Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον έτσι είναι. Να υποθέσω ότι στην μελωδία συμπεριλαμβάνονται εισαγωγές και κάποια πολύ χαρακτηριστικά riff.

 

Απ' όσο ξέρω, οποιοδήποτε 7μετρο (ή 8μετρο όπως λες) κοινής μελωδίας, ανεξαρτήτως σε ποιο σημείο του κομματιού βρίσκεται και ανεξαρτήτως φυσικά αν είναι οργανική ή φωνητική γραμμή.

 

Όσον αφορά το time signature που αναφέρεις, δε γνωρίζω τι ισχύει.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ε γι'αυτο εγραψα για το πιασε τ'αυγο και κουρευτοΟυτε εγω ειμαι ακριβης στις πληροφοριες μου αλλα και δυσκολα θα βρουμε καποιον που να εχει πληρη ενημερωση επι του θεματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Απ' όσο ξέρω, οποιοδήποτε 7μετρο (ή 8μετρο όπως λες) κοινής μελωδίας, ανεξαρτήτως σε ποιο σημείο του κομματιού βρίσκεται και ανεξαρτήτως φυσικά αν είναι οργανική ή φωνητική γραμμή.

Αυτό λέω κι εγώ, ότι μπορεί να "δανειστεί" μέχρι και 8 μέτρα μελωδικής γραμμής (οργανικής ή φωνητικής).

Τώρα, εάν θα είναι συνεχόμενα τα μέτρα ή συνολικά από το αρχικό, δεν το γνωρίζω...

Αυτό τουλάχιστον θυμάμαι από τελευταία συνομιλία που είχα με σχετικό άτομο επί τέτοιων θεμάτων, εκτός κι αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος.

 

Όσον αφορά το time signature που αναφέρεις, δε γνωρίζω τι ισχύει.

Έλα ντε...

Γράφω εγώ το ζεϊμπέκικο και μου κλέβεις εσύ το ρεφραίν.

Στο δικαστήριο εσύ λες ότι αντέγραψες νόμιμα 8 μέτρα 9/4 κι εγώ λέω ότι μου αντέγραψες 24 μέτρα των 3/4 διότι... σε 3/4 το έγραψα εγώ το ζεϊμπέκικο κύριε πρόεδρε  ;D

 

Κουφό μεν αλλά με την ίδια λογική μπορεί κάποιος δημιουργός να ισχυριστεί ότι ένα κομμάτι 4/4 το έγραψε σε μέτρα των 2/4.

 

Edit:

Άλλο παράδειγμα.

Κλέβω "νόμιμα" ένα συνεχόμενο 8μετρο 4/4. Εάν ισχυριστεί ο δημιουργός ότι εντός των μέτρων υπάρχουν εμβόλιμα 2 μέτρα των 2/4 όπου εγώ τα θεώρησα 1 μέτρο 4/4, τότε...

 

Αυτά μεταξύ σοβαρού κι αστείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Αντώνης Ρέμος και οι λοιποί "εμπορικοί" δεν είναι συνθέτες αλλά ερμηνευτές. Η μουσική του γράφεται συνήθως από Φοίβο κλπ. Αυτοί απλά ερμηνεύουν.

 

Και δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Τεραστιες ομοιότητες πχ υπάρχουν μεταξύ ελληνικών και αραβικών κομματιών. Τώρα ποιος είναι ο αυθεντικός συνθέτης...παρε ταυγο...

 

Το κλέψιμο είναι σύνηθες φαινόμενο, όλοι το κάνουμε, αλλες φορες συνηδειτά (με τακτ ή όχι) και αλλες φορές ασυναίσθητα. Παρθενογένεση δεν υπάρχει. Ο ένας κλέβει τον άλλο.

Δεν είναι απαραίτητα κακό εαν γίνεται με τακτ, όχι όπως έκαναν οι Zeppelin και παρουσιαζαν στιχους κ μουσική για δικά τους ενώ είχαν αντιγράψει ολοκληρα κομμάτια.

 

Ας μην ασχολουμαστε λοιπόν με Ρεμο, Lady Gaga, Madonna κλπ καθώς πολλοι απο αυτους δεν ερμηνεύουν ΚΑΝ ζωντανα τα κομματια τους και παίζουν playback...

 

Kαι κατεμέ "δε φταίνει" οι ερμηνευτες 100%, φταίει η βιομηχανία και φυσικά ο κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες τους γίνεται λάθος στο playback και μετα καθονται και χειροκροτανε και από πάνω...

 

 

Kαι οι "ροκαδες"...και ο τραγικος κόσμος που χειροκροταει μετα το τραγικο playback fail

 

Lordi's phonogram has failed! (Moscow 13.07.2006)

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα δεν ειναι παραδειγμα η Γκαγκα και οι Λορδι.Το κοινο τους αποτελειται σε συντριπτικο βαθμο,απο 15χρονα παιδακια,που ουτε τιποτα φοβερες μουσικες γνωσεις εχουν,αλλα ουτε και την ωριμοτητα να 'κραξουν' το ειδωλο τους,επειδη χαλασε το playback!!!

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απλά παραδειγματα που αντανακλουν την πραγματικότητα, τωρα ο μεσος ορος ηλικιας δε ξερω ποιος ειναι κ ουτε με απασχολει. Και δεν ειναι μονο τα 15χρονα που χειροκροτουν αλλα κ πολλοι "καμμενοι" ενηλικες που πανε να δουν κ οχι να ακουσουν και να δουν συγχρόνως.

 

Τεσπα για να μη ξεφυγουμε απο το θεμα, λέω απλα ότι η μουσική βιομηχανια γίνεται ΓΤΠ πάει από το κακό στο χειρότερο κ μαζι της και ο κόσμος που ακουει μουσική.

 

Και μια πολυ ωραια τοποθετηση του JoJo Mayer πανω στη μουσικη βιομηχανια

 

 

 

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο του celentano με ποιο μοιαζει  ;Με της Ραλιας ;

@alpatman :το υφος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΛΟ -ερωτικο κομματι ειναι  τι να κανει δηλαδη να πλακωθει στα fuzz &δικασα ντραμς -Ειπαμε πιασε το αυγο και κουρευτο.

Και μια λεπτομερεια :ο δισκος της ΗΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 2001 ,εμεις εδω τωρα ανακαλυψαμε οτι εχει γινει πιθανη αντιγραφη ..Μετα απο 11 χρονια ....ουαου!!!

Για να μην παιδευεσαι θα σου πω ενα ακομα παραδειγμα :Τα μπλουζ (ειναι το ιδιο υφος ολα μεταξυ τους ετσι δεν ειναι;) μπορεΙ κανεις να βγαλει ακρη ποιανου ειναι ποιο ;Στα ρεμπετικα δεν συμβαινει το ιδιο,rock&roll ,surf κλπ.κλπ.

Οποτε αφου ο ξενος καλλιτεχνης δεν πηρε χαμπαρι τιποτα τοτε που επρεπε εμεις γιατι να ξυνουμε κλειστες πληγες ;

Αλλη παλι περιπτωση η αγορα κομματιων  ασημων τραγουδοποιων απο ''διασημους''  με σκοπο την εκδοση τους και τα πιθανα κερδη .Ποσοι απο τους δικους μας &ξενους συνθετες /τραγουδοποιους δεν εχουν αγορασει κομματια απο αλλους ;ΑΝΤΕ ΒΡΕΣΤΑ-ΣΤΟΥΣ

 

οχι δεν εννοω οτι επρεπε να πλακωσει τα 'δικασα' , αλλα γενικα φαινεται 'επηρεασμενος' τοσο απο την μουσικη οσο και την ενορχηστρωση . Υπαρχουν παρα πολλα ελληνικα τραγουδια που ειναι ξεσηκωμενα απο ξενα βασιζομενοι στην αγνοια του ελληνικου κοινου ,οχι οτι οι ξενοι δεν κλεβουν .  Ο ξενος μπορει να το παρει χαμπαρι ,αλλα ισχυει το κατα ποσο θα αξιζει (οικονομικα ) να κυνηγησει την υποθεση ,στην περιπτωση της Ελλαδας προφανως δεν ισχυει .

 

ουτε τα 2 αυτα ειναι 100% ιδια , πειθεται κανεις οτι δεν 'επηρεαστηκε ' αυτος που εγραψε το ελληνικο ?Νομικα μπορει να οκ . Βαζω την εκτελεση των HIM γιατι εκει ειναι και πιο

'προφανης ' η φραση-απαντηση της κιθαρας .

 

HIM wicked game

 

γενικα ειναι κατι που με ενοχλει σαν ακροατη αυτο το πραγμα .

 

αλλο πραγμα το να επηρεαζεσαι απο κατι , αυτο ειναι καλο αν μαλιστα τα 'προτυπα' ειναι ποιοτητας .

 

ασχετο ...

 

μηπως ακουει κανεις μεσα στο αυτο το τραγουδι το hotel california ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως ακουει κανεις μεσα στο αυτο το τραγουδι το hotel california ?

Οπως λεει και ενα σχολιο κατω απο το βιντεο:

"Welcome to the hotel california

Such a lovely place" ;D ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια διορθωση , υπαρχει περιπτωση τα 2 πιο κατω να ειναι εκτος θεματος , ισως το ελληνικο ειναι απλα διασκευη ,οποτε στην περιπτωση αυτη ,κανενα προβλημα , δικο μου λαθος .

 

 

 

και προς αποφυγη παρεξηγησεως , αυτο δεν σημαινει οτι οι καλλιτεχνες που αναφερονται δεν εχουν αξια .  Και επισης οι τραγουδιστες ,οπως ο Ρεμος που αναφερεται στον τιτλο ,θεωρω εχει απο ελαχιστη εως καθολου ευθυνη  

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Χρυση Δεαετια του ''Ελληνοφανους''  ΠΟΠ τραγουδιου πραγματι επεσε ΧΟΝΤΡΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ (1993-2003 ) .ΑΠΟ ΠΟΥ Ν'ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ .

Ο δε ''......'' ειχε χαρακτηρισθη ο ΑΣΣΟΣ της κλοπης (επειδη τα ξερω απο μεσα) ειχε μια ομαδα ''πιτσιρικαδων'' Κομπιουτεραδων-ψευτομουσικων και το μονο που κανανε ηταν να κατεβαζουν λουπες απο τα διαφορα sites και αλλες πηγες.Ο δε Μαεστρος (τρομαρα του) εκανε τις συρραφες στις κανονικα καισαρικες τομες που απαιτουνταν για να γεννηθει η νεα μεγαλη επιτυχια των κατα αλλα Τραγικων Ελληνων & Ελληνιδων Αοιδων.Αυτος δεν ηταν μαεστρος Χειρουργος ηταν .Το δε κυκλωμα τωρα που δεν οικονομαει οσα οικονομαγε τις επομενες μερες διοργανωνει μια συναυλια προς τιμην του Μεγιστου Συνθετη -χειρουργου μπας και του κατσει καμμια νεα ιδεα και γεννησει καποιο νεο Σουξε ναουμε ...να ζησουν και καμμια 50 κολλητοι του. ;D

Προσωπικα δεν εχω τιποτα με τον μαεστρο  ???αλλα εχω μ'αυτους που προσκυναγανε ,γλυφανε και αγοραζανε τις ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ TOY. ??? Ε τωρα ας τον ανασυρουν απο την ακρη του μηπως και γινει επαναληψη της ιστοριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου