Προς το περιεχόμενο

Ενισχυτής keyboard με stereo έξοδο DI για live. Τι λέτε;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν δουλεύεις με 2,4,6+ πλήκτρα κτλ αυτό είναι το σωστότερο να έχεις δικό σου μίκτη για να στέλνεις ένα συνολικό σήμα στερεο και να μη πιάνεις και πολλά κανάλια. Σαφώς εαν είναι μακρυά χρειάζεται τι d.i.

 

Το μόνιτορ όμως κανονικά πρέπει να στο στέλνει ο ηχολήπτης με aux send και όχι εσύ και να σου ρυθμίζει αυτός τις εντάσεις όχι εσύ.

 

Ηχοληπτικά είναι λάθος να βγάζεις μόνος σου, αλλά εαν δεν δημιουργείται πρόβλημα στη μπάντα οκ τότε.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ΟΚ, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

 

Αν σκεφτείς ότι στα περισσότερα live-άδικα τα πατάρια είναι 15 τ.μ, ούτε μπότα χρειάζεσαι στο monitor, ούτε φωνή, ούτε τίποτα. Αντίθετα, όσο πιο λίγα, τόσο το καλύτερο.

Σε μεγάλη σκηνή και ειδικά σε εξωτερικό χώρο, οκ, θες και τους άλλους.

 

Τώρα για τις εντάσεις στη σκηνή... το θέμα για μένα έχει να κάνει περισσότερο με την εμπειρία των μουσικών και λιγότερο με την ηχοληψία.

 

Τεσπα...

Αυτό που θέλω να διασφαλίσω, είναι ότι αυτό που ακούω από το monitor, με άλλα λόγια, ο ήχος που έφτιαξα στο home studio και στην πρόβα με τη μπάντα, είναι ο ήχος που βγαίνει κι έξω. Γι' αυτό σκέφτομαι τον ενισχυτή.

Υπάρχει άλλος τρόπος; Γνώμες...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση όταν ανοίγει ένα θέμα (τη βδομάδα!) του στιλ "τι πλήκτρο να αγοράσω", πέφτουν όλοι κι έχουν άποψη και για το τελευταίο μπλιμπλίκι που κυκλοφορεί.

 

Κατά τ' άλλα, αν ακούσεις 9 στα 10 live, τα πλήκτρα οι ηχολήπτες τα θάβουν στη μίξη.

Ο ήχος δεν απασχολεί κανένα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μου κάνει εντύπωση όταν ανοίγει ένα θέμα (τη βδομάδα!) του στιλ "τι πλήκτρο να αγοράσω", πέφτουν όλοι κι έχουν άποψη και για το τελευταίο μπλιμπλίκι που κυκλοφορεί.

 

Κατά τ' άλλα, αν ακούσεις 9 στα 10 live, τα πλήκτρα οι ηχολήπτες τα θάβουν στη μίξη.

Ο ήχος δεν απασχολεί κανένα;

+1  :)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα με απασχολεί πάρα πολύ ο ήχος μου, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

 

Τι ακριβως θα κάνει ο ενισχυτής σου, αν ο ηχοληπτης θέλει να σε θάψει στη μίξη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εμενα με απασχολεί πάρα πολύ ο ήχος μου, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Και όχι μόνο εσένα neeq, υπάρχουν πάρα πολλοί.

 

Τι ακριβως θα κάνει ο ενισχυτής σου, αν ο ηχοληπτης θέλει να σε θάψει στη μίξη?

Έλα ντε. Θα παλεύεις με τα Watt του ενισχυτή σου να βγεις μπροστά;

 

Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει πάντα αλλά ούτε κι ο κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα με απασχολεί πάρα πολύ ο ήχος μου, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

 

Τι ακριβως θα κάνει ο ενισχυτής σου, αν ο ηχοληπτης θέλει να σε θάψει στη μίξη?

 

Δεν επιμένω σε κάποια άποψη, το θέμα που άνοιξα έχει χαρακτήρα ερώτησης, απλά εξηγώ το σκεπτικό μου.

 

Εσύ όταν έχεις φάει τις ώρες μπροστά από τα monitor, έχεις κάνει ένα ικανοποιητικό σετάρισμα, πας στην πρόβα και είσαι οκ και τελικά ανεβαίνεις να παίξεις και σου λένε ότι δε σ' ακούσαμε, δεν ξενερώνεις;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ο ενισχυτής δε θα σε βοηθήσει κάπου σ'αυτο τον τομέα. Ουτε καν στο καλό monitoring. Νομιζω πιο πολυ στην προβα θα σε βοηθήσει.

 

Η πιο καλη εφικτη λύση (με floor monitor) είναι μικτης, οπου σε μια εισοδο θα παιρνεις γραμμη μονιτορ απο τον ηχοληπτη, θα του στελνεις 2 καναλια και απο κει και περα θα ρυθμίζεις το μονιτορ σου, το οποιο θα ελεγχεις επισης απο το μίκτη σου.

 

Βεβαια οπως προειπωθηκε, θα πρεπει να προσέχεις τις σταθμες σου, γιατι οι μουσικοί γενικά δεν φημιζόμαστε για την εγκρατεια μας στις εντασεις στο πατάρι.

 

Ενα βασικό πρόβλημα επισης που μπορεί να φταίει και δεν ακούγεσαι, είναι να παιζεις στις ιδιες συχνοτικές περιοχες με την κιθάρα. Παμπολλες φορές είναι θεμα ενορχήστρωσης η καλή μιξη ενος live.

 

Παραδεχομαι ότι δεν το προσέχω σε όλες τις δουλειες (ειδικά αυτες του τυπου "εχε ετοιμα αυτα τα 60 κομματια για παρασκευη"), αλλά με μια προχειρη σκεψη, δε μου ερχεται καποιο πολυ προβληματικό λαιβ, σε σχήμα με καλή ενορχήστρωση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα την μικρη μου εμπειρια σε live εχω διαπιστωσει οτι υπαρχει ενα θεμα εντασης με τους πληκτραδες αναμεσα στα διαφορα ηχακια που παιζουν (συνηθως απο μια stereo εξοδο) και αυτο γιατι λιγοι ειναι αυτοι που καθονται να τα ρυθμισουν ωστε να υπαρχει ισορροπια οταν θα φορτωσουν αλλο ηχακι, οποτε ο ηχοληπτης για να μην κυνηγαει σαν τρελος τις εντασεις (που αυτο επρεπε να κανει) τα ριχνει για να ειναι safe.

Επισεις η προβα πριν το live διαρκει 5 με 20 λεπτα και αυτο αν ερθουν ολοι στην ωρα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα την μικρη μου εμπειρια σε live εχω διαπιστωσει οτι υπαρχει ενα θεμα εντασης με τους πληκτραδες αναμεσα στα διαφορα ηχακια που παιζουν (συνηθως απο μια stereo εξοδο) και αυτο γιατι λιγοι ειναι αυτοι που καθονται να τα ρυθμισουν ωστε να υπαρχει ισορροπια οταν θα φορτωσουν αλλο ηχακι, οποτε ο ηχοληπτης για να μην κυνηγαει σαν τρελος τις εντασεις (που αυτο επρεπε να κανει) τα ριχνει για να ειναι safe.

Επισεις η προβα πριν το live διαρκει 5 με 20 λεπτα και αυτο αν ερθουν ολοι στην ωρα τους.

 

Aκόμα και αν δεν εχεις ρυθμίσει απο πριν τις εντασεις σου, πανω στη σκηνή μπορείς να έχεις μια αισθηση και να φτιάχνεις μονος σου την ενταση.

 

Το πρόβλημα (ξαναλέω), το εντοπίζω συνήθως σε μικρούς χώρους, όταν υπάρχει η ηλεκτρική κιθαρα κοντά και κυρίως οταν παιζουμε στις ιδιες συχνοτητες. Τοτε δεν εχεις καθόλου αισθηση του τι ακους, ειδικά αν μιλάμε για διαφορετικου ειδους ήχους (pad, organs κτλ).

 

Εγω συνήθως καθομαι δίπλα στο μπάσο, και σπάνια συναντάω καποιο προβλημα. Σε ανοιχτους δε χωρους, τα πραματα είναι πολύ πιο απλά. Μακρια απο την κιθάρα και είσαι αφεντικός.

 

Να σημειώσω πως το soundcheck μου, διαρκει το πολύ 30" για 2 πληκτρα. Ακουω, ακουω, εφυγα. Και μια διορθωσουλα οταν παιζουμε όλοι μαζι, αν και συνήθως βαριέμαι ακομα κι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου