Minoru Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Τις προάλλες με είδε ένας γνωστός να παίζω και μου έκανε κατα κάποιο τρόπο παρατήρηση για το αριστερό μου, και χαρακτηριστικά να μου αναφέρει ότι αν ήταν δασκαλός μου θα προσπαθούσε να μου διορθώσει αυτό το λάθος, α) ο αντιχειράς μου δεν ήταν πίσω απο το μπράτσο και τον είχα απο πάνω κ β) το χέρι μου κολυμπούσε στην ταστιέρα. α) Στην αρχή του εξήγησα οτι τον αντίχειρα τον έχω απο πάνω γιατί κυρίως παίζω με βιμπράτος και σηκώματα και δεν γίνεται να κουνάω όλο το χέρι με τον αντίχειρα κολλημένο στο μπράτσο και με βολεύει καλύτερα κ β) δεν πολυκατάλαβα καλά τι εννοούσε μάλλον σε ένα σημείο που έκανα χάμερ ονς και πουλ οφς και δεν έφταναν τα δάκτυλα και μετέφερα όλο το χέρι. Όσο για το β) δεν ξέρω μπορεί και να έχει δίκιο άλλα όσον αφορά το α) προβληματίστηκα γιατί ποτέ δεν με είχε απασχολήσει αυτό το θέμα και απο περιέργεια έβαλα ίσως αυτόν που με έχει επιρρεάσει πιο πολύ κιθαριστικά απο κάθε άλλον τον αγαπημένο μου Gary Moore και με μεγάλη χαρά διαπίστωσα πως είχε τον αντίχειρα μόνιμα απο πάνω ;D. Εντάξει στις συγχορδίες τον κολλάω τον αντίχειρα απο πίσω αλλα στο lead παίξιμο μου πραγματικα δεν με βολεύει καθόλου κάτι τέτοιο... Τελικά τι είναι σωστο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Μπορώ σχεδόν να μαντέψω το δάσκαλο (ή τουλάχιστον, τη "σχολή") του φίλου σου. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Minoru Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 ναι ακριβώς νομίζω πως κατάλαβες ;) τεχνοκρατο/shredder με φουλ τεχνική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 O αντίχειρας πίσω απο την ταστιέρα υποτίθεται οτι βολεύει για πιο μοντέρνο, τεχνικό, γρήγορο παίξιμο, κάτι σε πιο metal όπως υπαινίσσεται και ο Genius Loci. Kάτι τέτοια κάνουν στους νεανίες οι δάσκαλοι και σε συνδιασμό με τα λεπτά μπράτσα παθαίνουν τενοντίτιδες. edit: με πρόλαβες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Το σωστό τεχνικά και πιο βολικό για το χέρι σου είναι, στα διατονικά παιξίματα να φέρνεις τον αντίχειρα παράλληλα με το μπράτσο ενώ στα σηκώματα και τα βιμπράτα, να ανεβαίνει ο αντίχειρας πάνω για υποστήριξη. Βέβαια, το τι μέθοδο χρησιμοποιεί ο καθένας τελικά είναι θέμα προσωπικό. Edit: Μιλάμε φυσικά για ηλεκτρική κιθάρα. Αν σε δει δάσκαλος κλασσικής με τον αντίχειρα απάνου, μπορεί να πάθει εγκεφαλικό. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fatalv Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Ακριβώς όπως τα λέει ο bihlas87. Εγώ, έχω να σου πω πως, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θέση έχει το αριστερό σου χέρι, χωρίς να κουράζεται, να πονά και να παθαίνεις τενοντίτιδες, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. Δεν υπάρχει στη κιθάρα, γενικότερα μιλώντας, λάθος θέση στο ύψος που την έχεις όταν είσαι όρθιος, στο δεξί πως κρατάς την πένα, στο αριστερό πως κάθεται, στο αν κάνεις τον Κουασιμόδο όταν χρησιμοποιείς το wah κλπ. Σίγουρα κάποια παιξίματα θέλουν κάποια συγκεκριμένη θέση στον αριστερό καρπό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.. ...από την πολλή γκαργκανέλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Minoru Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 άρα αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι δεν τίθεται θέμα σωστής τεχνικής (αν και λογικα θα υπάρχουν δάσκαλοι που θα υποστηρίζουν το αντίθετο :P) αλλα τι βολεύει καλύτερα στον καθένα προσωπικά... σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 άρα αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι δεν τίθεται θέμα σωστής τεχνικής Αν ξεκινάς τώρα να μαθαίνεις, τίθεται. Ο δάσκαλος θα προσπαθήσει να σου διδάξει τον πιο αποτελεσματικό και ανώδυνο για το χέρι σου τρόπο. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 ναι ακριβώς νομίζω πως κατάλαβες ;) τεχνοκρατο/shredder με φουλ τεχνική. Και στην κλασσικη αυτο θεωρειται το σωστο πιασιμο...αντιχειρας πισω απο το μπρατσο at all times.Τωρα στην ηλεκτρικη υπαρχει η ταση να ...καβαλαει..για να βοηθαει bends και vibrato....αλλα ακομα και ετσι ειναι καλο να επιστρεφει....οπως επισης καλο ειναι οταν τα δαχτυλα πατανε την ταστιερα να μη σηκωνονται μετα αμεσως σαν να ακουμπησαν καυτο ...καρβουνο....σιγουρα βεβαια μπορεις να παιξεις και ετσι...αλλα απο ενα σημειο και επειτα(αν το χρειαζεσαι βεβαια) θα καταλαβεις οτι αυτο δημιουργει μειονεκτημα παρα πλεονεκτημα ;). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2011 Ακριβώς όπως τα λέει ο bihlas87. Εγώ, έχω να σου πω πως, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θέση έχει το αριστερό σου χέρι, χωρίς να κουράζεται, να πονά και να παθαίνεις τενοντίτιδες, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. Δεν υπάρχει στη κιθάρα, γενικότερα μιλώντας, λάθος θέση στο ύψος που την έχεις όταν είσαι όρθιος, στο δεξί πως κρατάς την πένα, στο αριστερό πως κάθεται, στο αν κάνεις τον Κουασιμόδο όταν χρησιμοποιείς το wah κλπ. Σίγουρα κάποια παιξίματα θέλουν κάποια συγκεκριμένη θέση στον αριστερό καρπό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.. O Φαλακρός Θεός της Κιθάρας, σε μια παλιά του συνέντευξη, έλεγε ότι ολόκληρο το σώμα φτάνει να "αλλάζει" και να προσαρμόζεται όταν παίζεις για χρόνια κιθάρα. Πραγματικά υπάρχουν τόσες "θέσεις" όσοι και κιθαρίστες, και μερικές τεχνικές φαίνονται πραγματικά ανώμαλες για κάποιον άλλο από τον αρχικό εμπνευστή τους. Π.χ. η θέση του δεξιού χεριού του Morse ή το ότι ο Ford χρησιμοποιεί το pinky (υποστηριζόμενο από τα άλλα δάκτυλα) για να κάνει bends. Οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις strict τεχνικής είναι αυτοί που αναφέρατε και που θεωρούν ότι η ηλ. κιθάρα είναι κάτι σαν το βιολί από άποψης τεχνικής και μελέτης. Το μουσικό αποτέλεσμα γνωστό, ας μην το σχολιάσουμε... Παρεμπιπτόντως, ένας πολύ καλός τρόπος να αποκτήσει ελευθερία το αριστερό χέρι, είναι να υιοθετήσει κάποιος μπράτσα ένα-δυο "νούμερα" πιο παχιά απ'αυτά που χρησιμοποιούσε πριν. Ξέρω ότι είναι ακριβό σπορ, το να το κάνεις σαν πείραμα, αλλά αν περάσει κάποιος ένα μήνα παίζοντας με ένα πραγματικά χοντρό μπράτσο, πιστεύω ότι θα δει ανεπανάληπτη βελτίωση στην τεχνική του. Γιατί, απλά, δεν θα μπορεί να σφίγγει στραγγαλιστικά τον αντίχειρα όπως πριν. ;D Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση