freerock1974 Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Oχι, αλλα ακόμα δεν καταλαβα πότε συμφωνήσαμε ότι όλοι θέλουμε να γραφουμε τετοια μουσική, και τωρα απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε. Δε μπορώ να καταλάβω γιατι θεωρείται δεδομενο, ότι όλοι ψαχνουμε τρόπο να βγαλουμε πολλά λεφτά με κάθε κοστος ??? Ωραια τα εθεσες. ;) Α)Δεν συμφωνησαμε σε κατι τετοιο,απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε για να αποδειξουμε ή οχι οτι καποιος εμπορικος,στην προκειμενη ο Φοιβος,τουλαχιστον εχει το ταλεντο να γραφει επιτυχιες ενω εμεις και να θελαμε θα υστερουσαμε εναντι του. :) Β)Δεν θεωρειται δεδομενο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να κατακεραυνωνουμε οσους το επελεξαν.Ιδιως αν ισχυει το Α. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Και για να κλεισουμε με τα "μυστικα": "- Πριν από είκοσι πέντε χρόνια η ερωτική σχέση του Γιάννη Γκιωνάκη με τη σύντροφό του Αφροδίτη Κοζανιτά και η ατυχής κατάληξή της είχαν απασχολήσει πάρα πολύ έντονα τα μέσα ενημέρωσης. Γιος της κυρίας Κοζανιτά είναι ο μουσικοσυνθέτης Φοίβος. Θα συνεργαζόσουν αλήθεια ποτέ μαζί του; - Για όνομα του Θεού... Τι θα μπορούσα εγώ να έχω με τον Φοίβο; Σαφώς και θα συνεργαζόμουν. - Είναι πολύ όμορφο αυτό που λες. Πολλές φορές άνθρωποι που βρέθηκαν κάποια στιγμή στο μέσο μιας αντιμαχίας των δικών τους συνέχισαν τον «πόλεμο». - Δεν ευθύνονται ποτέ τα παιδιά για τις πράξεις των γονιών τους. Δεν πρέπει να ρίχνουμε στα παιδιά κάτι, αν δεν μας αρέσει αυτό που έκανε ο γονιός του. Τι μπορώ να έχω εγώ με αυτόν τον άνθρωπο; - Εχει τύχει να μιλήσεις μαζί του; - Οχι, δεν έχει τύχει να συναντηθούμε. - Με τη μητέρα του; - Οχι, εντάξει, δεν θα ήταν σαφώς ευχάριστο για μένα να βρεθώ με τη μητέρα του. - Αν τύγχανε να συναντηθείτε, τι θα της έλεγες; - Μα δεν τη γνωρίζω, πώς θα της μιλήσω; Δεν γνωρίζω την κυρία. - Δεν είχατε μιλήσει ποτέ με την κυρία Κοζανιτά; - Οχι, δεν είχαμε μιλήσει ποτέ." Πωλινα Γκιωνακη, σε συνεντευξη της στην Espresso στις 11/9/2011. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Ωραια τα εθεσες. ;) Α)Δεν συμφωνησαμε σε κατι τετοιο,απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε για να αποδειξουμε ή οχι οτι καποιος εμπορικος,στην προκειμενη ο Φοιβος,τουλαχιστον εχει το ταλεντο να γραφει επιτυχιες ενω εμεις και να θελαμε θα υστερουσαμε εναντι του. :) Aν θελαμε, θα την ψαχναμε περισσότερο σε αυτη την κατευθυνση. Αν εγω είμαι καλός μάγειρας, σημαίνει ότι ηθελα να γίνω καλός μάγειρας και έγινα. Αν ήθελα να γίνω ποπ συνθετης, θα έπρεπε να ακολουθήσω άλλη πορεία. Δε μπορεις να πεις σε καποιον ξαφνικά, γραψε ενα ποπ τραγουδι τωρα, αλλιως θα σημαίνει ότι ποτέ δε θα μπορούσες να γραψεις στη ζωή σου ποπ τραγουδι. Προφανως πρεπει να παιδευτεις πρωτα. Προσωπικά, οποιονδήποτε ποπ και κλασικο και ροκ συνθετη, τους πετάω ανετα 5 μπαλακια στο Pro, και τους κάνω χαβαλέ στο counter strike. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ασχολουνται οι ίδιοι επειδή δε μπορουν να παιξουν στο ίδιο επίπεδο με μένα. Κι αν νομιζεις ότι δεν εχουν λεφτα αυτα, να σου πω πως είχα κερδίσει σε τουρνουα, μπλουζα του Dennis Bergamp ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Ακούστε μια φανταστική ιστορία που μου έλεγε ο παππούς μου : Κάποιος παρήγαγε πολλά σκατά, αλλά μερικά σκατά δεν ήταν τόσο σκατά, αλλά σίγουρα καλύτερα από τα σκατά όσων δεν πληρώνονται για να χέζουν. Επιπλέον, αυτά τα σκατά πούλησαν πολύ εκείνη τη μακρινή εποχή που υπήρχαν δισκογραφικές και λουλουδού δεν ήταν όποια κι όποια στις καλές πίστες. Τότε για να είσαι παρκαδόρος δεν έπρεπε να είσαι σαν το λέτσο και μάλιστα μερικές από τις σημερινές πορνοσταρ ηχογραφούσαν με melodyne παρέα με ανερχόμενους παίχτες reality που μπορούσαν εν δυνάμει να πλασάρουν σκατά χαμηλότερου κόστους, αλλά στην ίδια λιανική τιμή (οι λεγόμενοι φτηνοί εργατικοί κwλee). (εδώ ακούμε Τζούλια - Στόχος είναι τα λεφτά και προσέχουμε το στίχο τομή "τι ωραία πισίνα που έχεις/το pH της να ελέγχεις") Λίγο αργότερα, αυτοί που αγόρασαν πολλά σκατά και δεν είχαν πλέον χώρους αποθήκευσης, αλλά και επειδή πέρασε η εποχή που έπρεπε να έχεις μέσο για να μπεις στο κλαμπάκι να δεις κανα στρινγκάκι (τότε που κάθε νοικοκυριό είχε το πολύ μέχρι 2 στρινγκς και τα υπόλοιπα εσώρουχα ήταν οι σημερινές περιοδοκυλότες) ή που υπήρχε περίπτωση να φας πόρτα αν με την παρέα σου σχηματίζατε ορχιδεόκαμπο και "θα χάλαγε η εικόνα του μαγαζιού", έπαψαν να αγοράζουν σε μεγάλες ποσότητες. (εδώ θυμόμαστε οτι η πραγματική προ ιντερνετ πειρατεία βασίστηκε ακριβώς πάνω στην ιδέα οτι ο κόσμος δίνει το πολύ 5€ για να αγοράσει ένα προϊόν ελαφριού περιεχομένου. Απόδειξη αυτού η περιεκτικότητα σε Θλίβο στις στοίβες των πάλαι ποτέ πλανοδίων. Αποτέλεσμα αυτού η απαξίωση της μουσικής τέχνης ως εμπορικό προϊόν, γιατί έκτοτε "μουσικό εμπορικό προϊόν"="αρπαχτή/φούσκα") Εξάλλου οι τότε ενεργοί πολίτες έλεγαν οτι κατά βάση τζαζ άκουγαν και σκατά αγόραζαν τα Σάββατα για τη φάση. Φυσικά, τότε δεν ήταν τα πράγματα περίπλοκα όπως είναι σήμερα. Τα λεφτά έμπαιναν κάθε 1η και 15 οπότε υπήρχε πλεόνασμα ώστε οι κάθε λογής βιβλιοφάγοι να καίνε πεντοχίλιαρα κάτω από τη λικνίζουσα ελευθέρας βοσκής. Και κανένα κακό κίνητρο από τους παραγωγούς. Αυτό βγάζω, αυτό παρουσιάζω, αυτό πουλάω κύριοι και αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν σε ανάγκασα να το αγοράσεις. Και αν ποτέ δεν εχεις να το πάρεις, δεν ξέρω πως θα ζούσες χωρίς αυτό. Μετά δεν ξέρω πώς πάει γιατί με έπαιρνε ο ύπνος. ΥΓ. Ντρέπομαι να συζητάω για τον Χ που επωφελήθηκε από κάποιες αποδεδειγμένα στραβές συνθήκες. Κι εγώ θα το έκανα στη θέση του και δεν τολμώ να ξεστομίσω τη λέξη ίθοσ.Το θέμα είναι οτι αν συμμερίζεστε αξία στα πολιτιστικά πεπραγμένα ενός σεμνού δουλευταρά, τότε θα πρέπει να είστε ενημερωμένοι οτι πράγματι μαζί τα φάγαμε και βρισκόμαστε στο σωστό τόπο και χρόνο. ΥΓ2. Δε χρειάζεται να παρουσιάσουμε δικό μας χιτ για να συγκριθούμε με έναν καλλιτεχνικό κολοσσό. Νόμιζα οτι ήταν αρκετό το παράδειγμα του συναδέλφου Van Gogh, αλλά φευ. Ίσως αρκεί το γεγονός οτι οι διάσημοι καλλιτέχνες που παρακολουθούμε και σεβόμαστε ουδέποτε επείνασαν, αλλά και ποτέ δεν έβαλαν νερό στο κρασί τους, πάνω στα ζητήματα που εδώ συζητάμε σαν να υπάρχει κάτι να συζητήσουμε. ΥΓ3. Ρε, της Στουκίδη το καινούριο (ΟΚ) το έχετε ακούσει? ________ Τα ονόματα και οι περιστάσεις είναι προϊόντα φαντασίας και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Εξάλλου οι τότε ενεργοί πολίτες έλεγαν οτι κατά βάση τζαζ άκουγαν και σκατά αγόραζαν τα Σάββατα για τη φάση. Ή οπως προσπαθουν να με πεισουν τα τελευταια 10 χρονια να παω σε σκυλαδικο..."ελα ρε, για το γέλιο πάμε κι εμεις"...Μα δε βλέπουν ότι στο Φαργκάνη παίζει το Life of Brian την ίδια μερα? ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 8:11 το πρωί και διαβάζω ότι ο εν' λόγω συνθέτης έχει χαμηλό δημόσιο προφίλ επειδή η μητέρα του ήταν θύμα απόπειρας δολοφονίας; Τι να πω άλλο, εκτός από το ότι πρόκειται σαφώς για το πιο βρωμερό πράγμα που έχω διαβάσει ποτέ στο noiz.gr; Δηλαδή, αφού μας αφαιρέθηκαν τα κύρια "επιχειρήματά" μας, καταδείχθηκε η μικρότητα της σκέψης μας και ο κομπλεξισμός μας, εκτεθήκαμε για το έλλειμα πληροφόρησής μας γύρω από το συγκεκριμένο άνθρωπο.. βρήκαμε να αποδώσουμε τη φυσική του σεμνότητα σε σύνδρομο που έχει εξ' αιτίας του ότι κάποιος τρίτος επιχείρησε να σκοτώσει τη μητέρα του, ένα γεγονός που οποιοσδήποτε άλλος (με παρόμοιες προσβάσεις στα media) θα είχε πολλάκις επιχειρήσει να προσφέρει σα "θέμα" σε μεσημεριανές εκπομπές; Εγώ λέω, όταν βλέπουμε οποιονδήποτε σεμνό μουσικό, να κάνουμε έναν έλεγχο μήπως... λέω τώρα.. έχει περάσει ποτέ κόκκινο φανάρι και πήρε κλήση... ή μήπως ο θείος του ο μπακάλης πούλαγε ακριβά ελλιές το '74... ή μήπως είχε αφήσει ο νονός του καμιά κοπέλα έγκυο... παντού να πηγαίνει το μυαλό μας... παντού εκτός της πιθανότητας να είναι ο άνθρωπος πραγματικά σεμνός. Και βέβαια, είναι ακόμη πιο ωραίο να τα λες αυτά όντας ανώνυμος διότι έτσι δεν ξέρει και κανένας τι μέρος του λόγου είσαι εσύ. Συμφωνώ με τον... Εξάλλου,αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του noiz.gr θα έσβηνα το συγκεκριμένο post εγώ ο ίδιος προσωπικά,όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά μόνο από σεβασμό προς τον άνθρωπο,ο οποίος ήταν μάλιστα ανήλικο παιδί όταν βίωσε (άμεσα ή έμμεσα,δεν έχει καμία απολύτως σημασία) αυτό το (τραγικό) περιστατικό.Δεν θα μου άρεζε να το έβλεπα αυτό -το προσωπικό μου βίωμα- σε ένα forum αν ήμουν στη θέση του.(Ούτε και εσένα μάλλον) ...και προσαυξάνω ότι θα πέταγα έξω με τις κλωτσιές εκείνον που είχε την έμπνευση να το γράψει κατεβάζοντας το επίπεδο της συζήτησης εκεί που δεν έπρεπε ποτέ να έχει κατέβει. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 <off topic> παρακολουθώ το θέμα και τις 'αντιδικίες'... Όχι δεν θα πάρω θέση... ::) ::) Απλά επειδή αναφέρθηκε το όνομα του Άκη Πάνου. σχολιάζω μόνο το πόσο λείπουν σήμερα τόσο στοχαστικά και απείρως φιλοσοφικά μυαλά!!! Παραθέτω μια φράση του , συγκλονιστική κατ'εμέ και απείρως επίκαιρη.... Σχολίασε το χρήμα που έχουν μαζέψει διάφοροι πολιτικοί, ηγέτες κλπ κλπ << To πρόβλημα ξεκινά όταν τα μαθηματικά τους, δεν τους φτάνουν για να μετρήσουν το τι έχουν...>> ;) <on topic> Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Apaleftos Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 εγω παντως αναμενω τα ...χιτ... Εγώ σου έγραψα κάποια (σελ.11), τα είδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Ας υπενθυμισουμε για ακόμη μια φορά ότι ο Φοιβος: 1) Ποτέ (απο όσο γνωρίζω) δεν δήλωσε καλλιτέχνης (και πόσο μάλλον καλός). 2) Σπάνια δηλώνει οτιδήποτε γενικά. 3) Σπάνια εως ποτέ, μοστράρεται. 4) Δεν μέμφεται (δημόσια τουλάχιστον, γιατι προσωπικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω) συναδέλφους. 5) Θα κριθεί απο τον χρόνο όπως όλοι μας. Τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, αλλα δεν με απασχολεί κιόλας. Απλά βλέπω ότι δέχεται τόνους κριτικής όλα αυτά τα χρόνια, και μάλιστα για πράγματα που ο ίδιος ποτέ δεν δήλωσε. Επίσης δεν βλέπω να ασχολείται με τους επικριτές του. Κατα τ'άλλα: Ο Φοίβος είναι: 1) Σεμνός άνθρωπος 2) Πολύ καλός επαγγελματίας 3) Επιτυχημένος εμπορικά επαγγελματίας (κακά τα ψέματα όλοι θα θέλαμε να είμαστε τόσο επιτυχημένοι στην δουλειά μας, τη οποια ασκει ο καθένας). Προσωπικά δεν θα μου έπεφτε άσχημα αν μπορούσα και εγώ να βγάζω ένα πολύ καλό εισόδημα ασχολούμενος έστω και σε κάποιο βαθμό με την μουσική. Ακόμα και έχοντας την επίγνωση ότι δεν παράγω "τέχνη υψηλής στάθμης". Στο κάτω κάτω γνωρίζω ότι για να διαθέτεις χρόνο και φαιά ουσία για να κάνεις καλές τέχνες, πρέπει να μην σε ταλανίζουν και τόσο κάποια βιοποριστικά ζήτήματα, ή αυτά να είναι η ίδια η δουλειά σου. Σε καμιά περίπτωση δεν βλέπω γιατί κάποιος που θεωρεί ότι παράγει τέχνη υψηλής στάθμης θεωρεί ότι βάλλεται απο τον Φοίβο. Στο κάτω κάτω δεν απευθύνονται και στο ίδιο κοινό, άρα δεν μπλέκεται ο ένας στην δουλειά του άλλου. Η σύγκριση του Van Gogh με οποιονδήποτε mainstream και ποπ καλλιτέχνη είναι εντελώς αδόκιμη. Δεν είναι δυνατόν να επιλέγουμε για μέτρο έναν καλλιτέχνη ο οποίος ηταν τόσο ιδιότροπος, πιθανότατα σχιζοφρενής, συγκρούστηκε με τους πάντες και τα πάντα στον τομέα του, επιχείρησε αδιανόητα πράγματα για την εποχή του χωρις να έχει πάντα καλλιτεχνική επιτυχία στα πειράματά του, έθρεφε μηδενικό ενδιαφέρον για κάποια κοινά και πρακτικά ζητήματα και το μόνο που τον απασχολούσε ήταν να "σπώξει τις παραστατικές απεικονίσεις" σε ένα άλλο επιπεδο. Αυτά πολλές φορές (και τελικά) εις βάρος της ζωής του. Δεν είναι δυνατόν να επιτύχει εμπορικά ένας τέτοιος άνθρωπος. Θεωρώ ότι οι πραγματικά ωφέλιμες απόψεις έχουν διατυπωθεί εδώ και αρκετές σελίδες. Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2012 Εγώ σου έγραψα κάποια (σελ.11), τα είδες; αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση