Προς το περιεχόμενο

EHX Magnum 44


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω έχει ξανααναφερθεί αυτό το "πεταλάκι" από την ΕΗΧ.

 

http://www.ehx.com/products/44-magnum

 

Πάρτε και ένα πολύ σύντομο πρώτο review από μένα:

 

Το μαραφέτι ΓΑΜΕΙ!

 

;D ;D ;D

Ταίλως.  8)

 

ΟΚ, ΟΚ, πιο σοβαρά (?) τώρα.

 

Πρώτες εντυπώσεις: είναι εξωφρενικά μικρό, ακόμα και για πεταλάκι. Βέβαια πιάνει χώρο και ο μτχ του, που είναι 24V με αποσπώμενο καλώδιο τροφοδοσίας.

 

Το δοκίμασα με κιθάρα μόνο (πάντα σε Mesa Boogie 1Χ12 καμπίνα με EV μεγάφωνο) και ο ήχος ήταν πολύ καθαρός μέχρι το 4-5 που ανέβασα την ένταση. Το bright switch είναι χρήσιμο, αλλά όχι απαραίτητο σ'αυτή την περίπτωση καμπίνας. Η ένταση μόνο με κιθάρα δεν είναι κάτι το συνταρακτικό.

 

Μετά το έβαλα στο output του 11R και μου έφυγε η μαγκιά.

 

ΔΕΝ μπορείς σε συνθήκες σπιτιού, home studio, όπως θέλετε πείτε το, να ανεβάσεις την ένταση πάνω από το... 2. Για να καταφέρω να μην κουφαθώ, αναγκάστηκα να κατεβάσω τις στάθμες σε όλα τα presets κάτω από τα -10db. Καταλαβαίνω ότι σε μια καμπίνα με πιο... αναίσθητα μεγάφωνα δεν θα είναι το ίδιο, αλλά και πάλι είναι ΠΟΛΥ δυνατό το ρημάδι... Το κοιτάς και το ξανακοιτάς, μέγεθος πακέτου τσιγάρων.... και δεν το πιστεύεις. Θεωρώ ότι με μια καλή καμπίνα και την ένταση το πολύ στο 3-4 βγάζεις πρόβα ή live σε μικρό/μεσαίο χώρο άνετα. Και είναι καλό να υπάρχουν αποθέματα ισχύος, ειδικά για την περίπτωση που χρησιμοποιεί κάποιος modeling.

 

Η ίδια καλή απόδοση συνεχίστηκε και με το Ethos σαν preamp. Σε εντάσεις σαν αυτές που συζητάμε, το Magnum δεν χρωματίζει καθόλου, ίσως, θα μπορούσα να πω, προσθέτει μια διάσταση "λάμπας" με κάποιο μικρό compression και sag. Δηλαδή δεν αποδίδει ισχύ σαν ένας hifi ενισχυτής, πράγμα καλό στην περίπτωσή μας.

 

Γενικά πολύ εντυπωσιασμένος από την πρώτη γνωριμία και οι προοπτικές με ένα τέτοιο εργαλείο είναι εξαιρετικές για πληθώρα χρήσεων. Μπορεί κάποιος, που βασίζεται στον ήχο της προενίσχυσής του (είτε αναλογικά πετάλια, είτε ψηφιακό modeling) να έχει κάτι τέτοιο μαζί του και να βγαίνει σε οποιοδήποτε ηχείο με 8Ω και πάνω αντίσταση. Καμμία ανάγκη πλέον για finetuning του Χ ενισχυτή που μπορεί να βρίσκεται στο πάλκο.

 

 

 

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

χμμμ...μενδιεφερε καιρο τωρα το συγκεκριμενο πεταλι οπως και ο μικρος αδερφος του το EHX Caliber 22..

 

Εχω διαβασει πως το Magnum 44 εχει βασιστει σε 6L6 ηχοχρωμα ενω το Caliber 22 σε ΕL34.

 

Το σεταπ που εχω σκεφτει ειναι να χρησιμοποιησω ως preamp το ΕΗΧ English Muffn

 

Setup:

 

EHX Small Stone ---> EHX Big Muff ---> Ibanez TS808 ---> Wampler pinnacle ---> EHX Electric Mistress ---> EHX Memory MAN ---> EHX English Muffn ---> EHX Magnum or Caliber Power Amp

 

 

Guitars:YAMAHA SG1820,YAMAHA SG1802

Pedals:Jerry Cantrell Wah, Bogner Red, Bogner Blue, MXR 5150 Overdrive, Zoom MS-70CDR

AMPS:Yamaha THR100, Atomic Amplifire

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα οποτε με αυτο και μια καμπινουλα 1χ12 ειμαστε καλα αν ταιριαξει η χρεια του και τα πεταλια επανω του..σιγουρα θελει και δοκιμη πρωτα ομως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Setup:

 

EHX Small Stone ---> EHX Big Muff ---> Ibanez TS808 ---> Wampler pinnacle ---> EHX Electric Mistress ---> EHX Memory MAN ---> EHX English Muffn ---> EHX Magnum or Caliber Power Amp

 

Παιρνεις μιζες απο την EHX? ;D ;D ;D

Ναι!!! Και εγω εχω Les Paul με Floyd Rose!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τα προηγούμενα post:

 

1) Δεν ξέρω που έχει βασιστεί, δεν αποκλείεται αυτό με τις 6L6. Από άποψης έντασης μου φαίνεται ανάλογο ενός ΔΥΝΑΤΟΥ λαμπάτου 20-25 βατ. Ωστόσο η δυναμική του περιοχή είναι μεγαλύτερη (λόγω του ότι είναι στην ουσία τελικός ενισχυτής)

 

2) Ο μόνος τρόπος να το εκμεταλευτεί κάποιος είναι να παίρνει όλο το ηχόχρωμα που επιθυμεί από την προενίσχυσή του. Αυτή μπορεί να είναι και ένα βρωμο-πεταλάκι, μην φανταστείτε πολυκάναλα racks. Ανατρέξτε στο θέμα για τα πετάλια που μιμούνται ήχο γνωστών ενισχυτών (sticky είναι), και θα δείτε ότι από όλων μας τα χέρια (πόδια) έχουν περάσει τέτοια

 

3) Για dry/wet αν εννοείς να κάνεις κάπου split το σήμα, sure, why not?

 

Να πω εδώ πως υπήρξε στο παρελθόν ένας πολύ πετυχημένος και παρεξηγημένος ενισχυτής από την Crate, το powerblock, που όμως είχε και προενίσχυση αν θυμάμαι καλά, καθώς και κάποια controls για EQ. Η ίδια ιδέα είναι, σε πιο μικρό μέγεθος και bare bones λογική.

 

Κάνω edit για να πω ότι μια φυσιολογική σκέψη είναι να το προσαρμόσει κάποιος ΜΕΣΑ σε μια καμπίνα (πανεύκολο, με βέλκρο, αν είναι open back) και να φτιάξει το δικό του combo ενισχυτή.

 

Επίσης επαναφέρω το θέμα που είχε ανοίξει το Αφεντικό, για περισσότερη ένταση on stage. Αν υπάρχει μια spare καμπίνα κάπου εκεί κοντά, τα πράγματα είναι πολύ απλά με το Magnum. Αρκεί το line out του βασικού ενισχυτή για μια λογική reamping, αρκεί βεβαίως να μην κόβει το σήμα στον primary ενισχυτή (όπως κάνουν οι έξοδοι ακουστικών, π.χ.).

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιρνεις μιζες απο την EHX? ;D ;D ;D

 

εχω κατι με την ΕΗΧ  ;D ;D ;D

Guitars:YAMAHA SG1820,YAMAHA SG1802

Pedals:Jerry Cantrell Wah, Bogner Red, Bogner Blue, MXR 5150 Overdrive, Zoom MS-70CDR

AMPS:Yamaha THR100, Atomic Amplifire

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω διαβασει πως το Magnum 44 εχει βασιστει σε 6L6 ηχοχρωμα ενω το Caliber 22 σε ΕL34.

 

Αυτό έχω δει τόσο κόσμο να το λέει... θα προϋπέθετε πως αυτές οι τελικές λυχνίες έχουν μια πολύ συγκεκριμένη ηχητική "υπογραφή", κάτι που είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους μύθους σήμερα (το να συγχέει ο κόσμος μια λάμπα με τις υλοποιήσεις της εντός γνωστών στην κιθαριστική ιστορία ενισχυτών, πχ. "ηχόχρωμα EL84"= Vox, "ηχόχρωμα ΕL34" = Μarshall (ποιος απ'όλους?), "ηχόχρωμα 6L6" = Fender (ποιος απ'όλους?) κλπ). Αυτό δεν στέκει μιας και ο ήχος αυτός εξαρτάται από δεκάδες διαφορετικούς παράγοντες που δεν έχουν καμία σχέση με την τελική λυχνία που χρησιμοποιείται. Το σωστό θα ήταν να έλεγε κάποιος πως ο Magnum 44 έχει πιο Fender-y ηχόχρωμα ενώ ο Caliber 22 πιο Μarshall-y.

 

Πίσω στο θέμα: πολύ ενδιαφέρον. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει τελικά κάποιο χρωματισμό ή αν θα έλεγες, όπως διάβασα, ότι είναι πράγματι σχεδόν ή εντελώς αχρωμάτιστο. Προσωπικά θα ήθελα να "κολακεύει" λίγο και να "δένει" όμορφα με τα πετάλια όπως ένας λαμπάτος. Δεν ξέρω αν θα το είχα σαν κύρια λύση (αν είχα το Ethos και μου άρεσε ο συνδυασμός θα ήταν ό,τι πρέπει) αλλά αναρωτιέμαι αν αξίζει σαν backup επί σκηνής αντί για μια μικρή λαμπάτη κεφαλή.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό έχω δει τόσο κόσμο να το λέει... θα προϋπέθετε πως αυτές οι τελικές λυχνίες έχουν μια πολύ συγκεκριμένη ηχητική "υπογραφή", κάτι που είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους μύθους σήμερα (το να συγχέει ο κόσμος μια λάμπα με τις υλοποιήσεις της εντός γνωστών στην κιθαριστική ιστορία ενισχυτών, πχ. "ηχόχρωμα EL84"= Vox, "ηχόχρωμα ΕL34" = Μarshall (ποιος απ'όλους?), "ηχόχρωμα 6L6" = Fender (ποιος απ'όλους?) κλπ). Αυτό δεν στέκει μιας και ο ήχος αυτός εξαρτάται από δεκάδες διαφορετικούς παράγοντες που δεν έχουν καμία σχέση με την τελική λυχνία που χρησιμοποιείται. Το σωστό θα ήταν να έλεγε κάποιος πως ο Magnum 44 έχει πιο Fender-y ηχόχρωμα ενώ ο Caliber 22 πιο Μarshall-y.

 

Πίσω στο θέμα: πολύ ενδιαφέρον. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει τελικά κάποιο χρωματισμό ή αν θα έλεγες, όπως διάβασα, ότι είναι πράγματι σχεδόν ή εντελώς αχρωμάτιστο. Προσωπικά θα ήθελα να "κολακεύει" λίγο και να "δένει" όμορφα με τα πετάλια όπως ένας λαμπάτος. Δεν ξέρω αν θα το είχα σαν κύρια λύση (αν είχα το Ethos και μου άρεσε ο συνδυασμός θα ήταν ό,τι πρέπει) αλλά αναρωτιέμαι αν αξίζει σαν backup επί σκηνής αντί για μια μικρή λαμπάτη κεφαλή.

 

To ηχόχρωμα ενός ενισχυτή καθορίζεται απ'ολόκληρη την υλοποίηση. Επειδή έχω την πολυτέλεια να διαθετω εδώ και χρόνια έναν single ended ενισχυτή στον οποίο μπορεί να τοποθετηθεί οποιαδήποτε τελική λυχνία, έχω κάνει εκτεταμένες δοκιμές, με διάφορες NOS και σημερινής παραγωγής λάμπες.

 

Ο μτσχ στον συγκεκριμένο ενισχυτή είναι αξιόλογου μεγέθους (θα ταίριαζε σε 30άρη-40άρη ενισχυτή τουλάχιστον, και πολύ μέταλλο) οπότε δεν περιορίζει οποιαδήποτε λυχνία. Διαπίστωσα λοιπόν πως οι διαφορές (με ίδιες προενισχύτριες) είναι σημαντικές. Αυτό το καταλαβαίνεις και "στο χέρι" (στον συγκεκριμένο πάντα) και στον ήχο. Φυσικά μιλάμε για "πουσαρισμένες" καταστάσεις, όχι βάζουμε το volume στο 2 και περιμένουμε να γίνει κάτι...

 

Σε A/B class ενισχυτές περισσότερων βατ, πιθανολογώ ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες, υπαρκτές όμως.

 

Ο Magnum έχει "χρωματισμό" αλλά όχι σε δραστικό επίπεδο, σαν να περνάει δηλ. το σήμα και από κάποιο tonestack. Όσο του ανεβάζεις την ένταση (όσο τόλμησα δηλαδή) παρουσιάζεται ένα ωραίο "λαμπάτο" κομπρεσσάρισμα, χωρίς όμως ιδιαίτερο "χαρακτήρα". Δηλ. δεν θυμίζει ας πούμε Marshall ή Fender, γιατί η συμπεριφορά του λαμπάτου όταν ανεβάζουμε την ένταση, εξαρτάται άμεσα από την αλληλεπίδραση του μτσχ εξόδου με το μεγάφωνο (που εδώ ο πρώτος δεν υφίσταται). Επομένως είναι γραμμική η συμπεριφορά του, όπως περιμένεις από έναν solid state ενισχυτή. ΔΕΝ τόλμησα να τον φτάσω μέχρι το clipping, θεωρώ ειλικρινά πως είναι αδύνατον με το μεγάφωνο που έχω, εκτός αν αποφασίσω να γκρεμίσω μερικούς τοίχους.

 

Το Ethos, ή κάποιο πετάλι τύπου Tonebone, Plexitube, κλπ, είναι περισσότερο προενισχυτές παρά OD/Distortion. Όταν έχεις ένα τέτοιο, όλος ο ήχος καθορίζεται απ'αυτό, κακά τα ψέματα. Θεωρώ οποιοδήποτε τέτοιο σαν το καλύτερο "πάντρεμα".

 

Το απολύτως κορυφαίο είναι βέβαια αν χρησιμοποιεί κάποιος modeling (αναλογικό ή ψηφιακό) προενισχυτή. Εδώ ο 44 δίνει ένα τελικό στάδιο που είναι πιο "φιλικό" στο σήμα που του έρχεται αν πρόκειται να οδηγηθεί καμπίνα κιθάρας. Το τονίζω αυτό γιατί δεν ξέρω πως θα συμπεριφερόταν σε ουδέτερο ηχείο.

 

Επίσης, σχετικά με την ένταση, να επαναλάβω ότι χρησιμοποιώ ένα ΠΟΛΥ efficient μεγάφωνο. Δεν ξέρω πόσο "χειρότερα" θα απέδιδε ας πούμε με ένα μεγάφωνο με (πραγματική) ευαισθησία 97-98db.

 

Τέλος να ενημερώσω ότι το Μ44 είναι διαθέσιμο και από Ελλάδα στην ίδια τιμή με Thomann, κλπ, οπότε σχετικά άνετα μπορεί κάποιος να το δοκιμάσει.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά χαρά κ απο μένα φιλε Bloody Sunday και ωραία περιγραφή του μηχανήματος!

Το κοιτάζω λίγο καιρό το Magnum 44 γιατί έχω μία καμπίνα Framus 2x12 με Celestion V30 κ μία Line6 FloorPod Plus πεταλιέρα κ σκεφτόμουν να το πάρω για να τα συνδιάσω.

Θα ήθελα να σε ρωτήσω:

1. Πιστεύεις οτι είναι επαρκής η ισχύς του 44 για να οδηγήσει την καμπίνα σε συνθήκες πρόβας hard rock/metal συγκροτήματος?

2. Απο το 4-5 που αρχίζει να "βρωμίζει" θα έχω πρόβλημα στον ήχο με την FloorPod Plus ή με χαμήλωμα του gain στην πεταλιέρα θα είμαι εντάξει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου