Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

την παλια μεθοδο που απαιτει κοπο και γνωση

 

και φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι μπορεις να γραψεις εστω και ΕΝΑ τραγουδι της προκοπης,σημαινει απλα οτι ξερεις να γραφεις νοτες (κατι που ΟΛΟΙ μπορουν να μαθουν να κανουν,ενω ως γνωστων ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ξερουν να γραφουν τραγουδια της προκοπης... μια και αυτη η τεχνη ΔΕΝ διδασκεται,ή το εχεις ή δεν το εχεις.....)

 

laughing all the way to the bank.

 

+10000

 

βεβαια αν ζεις ανετα με τα λεφτα του μπαμπα ελαχιστα σε ενδιαφερει να βγαλεις τα...δικα σου...(και φυσικα μισεις οσους τα βγαζουν μονοι τους...απλα βγαζεις το μισος σου για αυτους οχυρωμενος πισω απο μια και καλα...ιδεολογια..κατα το ελληνικο συνηθειο.. ::)) αλλα τα εχουμε πει χιλιαδες φορες εδω μεσα και παλι θα καταληξουμε στα πολιτικα και απαγορευεται.... ;D

 

παντως για να ειμαι και δικαιος ...ορκιζομαι οτι αν καποιος....επικριτης του Φοιβου ανεβασει ΕΝΑ  τραγουδι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο τα δικα του (ελληνικο και καραμπινατο χιτ) ...θα παραδεχτω την...ανωτεροτητα του... ;D

 

οποτε αναμενω...μια και ειναι τοσο ευκολο αλλωστε οι συμμετοχες φανταζομαι θα ειναι παρα πολλες.

 

πλακα κανω βεβαια μια και ειμαι σιγουρος οτι εχω δικιο για τα κρεμασταρια  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

οποτε αναμενω...μια και ειναι τοσο ευκολο αλλωστε οι συμμετοχες φανταζομαι θα ειναι παρα πολλες.

 

Συγγνώμη, αλλά δε γραφουμε μουσική, για να τις συγκρίνει ο κάθε ασχετος με τους Μασάι. Σεβομαστε λίγο τον εαυτό μας ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι η δική μου αποψη, είναι πως ο Κοιβος (:D), παρουσιασε την καταλληλη στιγμή κάποιες ικανότητες, που βολευαν μια ανερχόμενη βιομηχανία...Αυτή τον καπάρωσε, και του έδωσε τα μέσα για να επιβάλλει τη μουσική του στο κοινό. Συνεχεις επαναλήψεις σε ραδιοφωνα, τηλεοράσεις κτλ, και πλεον μια παραλογη επιβολη, με τις εκ των προτερων "επιτυχιες" που ανεφερα.

Όταν πίσω από τη δισκογραφική που έβγαλε το συρφετό των "επιτυχιών" βρίσκεται ο γνωστός ραδιοτηλεοπτικός κολλοσός, δε χρειάζεται και πολλή βοήθεια ένας επιτήδειος με σαφώς πολλές γνώσεις για το πώς θα κάνει αυτό που του ζητούν να κάνει. Με λίγα λόγια, ο συγκεκριμένος κύριος εμφανίστηκε την κατάλληλη στιγμή και εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που του δόθηκε.

Προφανώς αν εμφανιζόταν τώρα, ίσως να μη γινόταν τόσο γνωστός ή τόσο πλούσιος, καθόσον οι προτεραιότητες του εν λόγω ραδιοτηλεοπτικού κολοσσού είναι πώς θα κονομήσει μαθαίνοντας τους Έλληνες το ...οθωμανικό δίκαιο... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μαλλον όποιος και να ήταν στη θέση του, θα ήταν το ίδιο διαχρονικός.

 

 

και τώρα που αυτός έκανε τον κύκλο του,

και αφού είναι τόσο απλό

γιατί δεν παίρνει κάποιος άλλος τη θέση του;

 

τα λεφτά είναι καλά, οι συνθήκες εργασίας μια χαρά και η μουσική βιομηχανία δεν έχει λόγο να πει όχι

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, νομίζω η μουσική βιομηχανία καθημερινά δέχεται βιογραφικά και demos για να τον αντικαταστήσει. απλώς δεν έχουν βρει τον κατάλληλο άνθρωπο ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς κανείς δεν είναι τυχαίος.

Αλλά, η οικονομική επιτυχία, σημαίνει και καλλιτεχνική..?

Τι εννοώ,

μπαίνοντας στη σελίδα του "κύβου" από περιέργεια λόγω του thread, μέτρησα 104 album και 2-3 ήταν συλλογές.

100 στρογγυλά ας πούμε...

Βάζω στοίχημα, πως αν βγούμε στο δρόμο και ρωτήσουμε 20 σκυλο-ποπ-μπαρωκατζήδες, δεν θα θυμούνται να μας πουν 50 κομμάτια του, όχι 100, δλδ ένα από κάθε δίσκο...

 

Προσωπικά, πιο σημαντικό θεωρώ αυτόν που ανακάλυψε τον στυλό bic ας πούμε.

 

Όσον για το επιχείρημα "κάν' το κι εσύ αν μπορείς", είναι τουλάχιστον τραγικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν μιλάμε για την επαγγελματική επιτυχία του Φόβου (ή όπως τον λένε), είναι αδιαμφισβήτητη.

 

Αν μιλάμε για την ικανότητα να γράφει ρηχά αλλά εύπεπτα σουξέ, και αυτή αδιαμφισβήτητη.

 

Αν μιλάμε για τη -σε βαθμό ανήκεστης ψυχολογικής βλάβης*- πλύση εγκεφάλου που μας έγινε με τα τραγούδια του, και αυτή αδιαμφισβήτητη.

 

Αν μιλάμε για τέχνη αξιώσεων, ώστε να αναζητήσουμε ποιότητες όπως πρωτοτυπία κττ, στο συγκεκριμένο μουσικό είδος, είμαστε σε λάθος κουβέντα.

 

Από το 99% της παραγωγής του Φόβου, το τελευταίο ελάττωμα είναι η έλλειψη πρωτοτυπίας, αφού πρόκειται για υποπολιτισμικό προϊόν. Μαζωνάκης με γούνες και τα ρέστα. Χέρι χέρι με το λάιφ-στάιλ που μας έφερε εδώ που είμαστε σήμερα.

 

Το 1% που μπορεί να είναι κάπως αξιόλογα τραγούδια για το είδος τους πάντοτε, έχουν παραχθεί με τόσο χαμηλά στάνταρ (π.χ. τα απαράδεκτα κλαψαδερά φωνητικά της Βανδής) που χάνεται η όποια πχιότητα υπέβοσκε εντός της τραγουδοποιίας.

 

Πάντως τεχνικά το έχει. Έχω ακούσει και μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη ότι έχει σπουδάσει σύνθεση στην Αμερική, αλλά και να μην ισχύει, ξέρει να γράφει τραγούδια, απλώς δεν αφιέρωσε αυτό το ταλέντο του σε κάτι πιο βαθύ, γούστο του καπέλο του, αλλά δεν θα του δώσουμε και χρυσούν αγαλματίδιο κιόλας.

 

*Στο στρατό άκουσα χωρίς τη θέλησή μου τόση πολλή Βανδή στη χρυσή της εποχή, που έπαθα κάτι σαν το σύνδρομο "κοτόπουλο με ρύζι". Και ενώ το συμπαθές έδεσμα μόλις ένιωσα πολίτης το ξαναέβαλα στις συνήθειές μου, Βανδή μου είναι αδύνατο να ακούσω, κι έχουν περάσει 12-13 χρόνια. Μέγα τραύμα ο βιασμός ακουστικού πόρου.

 

ναι, νομίζω η μουσική βιομηχανία καθημερινά δέχεται βιογραφικά και demos για να τον αντικαταστήσει. απλώς δεν έχουν βρει τον κατάλληλο άνθρωπο ακόμη.

;D ;D

Χαιρετώ το παράρτημα Σκύρου  :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Βάζω στοίχημα, πως αν βγούμε στο δρόμο και ρωτήσουμε 20 σκυλο-ποπ-μπαρωκατζήδες, δεν θα θυμούνται να μας πουν 50 κομμάτια του, όχι 100, δλδ ένα από κάθε δίσκο...

 

Ναι, γιατι ειναι ο συνθετης (και οχι ο ερμηνευτης). Και για το "αγαλμα" ο Πουλόπουλος ειναι γνωστος και οχι (τοσο) ο  Πλέσσας.

+ Το low profile που κρατησε και επισημανθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι η λέξη "επιτυχία" σε αυτή την κατηγορία μουσικής είναι μια πλασματική λέξη.

 

Επιτυχία σε ποιό κοινό; πως; ποιός κρίνει την επιτυχία;

 

Ναι πράγματι, τα τραγούδια σνακ έχουν πολύ μεγάλη επιτυχία όχι γιατί είναι μοναδικές συνθέσεις, αλλά γιατί είναι οι μοναδικές συνθέσεις που ακούγονται στα ραδιόφωνα μιας και προμοτάρονται γενναιόδωρα από τις δισκογραφικές εταιρείες. Ραδιόφωνα και τηλεοπτικά κανάλια είναι κομμάτια του συστήματος και κατευθύνονται από αυτό και ίσως υπάρχουν για να το υποστηρίζουν.

 

Το πλήθος δε των δίσκων που πρέπει να πουλήσει κάποιος καλλιτέχνης για να γίνει χρυσός ή πλατινένιος αποδεικνύει οτι το παιχνίδι είναι σικέ!

 

Σε αυτό το φόρουμ οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, είμαστε μουσικοί. Σαν μουσικοί, λοιπόν, κρίνουμε και σχολιάζουμε και όχι σαν την, κατά τα άλλα συμπαθέστατη, ξανθιά που είναι πάνω στο τραπέζι.

 

Και ναι, δεν βγάζουμε εμείς οι κοινοί θνητοί τόσες "επιτυχίες" γιατί προσπαθούμε αυτό που θα πούμε, όταν το πούμε, να είναι μοναδικό, αισθητικά όμορφο και να περιέχει μέσα του όλο μας το είναι. Επιτυχία θα είναι η στιγμή που θα γίνει σημείο αναφοράς. Δεν νομίζω οτι κάποιος θεωρεί ως σημείο αναφοράς της λαϊκής μουσικής τα δύο "'ασματα" που παρουσίασε ο SF και τα χαρακτήρισε "ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ". Τα συγκεκρμένα τραγούδια, προσωπικά, κουράζουν τα αυτιά μου αφάνταστα. Πολύ ωραία λαϊκά θεωρώ το "Απορώ με την καρδιά μου" με Χριστοδουλόπουλο ή το "Ολα σ'αγαπάνε" με Γονίδη ή το "Ποιός θα συγκριθεί μαζί σου" με Πάριο κ.α. αλλά αυτό είναι ούτως ή άλλως θέμα προσωπικού γούστου.

 

Πιστεύω οτι κανένας από εμάς δεν ξεκίνησε να μάθει κάποιο μουσικό όργανο γιατί μαγεύτηκε από τις συνθέσεις της μουσικής αυτής! Αυτό νομίζω λέει πολλά για την μουσική παρακαταθήκη του συγκεκριμένου συστήματος. Αν κάνω λάθος, τι να πώ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποτε αναμενω να βρω τα γυαλια που μου επιτρεπουν να διαβαζω ποστς που δεν συμφωνουν με τα δικα μου...

 

Κάτι τέτοιο δεν έχει εφευρεθεί ακόμα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, πράγματι εννοείται πως κανένας μας δεν δικαιούται να μιλά με αμφισβήτηση για οποιονδήποτε μουσικό, σκηνοθέτη, ζωγράφο, συγγραφέα κλπ. που έχει καταφέρει κάτι παραπάνω από εμάς, για ευνόητους λόγους. Οπότε ας το κλείσουμε το μαγαζί...  :D

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου