Superfunk Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Εισαγωγή παράθεσης Καλά ναι, αυτό να μου πεις... Και το άλλο που το πας; Με τα εκκλησιαστικά που κουρδίζανε διαφορετικά σε κάθε ναό... Α ρε καημένε Bach, για αυτό όλα τα χορικά σου είναι χάλια αρα ΣΚΥΛΑΔΕΣ ειναι και οι σημερινοι κλασσικοι μουσικοι και ας μας το παιζουν πριμαντονες..... ;D...οπου...σοναρει το βι(ου)λι....βαρανε και αυτοι... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Ο τραγουδοποιός προσαρμόζει τον τόνο στον τραγουδιστή. Ναι έχει διαφορά στο αυτί η άλλη τονικότητα (για λίγους). Είναι όμως σαφώς προτιμότερο να αλλάξεις τον τόνο από το να αλλάξεις τραγουδιστή (για όλους). Τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Στα ορχηστρικά κομμάτια και αναλόγως με τα όργανα που συμμετέχουν γίνεται κάτι ανάλογο. Στην τζαζ π.χ. δεν είναι τυχαίο που τόσα πολλά κομμάτια είναι γραμμένα ή transposed σε Bb, Db, Eb. Εκτός κι αν μιλάμε για σόλο πιάνο ή κιθάρα π.χ. όπου ο συνθέτης εξαρχής έχει βρει τον τόνο που θέλει και δε δίνει λόγο σε κανένα. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Ο τραγουδοποιός προσαρμόζει τον τόνο στον τραγουδιστή. μην υπερθεματιζεις και μην βαζεις firewall στη συζητηση. εδω μιλαμε για ΣΟΒΑΡΗ μουσικη και οχι για τραγουδια. εξαλλου παραπανω εξεφρασα μια τεχνικη απορία ανταξια του επιπεδου του φορουμ και τωρα με ξαναγυρνας στους μπουζουκοσκυλαδες και στον Βολανη....μη μου το χαλας τωρα που σοβαρευτηκα... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 ...μιλησα και με εναν φιλο μου δ/ντη ορχηστρας (μεταξυ αλλων και στην Οπερα του Μοναχου)και μου ειπε οτι κατα τη γνωμη του (και τεινω να συμφωνησω με αυτη) τα κλασσικα εργα εχουν γραφτει στους τονους στους οποιους εχουν γραφτει γιατι αυτος ηταν ο τονος που "ακουγε" ο συνθετης οταν τα εγραφε .....(μου ειπε ας πουμε οτι τα περισσοτερα violin concerts ειναι σε D & G)... Μένω έκπληκτος με το πηγαίο χιούμορ του Superfunk ! Ξαναγράφω αυτό που είπα στην αρχή .Φίλος μουσικός , όταν ζήτησα τη γνώμη του για το τι τονικότητα χρωματικής φυσαρμόνικας να αγοράσω μου είπε: Ο Gershwin συνήθιζε να λέει ότι το κλειδί ‘’G’’ είναι "sunny" και ότι υπάρχει κάτι "solid" στο κλειδί του Ab. Τι εννοούσε Superfunk? Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Δεν θέλω να πάρω το μέρος κάποιου στην όλη αντιπαράθεση, θεωρώ ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Μου έκανε βέβαια εντύπωση ότι κανείς δεν είπε, ρητά τουλάχιστον, ότι οι διαφορετικές τονικότητες έχουν και διαφορετικές ψυχοακουστικές ιδιότητες. Επειδή βέβαια, όσο πιο ποπ είναι το άκουσμα τόσο πιο πολύ παίζει ρόλο η φωνή, οι συνθέτες και οι παραγωγοί θα προσπαθήσουν να ικανοποιήσουν πρώτα αυτή, θυσιάζοντας όσο μπορούν λιγότερα από την αρχική ατμόσφαιρα που βίωσαν κατά τη σύλληψη του κομματιού (και στην οποία πιστεύω ότι κάποιες φορές η τονικότητα έχει τη σημασία της). Ακόμη, το σονάρισμα -που σε κάθε όργανο είναι διαφορετικό- προσθέτει στον ψυχοακουστικό αντίκτυπο. Επειδή πολλοί, τραγουδοποιοί ιδίως, γράφουν πάνω στο πιάνο ή την κιθάρα τους, θεωρώ ότι το σονάρισμα των συγκεκριμένων οργάνων κάνει κάποιους τόνους πιο επιθυμητούς από άλλους κατά τη σύνθεση. Το πορτάρισμα άλλες φορές είναι εφικτό χωρίς συνέπειες, άλλες φορές κάνει το τραγούδι καλύτερο και άλλες το χαλάει κατά τι (και εκεί αναζητείται η χρυσή τομή). Είναι θέμα συγκυριακό νομίζω, αφού συνταγή δεν υπάρχει. Υ.Γ.: Αναδρομικώς Χρόνια Πολλά στους Νικόλες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Προσωπικά δεν μπορώ να εκφράσω άποψη (αλλά ούτε με ενδιαφέρει και τόσο στην πράξη) περί τραγουδιών με φωνητικά ή συμφωνικές ορχήστρες, μιάς που ότι γράφω είναι κιθάρα, μπάσο, ντράμς, τέλος. Σ' αυτές τις περιπτώσεις η τονικότητα παίζει ρόλο. Συνήθως δοκιμάζω τις γραμμές στην κιθάρα ένα/δύο τόνους πάνω-κάτω (και στο τσακίρ κέφι και καμιά οκτάβα πάνω) και ότι μου ακούγεται καλύτερα το κρατάω. Γιατί ο χ τόνος στην ψ κιθαρογραμμή μου κάνει κλίκ, δεν ξέρω. Ισχύει και δεν είναι ιδέα μου. Άσε που αυτή η διαδικασία σου φέρνει και έμπνευση. Υπάρχει και κάτι άλλο όμως. Τα μουσικά όργανα δεν είναι υλοποιήσεις μαθηματικών εξισώσεων στον πραγματικό κόσμο. Τίποτα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Π.χ. μια ανοιχτή χορδή ποτέ δεν ακούγεται ακριβώς το ίδιο με το πέμπτο τάστο από πάνω της, άλλη μάζα χορδής, άλλο μήκος που πάλλεται, η ίδια νότα. Άλλο παράδειγμα, αν μια κιθάρα κουρδιστεί αρκετά χαμηλά, σύμφωνα με το πάχος της χορδής (και αρα άλλο tension) θα αλλάξει και τον τρόπο που πάλλεται, ίδια νότα (όταν προφανώς παίζουμε την ίδια νότα), άλλη αίσθηση. Εδώ ρε παιδιά συζητάμε αν π.χ. το τάδε ξύλο αλλάζει την αίσθηση και τον ήχο, η αλλαγή τονικότητας δεν θα τα αλλάζει; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Τι εννοούσε Superfunk? αν αξιζα εστω οσο μια...τριχα απο τα..λουλουδια της αγαπης.. ;D.. του Γκερσουϊν θα ηξερα να σου πω,δυστυχως ειμαι ακομα πιο ελαχιστος μπροστα του και απο αυτην οποτε...δεν γνωριζω... ;D προφανως κατι θα ηξερε για να το λεει αυτο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Αβε Μαρια Luciano Pavarotti - Ave Maria Αβε Μαρια Στεφανε δυο εκτελεσεις σε διαφορετικες τονικοτητες. Ποια απο τις δυο σε ανεβαζει ψυχικα και ποια σε αφηνει αδιαφορο?? neeg, δεν σε ξεχασα, απλα θα περιμενω να μου απαντησεις σε κατι που σε ρωτησα γιατι εχει εξαιρετικη σημασια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 neeg, δεν σε ξεχασα, απλα θα περιμενω να μου απαντησεις σε κατι που σε ρωτησα γιατι εχει εξαιρετικη σημασια δεν μπορει να σου μιλησει,προβαρει με τον ndnikola και το Βολανη και εχουν μπερδευτει με τους τονους,εγινε και παρεξηγηση με τον τραγουδιαρη γιατι τον πιεζανε να πει το "Ποσο μου λειπει" απο ΞΙ ΦΑΛΤΣΟΡΕ ,κατι για μπραβους ακουσα,κατι για σπασμενο μαγαζι.....μπλεχτηκε και ο Τρυφωνας Σαμαρας στη μεση,ηρθε και ο Λακης ο Γαβαλας αλλα δεν ξερω & λεπτομερειες αρα θα σε γελασω.... ;D (παρε τηλ.τον Ψινακη αυτος ξερει την αληθεια) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2011 αρα ΣΚΥΛΑΔΕΣ ειναι και οι σημερινοι κλασσικοι μουσικοι και ας μας το παιζουν πριμαντονες..... ;D...οπου...σοναρει το βι(ου)λι....βαρανε και αυτοι... ;D ENNOEITAI φίλε... Γιατί σκούζανε νομίζεις που τους καταργήσανε τους ευνούχους ;D ;D ;D Αντε να βρεις γκόμενα να σονάρει έτσι ;D Εχεις λοιπόν τον ευνούχο που σονάρει ;D και του γράφεις στην εικοστή οκτάβα και γουστάρεις ;D Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα ??? ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση