Moderator LK Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Σκέφτομαι να πάρω το AKG D112 (και για kick drum και για bass compo recording), και ψάχνοντας clips στο youtube , έπεσα πάνω σε αυτό το συγκριτικό, και μου άρεσε! Νομίζω είναι σαφές και περιεκτικό. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Ειναι μια χαρα mic,δεν ειναι βεβαια και RE-20 αλλα μια χαρα δουλεια κανει,ειδικα αν θες πιο μοντερνο ηχο κασας. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Ειναι μια χαρα mic,δεν ειναι βεβαια και RE-20 αλλα μια χαρα δουλεια κανει,ειδικα αν θες πιο μοντερνο ηχο κασας. Ναι , το θέμα έκλεισε, δεν είναι και πολύ ακριβό, και στο ανωτέρω test μου άρεσε. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Administrator Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Το Neuman TLM αποδίδει πιό φυσικά την κάσα (όγκο και συνολικό ήχο) λόγω τοποθέτησης κυρίως, αλλά με μεγάλο spill που το κάνει πιό δύσκολο στη μείξη. Ολα όσα είναι μέσα (τα δυναμικά δηλαδή) ακούν το beater με αφύσικο αποτέλεσμα αν και το έχουμε συνηθίσει. Ο ακροατής από την θέση του δεν ακούει την κάσα έτσι. Η καμπύλη του AKG βοηθάει όμως αφού είναι low pass, ενώ τα EV και Shure επειδή έχουν ευρύτερο φάσμα (αφού είναι για φωνή κυρίως) είναι πιό bright με περισσότερο κλικ. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Το Neuman TLM αποδίδει πιό φυσικά την κάσα (όγκο και συνολικό ήχο) λόγω τοποθέτησης κυρίως, αλλά με μεγάλο spill που το κάνει πιό δύσκολο στη μείξη. Ολα όσα είναι μέσα (τα δυναμικά δηλαδή) ακούν το beater με αφύσικο αποτέλεσμα αν και το έχουμε συνηθίσει. Ο ακροατής από την θέση του δεν ακούει την κάσα έτσι. Η καμπύλη του AKG βοηθάει όμως αφού είναι low pass, ενώ τα EV και Shure επειδή έχουν ευρύτερο φάσμα (αφού είναι για φωνή κυρίως) είναι πιό bright με περισσότερο κλικ. Έτσι είναι, ακριβώς. Κατέληξα στο AKG για δύο λόγους, 1ον Για εγράφη τύμπανων με 3 (τόσα σκέφτομαι) ή και περισσότερα mics , μου φάνηκε ότι ήταν το μόνο που «απομόνωνε» πατίνια (καλά αυτά δεν τα έπιανε καθόλου) αλλά και snare συχνοτικά χωρίς να χάνει ιδιαίτερα σε brightness, πράγμα που κάνει την περαιτέρω επεξεργασία ευκολότερη . 2ον Κατά τη γνώμη μου και τα γούστα μου, μου άρεσε και για bass combo recording mic. Πιο Fat ήχος σε σχέση με άλλα δυναμικά (φωνής- κιθάρας) mics. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chrisvek Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2011 Eγώ έχω το D 112 και το Perception 220.Είμαι πολύ ευχαριστημένος και αυτά τα δύο μαζί κάνουν θαύματα,και τα χρησιμοποιούν πολλοί.Δεν νομίζω να το μετανώσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Eγώ έχω το D 112 και το Perception 220.Είμαι πολύ ευχαριστημένος και αυτά τα δύο μαζί κάνουν θαύματα,και τα χρησιμοποιούν πολλοί.Δεν νομίζω να το μετανώσεις... Σε ευχαριστώ για το review! Το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ και σε ενισχυτή μπάσου; Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chrisvek Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Δυστυχώς όχι!Δεν έκατσε τέτοια φάση,αλλά είμαι κατά 99% σίγουρος οτι δεν θα έχεις πρόβλημα(Λόγω σχεδιασμού κ πολικού διαγράμματος)είναι κατά βάση σχεδιασμένο για "μπάσες-χαμηλές"συχνότητες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Δυστυχώς όχι!Δεν έκατσε τέτοια φάση,αλλά είμαι κατά 99% σίγουρος οτι δεν θα έχεις πρόβλημα(Λόγω σχεδιασμού κ πολικού διαγράμματος)είναι κατά βάση σχεδιασμένο για "μπάσες-χαμηλές"συχνότητες... Και εγώ έτσι φαντάζομαι (γιατί και σαν amp mic μόνο reviews είδα/ διάβασα, δεν το δοκίμασα). Είναι και όμορφο το σκασμένο! :D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2011 Τα μικρόφωνα τα κρίνει κάποιος πάντα σε σχέση με την χρήση (όργανο, παίχτης,τοποθέτηση, χώρος) και όχι μεμονωμένα από ένα παράδειγμα.... Το 112 ανήκει ουσιαστικά στην ίδια κατηγορία με τα re20,sm7b κλπ δηλαδή σε αυτά που θα ονομάζαμε extended frequency response dynamic microphones και αυτό έχει να κάνει με την κατασκευή τους και πιο συγκεκριμένα το μέγεθος της μεμβράνης του κινητού τμήματος της κάψας αλλά κυρίως με την κατασκευή του θόλου, δηλαδή με τον τρόπο με τον οποίο εισέρχεται ο αέρας στο πίσω μέρος του transducer και που καθορίζει την χαμηλοσυχνοτική ως επιτο πλείστον απόκριση..... Οι ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στα re20,sm7b και στα υπόλοιπα του είδους (112, PR40 και αρκετά ακόμη) είναι πως τα πρώτα έχουν μεταβλητή απόκριση μέσω αντίστοιχα μεταβλητής, μηχανικά θέσης του πηνίου σε σχεση με τις οπές του θόλου ενώ τα υπόλοιπα έχουν μια προκαθορισμένη μόνιμη συχνοτική συμπεριφορά (και αυτό είναι κάτι που καθιέρωσε η ev με το re20 ονομάζωντας το variable D). Σε ότι αφορά το 112 πιο συγκεκριμένα είναι "κατασκευαστικά" σχεδιασμένο για χαμηλοσυχνοτικά όργανα που όμως και αυτό είναι βασικό "κινούν" μεγάλες ποσότητες αέρα ...με απλά λόγια είναι ιδανικό για το Kick drum μέσα ή έξω ή μπροστά από ένα 15" μεγάφωνο ενισχυτή μπάσου ή και ένα 12" κιθάρας.... Η απόκριση του είναι αυτό που θα ονομάζαμε scooped δηλαδή έχει έντονο bump όσο στα χαμηλά (γύρω στα 100Hz) όσο όμως και στα ψηλά μεσαία (περίπου 2 με 5κ) κάτι που το κάνει ιδανικό για περιπτώσεις που εκτός από το χαμηλό μέρος θέλουμε έντονη παρουσία και στα ψηλά μεσαία.....πχ ο κόπανος από την κάσα ή το picking από ένα ροκ μπάσο.... Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που καθιστα το 112 ιδανικό για Kick drum ειδικά όταν μιλάμε για "κλειστό" resonant head και τοποθέτηση μπροστά από αυτό (έξω από την κάσα δηλαδή) είναι το πολύ καλό side rejection που έχει στις ψηλότερες περιοχές όπου ουσιαστικά το καρδιοειδές διάγραμμα μετατρέπεται σε εντελώς κατευθηντικό "πιάνωντας" μόνο από "εμπρός" και διευκολύναντας μας έτσι να αποφύγουμε το spill από πιάτα και λοιπά κομμάτια του σετ. αυτά....καλημέρα :) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση