Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Πάντως ο λόγος που θέλω να αλλάξω το bridge δεν είναι μόνο τα τριξήματα αλλά τα saddles που ξεβιδώνονται από μόνα τους και χάνει το intonation! αααχ,ολα εγω πρεπει να σας τα μαθω!!! :lol: ο βασικος λογος που ξεβιδωνονται ειναι οτι δεν ειναι αρκετα ψηλα σηκωμενα και δεν ασκειται αρκετη πιεση πανω τους απο τις χορδες λογω της χαμηλης γωνιας . επισης αν λυσεις ολη τη γεφυρα & περασεις με βαζελινη (η γρασσο) ολες τις βιδες θα σταματησουν να ξεβιδωνονται!!! (αν καποιες βιδες συνεχιζουν να επιμενουν τοτε πηγαινε στο χρωματοπωλειο της γειτονιας σου και αγορασε LOCTITE (την ΜΠΛΕ!!) και περασε καθε βιδα με αυτην πριν τη βιδωσεις (αν εισαι τσιγκουνης μπορεις να χρησιμοποιησεις και απλη κολλα UHU :lol: ) Δηλάδή κόβω ένα κομμάτι ίσα με την εγκοπή της κιθάρας και απλά βιδώνω το μπράτσο πάνω του??? Αυτό δεν θα έπρεπε να επηρεάζει αρνητικά το sustain μιας και τα 2 ξύλα (μπράτσο και σώμα) δεν έρχονται σε απευθείας επαφή??? Οχι θα κοψεις ενα μικρο κομματακι περιπου 90 χιλιοστα Χ 4 ποντους και θα το τοποθετησεις στο βαθος του neck pocket (δηλ. στη μερια που ειναι πιο κοντα στο σωμα της κιθαρας) http://members.shaw.ca/wilkatguitars/git_tips8.htm http://www.articledashboard.com/Article/Understanding-The-Purpose-Of-The-Guitar-Neck-Shim/50704 σιγα μην επηρεασει αρνητικα το sustain :lol: η Fender το κανει χρονια σε ολες τις κιθαρες της (ισα ισα το sustain αυξανεται μια και το μπρατσο κανει γωνια τυπου Les Paul & τα σελακια ψηλωνουν αυξνοντας τη γωνια των χορδων :wink: ) μαλιστα οι "μοντερνες" Fender (& οι 70s) εχουν απο τη μανα τους μηχανισμο shimming (το micro tilt adjustment) σε ολες τις vintage Fender που ειχα υπηρχε factory shimming (δηλ. το neck pocket ειχε shims απο το εργοστασιο...) το shimming βεβαια γινεται κατα κορον και απο τους επισκευαστες ακουστικων κιθαρων οταν κανουν neck reset :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 SF το κόλπο πιάνει λογικά σε όλες τις bolt-on κατασκευές ε; LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 φυσικα,εννοειται οτι shimming κανουμε μονο οταν εχουμε προβλημα action το οποιο δεν μπορουμε να "φερουμε" με τη ρυθμιση των σελλων της γεφυρας χωρις τριξιματα (αν και πολυ κιθαριστες προτιμουν τον πιο punchy & sustained ηχο που παιρνει μια κιθαρα με το shimming :wink: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Βρήκα μια χαρακτηριστική photo: www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 παντως αν θες ακομα καλυτερο sustain :lol: μπορεις να σηκωσεις τα σελακια σου ακομα πιο ψηλα & να σιμαρεις το μπρατσο σου με πιο χοντρο shim οπως ο Roy Buchanan χρησιμοποιωντας "κουρδισμενα" νομισματα (SUHR βεβαια!! :lol: ) η φωτο ειναι αυθεντικη btw απο την κιθαρα του Roy (a.k.a NANCY) α,επισης μη ξεχασετε να ΣΗΚΩΣΕΤΕ πιο ψηλα τους μαγνητες μετα το shimming μια και "απομακρυνονται" οταν το μπρατσο σηκωθει στο neck pocket! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Πριν λίγο καιρό, στο φόρουμ της Ernieball, είχε ξεκινήσει μια συζήτηση περί neck shims. Ήταν κάποιοι που έβγαιναν και έλεγαν ότι ο τάδε και ο δείνα... high society luthiers :P :P 'απαγορεύουν' το shimming διότι το acoustic coupling, μπλα μπλα μπλα και το κούρδισμα των ξύλων, μπλα μπλα μπλα... you get the point... Τελικά επενέβη ο Big Poppa (κατά κόσμον Sterling Ball και ιδιοκτήτης της ErnieBall/Musicman) και εξήγησε με τον χαρακτηριστικό καυστικό του τρόπο πόσο π@π@ριές είναι όλα αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 ελα ρε μη τα λες αυτα & θα μεινουν χωρις πελατες ο Anderson & o Suhr!!! :lol: (αλλοι γνωστοι πολεμιοι των shims!! :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 ελα ρε μη τα λες αυτα & θα μεινουν χωρις πελατες ο Anderson & o Suhr!!! :lol: (αλλοι γνωστοι πολεμιοι των shims!! :lol: ) Κοίτα να δεις' date=' κι εμένα θα μου άρεσε να κάτσει κάποιος να ταιριάξει τέλεια μπράτσο/σώμα, μόνο και μόνο για το αισθητικό του πράγματος. Από την άλλη όλες οι σημερινές Φέντερ με το micro-tilt θα πρέπει να είναι για τα μπάζα σ'αυτό τον τομέα, ναι; :P :roll: Κυρίως το acoustic coupling πιστεύω επηρεάζεται από το fit που έχει ο λαιμός [b']στα πλευρά [/b]του neck pocket. To ότι δεν θα πατάει κατά 1 τετρ. χιλιοστό (γιατί τόσο βγαίνει...) δεν κάνει καμμία διαφορά... Μη φτάσουμε και στο επίπεδο του γνωστού ηλίθιου Ed Roman, που αντιπαθεί τις set neck, γιατί, λέει, η κόλλα δεν κάνει καλό acoustic resonance... (yameth, ένα jerk off smiley παρακαλώ... :P ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Μη φτάσουμε και στο επίπεδο του γνωστού ηλίθιου Ed Roman' date=' που αντιπαθεί τις set neck, γιατί, λέει, η κόλλα δεν κάνει καλό acoustic resonance... (yameth, ένα jerk off smiley παρακαλώ... :P )[/quote'] Ορίστε: www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Κυρίως το acoustic coupling πιστεύω επηρεάζεται από το fit που έχει ο λαιμός στα πλευρά του neck pocket. To ότι δεν θα πατάει κατά 1 τετρ. χιλιοστό (γιατί τόσο βγαίνει...) δεν κάνει καμμία διαφορά... μπα και αυτο μυθος ειναι,καμμια απο τις παλιες μου Fender δεν ειχε tight neck pocket (δεν εχω δει αλλωστε και σε καμμια vintage Fender κατι τετοιο μια και τις εφτιαχναν με τα χερια & ηταν αδυνατον να επιτευχθει στους βιομηχανικους ρυθμους παραγωγης που ειχε η Fender ακομα & επι Leo ...)& ολες πατουσαν κατω καθε "καλοφταγμενη" Suhr :lol: τι ψαχνεις τωρα..στους μαγνητες,στη γεφυρα,στις χορδες & στην "τυχη" ειναι ο ηχος ΚΑΘΕ ηλεκτρικης κιθαρας. η καλυτερη μου Tele ειναι η 72αρα μου και εχει ενα τεραστιο neck pocket gap :lol: (ακουστικα ακουγεται 2 φορες πιο δυνατα απο καθε κιθαρα μου) αλλα σιγουρα ενα tight neck pocket "λεει" απο πλευρας αισθητικης :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση