bloody_sunday Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Ο blue τα ξέρει όλα αυτά, άλλωστε και ο ίδιος επιδιώκει να εκτιμηθεί έξω από το τοπικά οριζόμενο πλαίσιο (σαν μέλος του νοιζ και σαν μουσικός). Το πρόβλημά (του) είναι ότι δεν αναγνωρίζει καλλιτεχνικά εύσχημα στον Φοίβο, οπότε - επί της ουσίας - δεν του αναγνωρίζει το δικαίωμα να υπάρχει στη σκέψη μας την περίοδο της "εξαθλίωσης". Θα το δούμε αυτό στην επερχόμενη συναυλία. Αν η θεωρία είναι σωστή, τότε θα πάει "άπατη". Άλλο τα καλλιτεχνικά εύσημα και άλλο το ταλέντο να βρίσκεις και να πατάς το κουμπί της παραγωγής χιτ, παράγοντας μαζικά τσιχλόφουσκες για τα αυτιά που φτύνονται μετά το πρώτο μάσημα. Και προσωπικά δεν πιστεύω πως έχει σχέση με το λαϊφστάιλ της παρακμής - αν δεν υπήρχε αυτό, θα βασιζόταν σε οτιδήποτε άλλο σχετιζόμενο με την νεοελληνική πραγματικότητα (οικονομία? ("κομμένα πια τα δανεικά"?) καψούρα? ποδοσφαιροφιλία? συνδυασμός των δυο? ("σφύριξα κι έληξες"?) κλπ) και θα βρισκόταν ακριβώς στο ίδιο σημείο σήμερα. Και ποιο είναι αυτό? Εκείνο που εγγυάται ότι η συναυλία θα είναι πετυχημένη βρέξει-χιονίσει (καμία σχέση με την νυν ύπαρξη ή μη εξαθλίωσης). Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Γιατί fail; Διότι η πλειοψηφία των καλλιτεχνών στην Ελλάδα ζητά ακριβώς αυτό : να εκτιμηθεί το έργο τους αποκομμένο από το περιβάλλον στο οποίο (κανονικά) ευδοκιμεί ! Μεγάλη συζήτηση με καλά κρυμμένη παρανόηση. Η λέξη περιβάλλον που χρησιμοποίησα είναι σαφές (?) οτι αναφέρεται στην παρεξήγηση της πολιτικής κατάστασης που επέτρεψε μια σειρά αλληλένδετων φαινομένων. πχ οτι ένα πρόσωπο που προτάθηκε (και) ως τραγουδιάρα κατέληξε εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται εξαρχής, στην πορνογραφία. Για να υπάρχει αυτή η ιστορία απαιτείται να έχει συμβεί εννοιολογική αλλαγή στο ποιός είναι μουσικός και ποιός είναι πορνοσταρ. Στο ζενίθ αυτής της αλλαγής δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις από φωτογραφίες ποιός είναι τι. Αισιοδοξώ όταν ΠΛΕΟΝ βλέπω καμια ασχημούλα με αιθέρια φωνή στην τηλεόραση. Έτσι, το οτι ένα ελληνικό γκρουπ που προσπαθεί να παίξει νορβηγικό μέταλ μπορεί να υποπίπτει στον ορισμό που δίνεις, δεν περιλαμβάνει το κοινωνικό περιβάλλον που επιτρέπει/προωθεί/επιβάλλει αυτή την τάση ως αναπόφευκτα ισχύουσα (καθώς αποτελεί υποκουλτούρα), άρα δεν αλληλεπιδρά με την κοινωνική παρεξήγηση σε τόσο μεγάλη κλίμακα όσο το σκυλοπόπ παρακλάδι του lifestyle. Προσωπικά ήμουν, είμαι και θα είμαι πολύ διστακτικός να αφορίσω οποιονδήποτε έχει κάνει εμπορική επιτυχία στο χώρο της μουσικής. Η προηγούμενη πρόταση, έχει γραφτεί από τον blue σε παλαιότερο ποστ του (ίσως λίγο παραλλαγμένη) αλλά ταιριάζει μία χαρά. θα χρειαστεί πολύ περισσότερο ψάξιμο για να εντοπίσεις μια τέτοια ασυνέπεια στα γραπτά μου. Μάλιστα ο κύριος λόγος είναι οτι δεν γράφω για εντυπωσιασμό και γνωρίζω οτι οι απόψεις μου σε αυτό το θέμα είναι σταθερές εδώ και πολύ καιρό. Έχω γράψει οτι δεν μπορώ να αφορίσω κάποιον καλλιτέχνη για τον οποίο έχουν γραφτεί βιβλία, έχουν γυριστεί ντοκιμαντέρ και ταινίες και έχει επηρεάσει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τη μουσική οι νεότεροι μουσικοί. Έτσι, ενώ δεν ακούω Tool δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ οτι έχουν κάνει "κάτι", αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο για το Φοίβο, ο οποίος αν δεν κάνω λάθος απασχολεί κυρίως δελτία Star (εμφανίστηκε με τα μπούτια μιανής) ή φυλλάδες τύπου Espresso (αξίζει να παρατηρήσουμε οτι αυτές οι αναφορές σύμφωνα με τη θεωρία μου είναι σχεδόν αυτοαναφορές, μιας και τα brand names που αναφέρω απολαμβάνουν γειτονικές θέσεις κάτω από την ομπρέλλα του lifestyle). Η παραλλαγή που εντόπισες είναι οτι μια βιομηχανία θα έπρεπε να στηρίξει οικονομικά όλα τα παραπάνω για να συμβούν, άρα το σύνολο των καλλιτεχνών στους οποίους αναφέρομαι δεν μπορεί παρά να απολαμβάνουν ΚΑΙ εμπορική επιτυχία (κάτι που συμπεριέλαβα και στο πρώτο μου ποστ σε αυτό το θέμα). Το πρόβλημα λοιπόν που εντοπίζω είναι οτι από όλα αυτά που "απαιτώ" να έχει ένας καλλιτέχης εσύ διαχωρίζεις την εμπορική επιτυχία, όχι ως αξιοκρατικό παρελκόμενο που απορρέει από το γεγονός του διανοητικού επιτεύγματος, αλλά ως αυθύπαρκτη μονάδα μέτρησης. Kαι αυτή παρεμπιπτόντως είναι και η βασική επιχειρηματολογία των υποστηρικτών της δουλειάς του σε αυτό το νήμα ("σεμνός δουλευταράς"). https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Blue for president. Telos. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Ειρήνη παίδες και Σοφία και Αγάπη και Ελπίδα και Πίστη ,όπως έλεγε και το Πλοκάμι του καρχαρία ΄Φλοίσβος . Αν και σπανίως πάω στην Ηπειρο ,τα κλαρίνα της είναι μοναδικά ,'εστω κι αν γυρνάω εγώ τα οβίδεα ;D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Μεγάλη συζήτηση με καλά κρυμμένη παρανόηση. Μπαα... μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη. Το σκεπτικό σου περιέχει ένα καταφανές λάθος, αυτό που σου είπα. Όπως και πολλοί πριν από εσένα, το αρνείσαι. Δεν (με) πειράζει. :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Μπαα... μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη. Το σκεπτικό σου περιέχει ένα καταφανές λάθος, αυτό που σου είπα. Όπως και πολλοί πριν από εσένα, το αρνείσαι. Δεν (με) πειράζει. :) καλώς :) Για το δίσκο (for the record) στη μικρή αυτή συζήτηση εμφανίστηκα στη 16η σελίδα της :) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη. Aκριβως,21 σελιδες αναλυση για το αν εχει ή δεν εχει αξια,ταλεντο και...ηθικη ενας συνθετης... Θα ηθελα να ξερω αν σε ΞΕΝΑ φορουμ εχει γινει ποτε 21 σελιδες συζητηση για την αξια του Max Martin (ειναι ο αντιστοιχος Φοιβος του εξωτερικου με αρκετα εκατομμυρια σε πωλησεις)....ψαχνω και δεν μπορω να βρω εστω και μια κουβεντα... Μηπως λοιπον παραψειριζουμε τη μαϊμου? Δεν ειναι καλυτερα να ζουμε και να αφηνουμε και τους αλλους να ζησουν? Στο κατω κατω της γραφης δεν υπαρχει περιπτωση να πεισουμε ο ενας τον αλλον,ολες οι αποψεις στο παρον thread ειναι στα ακρα (including mine) κατα την προσφιλη συνηθεια της φυλης μας,οποτε τζαμπα χυνεται το ιντερνετικο μελανι..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 ψαχνω και δεν μπορω να βρω εστω και μια κουβεντα... ...για τους John Mayer, Ted Nugent, Brad Paisley, Van Halen, David Lee Roth, Steven Tyler, Puff Daddy, Miley Cyrus, Katy Perry, Justin Bieber κλπ., και φυσικά κάνεις λάθος (χώρια που συγκρίνεις εντελώς ανόμοιες περιπτώσεις χωρών, ηθών, μουσικών γούστων, εμπορικών μεγεθών κλπ.) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Βασικά η ίδια συζήτηση γίνεται copy paste για τον John Mayer στο gearpage (κάθε πέμπτη νομίζω). Δεν είναι κακό να υπάρχουν αντίστοιχα threads εδώ (αρκετά posts που γράφτηκαν ήταν εξαιρετικά) και προς τους σοβαρούς συζητητές απευθύνω για άλλη μια φορά την έκκληση να μην απαντούν σε προβοκατόρικες τοποθετήσεις, καθώς είναι αδύνατο να γίνει γόνιμος διάλογος με αυτόν τον τρόπο, και απλώς γεμίζουν σελίδες όπου η κουβέντα έχει αποπροσανατολιστεί πλήρως. http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2012 Βασικά η ίδια συζήτηση γίνεται copy paste για τον John Mayer στο gearpage (κάθε πέμπτη νομίζω). Δεν είναι κακό να υπάρχουν αντίστοιχα threads εδώ (αρκετά posts που γράφτηκαν ήταν εξαιρετικά) και προς τους σοβαρούς συζητητές απευθύνω για άλλη μια φορά την έκκληση να μην απαντούν σε προβοκατόρικες τοποθετήσεις, καθώς είναι αδύνατο να γίνει γόνιμος διάλογος με αυτόν τον τρόπο, και απλώς γεμίζουν σελίδες όπου η κουβέντα έχει αποπροσανατολιστεί πλήρως. Και.. ευτυχώς... Να θυμίσω ότι ξεκινήσαμε με έναν υπέροχο τίτλο όπως "Τα Κλεμμένα του Ρέμου"*, έτσι... αβανταδόρικα... άλλο που στη πορεία εκπολιτίστηκε το thread με τα πιο ψυχραιμα και εμπεριστατωμένα ποστ μερικών ανθρώπων, το άνοιγμα παράλληλων συζητήσεων, την εκπαραθύρωση των αρχικών ακραίων και χαιρέκακων απόψεων και τη συνακόλουθη αλλαγή τίτλου. Τουλάχιστον, δημιουργήθηκε το κατάλληλο κλίμα ώστε να γράψει ο blue, οπότε κατ' επέκταση να γράψει ο makam. Το ποιος συνέβαλλε σε αυτή τη κατεύθυνση και ποιος όχι, θα είναι εκεί.. για πάντα, που λέει και η πρώτη σελίδα. * Άλλοι υποψήφιοι τίτλοι όπως "Ε, ρε Τζάμπο που τους χρειάζεται", "Κοίτα πως βγάζουν λεφτά οι κερατάδες", "Έτσι κάνω και εγώ επιτυχίες", "Πανάθεμα τα βίντεο", ευτυχώς δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη ως θέματα συζήτησης. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση