soundmagic Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Λοιπόν, με αφορμή τα θέματα για τεχνικές που συζητάνε οι ντράμερς κατά καιρους. Και στην κιθάρα υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά πιασίματα της πένας, επίσης διαφορετικοί τρόποι να έχεις τα χέρια σου, να μιουτάρεις τις κορδές κτλ. Γιατί δεν τα έχουμε και εμείς όμορφα και τακτοποιημένα με τα ονοματάκια τους τα συν και τα πλην του κάθε τρόπου? Μιλάω απλά για τους διαφορετικούς τρόπους βασικού παιξίματος όχι για όλες τις τεχνικές που απαιτουνται για να εκτελεστεί ένα κομμάτι (bending, vibrato, tapping κτλ) μη μπερδευτούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Λοιπόν, με αφορμή τα θέματα για τεχνικές που συζητάνε οι ντράμερς κατά καιρους. Και στην κιθάρα υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά πιασίματα της πένας, επίσης διαφορετικοί τρόποι να έχεις τα χέρια σου, να μιουτάρεις τις κορδές κτλ. Γιατί δεν τα έχουμε και εμείς όμορφα και τακτοποιημένα με τα ονοματάκια τους τα συν και τα πλην του κάθε τρόπου? ...γιατί δεν είμαστε drummers....! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Μιλάω απλά για τους διαφορετικούς τρόπους βασικού παιξίματος όχι για όλες τις τεχνικές που απαιτουνται για να εκτελεστεί ένα κομμάτι (bending, vibrato, tapping κτλ) μη μπερδευτούμε. Δεν έχουμε, γιατί δεν έχει νόημα να γίνει κάτι τέτοιο, κάθε κιθαρίστας χρησιμοποιεί κατά το δοκούν διάφορους "τρόπους" που τον βολεύουν και δεν έχει σημασία πως λέγονται. Για την ακρίβεια υπάρχουν κάποιες γενικόλογες περιγραφές, για το αν ας πούμε το αριστερό χέρι είναι ελεύθερο ή αν χρησιμοποιεί κάποιο σημείο στήριξης, αν τα δάκτυλα είναι ανοιχτά ή κλειστά, κλπ κλπ. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν και ονόματα αλλά φαντάζομαι πως θα έχουν, καθώς υπάρχουν κιθαρίστες που αρέσκονται να ασχολούνται ακαδημαϊκα με το να υπεραναλύουν και να ταξινομούν τα πάντα. Θα τους αναγνωρίσεις και σ'αυτό το φόρουμ, απ'αυτά που παίζουν και ακουν, και τα οποία είναι "τεχνικα άρτια" και, βέβαια, τα ξεχνάς μερικα δευτερόλεπτα αφότου τα έχεις ακούσει. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Minoru Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Δεν έχουμε, γιατί δεν έχει νόημα να γίνει κάτι τέτοιο, κάθε κιθαρίστας χρησιμοποιεί κατά το δοκούν διάφορους "τρόπους" που τον βολεύουν και δεν έχει σημασία πως λέγονται. Για την ακρίβεια υπάρχουν κάποιες γενικόλογες περιγραφές, για το αν ας πούμε το αριστερό χέρι είναι ελεύθερο ή αν χρησιμοποιεί κάποιο σημείο στήριξης, αν τα δάκτυλα είναι ανοιχτά ή κλειστά, κλπ κλπ. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν και ονόματα αλλά φαντάζομαι πως θα έχουν, καθώς υπάρχουν κιθαρίστες που αρέσκονται να ασχολούνται ακαδημαϊκα με το να υπεραναλύουν και να ταξινομούν τα πάντα. Θα τους αναγνωρίσεις και σ'αυτό το φόρουμ, απ'αυτά που παίζουν και ακουν, και τα οποία είναι "τεχνικα άρτια" και, βέβαια, τα ξεχνάς μερικα δευτερόλεπτα αφότου τα έχεις ακούσει. +1000 ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
soundmagic Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Δεν έχουμε, γιατί δεν έχει νόημα να γίνει κάτι τέτοιο, κάθε κιθαρίστας χρησιμοποιεί κατά το δοκούν διάφορους "τρόπους" που τον βολεύουν και δεν έχει σημασία πως λέγονται. Σύμφωνοι, και χωρίς αυτά καλά πάμε. Γιατί όμως υπάρχει αυτή η διαφορά στη φιλοσοφία μελέτης? Εξάλλου καλό θα ήταν κάθε κιθαρίστας να έχει πρόσβαση στη γνώση όλων των δυνατών τρόπων πιο οργανωμένα για να βρεί πιο έυκολα αυτόυς που ταιριάζουν στις ανάγκες και τα γούστα του. Για την ακρίβεια υπάρχουν κάποιες γενικόλογες περιγραφές, για το αν ας πούμε το αριστερό χέρι είναι ελεύθερο ή αν χρησιμοποιεί κάποιο σημείο στήριξης, αν τα δάκτυλα είναι ανοιχτά ή κλειστά, κλπ κλπ. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν και ονόματα αλλά φαντάζομαι πως θα έχουν, καθώς υπάρχουν κιθαρίστες που αρέσκονται να ασχολούνται ακαδημαϊκα με το να υπεραναλύουν και να ταξινομούν τα πάντα. Θα τους αναγνωρίσεις και σ'αυτό το φόρουμ, απ'αυτά που παίζουν και ακουν, και τα οποία είναι "τεχνικα άρτια" και, βέβαια, τα ξεχνάς μερικα δευτερόλεπτα αφότου τα έχεις ακούσει. Δεν έχει να κάνει. Αν αλλάξεις κράτημα στην πένα δεν εξαφανίζεται το ταλέντο. Αυτοί που λες απλά αφιερώνουν όλο το χρόνο τους εκεί για αυτό δεν ακούγονται (αν και ορισμένοι καραγουστάρουν). Δε λέμε για υπερανάλυση και τεχνική σαν αυτοσκοπό, άλλωστε οι ντράμερ δεν κάνουν αυτό, τα μελετάνε βλέπουν τι τους βολεύει και συνεχίζουν με το ρυθμό τους ;D ;D Απλά είμαι περίεργος πως δεν προέκυψε ανάλογη ταξινόμηση στην κιθάρα. Πέρα από προτιμήσεις, για κάθε τεχνική υπάρχουν περιπτώσεις που βολέυει καλύτερα οπότε έχει νόημα η μελέτη τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Λοιπόν, με αφορμή τα θέματα για τεχνικές που συζητάνε οι ντράμερς κατά καιρους. Και στην κιθάρα υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά πιασίματα της πένας, επίσης διαφορετικοί τρόποι να έχεις τα χέρια σου, να μιουτάρεις τις κορδές κτλ. Γιατί δεν τα έχουμε και εμείς όμορφα και τακτοποιημένα με τα ονοματάκια τους τα συν και τα πλην του κάθε τρόπου? Μιλάω απλά για τους διαφορετικούς τρόπους βασικού παιξίματος όχι για όλες τις τεχνικές που απαιτουνται για να εκτελεστεί ένα κομμάτι (bending, vibrato, tapping κτλ) μη μπερδευτούμε. Ειναι περιττα ολα αυτα φιλαρακι...ειδικα μαλιστα αν διαβασεις και το φορουμ επικρατει η αποψη οτι..σωστο και λαθος δεν υπαρχει...ο καθενας το κανει οπως νομιζει....αν κατσει και ταξινομησεις κατι...η βγαλεις καποια ορθολογικη διδακτικη πανω σε καποιο θεμα....σκοτωνεις τη δημιουργια.Στην τελικη και κιθαρα να μη ξερεις..την γυρνας αναποδα και παιζεις τουμπερλεκι ;D...και αμα σου πει καποιος κατι...θα του πεις κιθαρα παιζω φιλε...τι επειδη δεν χρησιμοποιω τις χορδες ;)? Οποτε μη σκας η κιθαρα(η ηλεκτρικη μονο ετσι...οι αλλες υπακουουν στους κανονες του..συμπαντος) προφανως ειναι πολυ...cool..για να τη μαθεις..κανε οτι γουσταρεις αρκει να το κανεις με...στυλ.Ουτε ονοματα υπαρχουν ουτε τιποτα....πρεπει να το..ζησεις το θεμα ::). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
soundmagic Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Οποτε μη σκας η κιθαρα(η ηλεκτρικη μονο ετσι...οι αλλες υπακουουν στους κανονες του..συμπαντος) προφανως ειναι πολυ...cool..για να τη μαθεις..κανε οτι γουσταρεις αρκει να το κανεις με...στυλ.Ουτε ονοματα υπαρχουν ουτε τιποτα....πρεπει να το..ζησεις το θεμα ::). Κάτι πας να πείς τώρα.............. μάλλον οι κρουστοί φίλοι μας αν και popular όργανο σήμερα έχουν κρατήσει επαφή με το παρελθόν. Ενώ όσοι παίζουμε με μεταλλικές χορδές τα σβήσαμε και τα ξαναγράψαμε από την αρχή κάπου στα 50's. Και μετά το χάος! Ιστορικό το θέμα δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Κάτι πας να πείς τώρα.............. μάλλον οι κρουστοί φίλοι μας αν και popular όργανο σήμερα έχουν κρατήσει επαφή με το παρελθόν. Ενώ όσοι παίζουμε με μεταλλικές χορδές τα σβήσαμε και τα ξαναγράψαμε από την αρχή κάπου στα 50's. Και μετά το χάος! Ιστορικό το θέμα δηλαδή. Όχι. Αυτό που προσπαθεί να πεί είναι ότι αυτός ξέρει το σωστό και όλοι οι άλλοι λένε μπούρδες. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Όχι. Αυτό που προσπαθεί να πεί είναι ότι αυτός ξέρει το σωστό και όλοι οι άλλοι λένε μπούρδες. Οχι δεν λεω καθολου αυτο απλα και μονο..υποστηριζω οτι υπαρχει ...σωστο και λαθος...και οχι η θεωρια του χαους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2011 Οχι δεν λεω καθολου αυτο απλα και μονο..υποστηριζω οτι υπαρχει ...σωστο και λαθος...και οχι η θεωρια του χαους. Το οποίο σωστό είναι αυτό που λές εσύ. Εκτός αν πράττεις το κατά εσένα λάθος, που πάλι σημαίνει ότι ξέρεις το σωστό. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση