IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Yamaha NS10M nearfield monitors Διαθέτω το πάρα πάνω ζευγάρι ηχεία και με αυτό κάνω τις ηχογραφήσεις μου και τις μίξεις μου. Ποια η γνώμη σας για τα NS10M; Τα βλέπω σχεδόν μέσα σε κάθε στούντιο, αλλά εγώ δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν λένε την «αλήθεια». Ενώ δηλαδή ακούω τις μίξεις μου σε αυτά να είναι πολύ καλές, σε άλλα συστήματα όλες παρουσιάζουν το ίδιο μπούκωμα από 200 ως 500 κύκλους . Τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Συζητώντας με πρόσωπο που γνωρίζει, η απάντηση που προέκυψε είναι : δεν είναι καλά ηχεία και δεν αξίζουν τη φήμη που έχουν. Αυτά είναι τα κακά νέα. Τα καλά νέα είναι ότι η τεχνολογία των ηχείων έχει σήμερα εξελιχθεί αρκετά, ώστε να υπάρχουν πολλά καλά μόνιτορς σε προσιτή τιμή. Ίσως έχει έρθει ο καιρός να τα αλλάξεις. Υ.Γ. : Παρά τις περί του αντιθέτου απόψεις, πάντοτε έβρισκα περισσότερο χρήσιμο το να μιξάρει κανείς με καλά (αλλά οικονομικώς προσιτά) ακουστικά, παρά με κακά ηχεία. Ίσως θα έπρεπε να το ψάξεις και αυτό το θέμα. Υ.Γ.-2 : Για την αδικαιολόγητη φήμη που έχουν τα NS μπορείς να ψάξεις στο ίντερνετ, καθότι υπάρχουν πολλοί "καμένοι". Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Τώρα που το σκέπτομαι καλύτερα, ανέβασε να ακούσουμε και τίποτε, να αποκτήσουμε προσωπική άποψη. Θα είμαστε τρυφεροί στην κριτική μας. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω αγαπητέ eye... το ns 10 δεν είναι ένα "κακό" ηχείο... έχει όμως αποκτήσει αυτή την φήμη λόγω "κακής" χρήσης... δεν είναι -ούτε φαντάζομαι κατασκευαστηκε- κατάλληλο για ακρόαση μουσικής πόσο δε για διαδικασίες μίξης όπου η συχνοτική ουδετερότητα είναι το ζητούμενο.. είναι επιτηδευμένα "χρωματισμένο" σε διάφορες περιοχές του συχνοτικού φάσματος ώστε να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ηχοληπτικές ανάγκες..δεν μπορείς σίγουρα να "κουρδίσεις" χροιές κατά την τοποθέτηση των mic, ούτε να πειράξεις eq κατά το mix με αυτό σαν οδηγό...είναι όμως ένα πολύτιμο εργαλείο στα κατάλληλα χέρια κατά την ώρα της ηχογράφησης πχ για την παρακολούθηση της σωστής τονικότητας των φωνητικών... Συμπέρασμα: αν κάποιος το χρησιμοποιήσει ως all around όπως ο ixnillatis ή το κρίνει με λάθος κριτίρια όπως ο φίλος σου που αβίαστα του προσάπτει την στάμπα του κακού, το αδικεί... Δεν θα το πρότεινα ποτέ σε κάποιον για τo home studio του (μακρυά κι αλλάργα) , αλλά ως near field σε pro setup αρκετές φορές μου λείπει.. ΥΓ. Πάνο είμαι πλέον σίγουρος...είσαι ο go_forth :lol: :lol: :lol: δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Τώρα που μίλησε ο expert, i stand down! Ούτως ή άλλως μετέφερα γνώμη που εισέπραξα σε μία συζήτηση (ελπίζω ότι δεν την εισέπραξα λάθος). Αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς καθώς περιγράφεις το ηχείο. Τελικά ποια είναι η πραγματική χρήση του; Δεν είναι λες κατάλληλο για ακρόαση μουσικής, δεν είναι κατάλληλο για διαδικασίες μίξης, είναι επιτηδευμένα χρωματισμένο, δεν μπορείς χρησιμοποιώντας το να κουρδίσεις χροιές ή να πειράξεις eq.. άρα τι στην ευχή χρησιμεύει το τιμημένο; Καφέ το έχουν και φτιάχνει; :) :) Για πες μας κάτι παραπάνω - όχι για εμένα αλλά για τον Ιχνηλάτη που μετά από αυτά που γράψαμε θα το κάνει κλουβί για χαμστεράκια. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2006 Κατ' αρχήν το "expert" σαν τίτλο δεν το διεκδίκησα, μου το πρόσαψαν και έχει αρχίσει να με ενοχλεί ήδη (αν και τιμά την όποια προσφορά μου εδώ) γιατί φαίνεται ότι μπορεί να παρεξηγηθεί και είναι κρίμα... :wink: Στο θέμα μας τώρα...κατά την διαδικασία της παραγωγής μπορούμε (και πρέπει...) να ακούμε με δύο "τρόπους" ... "Οριζόντια" ακρόαση και "κάθετη"...Στην πρώτη ασχολούμαστε με το σύνολο και στην δεύτερη με επιμέρους τμήματα του project...Κατά την διαδικασία της δεύτερης (όπου απαιτείται), με την αρωγή ενός ns 10 (ή άλλου ηχείου παρόμοιας συμπεριφοράς) και με τις μεσαίες τους να κάνουν "πάρτυ" στον συχνοτικό χώρο, τα αυτιά ενός ταλαίπωρου δέκτη (παραγωγού ή ηχολήπτη) φιλότιμων session προσπαθειών, ανακουφίζονται από την προσφερόμενη ευκολία στην διάκριση τυχόν λαθών (ηχητικών ή και παικτικών)... Παράδειγμα η παρακολούθηση των στοναρισμάτων ενός τραγουδιστή, ανεπιθύμητων ήχων παραγόμενων από έναν μέτριο ακουστικό κιθαρίστα, string noise σε bass tracks και όπου αλλού η "λεπτομέρεια" (έστω και προσωρινή και τεχνητή) συγκυριακά μπορεί να κάνει την ζωή ενός επαγγελματία πιο εύκολη...Ας προσθέσω και την εύκολη παρακολούθηση της bass line (εδώ και λόγω της τύπου ακουστικής ανάρτησης καμπίνας). Βέβαια οι περιπτώσεις χρήσης του επεκτείνονται και σε όποια άλλη περίπτωση προσπαθούμε να διακρίνουμε κάτι μέσα από ένα συχνοτικό συνθύλευμα, όπως σε mastering καταστάσεις πχ επεξεργασία με φασματογράφο και ανίχνευση artifacts... Τώρα βέβαια θάχεις την εύλογη απορία: μα καλά ένα καλό monitor δεν θα καλύψει όλες τις περιπτώσεις και ανάγκες μιας ηχητικής παραγωγής??? Αν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα τα studio δεν θα είχαν και near και mid και main field ηχεία ή ακόμα καλύτερα θα είχε παραχθεί ένα "τέλειο" μονιτορ από μια εταιρεία και οι άλλες θά 'κλειναν ή απλά θα αντέγραφαν... Το θέμα όπως σίγουρα ξέρεις είναι ευθεως ανάλογο σε πολυπλοκότητα με την δυνατότητα να το αναλύσω πλήρως εδώ...(κι αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των forum και των γραπτών απαντήσεων μέσω του ελάχιστου ελεύθερου χρόνου που τουλάχιστον εγώ διαθέτω...προτείνω να δημιουργηθεί και καμμια τηλεφωνική γραμμή -όχι ροζ γραμμή antuan, όχι ροζ...- βοηθείας... :lol: ) ΥΓ.Καφέ δεν μου φτιαξε ποτέ το ...τιμημένο στην 12 ετή συμβιωσή μας... αλλά εγώ έφτιαχνα πάνω στον musical fidelity που το οδηγούσε... :lol: ΥΓ 2 Για τον Ιχνιλάτη και για να μην βάλει χαμστεράκια και του ...σκάσουν από ασφυξία λόγω απουσίας bass reflex, θα του πρόρεινα να το αλλάξει (νάναι σίγουρος ότι θα το πουλήσει πανευκολα) με κάποιο μεσαίας κατηγορίας όπως πχ dynaudio bm 5a και αν αυτό λόγω οικονομικών είναι αδύνατο, να του κάνει ένα tuning με κάποιο eq analyzer αφιερώνοντας παράλληλα αρκετό χρόνο σε συγκριτικές ακροάσεις για να μάθει τα "χούγια' του... ΥΓ 3 Τα ns 10 είναι πολύ απαιτητικά στα συνοδά τους και θα παραπλανήσουν όποιον το αμελήσει.... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 Τουλάχιστον από ότι έχω διαβάσει μέχρι σήμερα, τα nearfield monitors σε αντίθεση με τα Hi Fi και Hi End, είναι ηχεία που δεν ανέχονται ατέλειες, για αυτό και δεν τις «συγκαλύπτουν», αλλά (λένε…) τις «προδίδουν» αμέσως. Πρίν από 12 -15 χρόνια, αγόρασα αυτά τα ηχεία παρακινούμενος από το Βρετανικό περιοδικό Future Music, το οποίο έλεγε πως αν καταφέρεις να κάνεις μια μίξη να ακούγεται καλά σε αυτό το δύστροπο ηχείο (NS10M), τότε αυτή η μίξη θα ακούγεται καλά οπουδήποτε. Αμ δε !!! Εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο … ότι φτιάξω στο νς10 ακούγεται καλά (εντάξει, όχι και όλα, …. μην τα παραλέω … ) ενώ μετά στα HiFi δεν παίζει … Επίσης, τα CD που στα HiFi έχουν ήχο γλυκό, υγρό και ελαστικό, με πολύ καλή πανοραμική εικόνα, στα NS10 …..τσιρίζουν και η πανοραμική εικόνα έχει συρικνωθεί. Εδώ θέλω να πώ, πως τα οδηγώ με τον Alesis RA 100, και το δωμάτιο είναι ηχητικά σχεδόν νεκρό, ν τυμένο με ηχοπαγίδες στους τοίχους και διαχυτές στο ταβάνι, επειδή μέσα στο ίδιο δωμάτιο όχι μόνον μιξάρω αλλά και ηχογραφώ. Τέλος πάντων αρκετά σας κούρασα…. , και λέω να πάρω κάποια M-Audio. Μάλλον τα μικρά, που μου φαίνονται και πιο ισορροπημένα. Npap ΥΓ 3 Τα ns 10 είναι πολύ απαιτητικά στα συνοδά τους και θα παραπλανήσουν όποιον το αμελήσει....Δηλαδή; ούτε να πειράξεις eq κατά το mix με αυτό σαν οδηγό... Τώρα μού΄κανες την καρδιά περιβόλι …. :( Δηλαδή πιά κάνουν; Και πόσο κάνουν; Τώρα βέβαια θάχεις την εύλογη απορία: μα καλά ένα καλό monitor δεν θα καλύψει όλες τις περιπτώσεις και ανάγκες μιας ηχητικής παραγωγής??? Αν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα τα studio δεν θα είχαν και near και mid και main field ηχεία Κάτσε αν θέλεις με την ισχία σου, και φτιάξε ένα κείμενο που να εξηγεί αυτά ακριβώς τα θέματα, με τα near, mid, και main, και ανήρτησέ το στο Noiz, για να μάθουμε και εμείς τίποτα … να του κάνει ένα tuning με κάποιο eq analyzer αφιερώνοντας παράλληλα αρκετό χρόνο σε συγκριτικές ακροάσεις για να μάθει τα "χούγια' του... αναλάιζερ όπως αυτό; Wow! Τώρα που το σκέπτομαι καλύτερα, ανέβασε να ακούσουμε και τίποτε, να αποκτήσουμε προσωπική άποψη. Πιστεύω πως μέσα στον Σεπτέμβρη θα έχω σηκώσει την ιστοσελίδα μου με κάποια κομμάτια μου. Τα καλά νέα είναι ότι η τεχνολογία των ηχείων έχει σήμερα εξελιχθεί αρκετά, ώστε να υπάρχουν πολλά καλά μόνιτορς σε προσιτή τιμή. Εμ πές τα ντε. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 npap ΥΓ. Πάνο είμαι πλέον σίγουρος...είσαι ο go_forth Εμένα λές; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 Είπα πρίν πως και το δωμάτιο είναι ηχητικά σχεδόν νεκρό, ντυμένο με ηχοπαγίδες στους τοίχους και διαχυτές στο ταβάνι, εδώ πρέπει να ευχαριστήσω το μέλος του Noiz “PJ” Γιάννη Πετρογιάννη, που έθεσε τα τόσο κατατοπιστικά άρθρα του στο περιοδικό SoundMaker περί ακουστικής χώρων και ηχομόνωσης. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spirou Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2006 τα ns10 είναι η μία όψη του νομίσματος. η άλλη όψη είναι ο ενισχυτής σου. χωρίς να είμαι expert,δεν έχω ακούσει ποτέ οτιδήποτε καλό για τους ενισχυτές alesis. πηγαινα σε ένα (pretty decent) studio ενός φιλου ο οποιος είχε φτάσει στα όρια του με το combo alesis/ns10.σκεφτόταν να το πουλήσει πακέτο όλο το σύστημα,τελικά έδωσε τον ενισχυτή,πήρε κάποιον καλύτερο και ήταν απόλυτα ευχαριστημένος. δε γίνεται να είναι τόσο λάθος όλα αυτά τα studio που τα χρησιμοποιούν. σκέψου όμως οτι τα συνδέουν σε πανακριβους ενισχυτές άρα προφανώς τα ηχεια αποδιδουν το 100% αυτού που έχουν να δώσουν. και όπως είπε ο xpap εξυπηρετούν συγκεκριμένο σκοπό στη μίξη,υπάρχουν σχεδόν πάντα σε συνδυασμό με άλλα true audiophile monitors ,dynaudio,adam κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση