Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Γνωστό το πρόβλημα με τις σκηνές, τους ηχολήπτες και τον ήχο... να μην το αναλύσουμε εδώ... ακούω, δεν ακούω, τι ακούω, πώς ακούω και τελικά πώς ακούγομαι και αν(!) ακούγομαι...

 

Η λύση ενός ενισχυτή με stereo έξοδο στο live πως σας φαίνεται;

Το σκεπτικό μου είναι να μπορώ να χειριστώ μόνος μου τον ήχο μου και να ξέρω και τι του δίνω έξω (του ηχολήπτη).

 

Παράδειγμα αυτός εδω:

http://www.behringer.com/EN/Products/K1800FX.aspx

Με τέσσερις stereo εισόδους (για όλο το set), FX, EQ και αρκετή δύναμη για μικρού ως μεσαίου μεγέθους σκηνή.

 

Έχει 195 Ευρώ στο thomann και 20 kg πρόσθετο βάρος, αλλά αν θα έλυνε τα προβλήματα, ίσως και να άξιζε τον κόπο. Τι λέτε;

Όποιος έχει γνώμη ή εμπειρία ας βοηθήσει.

Ευχαριστώ!

 

 

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

Ωραια η ιδεα σου,

Αλλα δεν νομιζω ο ηχοληπτης να θελει να βγαλει εξω τον δικο σου ηχο γιατι μπορει να μην καθετε καλα το πραγμα στα εξω ηχεια,

επισεις θα πρεπει να κουβαλας συνεχεια τον ενισχυτη σου πραγμα που μπορει να μην ειναι τοσο βολικο,

δεν ξερω και τι νοημα θα εχει να ακους stereo στην βαβουρα του παταριου.

Για μενα η πιο βολικη λυση θα ηταν ενα μικτακι μικρο με κανα εφφε,να το εχεις μπροστα σου και να το στελνεις κατευθειαν στο δικο σου μονιτορ να περνεις και μια γραμμη στο μικτακι απο τον stage ηχοληπτη που θα σου στελνει οτι αλλο οργανο θες και να τα μιξαρεις μονος σου, αν εχεις και ενα δικαναλο di των 40 πχ της ART εχεις καθαρασει με κανα 140αρι ευρω χωρις να κουβαλας.

 

Δημοσιευμένο

Καλή σαν ιδέα αλλά κανένας ηχολήπτης δεν θα σε αφήσει να το κάνεις σε liveάδικο.

 

Είναι χρήσιμο μόνο αν παίζετε με τη μπάντα σου σε live το καλοκαίρι σε μέρη όπου δεν υπάρχει ηχητική κάλυψη και κάνετε μόνοι σας τον ήχο, κουβαλάτε δικά σας μηχανήματα δηλ, ε τότε εντάξει πάρ΄το θα σου χρειαστεί.

 

Στις άλλες περιπτώσεις που αναλαμβάνουν την ηχητική κάλυψη εταιρίες&ηχολήπτης δύσκολο να τους πείσεις το ΄χω δοκιμάσει και εγώ και μου είπαν "μη φέρνεις τίποτα το αναλαμβάνουμε εμείς".

 

Η καλύτερη λύση είναι το in-ear monitor. Αν υπάρχει floor πας στον ηχολήπτη και του λες τι και πόσο θες να ακούς στο soundcheck και τέλος.

 

Επίσης αν πάρεις έναν τέτοιο ενισχυτή ξέχνα τη μεταφορά με αεροπλάνο, θα σου βγει όσο το εροπλάνο, μόνο με αυτοκίνητο/πούλμαν οπότε γυρνάμε σε αυτό που είπα στην αρχή, Μόνο για live το καλοκαίρι εδώ κ εκεί.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Δημοσιευμένο

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Έχω ένα μικρό κονσολάκι, συνδέω στερεοφωνικά 2 ή 3 keyboards (ανάλογα την περίπτωση) και γενικά, τη λύση που μου δίνεις την έχω δοκιμάσει.

 

Τι γίνεται όμως όταν το monitor που σου δίνουν δεν είναι αυτοενισχυόμενο; Πας πάλι μέσω ηχολήπτη...

 

Επιπλέον, ακόμα και με active monitor, διαφορετικά ακούς τον ήχο σου από τον ενισχυτή ενός monitor, σε σχέση με το σήμα που στέλνεις στην κονσόλα του ηχολήπτη, οπότε εκεί πάλι σε κάνει ό,τι θέλει και δε μπορείς να έχεις και άποψη. Με το line out του ενισχυτή keyboard είσαι σίγουρος ότι αυτό που στέλνεις είναι αυτό που εσύ ακούς κι έφτιαξες.

 

Ακόμα κάτι: Το ηχείο του ενισχυτή keyboard δεν είναι stereo. Stereo είναι μόνο το line out. Άρα ακούς μονοφωνικά on stage.

 

Αυτό που λες, ο ήχος να μην κάθεται καλά στα έξω ηχεία, γιατί μπορεί να συμβαίνει;

 

Από DI, 99,9% μου δίνει ο ηχολήπτης και το περνάω μετά το κονσολάκι μου. Εννοείς ότι χρειάζομαι κι άλλο ανάμεσα στα keyboard και το κονσολάκι;;

 

Δεν επιμένω στη γνώμη μου, απλά μια σκέψη είναι...

Τη γράφω για να πάρω υπόψη και την εμπειρία άλλων.

Όποιος θέλει ας βοηθήσει.

Α! Και μην κολλήσετε στο παράδειγμα του behringer, υπάρχουν και καλύτεροι, το ξέρω.

Ο τρόπος μ' ενδιαφέρει.

Ευχαριστώ!

Δημοσιευμένο

Ο ηχολήπτης θέλει να έχει πλήρη κοντρόλ στο monitoring on stage, αυτό είναι και το σωστό γιατί αλλιώς ξεφεύγουν οι εντάσεις και μετά χάνεται η μπάλα. Έτσι ότι βάλεις θα πρέπει να έχει σταθερή ένταση κατά τη διάρκεια όλου του live. Εαν θα πρέπει να έχεις αυξομειώσεις θα πρέπει να σε παρακολουθεί συνέχεια ο ηχολήπτης, οπότε μάλλον για αυτό το αποφεύγουν.

 

Τώρα θα μου πεις όταν σκάει μύτη ο κιθαρίστας με τον mesa boogie 50,000W τα πλήκτρα τον μάρανα αλλά τεσ πα....

 

Δεν είναι λάθος να έχεις ενισχυτή on stage, είναι ριψοκίνδυνο και στη κρίση του ηχολήπτη. Αν τον πάρεις μαζί όλο τα ταξίδι και δεν αφήσει να τον βάλεις?

 

Όσο αφορά τη στερεοφωνία.

Για να παίζει κάτι στέρεο πρέπει να έχεις τουλάχιστο 2 ηχεία ή σε ζεύγη και να δέχεται και στέρεο σήμα. Ο ενισχυτής που υπέδειξες έχει ένα ηχείο άρα δεν μπορεί να βγάλει στέρεο σήμα. Υπάρχουν όμως άλλοι που έχουν 2 ηχεία και βγάζουν στέρεο.

Εαν θες οπωσδήποτε στέρεο πρέπει να έχεις ένα ζεύγος μόνιτορς στη σκηνή, δεν παίζει ρόλο αν είναι αυτοενισχυόμενα, παθητικά, ενισχυτής κτλ τα οποία να παίρνουν και σήμα τέτοιο. Τα πιο πολλά synth δρομολογούν όλα τα fx από την left οπότε αν ακούς μόνο από την left δεν υπάρχει πρόβλημα είσαι ok.

 

Σχετικά με την ποιότητα στα line.

Είτε line out δώσεις είτε aux send το ίδιο είναι. Η ποιότητα aux δηλ που θα σου δώσει ο ηχολήπτης στο stage είναι ίδια με τη line που θα δώσεις εσύ από οποιοδήποτε μίκτη.

 

Ένα τελευταίο είναι ότι μπορεί/πρέπει να θες να ακούς και άλλα όργανα στη μίξη πάνω όταν παίζεις, πχ φωνή, μπότα και λίγο κιθάρα. Αν βγάζεις εσύ μόνος σου line θα ακούς μόνο πλήκτρα και χρειάζεσαι 2ο μόνιτορ οπότε?

 

 

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Δημοσιευμένο

Όσο αφορά τη στερεοφωνία.

Για να παίζει κάτι στέρεο πρέπει να έχεις τουλάχιστο 2 ηχεία ή σε ζεύγη και να δέχεται και στέρεο σήμα. Ο ενισχυτής που υπέδειξες έχει ένα ηχείο άρα δεν μπορεί να βγάλει στέρεο σήμα. Υπάρχουν όμως άλλοι που έχουν 2 ηχεία και βγάζουν στέρεο.

Εαν θες οπωσδήποτε στέρεο πρέπει να έχεις ένα ζεύγος μόνιτορς στη σκηνή, δεν παίζει ρόλο αν είναι αυτοενισχυόμενα, παθητικά, ενισχυτής κτλ τα οποία να παίρνουν και σήμα τέτοιο. Τα πιο πολλά synth δρομολογούν όλα τα fx από την left οπότε αν ακούς μόνο από την left δεν υπάρχει πρόβλημα είσαι ok.

 

Δεν έχω θέμα με τη στερεοφωνία on stage, είναι δεδομένο ότι δε χρειάζεται.

Ο ultratone που ανέφερα (όπως και άλλοι ενισχυτές, πχ της roland), έχει ένα ηχείο (άρα mono on stage) αλλά δέχεται stereo σήμα σε κάθε κανάλι και δίνει stereo line out. Αν δεις τα specs θα το διαπιστώσεις κι εσύ.

Στα άλλα που λες έχεις ένα δίκιο...

Να 'σαι καλά, ευχαριστώ για το χρόνο σου!

 

Όποιος άλλος έχει κάτι να προσθέσει, θα βοηθούσε πολύ.

Ευχαριστώ!

 

Δημοσιευμένο

Καλησπέρα!

 

Ερωτήσεις:

1. Με βάση το σχεδιάγραμμα, από το DI φεύγουν 2 έξοδοι (και προς κονσόλες και προς μεικτάκι). Τα DI έχουν δύο εξόδους;

2. Για κάθε keyboard θέλεις ξεχωριστό DI;

3. Εγώ μέχρι σήμερα κούμπωνα δύο ή τρία keyboard σε stereo εισόδους στο μεικτάκι μου και το έστελνα από το main out πρώτα στο DI (ένα DI για κάθε κανάλι της στερεοφωνίας) και μετά στις κονσόλες. Επιπλέον, αν το monitor μου ήταν αυτοενισχυόμενο, το έβγαζα απ' ευθείας απ' το monitor out στο μεικτάκι μου. Αυτή η συνδεσμολογία είναι εντελώς λάθος;

Δημοσιευμένο

 

3. Εγώ μέχρι σήμερα κούμπωνα δύο ή τρία keyboard σε stereo εισόδους στο μεικτάκι μου και το έστελνα από το main out πρώτα στο DI και μετά στις κονσόλες. Επιπλέον, αν το monitor μου ήταν αυτοενισχυόμενο, το έβγαζα απ' ευθείας απ' το monitor out στο μεικτάκι μου. Αυτή η συνδεσμολογία είναι εντελώς λάθος;

 

Οχι μια χαρα ειναι,εξαλλου πολυ πολυ δυσκολα θα βρεις καπου διαθεσιμες 6 γραμμες για 3 στερεο συνθ. Οποτε τα μιξαρεις εσυ και τους δινεις ενα στερεο out σε 2 DI.

Απο κει και περα ή ελεγχεις μονος σου το μονιτορ σου ή σου στελνουν σε αυτο μια μιξη οι ηχοληπτες ωστε να ελεγχουν και τη σταθμη του να μην ξεφυγει.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...