vranios Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 την καλημερα μου σε ολο το φορουμ... μια και συζηταμε το αγαπημενο θεμα των μουσικων για το 2001 (ολοι αυτο συζηταμε φετος... ;D) θα συμφωνησω με οσα εχουν πει τα παιδια παραπανω...στην αθηνα φετος τα μεροκαματα που εχω ακουσει απο διαφορους φιλους (μουσικους και μαγαζατορες) ξεκινανε απο 30 ευρο και φτανουνε τα 180...η τεραστια διαφορα εχει να κανει με το ποσες μερες την εβδομαδα δουλευεις,ποσο καλος εισαι,με ποια φιρμα δουλευεις,κλπ...τωρα για τα γιαννενα που αναφερεσαι,η εμπειρια μου ειναι μονο απο ενα μαγαζι που εχουμε ανεβει 4 φορες τα τελευταια 3 χρονια,και το μπατζετ τις ορχηστρας ητανε για 4 ατομα 1200 ευρο + 1 διανυκτερευση σε ξενοδοχειο...να διευκρινησω οτι η ορχηστρα ητανε λαικο-ρεμπετικο...επειδη ομως η γνωση δεν κανει ποτε κακο,ψαχνοντας βρηκα την τελευταια συμβαση εργασιας που εχει υπογραφει απο το σωματειο των μουσικων και το σωματειο των ιδιοκτητων νυχτερινων κεντρων,η οποια εχει πολυ ενδιαφερον αν δεν βαριεστε να την διαβασετε...(σε καμια περιπτωση δεν ισχυριζομαι οτι ισχυει αυτη η συμβαση στην πραξη,ειναι μονο στα χαρτια.απλα για εγκυκλοπαιδικους λογους την ποσταρω...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vranios Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ ΣΣΕ Μουσικών Κέντρων Διασκέδασης (ΣΣΕ από 26-7-2010 Π.Κ. 27/30-9-2010) Δευτέρα, Ιουλίου 26, 2010, 12:00 ΠΜ ΣΣΕ Μουσικών Κέντρων Διασκέδασης (ΣΣΕ από 26-7-2010 Π.Κ. 27/30-9-2010) Στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης σήμερα την 26-7-2010 μεταξύ αφ' ενός μεν του Πανελληνίου Μουσικού Συλλόγου (Π.Μ.Σ.) όπως εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρο του Βασίλειο Παρασκευόπουλο και αφετέρου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ, που έχει τον διακριτικό τίτλο «ΜΕΘΕΞΗ», εδρεύει στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης και εκπροσωπείται νόμιμα από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου αυτού Ιγνάτιο Μάγκο, συμφωνείται και καταρτίζεται Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που αφορά την σύναψη, τους όρους λειτουργίας, παροχής εργασίας και αμοιβών των συμβάσεων εργασίας μεταξύ των μουσικών και των ιδιοκτητών κέντρων διασκέδασης και η οποία διέπεται από τους παρακάτω όρους: ΑΡΘΡΟ 1 Στις διατάξεις της παρούσας συλλογικής σύμβασης εργασίας υπάγονται αφ' ενός οι μουσικοί σε ολόκληρη την Ελλάδα είτε είναι εκτελεστές μουσικού οργάνου, είτε τραγουδιστές, ανεξαρτήτως φύλου, οι οποίοι απασχολούνται σε κάθε είδους και μορφής επιχειρήσεις κέντρων διασκεδάσεως και αφετέρου οι ιδιοκτήτες κάθε είδους και μορφής κέντρων διασκεδάσεως και αφετέρου οι ιδιοκτήτες κάθε είδους και μορφής κέντρων διασκεδάσεων ολοκλήρου της Ελλάδας. ΑΡΘΡΟ 2 α.- Οι μεταξύ των μουσικών και των επιχειρηματιών και ιδιοκτητών κέντρων διασκέδασης συμβάσεις είναι πάντοτε εξαρτημένης εργασίας ανεξαρτήτως τυχόν διαφορετικού χαρακτηρισμού των από τα συμβαλλόμενα μέρη. β.- Εάν η συμφωνία απασχόλησης γίνεται μεταξύ του εργοδότη και του επικεφαλής της ορχήστρας κάθε μέλος αυτής συνδέεται συμβατικά απ' ευθείας με τον εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 3 α.- Οι συμβάσεις εργασίας των μουσικών είναι πάντοτε ορισμένου χρόνου ανεξαρτήτως τυχόν διάφορου χαρακτηρισμού των και ισχύουν τουλάχιστον για μια μουσική περίοδο με έναρξη το χρόνο πρόσληψης του εργαζομένου και πέρας τη λήξη της τρέχουσας μουσικής περιόδου. Ενδεχόμενη ανανέωση ή παράταση της σύμβασης δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της που παραμένει ορισμένου χρόνου. Το ίδιο ισχύει σε περίπτωση μικρής παράτασης πέραν των ορίων των μουσικών περιόδων που δικαιολογείται λόγω κλιματολογικών συνθηκών. Η υποχρέωση του μισθωτού για τη συνέχιση παροχής εργασίας του θα κρίνεται με βάση τις αρχές της καλής πίστης. Οι συμβάσεις εργασίας των μισθωτών της παραγράφου 1 μπορούν να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου μόνον στην περίπτωση κατά την οποία έχουν ήδη διαρκέσει τουλάχιστον 3 (τρεις) πλήρεις συνεχόμενες μουσικές περιόδους και μόνον στην περίπτωση κατά την οποία η μετατροπή θα έχει ευνοϊκότερες συνέπειες για το μισθωτό. β.- Οι μουσικές περίοδοι είναι κατ' έτος δύο. Η χειμερινή περίοδος που αρχίζει την 1η Οκτωβρίου και λήγει την 30η Απριλίου του επομένου έτους. Η θερινή περίοδος που αρχίζει την 1η Μαΐου και λήγει την 30η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους. γ.- Η πρόσληψη των μισθωτών της παραγράφου 1 από οποιονδήποτε εργοδότη, θεωρείται ότι έγινε για ολόκληρη τη μουσική περίοδο που ακολουθεί, αν ο μουσικός εργάσθηκε πραγματικά στον αυτόν εργοδότη τουλάχιστον (5) πέντε ημέρες. Ως χρόνος πραγματικής εργασίας θεωρούνται και όλες οι ημέρες πραγματοποίησης μουσικών δοκιμών (πρόβες), εξαιρούμενης της πρώτης, η οποία θεωρείται δοκιμαστική για τη διαπίστωση της επαγγελματικής επάρκειας και ικανότητας του μισθωτού. Ως χρόνος πρόσληψης του εργαζομένου θεωρείται η ημέρα κατάρτισης της σχετικής συμφωνίας και σε κάθε περίπτωση η πραγματοποίηση της δεύτερης μουσικής δοκιμής (πρόβας). Ο εργοδότης δεν απαλλάσσεται της υποχρέωσης του να απασχολεί το μισθωτό λόγω διακοπής της λειτουργίας της επιχείρησής του παρά μόνο όταν αυτό συμβεί λόγω ανωτέρας βίας (πυρκαγιά, σεισμός, πόλεμος). ΑΡΘΡΟ 4 α.- Το ύψος των αποδοχών των εργαζομένων μουσικών και τραγουδιστών συμφωνείται ελεύθερα από τα μέρη. Το κατώτερο όριο του ημερομισθίου συναρτάται με το αριθμό των ημερών που έχουν συμφωνήσει να εργάζονται κάθε εβδομάδα οι εργαζόμενοι και καθορίζεται ως ακολούθως: 1. Στο ποσό των 100 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται μέχρι 2 (δύο) ημέρες την εβδομάδα. 2. στο ποσό των 90 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται μέχρι 3 (τρείς) ή 4 (τέσσερις) ημέρες την εβδομάδα. 3. στο ποσό των 80 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται 5 (πέντε) ή και περισσότερες ημέρες την εβδομάδα. β.- Στο παραπάνω προβλεπόμενο κατώτερο ημερομίσθιο επιβάλλεται προσαύξηση 15% για όσους εργαζόμενους απασχολούνται ταυτόχρονα και ως μουσικοί και ως τραγουδιστές. γ.- Στο παραπάνω προβλεπόμενο κατώτερο ημερομίσθιο δεν περιλαμβάνεται ούτε μπορεί να καταλογισθεί η προσαύξηση λόγω νυχτερινής εργασίας, η προσαύξηση λόγω απασχόλησης κατά τις Κυριακές και κατά το νόμο εξαιρέσιμες εορτές, καθώς και τα Επιδόματα Εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα, οι Αποδοχές Αδείας και το Επίδομα Αδείας, τα έξοδα διαμονής ύπνου και φαγητού για την εκτός έδρα εργασίας, όπως αυτά προβλέπονται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσία. δ.- Το κατώτερο όριο του ημερομισθίου διπλασιάζεται σε περίπτωση εργασίας εκτός έδρας. ε.- Σε όλους τους μισθωτούς της παραγράφου 1 χορηγούνται ανεξαρτήτως φύλου τα ακόλουθα επιδόματα υπολογιζόμενα επί του ανωτέρω προβλεπόμενου κατώτερου ημερομισθίου: 1. Επίδομα γάμου που χορηγείται ακόμα και σε περίπτωση διάστασης ή χηρείας, εφόσον προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσία. 2. Επίδομα τέκνων σε ποσοστό 5% για κάθε τέκνο, ανεξαρτήτως αριθμού των τέκνων και μέχρι τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους ή μέχρι τη συμπλήρωση του χρόνου φοίτησης τους στην περίπτωση που αυτά φοιτούν σε αναγνωρισμένες Ανώτατες Σχολές της Ελλάδας ή του εξωτερικού, με εξαίρεση τις Σχολές Ενόπλων Δυνάμεων, Σωμάτων Ασφαλείας και Πυροσβεστικού Σώματος. Σε κάθε περίπτωση, το επίδομα αυτό παύει να χορηγείται με τη συμπλήρωση του 22ου έτους του τέκνου. Για τέκνα, όμως, που έχουν ιατρικώς διαπιστωμένη και αποδεδειγμένη σωματική ή πνευματική αναπηρία σε ποσοστό 50% και άνω, το επίδομα αυτό χορηγείται χωρίς κανένα περιορισμό του ορίου της ηλικίας τους. Το επίδομα τέκνων χορηγείται και σε όλους τους άγαμους γονείς. 3. Επίδομα χρήσεως υλικού (μουσικό όργανο, μικρόφωνο, περιφερειακά συστήματα) από 5€ για κάθε ημέρα απασχόλησης. Στ.- Ως κατώτερο ωρομίσθιο θεωρείται αυτό που προκύπτει από τη διαίρεση του, σύμφωνα με τα παραπάνω, αναφερόμενου κατώτερου ημερομισθίου δια του αριθμού 4,30 που είναι οι ώρες ημερήσιας εργασίας. ΑΡΘΡΟ 5 α.- Οι ώρες εργασίας των μισθωτών της παραγράφου 1 δεν μπορούν να υπερβούν τις 4,30 συνεχόμενες ώρες εργασίας για κάθε ημέρα. Σε αυτές περιλαμβάνεται ένα διάλειμμα για ανάπαυση διαρκείας 20’. Η καθορισμός του διαλείμματος εντός του ωραρίου θα γίνεται κατόπιν συμφωνίας με τον εργοδότη ή εκπρόσωπο του και με τρόπο που δεν θα δημιουργεί πρόβλημα στην ομαλή εκτέλεση του προγράμματος της ορχήστρας. Ειδικά οι τραγουδιστές και οι εκτελεστές πνευστών μουσικών οργάνων δικαιούνται διάλειμμα 15΄ για κάθε 45’ συνεχούς εργασίας, κατά τρόπο που να μην δημιουργούνται προβλήματα στην ομαλή ροή του προγράμματος. Αν οι ανάγκες του προγράμματος το απαιτούν, ο χρόνος του διαλείμματος μπορεί να μετατίθεται εντός του ωραρίου, προστιθέμενος στο επόμενο ή τα επόμενα διαλείμματα. β.- Η ώρα έναρξης τη εργασίας καθορίζεται ελεύθερα από τον εργοδότη. Η ώρα λήξης σε περίπτωση δεσμευτικής από την πολιτεία ρύθμισης του ωραρίου λειτουργίας Κέντρων Διασκέδασης θα συμπίπτει με αυτή. γ.- Υπέρβαση του προαναφερθέντος ωραρίου απασχόλησης δεν μπορεί να επιβληθεί μονομερώς από τον εργοδότη, αλλά μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συμφωνίας μεταξύ εργοδότη και μισθωτού και θα κρίνεται με βάση τις αρχές της καλής πίστης. Σε κάθε περίπτωση η πέραν των 4.30 ωρών απασχόληση του εργαζόμενου θεωρείται υπερωριακή και αμείβεται όπως προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσίας για την παράνομη υπερωριακή εργασία. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vranios Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 ΑΡΘΡΟ 6 Οι μουσικές δοκιμές μπορούν να διαρκούν έως 6 (έξι) ημέρες με ανώτερο όριο τις 5 (πέντε) ώρες ημερησίως και αμείβονται με το ημερομίσθιο που προβλέπεται στην παράγραφο 2 της παρούσας. Σε περίπτωση πραγματοποίησης δοκιμών πέραν αυτών των ορίων καταβάλλεται ωρομίσθιο 15€ για κάθε μία από τις πρώτες 15 (δεκαπέντε) επιπλέον ώρες και 20€ για κάθε μία από τις επόμενες ώρες. Ο χρόνος πραγματοποίησης των μουσικών δοκιμών θα συμφωνείται ανάμεσα στο μισθωτό και τον εργοδότη, λαμβανομένης υπ όψιν της ανάγκης επαρκούς προετοιμασίας για την ορθή εκτέλεση του προγράμματος. Επίσης, θα πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τυχόν επαγγελματικές υποχρεώσεις του μισθωτού σε άλλον εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 7 Ο μουσικός δικαιούται μια ημέρα αναπαύσεως κάθε εβδομάδα καθοριζόμενη ελευθέρως μεταξύ αυτού και του εργοδότη λαμβανομένων πάντοτε υπόψιν των αναγκών του προγράμματος και εν γένει της επιχείρησης. Τούτο ισχύει ανεξαρτήτως του τόπου παροχής της εργασίας. Σε περίπτωση απασχόλησης του μουσικού για οποιονδήποτε λόγο κατά την ημέρα της εβδομαδιαίας αναπαύσεως του, καταβάλλεται εις διπλούν το ημερομίσθιό του. ΑΡΘΡΟ 8 Σε περίπτωση μετακινήσεως για επαγγελματικούς λόγους του εργαζομένου εκτός έδρας, είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, καταβάλλεται εις διπλούν το ημερομίσθιο. Ο εργοδότης βαρύνεται με τα έξοδα μεταβάσεως, διαμονής και επιστροφής του μουσικού, καθώς και' με τα έξοδα εκδόσεως ή θεωρήσεως του διαβατηρίου του. Ο μουσικός θεωρείται ότι εργάζεται εκτός έδρας όταν ο τόπος παροχής της εργασίας απέχει πέραν των τριάντα χιλιομέτρων από την έδρα του, με εξαίρεση τις πόλεις άνω των 100.000 κατοίκων, όπου εκτός έδρας θεωρείται η παροχή της εργασίας όταν λαμβάνει χώρα σε απόσταση άνω των 50 χιλιομέτρων από την έδρα του εργαζομένου. Η πρόσληψη όμως του μουσικού για εκτέλεση περιοδείας στο εξωτερικό και η συνακόλουθη προσφορά εργασίας από αυτόν, θεωρείται πάντοτε εκτός έδρας. ΑΡΘΡΟ 9 Οι μισθωτοί του άρθρου 1 του παρόντος δικαιούνται: α.- Κατά την ώρα προσέλευσης του στο χώρο εργασίας έναν καφέ, ρόφημα ή αναψυκτικό. β.- Κατά τη διάρκεια της εργασίας τους δύο ποτά ή αναψυκτικά, ένα από τα οποία στο διάλειμμα τους. Το ποτό ή αναψυκτικό, που ενδεχομένως επιθυμούν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους, οφείλουν οι μισθωτοί να το παραγγέλνουν μόνον στον αρμόδιο σερβιτόρο ή βοηθό σερβιτόρο, που έχει ορισθεί συγκεκριμένα από την επιχείρηση. γ.- Μετά το τέλος της εργασίας τους ένα γεύμα, στην περίπτωση που η επιχείρηση διαθέτει οργανωμένη κουζίνα και παρέχει γεύματα στους πελάτες της. Το γεύμα θα προσφέρεται είτε κατά τον χρόνο του εικοσάλεπτου διαλείμματος, είτε μετά το πέρας της εργασίας του μισθωτού. ΑΡΘΡΟ 10 Ο εργοδότης υποχρεούται να ασφαλίζει τα μουσικά όργανα του εργαζομένου για τον κίνδυνο κλοπής, βλάβης ή καταστροφής αυτών, τα οποία ο μουσικός φέρει στον χώρο της επιχείρησης για την εκτέλεση του μέρους του προγράμματος στο οποίο συμμετέχει. Σε περίπτωση αντικειμενικής και ανεξάρτητης από την θέληση του εργοδότη αδυναμίας ασφαλίσεως των μουσικών οργάνων, ο εργοδότης υποχρεούται να αποκαταστήσει στον εργαζόμενο μόνον την ζημιά που θα υποστούν τα μουσικά του όργανα, λόγω κλοπής, πυρκαγιάς ή άλλου συναφούς καταστρεπτικού γεγονότος που θα συμβεί στην επιχείρηση, κατά το χρόνο που βρίσκονται εντός αυτού τα μουσικά όργανα. Η αδυναμία του εργοδότη να ασφαλίσει τα μουσικά όργανα του εργαζομένου, που οφείλεται σε αντικειμενικούς και ανεξάρτητους της θελήσεως του εργοδότη λόγους, δεν αποτελεί παράλειψη του εργοδότη απέναντι στο μισθωτό ούτε γεννά ως προς αυτόν άλλα δικαιώματα απέναντι στο μισθωτό ούτε γεννά ως προς αυτόν άλλα δικαιώματα απέναντι στον εργοδότη εκτός του δικαιώματος αποζημίωσης της αξίας των μουσικών οργάνων λόγω βλάβης, κλοπής, ή καταστροφής αυτών. Ο εργαζόμενος υποχρεούται να παίρνει μαζί του, μετά την λήξη του προγράμματος, εκείνα τα μουσικά όργανα που μπορούν εύκολα να μετακινηθούν από αυτόν, και συγκεκριμένα τα μουσικά όργανα που μπορούν εύκολα να μετακινηθούν από αυτόν, και συγκεκριμένα πνευστά όργανα, έγχορδα όργανα πλην κοντραμπάσου, προσωπικά μικρόφωνα κ.λ.π. Ποια είναι τα μουσικά αυτά όργανα θα κρίνεται με βάση την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη. Ενδεχόμενη βλάβη ή καταστροφή των μουσικών αυτών οργάνων ενός των χώρων της επιχείρησης μετά την αποχώρηση από αυτή του εργαζομένου, δεν θεμελιώνει υποχρέωση αποζημίωσης σε βάρος του εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 11 Οι μουσικοί δικαιούνται άδεια και επιδόματος αδείας και λοιπών παροχών ακόμη και αν η εργασιακή των σχέση τυγχάνει μικρότερη του έτους.ΑΡΘΡΟ 12 ΑΡΘΡΟ 12 Ευνοϊκότεροι όροι για τους μισθωτούς του άρθρου 1, που συνομολογούνται σε ατομικές συμβάσεις εργασίας, υπερισχύουν. Όλες οι θεσμικές διατάξεις των Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. ισχύουν και εφαρμόζονται και στους μισθωτούς που υπάγονται στην παρούσα, εφ’ όσον δεν έρχονται σε αντίθεση με συμφωνηθέντες ευνοϊκότερους αντίστοιχους όρους εργασίας. ΑΡΘΡΟ 13 Από τις ενάρξεως ισχύος της παρούσας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας καταργείται κάθε παλαιότερη ρύθμιση που αντίκειται στους έγκυρους και ισχυρούς όρους της παρούσας, με εξαίρεση την περίπτωση του άρθρου 14 παρ. 2 ΑΡΘΡΟ 14 Η ισχύς της παρούσης Συμβάσεως Εργασίας αρχίζει την 1-8-2010 και λήγει την 31-7-2012. Καθένα από τα συμβαλλόμενα μέρη διατηρεί το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης με σκοπό τη λήξη της. Ενδεχόμενη καταγγελία πρέπει να γίνει εγγράφως τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη λήξη της παρούσας συλλογικής σύμβασης. Σε περίπτωση μη καταγγελίας της παρούσας σύμβασης ή μη κατάρτισης νέας, παρατείνεται η ισχύς της παρούσας και για τον επόμενο χρόνο, το ίδιο δε ισχύει και για τα επόμενα έτη, της Συλλογικής Σύμβασης μη καθισταμένης αορίστου χρόνου, αλλά παρατεινομένης κάθε φορά για ένα έτος. ΑΡΘΡΟ 15 Η παρούσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ισχύει για ολόκληρη την Ελλάδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Καλημερα και χρονια πολλα!!! Εχεις απολυτο δικαιο σ αυτα που ποσταρεις αλλα προυποθετουν ενα πραμα.. Ο μουσικος να κοβει αποδειξη παροχης υπηρεσιων...Πολλοι μουσικοι εδω μεσα τα περνουμε μαυρα.. Οποτε σ αυτη την περιπτωση μπορουν να μας κανουν οτι θελουν... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Συγγνώμη φιλε μου, σε όλες τις περιπτώσεις μας κανουν ότι θέλουν. Δυστυχώς. Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Ισχύει αλλα είναι παντα σχετικο το ποσο χαμηλοι θα ειναι οι μισθοι..στην περιπτωση Ιωαννινων και αλλων φοιτητουπολεων ειναι οι φοιτητες που θα παιξουν μονο και μονο για τα ποτα τους...Οχι πως ειναι κακο να παιζει καποιος επειδη το αγαπα αλλα ειναι κακο να βγαινει κερδος απο την αγαπη καποιου χωρις ο ιδιος που ΔΟΥΛΕΥΕΙ να πληρωνεται αυτα που του αξιζουν... Φυσικα παντα το σημαντικο ειναι το που παιζεις και με ποιους παιζεις το ποσο επαγγελματιας εισαι σ αυτο που κανεις και πως οι συνδικαλιστες διεκδικουν τα δικαιωματα του κλαδου...Δηλαδη ρε παιδια σας παρακαλω μην ξανακατεβειτε στους δρομους με μαντολινα και κιθαρες στην εποχη που ζουμε και ζητατε βαρεα και ανθυγιεινα γιατι θα μας κοροιδευει ο κοσμος,το τελευταιο μου το διηγηθηκε ο δασκαλος μου στο πλαισιο κουβεντας που ειχαμε για τον επαγγελματισμο καθως εγω ειμαι πολυ μικρος σχετικα σε ηλικια ... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Την εποχη των μεγαλων ''συνδικαλιστικων ''διεκδικησεων''( 10ετια 80 )ειχαν κατεβει οι μουσικοι με κλαρινα,σαξοφωνα ,ταμπουρα κλπ και εκαναν πορειες στους δρομους της Αθηνας .Ο κοσμος τοτε γελαγε θυμαμαι και το εβλεπε σαν ειδος event .Κανανε και απεργιες και μπουκαραν σε ξενοδοχεια που δουλευαμε και μας ελεγαν σταματηστε ,κατεβειτε κλπ.(ολοι αυτοι με ονοματα αν θελετε ανηκαν σε συγκεκριμενο Αριστερο χωρο που διοργανωνε καποια φεστιβαλ νεολαιας οπου εκει βεβαια δεν γινοταν απεργια ουτε κοβοντουσαν αποδειξεις).Και στο φιναλε ηρθε ο'' Βλαχος με το τσουλουφι'' και εβαλε και το ΦΠΑ... που για να το αποφυγεις επρεπε μεχρι τα μεσανυχτα να ειναι στο παλκο μονο 3 ατομα ...μετα μπορουσαν να ανεβουν και οι υπολοιποι(αυτα στα Ξενοδοχεια ).Πραγμα το οποιο καταστρατηγηθηκε δεοντως αλλα σιγα-σιγα το ενα εφερε το αλλο και καταντησαμε ζητουλες + οτι πολλοι απο εμας ειχαμε κακη συμπεριφορα +μεθυσια+πρεζα+καταγγελιες στην επιθεωρηση εργασιας ...οποτε νατα τα αποτελεσματα.Εκεινη την εποχη γινοταν πολεμος πως να ''πηδηξουνε'' τα αφεντικα /επιχειρησεις λες και δεν θα εβρισκετο αλλη λυση για την παροχη υπηρεσιων μουσικου περιεχομενου ((Djs κλπ) Τοσο ζωα ειμαστε μυαλο μηδεν .Αφησαμε τον κλαδο να τον διαχειριζονται ορισμενοι αριστεροι μουσικοπατερες -αρτηρισκληρωτικοι δηθεν μουσικαρες και το κακο συναπαντημα.Οπως ολα στην Ελλαδα ετσι και αυτος ο κλαδος τελειωσε ΔΥΣΤΥΧΩΣ .Ουτε για παραδουλευτρες δεν μας παιρνουνε πια . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Αφησαμε τον κλαδο να τον διαχειριζονται ορισμενοι αριστεροι μουσικοπατερες -αρτηρισκληρωτικοι δηθεν μουσικαρες και το κακο συναπαντημα. πραγματικα αυτο που λες με αφηνει ΕΚΠΛΗΚΤΟ...γινονται τετοια πραγματα στη χωρα μας? ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Χαχα η συμβαση ειναι πραγματικα παρα πολυ αστεια...καταρχην μου φαινεται λιγο περιεργη η απλοικη συνταξη της, σιγουρα προκειται για εγκυρη συλλογικη συμβαση ή μηπως ειναι απλα ενα κειμενο που συνεταξε καποιος ονειροπολος? Με μια βιαστικη αναγνωση που εκανα, δε μιλαει για μουσικους ελευθερους επαγγελματιες που εκδιδουν ΑΠΥ, αλλα για μισθωτους (που προσλαμβανονται με σχεση εξαρτημενης εργασιας, αναγγελια προσληψης στον ΟΑΕΔ, πινακα προσωπικου κλπ). Σε περιπτωση εκδοσης ΑΠΥ, τα ως ανω ημερομισθια δεν ισχυουν διοτι συμφωνουνται μεταξυ των αντισυμβαλλομενων χωρις να υπαρχει κατωτατο οριο. Επισης, δεν ξεκαθαριζεται αν ειναι καθαρα ή μικτα, οποτε μαλλον για μικτα προκειται. Συνεπως, βγαλε απο τα 100 ενα 16-17% παμε στα 85. Κατα τα αλλα, ασφαλιση οργανου??? ;D Επιδομα γαμου??? ;D Πολυ γελιο!! Γενικα παντως, δε νομιζω οτι εχει ισχυσει πουθενα τετοιο πραμα. Αν την αναφερεις σε καποιο νυχτερινο μαγαζι, μαλλον θα βαλουν τα γελια. Αν δε τους καταγγειλεις, καλο ειναι να εχεις καλη ασφαλεια ζωης που να καλυπτει ακρωτηριασμους, πολλαπλα καταγματα, πνιγμους μετα βαρεων αντικειμενων και τσιμεντωματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2011 Ενταξει ρε jimmy ο ανθρωπος δεν το συνεταξε ο ιδιος αλλα και βεβαια αυτα δεν ισχυουν στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ .Χρονια πολλα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση