Προς το περιεχόμενο

Προσθήκη αρμονικών σε κυματομορφή;


IxNiLaTiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φτιάχνω κυματομορφές σε sampler χρησιμοποιώντας την τεχνική της Single Cycle Loop. Δηλαδή παίρνω ένα πολύ μικρό τμήμα ένας δείγματος και το λουπάρω ώστε να βγει ένας συνεχόμενος ήχος. Τέτοιου είδους ήχοι θυμίζουν πολύ τις κυματομορφές  αναλογικού ή και παλαιού υβριδικού συνθεσάιζερ. Χρησιμοποιώ τέτοιες κυματομορφές για να προσομοιώσω ήχους εγχόρδων και πνευστών, και μπορώ να πώ ότι με έχουν καλύψει αρκετά.

 

Αλλά, υπάρχει πάντα το "αλλά"!

 

Στις χαμηλές οκτάβες όπου ο ήχος αναπαράγεται με μικρότερη ταχύτητα, γίνεται πιο πλαδαρός – πιο άδειος. Αυτό είναι γενικά ένα μειονέκτημα των samplers.  Αν όμως μπορούσα να προσθέσω στον ήχο μερικές αρμονικές όχι μόνον θα γέμιζε τον ήχο, αλλά θα άνοιγε και ένας δρόμος προς περεταίρω πειραματισμό.

 

Έχω δοκιμάσει το Distortion, δηλαδή περνάω την κυματομορφή από παραμόρφωση και μετά ξαναλουπάρω. Το αποτέλεσμα είναι όμως υπερβολικό, δηλαδή ναι μεν μένω με μια σφικτή κυματομορφή, έχει όμως χάσει το αρχικό ηχόχρωμα και από έγχορδο ή πνευστό καταλήγει να θυμίζει γυάλινο ήχο σαν τα ηλ. πιάνα του DX7.

 

Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο να προσθέσω στην κυματομορφή μερικές  αρμονικές ή γενικά να την κάνω πιο μεστή – σφικτή – συμπαγή, χωρίς όμως να χάσει το αρχικό της χρώμα;

Ευχαριστώ.

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο να προσθέσω στην κυματομορφή μερικές  αρμονικές ή γενικά να την κάνω πιο μεστή – σφικτή – συμπαγή, χωρίς όμως να χάσει το αρχικό της χρώμα;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range_compression

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τί σαμπλερ δουλεύεις ; σε software,hardware sampler,synth workstation sampler,τί ακριβώς; Και για να φτιάξεις τον ήχο σου χρησιμοποιείς μία κυματομορφή που "απλώνεται" σε όλη την έκταση του κλαβιέ ; αν το σαμπλερ σου,επιτρέπει το λεγόμενο multisampling,μπορείς να βάλεις πολλές κυματομορφές διαφορετικής τονικότητας-οκτάβας ώστε να μπορούν στις χαμηλές να διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τί σαμπλερ δουλεύεις ; σε software,hardware sampler,synth workstation sampler,τί ακριβώς;

 

Hardware, EPS16+. Αλλά δεν νομίζω να έχει σημασία αν είναι hard ή soft.

 

Και για να φτιάξεις τον ήχο σου χρησιμοποιείς μία κυματομορφή που "απλώνεται" σε όλη την έκταση του κλαβιέ ; αν το σαμπλερ σου,επιτρέπει το λεγόμενο multisampling,μπορείς να βάλεις πολλές κυματομορφές διαφορετικής τονικότητας-οκτάβας ώστε να μπορούν στις χαμηλές να διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά τους.

 

Ναι, μου επιτρέπει το multisampling αλλά αυτό γίνεται όταν παίζεις τα δείγματα όπως είναι. Αν διάβασες πάρα πάνω εγώ χρεισιμοποιώ δείγμα για να κατασκευάσω κυματομορφές. Αυτό δεν μου επιτρέπει να έχω πολλά δείγματα στο κλαβιέ.

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν καταλαβαίνω τι να το κάνω το κομπρέσιον σε αυτή την περίπτωση? Εννοείς να ξανασαμπλάρω το δείγμα μέσα από κομπρέσιον;

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιώ τέτοιες κυματομορφές για να προσομοιώσω ήχους εγχόρδων και πνευστών...

Χαρα στο κουραγιο σου... :P

Γιατι δεν αφηνεις τους επαγγελματιες του sampling να σε βοηθησουν? Υπαρχουν απειρες "βιβλιοθηκες" ηχων με πολυ καλους multisampled ακουστικους ηχους, το να καθεσαι τωρα μονος σου να προσπαθεις να φτιαξεις καλο ηχο απο εγχορδα/πνευστα μου φαινεται λιγο ακυρο.

Αποκλειεται το αποτελεσμα της προσπαθειας σου να ειναι εστω και εφαμιλλο με τα δειγματα που κυκλοφορουν απο εξειδικευμενες εταιριες.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hardware, EPS16+. Αλλά δεν νομίζω να έχει σημασία αν είναι hard ή soft.

 

Ναι, μου επιτρέπει το multisampling αλλά αυτό γίνεται όταν παίζεις τα δείγματα όπως είναι. Αν διάβασες πάρα πάνω εγώ χρεισιμοποιώ δείγμα για να κατασκευάσω κυματομορφές. Αυτό δεν μου επιτρέπει να έχω πολλά δείγματα στο κλαβιέ.

 

Το δείγμα που χρησιμοποιείς το παίρνεις έτοιμο από κάπου ή το φτιάχνεις εσύ ηχογραφώντας κάποιον ήχο ; αν το φτιάχνεις εσύ,μήπως όταν ηχογραφείς σου επιτρέπει το sampler να ορίσεις σε ποιά τονικότητα να γραφτεί ; αν ναί,τότε ηχογράφησε αρκετά δείγματα του ίδιου ήχου και όρισε κάθε ένα από αυτά να γράφετε σε διαφορετικές οκτάβες ώστε από αυτά να τραβάς τις κυματομορφές.

Αν παίρνεις το αρχικό δείγμα από κάπου π.χ. βιβλιοθήκη,δές αν έχει το ίδιο δείγμα και σε διαφορετικές οκτάβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι να το κάνω το κομπρέσιον σε αυτή την περίπτωση? Εννοείς να ξανασαμπλάρω το δείγμα μέσα από κομπρέσιον;

 

 

Ναι και απο eq.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά γνωρίζω αυτά που λέτε για τους έτοιμους φανταστικούς ήχους, αλλά εδώ είναι άλλο το πρόβλημά μου. Μόνον ο  SF με κατάλαβε.  ;D

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου