Προς το περιεχόμενο

H Microsoft μας συστήνει τον... Gmail Man!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η διαφήμιση έχει την πλάκα της, αλλά δε νομίζω οτι έχει ενημερωτικό χαρακτήρα από την άποψη οτι τα καΐδια του ίντερνετ ξέρουν που βρίσκονται ενώ οι newbies (με την ευρεία έννοια) δεν πολυσκάνε για τέτοια θέματα (πχ προ facebook ήταν αδιανόητο να μοστράρεις τη φάτσα σου με το όνομά σου από κάτω, ενώ τώρα "περνάει" ως φυσιολογικό).

 

Αυτό που με είχε ενοχλήσει περισσότερο ήταν μια πρόσφατη "ειδηση" στα τεχνολογικά μέσα που αναφερόταν στο τι περιμένουμε να δούμε στα αμέσως επόμενα χρόνια από υπολογιστές-εφαρμογές κλπ. Ανάμεσα στα bullets ήταν η πρόταση "δεν θα υπάρχει spam" και εξηγούσε οτι όλες οι διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες (άρα θα είναι επιθυμητές ??? ). Προφανώς για να έχουμε τέτοια "πρόοδο" δεν πολυπειράζει να υποχωρήσουμε και λίγο στο θεματάκι της ιδιωτικότητας και λοιπές οπισθοδρομικές μπούρδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό που με είχε ενοχλήσει περισσότερο ήταν μια πρόσφατη "ειδηση" στα τεχνολογικά μέσα που αναφερόταν στο τι περιμένουμε να δούμε στα αμέσως επόμενα χρόνια από υπολογιστές-εφαρμογές κλπ. Ανάμεσα στα bullets ήταν η πρόταση "δεν θα υπάρχει spam" και εξηγούσε οτι όλες οι διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες (άρα θα είναι επιθυμητές ??? ). Προφανώς για να έχουμε τέτοια "πρόοδο" δεν πολυπειράζει να υποχωρήσουμε και λίγο στο θεματάκι της ιδιωτικότητας και λοιπές οπισθοδρομικές μπούρδες.

+1

επισης αυτες οι "στοχευμενες επιθεσεις" (ετσι τις λεω εγω και οχι διαφημησεις) θα ειναι ή ειναι ηδη καθαρα αποτελεσμα των "τεστ" που γινονται μεσω των κοινωνικων δικτυων.

η ερωτηση μου ειναι η εξης - θελουμε αραγε να ειμαστε ΤΟΣΟ φακελωμενοι που στο τελος θα λεμε και ευχαριστω που η τεχνολογια μας παρεχει τοσα αγαθα οπως "οτι δεν θα υπαρχει πια spam" ???

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι απολύτως εναντίων των στοχευμένων διαφημίσεων, και εξηγούμε:

 

Ούτως ή αλλιώς είμαστε εδώ, στο νοιζ, όπου ξέρουμε ότι δεχόμαστε ότιδήποτε έχει να κάνει με μουσική (τεχνολογία, ροκ, και κάποια παρατράγουδα (πχ κλασσική)). Καλώς ως εδώ. Επίσης μπορούμε να διαφημίσουμε τις παραστάσεις μας. Καλώς και εδώ. Επίσης ο admin (ή κάποιος άλλος (?)) παραθέτει δελτία τύπου για οτιδήποτε μπορεί να μας ενδιαφέρει (πχ. νέα από νέα προϊόντα, από το ΝΑΜΜ, από τη musikmesse, κλπ). Και φυσικά κατά καιρούς, όλοι μπορεί να βάλουμε μια μικροδιαφήμιση που μας επιτρέπετε γιατί είναι μικρή. Για παράδειγμα το νέο CD του χ ή το ψ.

 

Όλα αυτά τα δεχόμαστε χωρίς πολλά πολλά, και μάλιστα σε κάποιο επίπεδο τα περιμένουμε: "Γιατί ρε δε μας είπες για τη καινούρια σου δουλειά;".

 

Το ίδιο συμβαίνει και στο facebook. Καλοδέχομαι τα νέα από τους "φίλους" (ο θεώς να τους κάνει φίλους... και η ορθογραφία είναι σωστή Ανέστη! ;)). Ότι και να είναι: Μία συναυλία, ένα νέο προϊόν, κάτι άλλο. Τα άσχετα προϊόντα της ΝΙΚΕ ή για καφέ (δε πίνω καφέ), με αφήνουν αδιάφορο, και αναρωτιέμαι γιατί στο Δια υπάρχουν. Θεωρώ ότι κάτι δε λειτουργεί στο FB!

 

Και τελικά, το ίδιο θα ήθελα και στην τηλεόραση, και οπουδήποτε. Δεν είναι καθόλου μυστικό το ότι ασχολούμε με τη μουσική, με τη κλασσική μουσική, με τις παρτιτούρες, κλπ. Γιατί λοιπόν να μην καλοδέχομαι την οποιαδήποτε διαφήμιση που με ενδιαφέρει; Γιατί να δεχτώ την άσχετη; Στο κάτω κάτω τη ΘΕΛΩ την διαφήμιση που με ενδιαφέρει. ΘΕΛΩ να πάω σε μία συναυλία, να αγοράσω ένα προϊόν, να μάθω νέα από κάποιον άνθρωπο.

 

ΥΓ. Πέτρο: Προ facebook υπήρχε το myspace, με τη γνωστή φωτογραφία με την λεγόμενη "γωνία myspace" (την οποία έπαιρνες εσύ με το χέρι τεντωμένο που μισο-φαινόταν". Υπάρχει και ζωή ΠΡΟ facebook! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nικόλα απαντάς στο μη υπαρκτό ποστ μου "δεν θέλω να βλέπω διαφημίσεις" ;D

 

Kι εγώ προτιμώ τα νέα της ΕΗΧ ή της Line6 από τα enlargement pills που λαμβάνω στο junk μου, αλλά αυτό δεν χρειάζεται να το αποφασίσω εκβιαστικά. Πχ θα μπορούσε ο χρήστης να επιλέγει τα νέα που τον ενδιαφέρουν (όπως γίνεται και τώρα) και όχι να του παρουσιάζεται ως λύση ή πρόοδος το "σε παρακολουθώ για να μη σου στέλνω άσχετα".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Nικόλα απαντάς στο μη υπαρκτό ποστ μου "δεν θέλω να βλέπω διαφημίσεις" ;D

Δε διαφωνώ με το ζουμί του ποστ σου, αλλά... δεν απαντούσε σε εσένα... Απλά είπα μια γνώμη... Σε εσένα είπα αυτό για το myspace... τίποτα άλλο... ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προβολή διαφημίσεων είναι απαραίτητη και επιθυμητή προϋπόθεση για τη λειτουργία οποιουδήποτε οργανισμού παρέχει τις υπηρεσίες του τιμής ένεκεν. Εφ' όσον λοιπόν είναι απαραίτητο να βλέπω διαφημίσεις, ασφαλώς προτιμώ να είναι στοχευμένες, παρά τις όποιες ατέλειες του μηχανισμού στόχευσης (ο οποίος άλλωστε βελτιώνεται διαρκώς).

 

Το κακοήθες βίντεο που παρατέθηκε, αποκρύπτει ότι το 90% των περιπτώσεων που κάποιος γράφει "γάτα" εννοεί όντως μία γάτα. Παράλληλα, το 99,9% των περιπτώσεων που γράφει "Pink Floyd" εννοεί όντως τους Floyd. Τώρα, στην περίπτωση ενός πολύ ειδικού mail το οποίο θα αναφέρεται διεξοδικά στη βιογραφία του Lucifer Sam, ε.. τόσο ψυχάκιας που είναι αυτός που το έγραψε, ας δει και πέντε φάουλ διαφημίσεις.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν, προκειμένου να βλέπω στοχευμένες διαφημίσεις, πρέπει κάποιος να διαβάζει το email μου, τότε προτιμώ τις χύμα άστοχες διαφημίσεις thank you very much.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν, προκειμένου να βλέπω στοχευμένες διαφημίσεις, πρέπει κάποιος να διαβάζει το email μου, τότε προτιμώ τις χύμα άστοχες διαφημίσεις thank you very much.

 

Πάντως, εδώ στο noiz που γράφεις, κάποιος (ακριβώς ο ίδιος "κάποιος") διαβάζει τα ποστ σου προκειμένου να σου δείξει στοχευμένες διαφημίσεις. Να υποθέσω ότι αυτό δε σε ενοχλεί διότι:

 

α) Αντιλαμβάνεσαι τα ποστ σου σαν δημόσιες τοποθετήσεις που δεν προστατεύονται από οποιαδήποτε αντίληψη ιδιωτικού απορρήτου.

 

β) Είναι αποδεκτό από 'σένα ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος λειτουργίας του noiz.gr;

 

Αν το (β), τότε - στην ίδια "λογική" - είναι αποδεκτό από 'μένα ότι έτσι λειτουργεί το gmail, το οποίο μάλιστα έχει και μη-δωρεάν έκδοση, απαλλαγμένη από διαφημίσεις.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο όρος στοχευμένες διαφημίσεις δεν είναι απολύτως ακριβής, αν θέλουμε να μιλήσουμε με τρέχουσα ορολογία πρόκειται για προσωποποιημένο (personalized) περιεχόμενο.

 

Να πω για όσους δεν το ξέρουν, ότι σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση το internet έχει τη δυνατότητα της μετρησιμότητας του αποτελέσματος. Κανείς δεν ξέρει αν σου άρεσε το τηλεοπτικό της Coca Cola ή αν έκανες zapping εκείνη την ώρα. Και τελικά αν όντως αγόρασες Coca Cola, συνήθως η Coca Cola Co. δεν έχει κανένα μέσο να επιβεβαιώσει κατά πόσο η δική σου επιλογή οφείλεται στη διαφήμιση που είδες στην tv. Βλέπει απλώς κάποια απρόσωπα chart πωλήσεων.

 

Στο internet μπορείς να έχεις μετρησιμότητα (μικρή εώς απόλυτη) της ανταπόκρισης και επιπλέον -βάσει του feedback που παίρνεις από τα click του χρήστη- να του στέλνεις personalized περιεχόμενο.

 

Το personalized περιεχόμενο έχει απείρως καλύτερο response από το generic περιεχόμενο, και μάλιστα όσο πιο προσωπικό γίνεται το μήνυμα (αν ας πούμε σε προσφωνεί αγαπητέ sfaku ή ακόμη καλύτερα αγαπητέ Λευτέρη, αντί αγαπητέ φίλε) τόσο πιο μεγάλη η ανταπόκριση.

 

Τα κοινωνικά δίκτυα, τα νέα μέσα και όποια άλλη υπηρεσία προϋποθέτει επώνυμους χρήστες φυσικά προσφέρονται για αυτή τη δουλειά. Βλέπετε πόσο μεγάλη πρεμούρα έχει το gmail να ταυτοποιήσει το κινητό μας, το iphone (το οποίο το χρησιμοποιούμε επίσης επωνύμως) να καταγράφει τους χώρους που πηγαίνουμε κ.λπ.

 

Κατά τη γνώμη μου ο χρήστης πρέπει να είναι ένα πλάσμα ιδιαιτέρως μορφωμένο στα ζητήματα ίντερνετ και αυτή η μόρφωση περιλαμβάνει και τη διαχείριση της ιδιωτικότητάς του, που δεν είναι απλώς "κάτι ψιλά γράμματα" αλλά ένα σημαντικό θέμα.

 

Δεν με πειράζει να βλέπω καμιά διαφήμιση (στο τέλος επέρχεται και το φαινόμενο του clutter και δεν τις παρατηρούμε κιόλας) αλλά προσπαθώ σαν χρήστης να παίρνω τα μέτρα μου απέναντι σε κάθε επιθετική ή εκβιαστική μορφή παρενόχλησης της ιδιωτικότητάς μου, και υπάρχουν τέτοιες.

 

Το διαφημιστικό της Microsoft είχε αρκετή πλάκα. Σε κάποια σημεία που έμοιαζε κάπως χαζό ή κρύο, είμαι βέβαιος ότι ήταν επίτηδες, για να δώσει μια καλτ αίσθηση. Ο λόγος που είναι τόσο επιθετικό είναι ότι αφενός στην Αμερική υπάρχει κουλτούρα σκληρής αρνητικής διαφήμισης. Αφετέρου το gmail είναι καθιερωμένο και το office365 είναι challenger της πρωτοκαθεδρίας του gmail, άρα πρέπει να φωνάξει για να ακουστεί. Νομίζω ότι θα φέρει κάποια ανταπόκριση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προβολή διαφημίσεων είναι απαραίτητη και επιθυμητή προϋπόθεση για τη λειτουργία οποιουδήποτε οργανισμού παρέχει τις υπηρεσίες του τιμής ένεκεν. Εφ' όσον λοιπόν είναι απαραίτητο να βλέπω διαφημίσεις, ασφαλώς προτιμώ να είναι στοχευμένες, παρά τις όποιες ατέλειες του μηχανισμού στόχευσης (ο οποίος άλλωστε βελτιώνεται διαρκώς).

Δυστυχώς, η πλειοψηφία αντιλαμβάνεται τα πράγματα διαφορετικά (λάθος εν προκειμένω): οτιδήποτε θεωρείται free (δηλ. δεν μας κοστίζει άμεσα χρήματα από την τσέπη μας) το βάζουμε άνετα στην ζωή μας, στο σπίτι μας, στην καθημερινότητά μας, δίχως να μας απασχολούν οι μακροπρόθεσμες συνέπειες. το αποτέλεσμα είναι φυσικά πολυεπίπεδο: η έννοια της ιδιωτικότητας (facebook) και του προσωπικού γούστου/ανάγκης (διαφημίσεις gmail) αρχίζει και μεταλλάσσεται (στο όνομα της προόδου για ορισμένους) με γοργούς ρυθμούς, δίχως να προλάβουμε να καταλάβουμε 'που πάει το πράμα'. Δεν θέλω να κουράσω με σεντόνια, αλλά εαν κάποιος θα ήθελε να διαβάσει μια ενδιαφέρουσα άποψη για το που βαδίζουμε μέσω google και μέσω του διαδικτύου όπως υπάρχει σήμερα και εξελίσσεται, θα πρότεινα να ρίξει μια ματιά στο βιβλίο του Nicholas Carr "the big switch".

 

το video το βρήκα ολίγον τι σαχλό, αλλά έχω στο νου μου ότι ίσως αρκετοί δεν γνωρίζουν την συγκεκριμένη πρακτική της google (βέβαια, ήταν διαφήμιση/δυσφήμηση και όχι κοινωνική προσφορά της microsoft).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου