Προς το περιεχόμενο

Κατασκευή ακουστικής κιθάρας!


nasokosm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τώρα διαφορές στον ήχο μη μου ζητάς  αυτή που βλέπεις ειναι μόλις η τέταρτη ακουστική μου .

 

το "μολις" ειναι που με συγκλονιζει  ;D

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τέταρτη ακουστική τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια , οι δύο τελευταίες τα τελευταία δύο χρόνια που με ξανάπιασε η φούντωση για τη μουσική!

 

Συνέχεια με το κόλημα στα ξύλινα συρίτια και φτ'ανουμε στην ένωση μπράτσου σώματος.

 

Εκει καθυστερήσαμε λιγο γιατι έπρεπε να έχουμε τα templates ,το κοπτικό και να φτιάξουμε και τη βάση για το κόψιμο! Πολύ δουλειά.

27122010111.thumb.jpg.5db00f0dd6f1fbf870c772df5b850bae.jpg

27122010112.thumb.jpg.85b43820db8759a8408c652cae430d55.jpg

29122010114.thumb.jpg.bb580eb0294d9b935ace59e7f990e35c.jpg

29122010115.thumb.jpg.a082969bbbced47c3eeea6eac2f6a9eb.jpg

29122010116.thumb.jpg.a3bb510246745e252d5469de6d190190.jpg

29122010119.thumb.jpg.161bf81f9e97841e0b6dc0a4371645f4.jpg

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να φτιάξεις κιθάρα με επίπεδο το πάνω καπάκι ειναι συνέχεια της τεχνοτροπίας της κατασκευής κλασικής κιθάρας και οταν την εφαρμόσεις βλέπεις ένα καπάκι που είναι αρχικά επίπεδο και καμπυλώνεται απο την τάση των χορδών.

Επειδή στις ακουστικές η τάση ειναι μεγαλύτερη περίπου 70 κιλά απο 40 στη κλασική, δίνουν καμπύλη στο καπάκι εκ των προτέρων για πιο σταθερ'οτητα, πράγματι δεν ξεκουρδίζεται σχεδόν καθόλου!

 

Πολύ ενδιαφέρον,

 

Έχεις δοκιμάσει και άλλες μεθόδους ένωσης του μπράτσου με το σκάφος πέραν της χελιδονοουράς? Ισπανική για παράδειγμα?

 

 

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πολυπόθητη ένωση πρώτη φορά με τέτοιο τρόπο και μαλλον η τελευταία, ειναι η πιο σίγουρη, ειναι δύσκολη,  απαιτεί ειδικό κωνικό κοπτικό και η αποτυχία ειναι κοντά.

  Παρ όλα τα μετρήματα και τις δοκιμές στην εφαρμογή ο άξονας του μπράτσου έπεσε έξω λιγότερο απο μισή μοίρα  αρκετά για να φύγει ο καβαλάρης 3-4 χιλιοστά εκτός κέντρου!

Σταμάτησα να δουλεύω μερικές μέρες σχεδόν αρώστησα, αλλά το πήρα απόφαση και αφού πήρα μερικά χιλιοστά με καπλαμά το κόλησα. ???

 

04012011129.thumb.jpg.bdbd9ea9f7773ef7ac29de88368ad509.jpg

04012011130.thumb.jpg.facd2c1ec7131050820182ba061be5e5.jpg

04012011132.thumb.jpg.df44c897962dfa51c2901884a7084623.jpg

04012011133.thumb.jpg.7d4234241efd61c99479a2fd5ecd5de0.jpg

06012011134.thumb.jpg.f4cb9c3e43da7bd9f9ab93b1542396d4.jpg

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον,

 

Έχεις δοκιμάσει και άλλες μεθόδους ένωσης του μπράτσου με το σκάφος πέραν της χελιδονοουράς? Ισπανική για παράδειγμα?

 

 

 

Επειδή το πρώτο βιβλίο για κατασκευή που αγόρασα στη προ ιντερνετ εποχή (ναι υπήρξε και τέτοια!) περιέγραφε τη κλασική ισπανική μέθοδο ξεκίνησα με αυτή , μου είναι πιο οικεία και είναι και πιο εύκολη αλλά δεν μπορείς να έχεις καμπυλωτό πανω καπάκι  ευκολα, πρέπει να κανεις μετατροπές στη μέθοδο..

 

Τελευταίο ποστ φωτο για σήμερα , τοποθέτηση trus rod και κόλημα ταστιέρας... Ετοιμη!

 

Μένει να δουμε το βάψιμο, το σετ απ και κλιπάκια ήχου!

06012011135.thumb.jpg.cfc601f49970e3e9d7e12ff22dca776a.jpg

06012011136.thumb.jpg.5b46b953b4aeb25e2e1c782397230fb7.jpg

06012011137.thumb.jpg.b1ad614264eef1f9f748be3640268015.jpg

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβεις καλύτερα τι εξυπηρετεί η βάση δές και το υπόλοιπο,

μολις ειδα την βαση καταλαβα και τον σκοπο της  8) γιάυτο και σου ειπα οτι μου αρεσε. εξυπηρετει και πολυ σε archtop καταστασεις. εισαι φοβερος. τα templates για την χελιδονοουρα τα εφτιαξες η τα αγορασες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Οπως βλέπεις προετοιμάζομαι και για 335 η για σκάφη γενικότερα, αυτή η τεχνική ειναι η καλύτερη το κατάλαβα αφού αγόρασα απο Stewmac ολες σχεδόν τις βάσεις ρούτερ για Dremel!

  Τα templates ειναι αντιγραφή απο original γιατ'ι ειναι λιγο τσουχτερά, πρέπει όμως να φτιάξω νέα με παραλληλόγραμη κοπή (όχι κωνική) απο την αρχή γιατι θελω να τα δοκιμάσω.

    Εχω φτιάξει πολλά ειδικά εργαλεία και templates που δεν τα πιάνει το μάτι και ειναι πολύ χρήσιμα, δεν ξέρω αν πρόσεξες το template εχει κλίση για το μπράτσο ή το πολύχρωμο ξύλο απο καρυδιά που πρεσάρω την ταστιέρα απο κάτω έχει κλίση radious 12 και είναι χαραγμένο για να μπαίνουν τα ταστα μέσα και να πατάει μόνο στο ξύλο της ταστιέρας!

  Οτι φτιάχνω απο εργαλεία ειναι για να κάνει τη δουλειά ευκολότερη για την επόμενη κιθάρα.

 

Θα χρειαστεί να δω και να ακούσω την κιθαράκλα σου 335 γιατι με βλέπω να σκάβω καπάκια...

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τα εργαλεια που φτιαχνεις κανεις και καλυτερη δουλεια. θελω και εγω να φτιαξω μερικες βασεις γιατι παιδευομαι τσαμπα. οσο για την 335 οποτε θελεις να τη δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ όμορφα πράγματα βλέπω που με ενδιαφέρουν  :D πολλά μπράβο για τους κατασκευαστές μάς και το μεράκι εδώ στο noiz που μοιράζονται μαζί μας .χίλια μπράβο παίδες.

όλα είναι σχετικά !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου