Προς το περιεχόμενο

Home Studio Recording Drum Techniques - 1 mic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική για όλους εμάς τους home studio τύπους, που είτε δεν έχουμε 12 μικρόφωνα, είτε 12 βάσεις, είτε 12 in στην κάρτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Bravo Lakis! Είσαι μαμούνι στο ψάξιμο, και σε μερσούμε πολύ!  :D

Κατά λάθος το βρήκα! :P

Άλλο έψανχα Bill!  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά λάθος το βρήκα! :P

Άλλο έψανχα Bill!  ;D

 

Και τα καταλάθος σωστά τα κάνεις ρε μπαγάσα! Respect!  ;D

 

Πολύ χρήσιμο όντως!

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ε κοίτα, το παρόν set είναι μια χαρά για home recording productions και σχεδόν για όλα τα είδη μουσικής (είναι all  around).

Φυσικά σε ένα τέτοιο set μάλλον δεν θα λειτουργήσει η τεχνική. :P ;D ;D

terry_bozzio_drumset2.jpg.31482aa89e1172595ff20a9d29494e59.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνδιαφέρουσα προσέγγιση αλλά πρέπει να προσέξουμε πολύ την τοποθέτηση του μικροφώνου ανάλογα το στήσιμο του κιτ και την ισορροπία που έχει ο ίδιος ο παίκτης. Στο συγκεκριμένο, μπορεί ο Αυστραλός να λέει περί ισορροπημένου ήχου αλλά το αριστερό crash/ride ακούγεται πολύ έντονα σε σχέση με το δεξί αλλά και με όλο το κιτ. Δεν είναι πολύ σωστά τοποθετημένο κατά τη γνώμη μου. Επίσης όταν χρησιμοποιούμε 1mic technique και το τοποθετούμε μέσα στο κιτ, είναι σωστότερο κατ' εμέ να χρησιμοποιούμε omni ώστε να έχουμε καταγραφή ολόκληρου του φάσματος από τα τύμπανα.

Αν παρατηρήσετε, η μπότα και το βαθύ είναι θολά (το βαθύ ακούγεται και πολύ χαμηλά συν τοις άλλοις) λόγω του ότι έχει επιλεχθεί καρδιοειδές διάφραγμα.

Για να καταλήξω, δεν θα έλεγα ότι είναι εύκολο να κάνεις 1 mic recording σε τύμπανα γιατί αλλάζουν πολλές παράμετροι όπως είπα (τοποθέτηση τυμπάνων και balance του παίχτη) και άρα η τοποθέτηση ενός μικροφώνου ποικίλει ανάλογα την περίσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

αλλά το αριστερό crash/ride ακούγεται πολύ έντονα σε σχέση με το δεξί αλλά και με όλο το κιτ. Δεν είναι πολύ σωστά τοποθετημένο κατά τη γνώμη μου.

 

Και εγώ το βασικό – main δεξί ride, θα το έβαζα λίγο πιο ψηλά και πιο μακριά από το mic. Κατά τα άλλα (πέρα από αυτό) δεν με χάλασε κάτι άλλο πολύ, μιας και η «θολούρα» είναι γενική και σε όλα τα άλλα drum pieces και θα την «πείραζα» συνολικά στο mix.

Η ανισορροπία στα ride/ crash (δεξί- αριστερό) είναι και κατά τη γνώμη μου η πιο «χτυπητή»

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες εγώ αυτό που ανέβασε ο καρντάσης το βλέπω περισσότερο σαν εκπαιδευτική μελέτη. Όχι ότι θα το κάνει κάποιος, σώνει και καλά, αλλά μπορεί να δει και να μάθει, και πιθανώς να αναιρέσει και διάφορες μπαρούφες high end που είχε συνηθίσει.

 

Να θυμίσω πάντως ότι ένα τεράστιο κομμάτι της δισκογραφίας που έχουμε ακούσει και αγαπήσει, γράφτηκε με 3 fuckin μικρόφωνα στη ντράμς. Άντε 4 στο τσακίρ κέφι.

 

Αυτή ήταν η μόνιμη κόντρα μου με ντράμερ σε συγκρότημα που έπαιζα για χρόνια. Το άτομο έπρεπε να κουβαλήσει 10 μικρόφωνα στο live. Βρε μάνα μου, βρε χρυσό μου παιδί, βρε παικταρά μου, τίποτα... Καλά δε συζητώ ότι ο συγκεκριμένος κουβαλούσε σχεδόν ΟΛΟ το σετ του επίσης... πράγμα όχι κακό, αλλά λέω τώρα, ας μη γινόμαστε δυσκοίλιοι. Άλλα πράγματα είναι που έχουν σημασία σε μια σωστή ηχοληψία.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Παίδες εγώ αυτό που ανέβασε ο καρντάσης το βλέπω περισσότερο σαν εκπαιδευτική μελέτη. Όχι ότι θα το κάνει κάποιος, σώνει και καλά, αλλά μπορεί να δει και να μάθει, και πιθανώς να αναιρέσει και διάφορες μπαρούφες high end που είχε συνηθίσει.

 

Να θυμίσω πάντως ότι ένα τεράστιο κομμάτι της δισκογραφίας που έχουμε ακούσει και αγαπήσει, γράφτηκε με 3 fuckin μικρόφωνα στη ντράμς. Άντε 4 στο τσακίρ κέφι.

 

 

++++

 

Πιστεύω ότι σε επίπεδο home recording, και μέσα σε ένα  συνολικό mix (με editing οκ, eq σίγουρα etc. ), μπορεί αυτή η μέθοδος να λειτουργήσει (θα το δοκιμάσω λίαν συντόμως) με αξιοπρεπή αποτελέσματα.

Η αλήθεια είναι ότι στους κύκλους του home recording, η ηχογράφηση των τύμπανων είναι ένα taboo.

Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι "προφάσεις εν αμαρτίαις", για να καταφεύγουμε στην «εύκολη» λύση των electronic drums ή των digital drums ή των drum machines ή της έτοιμης λούπας/ sample.

Φυσικά καθ εις εφ’ ω ετάχθη και ό,τι γουστάρει κάνει, αλλά νομίζω ότι τέτοιες τεχνικές μας βοηθούν στο να τις δοκιμάσουμε και πιστεύω ότι ειδικά σε ορισμένα είδη μουσικής (που δεν απαιτούν απαστράπτοντα και illustrated τύμπανα  ;D) , μπορεί να σταθεί μια χαρά, ως προείπα!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου