣ σε ολους τους δισκους,για εμενα το blood sugar (που ειναι και ο απολυτος RHCP δισκος) ειναι η επιτομη του καθαρου Strat+Marshall ηχου και αυτον θεωρω ΤΟΝ Frusciante ηχο.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
J's conspiracy Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2012 συμφωνω για blood sugar αυτο που λες για τους marshall επισης ισχυει να σε ρωτησω.ενας bluesbreaker 62΄ή ενας 1974χ θα εβγαζε αυτου του τυπου τα καθαρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση