G.K. Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 Αμφιβαλλω αν υπαρχει μεγαλο (σε αριθμο) κοινο jazz στην Ελλαδα. Και φυσικα δε βαζω μεσα στο συνολο ''κοινο jazz'' αυτους που εχουν ακουσει το ''What a wonderful world'' του Armstrong ή εχουν ακουστα τον Coltrane. Πολλοι απο αυτους που πανε σε τετοιες συναυλιες ειναι εντελως ασχετοι με τη μουσικη γενικοτερα και απλα εχουν περισσοτερα χρηματα και χρονο απ'οσο ο μεσος Ελληνας. Επισης μερικες φορες ''κανει καλο'' στον κυκλο τους να μαθευτει οτι βρεθηκαν σε ενα τετοιο event. Σαν τις συναυλιες του Μεγαρου Μουσικης ή μερικα event στο θεατρο Badminton. Στράαατα Stratούλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 να η περιοδεια του pat metheny με αγορες εισητηριων για οποιον θελει να δει τι παιζει στις αλλες χωρες http://www.patmetheny.com/tours.cfm YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2011 πραγματικά δεν έχω διαβάσει παρα μονο το πρώτο post.10-15 ευρώ είναι το λιγότερο που θα δώσει κάποιος για να βγει για ποτό;Αυτό που λες φιλε μου μου φαίνεται εξωφρενικό και αν συμβαίνει θα πρέπει να μην αφήνουμε κάποιους να βγάζουν τόσα λεφτά με την αισχροκέρδεια τους για το δικό μας συμφέρον πρώτα απ'όλα. τώρα,όσον αφορά το live πως να μην γκρινιάζει κανεις με 70-90 ευρώ εισιτήριο; τσέκαρα και λίγο μερικές τιμές της υπόλοιπης περιοδείας και είδα ότι στη μακεδονία/σκοπια έχει 30 ευρώ στη σερβία έχει 12/15/20 ευρώ στο αμβούργο 50 ευρώ Russelsheim, Germany 37-43 ευρώ Ludwigshafen, Germany 35 ευρώ και εντάξει,κουράστηκα -δεν έχει νόημα.Είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα οι συναυλίες και πολλά αλλα είναι πολύ ακριβά,δε χρειάζεται να δω συγκεκριμένα τώρα για το metheny αλλου, επειδή η πλειονότητα είμαστε ηλίθιοι σαν καταναλωτές και γίαυτό πάμε έτσι κατά διαόλου οικονομικά.Φυσικά δεν ευθύνεται ο καλλιτέχνης για την τιμή του εισιτηρίου αλλα κυρίως η εταιρία η αυτός που κλείνει το live.o μάγκας ''ελληνάρας'' δηλαδή που πάει να κονομήσει που λέμε με αυτόν τον τρόπο. προσωπικά θα ήθελα παρα πολύ να πάω και τα έχω τα λεφτά αλλα δεν πρόκειται. ουφ, συγγνώμη αλλα συγχύστηκα :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Για να απαντησω στο θεμα: "Οι ροκαδες παιζουν τρια ακορντα μπροστα σε 10000 ατομα. Οι τζαζιστες, παιζουν 10000 ακορντα μπροστα σε 3 ατομα" ;D Ετσι ειναι η ζωη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Ετσι ειναι η ζωη... Όχι. Έτσι είναι τα ελαφρά τσιτάτα της πλάκας ή τα κλισέ. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
notlrac Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Ενδιαφέρουσες οι απόψεις που ειπώθηκαν. Εγώ αυτό που με απασχολεί πιο πολύ είναι για τους εγχώριους μουσικούς του είδους. Που θεωρούμε ότι μια είσοδος 10 ευρώ είναι πολλά. Άραγε με αυτά τα λεφτά την παλεύουν οικονομικά στην Ελλάδα? Μάλλον όχι και γιαυτό κάνουν και μαθήματα η ο καθένας ότι άλλο του τύχει. Αντίστοιχα όμως αν δώσω ένα βράδυ 10 ευρώ για δύο μπύρες θα πω και ευχαριστώ για τις καλές τιμές! Εκεί βρίσκω ένα φάουλ για μένα αν καταλαβαίνεται τι εννοώ. Να το πω και πιο χειροπιαστά αν αυτό που πληρώνω δεν το φάω ή δεν το πιω τότε μου φαίνεται ότι τσάμπα έδωσα τα λεφτά και ότι είναι πολλά κτλ. Να πω και κάτι άλλο και οι πιο έμπειροι να το σχολιάσουν. Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι μουσικοί είναι 100% αφοσιωμένοι σε αυτό. Δηλαδή βασίζονται οικονομικά και ψυχικά στην εκφρασή του μέσω των lives, αυτό σημαίνει ότι μελετάνε (ο καθένας απο τη σκοπιά του) και βασικότερο παίζουν συνεχώς μουσική. Που και που κάνουν και κάποια σεμηνάρια. Οι δικοί μας μουσικοί κάνουν κατά 80% (πιστεύω) μαθήματα η άλλες δουλείες (άσχετες με την προσωπική τους εκφραση) και που και που παίζουν και κάποιο live. Είναι αυτός ένας σημαντικός παράγωντας που ο μέσος Έλληνας μουσικός δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός ''γνωστού'' μουσικού? Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Είναι αυτός ένας σημαντικός παράγωντας που ο μέσος Έλληνας μουσικός δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός ''γνωστού'' μουσικού? Δεν ειναι ο μονος αλλα σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο,κακα τα ψεμματα αν δεν ασχολεισαι στο 100% του χρονου σου με τη μουσικη παντα αυτος που ΟΝΤΩΣ ασχολειται θα σε ξεπερναει ,σκεψου το απλα σαν μια ΔΟΥΛΕΙΑ,την ιδια επιτυχια θα εχει ενας επιχειρηματιας/υπαλληλος που ασχολειται με τη δουλεια του 16 ωρες την ημερα και την ιδια ενας που ασχολειται 2 (και πολλες λεω)? Εχω την τυχη να γνωριζω προσωπικα καποια πολυ γνωστα γκρουπ και καλλιτεχνες (Αμερικανους και Αγγλους) και κανεις τους δεν ασχολειται λιγοτερο απο...24 ωρες το 24ωρο με τη ΔΟΥΛΕΙΑ του (δηλ. τη ΜΟΥΣΙΚΗ),ενα ΜΕΣΟ αγγλικο/αμερικανικο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ συγκροτημα κανει περιπου 6-8 ωρες προβα ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ (ειχα μιλησει καποτε με εναν μουσικο που επαιζε με τον Prince & μου ειχε πει οτι οταν ετοιμαζεται για περιοδεια...οι..προβες δεν πανε...με τις...ωρες αλλα με τις....ημερες!10-14 ωρες προβα την ημερα για 3-4 μηνες κανει συνηθως!!!). www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι μουσικοί είναι 100% αφοσιωμένοι σε αυτό. Δηλαδή βασίζονται οικονομικά και ψυχικά στην εκφρασή του μέσω των lives Δεν παρατηρείς σωστά μάλλον. Όλοι αυτοί οι μεγάλοι μουσικοί που λές, συνήθως είναι και μεγάλοι δάσκαλοι...Πχ ρίξε μία ματιά στο τι κάνει ο Stanley Clarke εκτός από τα lives ;) το έχουμε ξανασυζητήσει με αφορμή το κάτωθι http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7384430 Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
notlrac Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Δεν εννούσα αν είναι η όχι μεγάλοι δάσκαλοι εννούσα ότι ο χρόνος που δίνουν για να κάνουν μαθήματα η κάτι σχετικό είναι τρομερά δυσανάλογος από αυτό που κάνεις ένας μουσικός εδώ για να επιβιώσει. Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Εχω την τυχη να γνωριζω προσωπικα καποια πολυ γνωστα γκρουπ και καλλιτεχνες (Αμερικανους και Αγγλους) και κανεις τους δεν ασχολειται λιγοτερο απο...24 ωρες το 24ωρο με τη ΔΟΥΛΕΙΑ του (δηλ. τη ΜΟΥΣΙΚΗ),ενα ΜΕΣΟ αγγλικο/αμερικανικο συγκροτημα κανει περιπου 6-8 ωρες προβα ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. Πολλοί από εδώ μέσα νομίζω ότι δεν θα χαν αντίρρηση να δουλεύουν 12 ώρες τη μέρα (υπάρχουν και κάποιες άλλες ψιλοανάγκες που πρέπει να καλυφθούν) στη μουσική δημιουργία εφόσον αυτό το 12ωρο είχε αποδέκτη μια αγορά που θα αποζημίωνε αυτή την επένδυση. ;) Άσε που η διδασκαλία είναι και αυτή δημιουργία και στην οποία "καταφεύγουν" και μεγάλοι μουσικοί του εξωτερικού. Δεν εννούσα αν είναι η όχι μεγάλοι δάσκαλοι εννούσα ότι ο χρόνος που δίνουν για να κάνουν μαθήματα η κάτι σχετικό είναι τρομερά δυσανάλογος από αυτό που κάνεις ένας μουσικός εδώ για να επιβιώσει. Μην το πας στο καλή-κακή μουσική και πάλι στα ίδια. Ελεύθερη αγορά είναι και υπάρχουν μουσικοί σε συγκεκριμένα ιδιώματα που τα κονομάνε μόνο από τα live μια χαρά. Ανάλογα με την αγορά πάντα ........ Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση