STEFANOS604 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 ....Τίποτα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Π.χ. μια ανοιχτή χορδή ποτέ δεν ακούγεται ακριβώς το ίδιο με το πέμπτο τάστο από πάνω της, άλλη μάζα χορδής, άλλο μήκος που πάλλεται, η ίδια νότα. Εδώ ρε παιδιά συζητάμε αν π.χ. το τάδε ξύλο αλλάζει την αίσθηση και τον ήχο, η αλλαγή τονικότητας δεν θα τα αλλάζει; Προσωπικά, νοιώθω αυτήν τη διαφορά δεν μπορώ να περιγράψω ακριβώς το συναίσθημα αλλά είναι κάτι σαν "Κάτι δεν πάει καλά μ’ αυτό " . Αναφέρθηκα στο AVE και ειδικά στην κλίμακα Ab και είπα μήπως το παραπάνω είναι κάτι το υποκειμενικό ή συμβαίνει και σε σας; Τώρα όσον αφορά τα ρεμπέτικα αν παίξω (Φυσαρμόνικα + Κιθάρα} από Cm αντί για Dm που είναι η πλειοψηφία { ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ?} εκεί η διαφορά μου είναι πιο εμφανής. Μήπως επειδή για το Cm χρησιμοποιώ Capotastro ενώ το Dm το παίζω με ανοιχτή χορδή (όχι barre) παίζει ρόλο? Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Ποια απο τις δυο σε ανεβαζει ψυχικα και ποια σε αφηνει αδιαφορο?? Να και κάτι ενδιαφέρον εν μέσο της κοκορομαχίας και food for thought. Γιατί πχ το Ρε μινόρε μας γεννά πιο «blue» συναισθήματα και θεωρείται ο «πιο μινόρε/κλαφτός» τόνος; Τι κάνει κάποια κλειδιά να ηχούν πιο moody ή πιο allegro σε σχέση με κάποια άλλα; Δεν έχω τις απαντήσεις, έχω όμως την απορία. all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Το μυαλό είναι ένα υπέροχο πράγμα. Ενώ σου αποδεικνύει περίτρανα και συνέχως ότι σε κάποια πράγματα δεν υπάρχουν μοναδικές αλήθειες, ταυτόχρονα σου δίνει τα εργαλεία να τις αναζητήσεις. Και μετά τρώς τα μουστάκια σου.... Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Να και κάτι ενδιαφέρον εν μέσο της κοκορομαχίας και food for thought. Γιατί πχ το Ρε μινόρε μας γεννά πιο «blue» συναισθήματα και θεωρείται ο «πιο μινόρε/κλαφτός» τόνος; Τι κάνει κάποια κλειδιά να ηχούν πιο moody ή πιο allegro σε σχέση με κάποια άλλα; Δεν έχω τις απαντήσεις, έχω όμως την απορία. Δες αυτό (αν δεν το είδες) ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ίσως βοηθήσει http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/261-τόνυ-μαχά-ευαγγελοπούλου-α-μέρος.html http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/262-τόνυ-μαχά-ευαγγελοπούλου-β-μέρος.html Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 {πχ όταν παίζω το AVE MARIA σε Ab γεμίζει την ψυχή μου ενώ σε C όχι} Και οι 2 με ανεβάζουν ψυχικά Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Στα ορχηστρικά κομμάτια και αναλόγως με τα όργανα που συμμετέχουν γίνεται κάτι ανάλογο. Στην τζαζ π.χ. δεν είναι τυχαίο που τόσα πολλά κομμάτια είναι γραμμένα ή transposed σε Bb, Db, Eb Τζοκερ, στη ζαζ ;D μουσικη συμμετεχουν και πνευστα και τρανσπορταρονται τα τραγουδια για να εξυπηρετουνται τα οργανα αυτα. Πχ Σι μπεμολ στο πιανο=Ντο στο τενορο σαχ, κορνετες κλπ=Σολ στα αλτα, βαρυτονα σαχ κλπ=ευχερια στα οργανα αυτα που ειναι σολιστικα (τραγουδιαρες δηλαδη ;D). Ως επι το πλειστον παντα, γιατι υπαρχουν και μερικοι περιεργοι της παλιας σχολης (μεσαιωνικης κλασικης) που πιστευανε οτι η νοτα σι...επειδη ακουγεται περιεργα ;D αντικαταστιωτανε απο την υφεση. Η λεξη μπεμολ εχει σχεση με το διαβολο. Διαβασε και αναλογο θεμα μεσα στο φορο εδω http://www.noiz.gr/index.php?topic=168750.10 Και καθομαστε τωρα εμεις μεσα δω και συζηταμε τους λογους που οδηγουσαν τους παλιους κλασικους συνθετες στην επιλογη τονικοτητων :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Δεν καταλαβα που ακριβως σου προκυπτουν τα προβληματα??!! Στο οτι το "πειραξαμε"+-2, η το οτι το παιξαμε (αν πραγματι το παιξαμε ετσι) οπως ειναι στην παρτιτουρα που παραθετεις. Διευκρινησε το μου σε παρακαλω. Δεν το κάνω για να σε παγιδεύσω κάπου, ούτε θελω να κοροιδέψω. Ρωτάω απο ενδιαφέρον να μου πεις κατα πόσο το μεταφέρατε. Αν δε μου πεις, δε μπορώ να διατυπωσω τα προβλήματα που προκύπτουν, γιατί αναλογα με τον τόνο αλλάζουν. Αν θες μπορώ να σου διατυπωσω ποια προβληματα υπάρχουν στον ίδιο τόνο, αν παιχτεί αυτουσια η παρτιτούρα απο πνευστά. οχι δεν θελω να πω αυτο.. σου ξανακανω λοιπον την ερωτηση ακομα πιο απλα "εχεις συνεργαστει ποτε με καποιον τραγουδιστη στα πλαισια καποιας δισκογραφικης δουλειας?" γνωριζω δεκαδες εξαιρετικους και πολυ επιτυχημενους συνθετες & εχω παρεβρεθει σε δεκαδες ηχογραφησεις τραγουδιων(και οχι μονο λαϊκων) ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ δεν επεβαλε τον τονο του τραγουδιου σε καποιον τραγουδιστη,ισα-ισα μαλιστα το μεγαλυτερο...αγχος τους (ειδικα σε οσους ειναι και παραγωγοι) ειναι να βρουνε τον σωστο τονο στον οποιο μπορει να αποδωσει το κομματι τους. βασικα εστειλα σε δυο απο αυτους λινκ με την κουβεντα που κανουμε και ο ενας γελαει ακομα ενω ο δευτερος δεν... πιστευει αυτα που διαβαζει...(με την εννοια οτι ποτε στη ζωη του δεν του περασε απο το μυαλο να κανει...θεμα...για τον τονο ενος τραγουδιου) ;D Οχι αγαπητέ, δεν είπα ποτέ οτι επιβάλλουν τόνο στους τραγουδιστες. Αλλά ανάλογα με τον τόνο που θα επιλέξει ο τραγουδιστής θα γραψει και αλλες νοτες. Αν γελάνε και με αυτο οι υπερσυνθετες φιλοι σου, θα τους προτεινα να μας γράψουν μια εισαγωγη με synth pad ήχο, και να μας το δώσουν στην αρχική τονικότητα και μετα + και -5. Και αν μπορούν ας ξαναγελάσουν μετα :) ρε παιδια τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα δεν γραφτηκαν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ CONCERT PITCH απο το σημερινο? Αρα μαλλον στις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τους εκτελεσεις ..ΛΑΘΟΣ τα ακουμε.... ;D Τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα (δεν ξερω καν αν εννοεις μονο της κλασσικής εποχης) γραφτηκαν και για αλλα όργανα :) Οι μουσικολόγοι ακομα το συζητάνε, αν το ελυσες εσυ, μπορεις να μου το δώσεις, να boostάρω τη μουσικολογική μου καριέρα που ακομα ειναι στο 0? ;D Ενα μεγάλο ζητημα, είναι κατα πόσο παίζουμε αυτο που ήθελε να βγάλει ο Σοπέν, μιας και αυτος επαιζε σε ενα (ας πουμε) Pleyel piano, τεχνολογίας 1760, ενώ σήμερα παίζουμε σε κατι steinwayαρες απο δω μεχρι απέναντι. Μια προταση είναι να παίζουμε μισο ημιτόνιο (edit: ΧΑ! κανεις δεν προσεξε τη βλακεια που εγραψα εδω) πάνω (νομίζω, τα εχω ξεχασει και λίγο), τα κομμάτια του Σοπεν, ωστε το πιο πλούσιο Steinway, να ερθει κοντα σε ενα Pleyel. Βλέπετε λοιπον, ότι στους μουσικολογικούς κύκλους, ειναι τεραστιο ζητημα ακομα και το +1 ημιτονιο (βλέπε και παραδειγμα με Μπαχ που προανεφερα), και καποιος λόγος θα υπάρχει. Ο οποίος εφαρμοζεται ΣΙΓΟΥΡΑ και στη λαϊκή μουσική, ασχετα αν ο κοσμάκις δεν το καταλαβαίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Οχι αγαπητέ, δεν είπα ποτέ οτι επιβάλλουν τόνο στους τραγουδιστες. Αλλά ανάλογα με τον τόνο που θα επιλέξει ο τραγουδιστής θα γραψει και αλλες νοτες πες μου οτι κανεις πλακα... δηλαδη...αλλη μελωδια εχει η Συννεφιασμενη Κυριακη του Καζαντζιδη,αλλη αυτη της Μπελλου και αλλη αυτη της Νινου? ??? και αλλη μελωδια εχουν το... Summertime & το Yesterday στις 3459 διαφορετικες εκτελεσεις τους απο ολους τους τονους που υπαρχουν? γιατι εγω ιδιες τις ακουω... Αν γελάνε και με αυτο οι υπερσυνθετες φιλοι σου, θα τους προτεινα να μας γράψουν μια εισαγωγη με synth pad ήχο, και να μας το δώσουν στην αρχική τονικότητα και μετα + και -5. Και αν μπορούν ας ξαναγελάσουν μετα οι ...υπερσυνθετες φιλοι μου (χαιρομαι που τους αναγνωριζεις) δεν γραφουν.....εισαγωγες με synth pads....αλλα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...understood? ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 neeg, αυτες ειναι οι παρτιτουρες, βγαλε μονος σου συμπερασμα και μου λες. Το κλαρινο που παιζει ο γιος μου και αυτο ειναι το δικο μου μερος που παιζω με το Μητσο (μητσος ειναι το sax μου) Τα συμπερασματα σου.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
βα Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 δεν μπορει να σου μιλησει,προβαρει με τον ndnikola και το Βολανη και εχουν μπερδευτει με τους τονους,εγινε και παρεξηγηση με τον τραγουδιαρη γιατι τον πιεζανε να πει το "Ποσο μου λειπει" απο ΞΙ ΦΑΛΤΣΟΡΕ ,κατι για μπραβους ακουσα,κατι για σπασμενο μαγαζι.....μπλεχτηκε και ο Τρυφωνας Σαμαρας στη μεση,ηρθε και ο Λακης ο Γαβαλας αλλα δεν ξερω & λεπτομερειες αρα θα σε γελασω.... ;D (παρε τηλ.τον Ψινακη αυτος ξερει την αληθεια) +1 Λούμπεν Τρολλεταριάτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση