Προς το περιεχόμενο

Προβλημα σε παραγγελία


panosprog

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατι θεωρεί ο κυριος Μποστούντιος (φανταστικο προσωπο), πως με κερδίζει λεγοντας μου "ναι ρε φιλε, τα εχω απλα προεκυψε ενα προβλημα με τη γατα του γειτονα που δαγκωσε το κουνελι της μανας του οδηγου μας", και να με πηγαινει επι 2,5 μήνες, Δευτ-Τετ-Παρ να ρωταω?

 

Εσύ, απ' την άλλη, γιατί δεν παίρνεις ένα αεροπλάνο να πεταχτείς μέχρι τον Τόμανιρ (επίσης φανταστικό πρόσωπο) να σε εξυπηρετήσει μπαμ-μπαμ..;

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εσύ, απ' την άλλη, γιατί δεν παίρνεις ένα αεροπλάνο να πεταχτείς μέχρι τον Τόμανιρ (επίσης φανταστικό πρόσωπο) να σε εξυπηρετήσει μπαμ-μπαμ..;

 

Αυτη είναι η απαντηση στο γιατί δεν ειναι ξεκάθαροι απ'την αρχή ποσο καιρό θα χρειαστει μια μικρή παραγγελία?

 

Αλλα θα μου πεις, ετσι απαντανε οι ιδιες οι υποτιθέμενες αντιπροσωπειες, εδώ κόλλησα? :p

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη είναι η απαντηση στο γιατί δεν ειναι ξεκάθαροι απ'την αρχή ποσο καιρό θα χρειαστει μια μικρή παραγγελία? Αλλα θα μου πεις, ετσι απαντανε οι ιδιες οι υποτιθέμενες αντιπροσωπειες, εδώ κόλλησα? :p

 

Έλα τώρα... μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

 

Επί σχεδόν δέκα χρόνια, οι έλληνες έμποροι και αντιπρόσωποι ελέγχονται, και συχνά απορρίπτονται με μοναδικό κριτήριο την τιμή στην οποία πουλάνε τα προϊόντα τους. Γιατί ενοχλείσαι όταν ανταποδίδουν το ίδιο βλέμα; Γιατί να σκοτιστεί οποιοσδήποτε για το πόσο γρήγορα θα φτιάξεις το όργανό σου, και - κυρίως - με τι χρήματα θα συντηρήσει οποιοδήποτε αξιόπιστο σέρβις;

 

Όλοι το ξέρουμε ότι αυτή η αγορά έχει καταστραφεί - ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες κρατάνε οι άνθρωποι τις επιχειρήσεις τους. Και - πρόσεχε - δε λέω ότι "κακώς" ή "τι κρίμα".. λέω ότι αφού η τοπική κοινωνία τους άφησε να πεθάνουν, ας απευθυνθεί στον τακτικό προμηθευτή της για οτιδήποτε χρειαστεί από εδώ και πέρα.

 

Έτσι δεν είναι;

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα τώρα... μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

 

Επί σχεδόν δέκα χρόνια, οι έλληνες έμποροι και αντιπρόσωποι ελέγχονται, και συχνά απορρίπτονται με μοναδικό κριτήριο την τιμή στην οποία πουλάνε τα προϊόντα τους. Γιατί ενοχλείσαι όταν ανταποδίδουν το ίδιο βλέμα; Γιατί να σκοτιστεί οποιοσδήποτε για το πόσο γρήγορα θα φτιάξεις το όργανό σου, και - κυρίως - με τι χρήματα θα συντηρήσει οποιοδήποτε αξιόπιστο σέρβις;

 

Όλοι το ξέρουμε ότι αυτή η αγορά έχει καταστραφεί - ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες κρατάνε οι άνθρωποι τις επιχειρήσεις τους. Και - πρόσεχε - δε λέω ότι "κακώς" ή "τι κρίμα".. λέω ότι αφού η τοπική κοινωνία τους άφησε να πεθάνουν, ας απευθυνθεί στον τακτικό προμηθευτή της για οτιδήποτε χρειαστεί από εδώ και πέρα.

 

Έτσι δεν είναι;

 

Ενταξει, μου είναι κάπως περιεργο να με βλέπει ο Α που συνομιλώ, όχι ως Β, αλλα ως "τοπική κοινωνία". Αν θέλει να μου ανταποδώσει την κακοπιστία που ελαβε, μπορεί να το κάνει, αλλα θα πληρώσει το τίμημα απο εναν πιθανο (και στην προκειμένη ισχυει) καλό πελάτη του.

 

Ισως να ήταν καλύτερα για τον ίδιο να ενισχύσει την καλή εξυπηρετηση για να ανταπεξελθει στις δυσκολίες της εποχης.

 

Προσωπικά αλλωστε, δε ζήτησα και μοντελα να με συντροφευουν οσο περιμενω. Απλά να ξέρω ποτε θα είναι εδω. Και όχι γιατι μ'αρεσει να γνωρίζω πραγματα. Αλλα για να μην τους αφήνω 2,5 μηνες ενα μηχανημα που μου χρειάζεται.

 

Και δικαιολογίες του στυλ "λείπει σε αδεια ο υπευθυνος για τα ανταλλακτικα, και δεν ξέρουμε που τα εχει αφησει" και μετα απο 2 βδομαδες "τελικα δεν ηταν δικα σου εκεινα, αυριο τα περιμενουμε" και περνανε αλλες 2 βδομαδες ετσι....δεν τις δικαιολογώ με τίποτα...

Ας μου ελεγε, στην τελική, θα σε ειδοποιήσουμε εμεις οταν ερθουν. Γιατι απο τα τηλεφωνα μονο, εχω πληρωσει 2 φορες το σερβις (μεχρι στιγμης 70 τηλεφωνηματα περιπου).

 

 

Και ομολογώ πως θα ακολουθούσα τη συμβουλή σου αν ειχα λεφτα πλέον. Μεχρι τώρα απο το εξωτερικό εχω πάρει μια βαση και ενα συνθακι των 200. Στους τοπικούς εχω δωσει χιλιάδες.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομολογώ πως θα ακολουθούσα τη συμβουλή σου αν ειχα λεφτα πλέον. Μεχρι τώρα απο το εξωτερικό εχω πάρει μια βαση και ενα συνθακι των 200. Στους τοπικούς εχω δωσει χιλιάδες.

 

Κατ' αρχήν, δεν χρειάζεται να προσωποποιούμε τη συζήτηση: δεν εννοώ απαραίτητα εσένα.. μπορεί να εννοώ εμένα, ή ένα ξάδελφό μου.

 

Κατά δεύτερον, αυτό που προσπαθώ να πω, είναι ότι όταν η καταναλωτική συνείδηση έχει ως μοναδική της συνιστώσα το "που είναι πιο φθηνά", λογικό είναι να μην κτίζεται σωστά μία αγορά. Ο Τόμαν δεν κάνει σέρβις.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν, δεν χρειάζεται να προσωποποιούμε τη συζήτηση: δεν εννοώ απαραίτητα εσένα.. μπορεί να εννοώ εμένα, ή ένα ξάδελφό μου.

 

Κατά δεύτερον, αυτό που προσπαθώ να πω, είναι ότι όταν η καταναλωτική συνείδηση έχει ως μοναδική της συνιστώσα το "που είναι πιο φθηνά", λογικό είναι να μην κτίζεται σωστά μία αγορά. Ο Τόμαν δεν κάνει σέρβις.

 

Εγω την προσωποποιώ, καθώς θεωρώ τον εαυτό μου "καλό πελατη". Δεν γκρινιαζω, δε ζηταω εκπτωσεις, πληρωνω μετρητοις, χανω πολλά καλωδια και πεταλια οποτε τα ανανεώνω συχνα...

 

Οπότε θα περιμενα μια αντιστοιχη εξυπηρέτηση.

 

Εχεις δίκιο, πως δε λειτουργει καλα η αγορα (μουσικών ειδων στην προκειμενη), αλλά τι περιμένει ο κυριος Εμπορομουσικίδης? Να στρωσουμε πρωτα όλοι οι καταναλωτές και μετα να αρχίσει να συμπεριφέρεται κι αυτος σωστα?

 

 

ΥΓ: Σημερα, τα πληκτρα που την Τεταρτη "ηταν εδω", πήγαν πάλι Αθήνα μαλλον, καθως θα ξαναέρθουν απο Δευτερα. 2 πληκτρα. 2 πληκτρα. Ολη η φασαρία για 2 πληκτρα. Και κάνω ξεκάθαρο πλέον πως μιλάω για το Bon Studio. 2,5 μήνες κοροϊδία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου