Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ναι, γιατι ειναι ο συνθετης (και οχι ο ερμηνευτης). Και για το "αγαλμα" ο Πουλόπουλος ειναι γνωστος και οχι (τοσο) ο  Πλέσσας.

 

Ο Πλέσσας, με τον οποίο πρέπει να με συνδέει μια πολύ μακρινή συγγένεια (με την προγιαγιά μου ήταν λέει ξαδέρφια), είναι ένα παράδειγμα του το θα μπορούσε να είναι ο Φόβος και τι δεν είναι.

 

Ιδιοφυής συνθέτης ο Πλέσσας (παρά την εμπορικότητά του), τρομερός πιανίστας και έγραψε τραγούδια με βάθος, ελαφρά για τα γούστα μου αλλά όχι ρηχά. Το οποίον και η διαφορά.

 

Και αυτά είναι κοινώς αποδεκτά, δεν τα λέω επειδή ίσως να είμαι 28ου βαθμού ανιψιός του.  ;D

 

+ Το low profile που κρατησε και επισημανθηκε.

Όταν έχεις δημιουργήσει το 60% της μουσικής παραγωγής που έπαιζε στα ραδιόφωνα την τελευταία 20ετία, δεν έχεις κανένα λόγο να πλασάρεις τον εαυτό σου, και μάλιστα έχεις λόγο να μη το κάνεις.

 

Αν είσαι μια τραγουδίστρια με συμπαθή φωνή και ωραία μπουτάκια, είσαι σαφώς πιο ευχάριστο περιτύλιγμα. Τον Φόβο θα είχαμε σιχαθεί να τον βλέπουμε μετά από 2-3 δίσκους.

 

κανένας μας δεν δικαιούται να μιλά με αμφισβήτηση για οποιονδήποτε μουσικό, σκηνοθέτη, ζωγράφο, συγγραφέα κλπ. που έχει καταφέρει κάτι παραπάνω από εμάς, για ευνόητους λόγους.

Για να συνεχίσω αυτή τη σκέψη, ο Βαν Γκογκ που εν ζωή δεν πέτυχε απολύτως τίποτε, είχε δικαίωμα να εκφέρει άποψη για τη ζωγραφική της εποχής του;

 

Δεν υπονοώ ότι όλοι εδώ είμαστε οι Βαν Γκογκ της μουσικής, τα παραμελημένα διαμάντια, αλλά τελικά ποιος φορέας είναι επιφορτισμένος με την έκδοση πέντιγκρι επιτυχίας;

 

Εν ολίγοις η κριτική είναι υπέροχο πράγμα, αρκεί να είναι αληθινή κριτική και όχι εκτόνωση καλλιτεχνικών/επαγγελματικών/προσπωικών κττ απωθημένων.

 

Οπότε ας το κλείσουμε το μαγαζί...  :D (δεν έβαλα quote, το αντέγραψα γιατί ήταν καλό)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

 

Όταν έχεις δημιουργήσει το 60% της μουσικής παραγωγής που έπαιζε στα ραδιόφωνα την τελευταία 20ετία, δεν έχεις κανένα λόγο να πλασάρεις τον εαυτό σου, και μάλιστα έχεις λόγο να μη το κάνεις.

 

 

 

Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση. Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις...κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry για το ατονικο....εκτος εδρας, λαθος Laptop ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Γεια σου ρε Λακη γιγαντα  ;D ;D ;D ;D

 

Περικλη, με αρεΖουν τα star-ιλικια , τι να κανω ο αμαρτωλος ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση.

Ναι έξυπνο είναι, και σημαντικός κανόνας της στρατηγικής και του μάρκετινγκ.

 

Οι μεγάλες πολυεθνικές το ίδιο κάνουν. Κρατούν πολύ χαμηλό προφίλ οι ίδιες και αφήνουν να φαίνονται τα brand τους. Για αυτό δεν βλέπεις σχεδόν ποτέ διαφήμιση μιας μητρικής εταιρείας (π.χ. Unilever) αλλά μόνο των επιμέρους brand της (Skip, Aim, Άλτις, Hellmans, Algida, Klinex, Dove, Lux, Axe και πάρα πολλά άλλα).

 

Έτσι και στην περίπτωση του Φ. δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπενθυμίζει συνέχεια ότι βρίσκεται πίσω από τα περισσότερα ελληνικά σουξέ.

 

Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις.κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ενα "μικρο" bio: 8)

 

"O πιο επιτυχημένος σύγχρονος Έλληνας στιχουργός και συνθέτης, ο Φοίβος, γεννήθηκε την Πρωτοχρονιά του 1971, στην Αθήνα. Πρωτοασχολήθηκε με τη μουσική –κατά τη διάρκεια των σχολικών χρόνων ως ντράμερ σε ένα ροκ συγκρότημα – ως γνήσιος εκφραστής της εποχής του- και πειραματίστηκε με τη μουσική μόδα της εποχής.

 

Παρά την αβίαστη εισαγωγή του στη Νομική Σχολή, ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Αθήνας, η προοπτική εξέλιξης του στο νομικό κλάδο δεν τον ενθουσίαζε τόσο όσο το πάθος του για τη μουσική . Έτσι ξεκίνησε να συνθέτει τα πρώτα του τραγούδια.

 

Κατά τη διάρκεια παρακολούθησης μαθημάτων αρμονίας και μουσικής στο Ωδείο και παρακολουθώντας ιδιαίτερα μαθήματα από τον Θέμη Ρούσσο, ο Φοίβος ξεκίνησε να γράφει τους πρώτους του στίχους. Το ταλέντο του γρήγορα αναδείχθηκε και σε ηλικία μόλις 22 χρόνων υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο με μία δισκογραφική εταιρία.

 

Ήδη από το ξεκίνημα της δεύτερης δεκαετίας της εκπληκτικής του καριέρας, ο Φοίβος, πέτυχε μία αξιοθαύμαστη ολοκλήρωση δίσκων. Με περισσότερα από 18 χρυσά LP και cd singles, 19 πλατινένια, 11 albums που έγιναν 2 φορές πλατινένια, 2 που έγιναν 4 φορές πλατινένια και 1 έξι φορές πλατινένιο- που σημαίνει περισσότερο από 3.500.000 κομμάτια συνολικά- κατόρθωσε να επιτύχει κάτι μοναδικό στην ιστορία της ελληνικής μουσικής.

Ο Φοίβος παρουσίασε μία αξιοζήλευτη ικανότητα να συνδυάζει τις δημοφιλείς μουσικές τάσεις με τις καινοτόμες ιδέες του και να ανακαλύπτει νέα ταλέντα. Δεν είναι έκπληξη που οι σημαντικότεροι καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής εμπιστεύονται την γνώση του, το ένστικτό του και το μοναδικό ταλέντο του ούτως ώστε να διασφαλίσουν την παρουσία των δίσκων τους στις πρώτες θέσεις των ελληνικών charts!

 

Εκτός από τη στιχουργική και τη μουσική σύνθεση, ο Φοίβος ασχολείται, σχεδόν αποκλειστικά, με τον προγραμματισμό, την ενορχήστρωση και την παραγωγή των δίσκων του. Η μεγαλοφυής ικανότητα του παραγωγής έχει καταρρίψει κάθε ρεκόρ καθώς κατάφερε να υπογράψει τα υψηλότερα συμβόλαια με όλες τις δισκογραφικές εταιρίες που έχει συνεργαστεί. Ξεκινώντας από την Sony Music, συνεχίζοντας με την MINOS-EMI και τέλος υπογράφοντας με την Heaven Music.

 

Το καλοκαίρι του 2001, η καριέρα του Φοίβου απογειώθηκε καθώς κέρδισε τη διεθνή αναγνώριση όταν έλαβε με τη Δέσποινα Βανδή το βραβείο του δίσκου με τις περισσότερες πωλήσεις της χρονιάς στην Ελλάδα για το CD single «Υποφέρω». Την απονομή του βραβείου πραγματοποίησε ο διευθυντής της Virgin Megastores στο Λονδίνο, Sir Richard Branson.

 

Έκτοτε η διεθνής αναγνώριση συνεχίζεται… Ο διάσημος συνθέτης και παραγωγός Desmond Child αναγνωρίζει το μοναδικό του ταλέντο και, το καλοκαίρι του 2002, συνεργάζεται με τον Φοίβο στο άλμπουμ του Σάκη Ρουβά, που κυκλοφόρησε από την Universal France.

 

Στις 6 Μαρτίου του 2002, ο Φοίβος και η Δέσποινα Βανδή, λαμβάνουν ακόμα μία διάκριση, αυτή τη φορά, σε παγκόσμια κλίμακα. Κερδίζουν το «World’s Best selling Greek Artist 2001» βραβείο (για τις πωλήσεις του άλμπουμ «Γεια») στα World Music Awards, έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία που κάθε χρόνο βραβεύει τους καλλιτέχνες με τα υψηλότερα ρεκορ πωλήσεων στον κόσμο.

 

Η μεγαλύτερη παγκόσμια επιτυχία του Φοίβου, μέχρι σήμερα, ήρθε πριν λίγο καιρό με το τραγούδι «Γεια». Το τραγούδι αυτό γράφτηκε, συντέθηκε από τον Φοίβο και ερμηνεύθηκε από τη Δέσποινα Βανδή. Έγινε πολλές φορές πλατινένιο στην ελληνική αγορά και το προηγούμενο καλοκαίρι μπήκε στη διεθνή μουσική σκηνή και κατέκτησε την πρώτη θέση στις playlists των διασημότερων DJ’s και clubs ανά τον κόσμο. Με τo “Γεια” επιτεύχθηκε το «αδύνατο» καθώς έφτασε στο Νο 1 των charts Ηνωμένων Πολιτειών και Αγγλίας (σύμφωνα με το επίσημο Billboard και τα Music Week Charts), εκτοπίζοντας διεθνείς επιτυχίες από την κορυφή! Έκτοτε, κυκλοφόρησε ως CD single στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, την Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική καθώς και συμπεριλήφθηκε σε περισσότερες από 120 συλλογές παγκοσμίως.

 

Την άνοιξη του 2004, μία μεγάλη μουσική συνεργασία ‘‘γεννιέται’’ καθώς ο Φοίβος συνεργάζεται με την Coca-Cola. Επιλέχθηκε για την σύνθεση της μελωδίας που θα «συνόδευε» όλες τις δραστηριότητες της Coca-Cola στο πλαίσιο της χορηγίας της στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτή η μελωδία ακούστηκε σε όλον τον κόσμο και έγινε πηγή έμπνευσης εκατομμυρίων ανθρώπων που ενώθηκαν για να γιορτάσουν το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός.

 

Στις αρχές του 2005 μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες και συμμετέχουσα στο Champion League, η ΑΕΚ εμπιστεύθηκε το ταλέντο του Φοίβου για να ανανεώσει τον ύμνο της. Η επιβλητική αυτή μελωδία ακούγεται και τραγουδιέται από τους οπαδούς της ομάδας μέχρι σήμερα.

 

Το 2005 και το 2006 αποτέλεσαν, για άλλη μια φορά, χρονιές μεγάλης επιτυχίας για τον Φοίβο και τους καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του. Το άλμπουμ της Δέσποινας Βανδή «Στην αυλή του Παραδείσου» αφού γνώρισε τεράστια επιτυχία στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε στη Βουλγαρία, τη Ρωσία, την Ουκρανία και την Τουρκία φτάνοντας στη δεύτερη θέση των charts. To επόμενο άλμπουμ με τον τίτλο “Special edition”, το οποίο περιλαμβάνει τέσσερα νέα τραγούδια που έγραψε ο Φοίβος, πούλησε μόνο στην Ελλάδα πάνω από 100.000 αντίτυπα. Και τα δύο άλμπουμ χρησιμοποιηθήκαν από την εταιρία τηλεπικοινωνιών TIM για την ετήσια καμπάνια της.

 

Το καλοκαίρι του 2005 ο Φοίβος και η Βικτώρια Χαλκίτη συνεργάστηκαν και κυκλοφορήσαν την επιτυχία “Τelia”, το οποίο έγινε η μουσική επένδυση της καλοκαιρινής καμπάνιας της Coca-Cola. Λίγους μήνες αργότερα το επόμενό τους single “F….Magic” ακούγεται στη διαφημιστική καμπάνια του Attica, ενός από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα στη χώρα.

 

Μετά από πολυάριθμες επιτυχίες με τη Δέσποινα Βανδή, την Έλλη Κοκκίνου, τον Θάνο Πετρέλη, τον Γιώργο Μαζωνάκη και τη Βικτώρια Χαλκίτη κατά το 2005 και 2006, ο Φοίβος εκπλήσσει ευχάριστα τους θαυμαστές τους με το ανατρεπτικό χριστουγεννιάτικο, χορευτικό single. To single “Κάλαντα’’ με τη Δέσποινα Βανδή, χρησιμοποιήθηκε ακόμα μια φορά αποκλειστικά για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της εταιρίας τηλεπικοινωνιών TIM. Μετά από μόλις δύο εβδομάδες από την ημέρα κυκλοφορίας του, το cd single του Φοίβου και της Δέσποινας έγινε δύο φορές πλατινένιο.

 

Πραγματικά δε θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι κάθε δουλεία του Φοίβου είναι συνυφασμένη με επιτυχία." 8)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση. Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις...κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry για το ατονικο....εκτος εδρας, λαθος Laptop ;D ;D ;D ;D

 

Χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά,υποθέτω πως ήταν θέμα χαρακτήρα.Θυμάμαι πριν 4-5 χρόνια στην Αθήνα ήμαστε με μια παρέα σε ένα εστιατόριο όταν μιά φίλη μου ξαφνικά "φώναξε": "Α! ο Φοίβος!"  ;D Καθόταν σε ένα τραπέζι κοντά σε μας.

 

Σαν όνομα τον ήξερα,αλλά φυσιογνωμικά ούτε καν ήξερα ποιός μπορεί να ήταν.Μου έκανε όμως αυτή την εντύπωση:Ενός πολύ "low-profile" και σεμνού ανθρώπου.Μπορεί να πέφτω και εντελώς έξω όμως...  :-\ Σου λέω απλά εκείνο το βράδυ τι "εικόνα" μου έδωσε.

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Sfaku :100% ΣΩΣΤΗ η αποψη σου.ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ τα marketing κολπα.

Δεν το σχολιαζω !! ετσι γινεται .Αν ανατρεξεις (και εχεις και την ορεξη βεβαια τετοια ωρα ) στα αρχικα μου ποστ καπου εκει μεσα γραφω κατι το οποιο ναι μεν ηταν λιγο περιεργο για αλλους αλλα καθολου εξωπραγματικο για τους λογικα σκεπτομενους .Να μην κανω τωρα παραθεσεις ειναι αργα .Καλη νυκτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου