WildchildGR Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Επειδη πολλες νοτες μπορουν να εμφανιστουν με διαφορετικα ονοματα,F# η Gb,Eb η D# κ.ο.κ ετσι τα διαστηματα οριζουν τον ρολο που παιζει η καθε ΒΑΘΜΙΔΑ μεσα σε μια κλιμακα και πως θα συμπεριφερθει αρμονικα...Ειναι η λεγομενη διατονικη σκεψη... Ναι αλλά όλα αυτά υποθέτω πως όλοι τα αντιλαμβανόμαστε σε επίπεδο διαστημάτων.(θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι χρησιμοποιούνται διαφορετικά ονόματα για ίδια διαστήματα τα οποία "θεωρητικά" έχουν διαφορετικές ιδιότητες...κάτι το οποίο προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο) Guybrush Threepwood...mighty pirate! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Ναι αλλά όλα αυτά υποθέτω πως όλοι τα αντιλαμβανόμαστε σε επίπεδο διαστημάτων Δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις (θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι χρησιμοποιούνται διαφορετικά ονόματα για ίδια διαστήματα τα οποία "θεωρητικά" έχουν διαφορετικές ιδιότητες...κάτι το οποίο προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο) Καθολου απαραδεχτο...Η μικρη τριτη εχει τις ιδιες νοτες με την δευτερα αυξημενη...αν ενας μουσικος ομως με ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ,οχι κατι ιδιαιτερο,δει δευτερα αυξημενη και οχι τριτη μικρη θα καταλαβει πολλα...εσυ αν το θεωρεις λαθος αλλαξε το...η μουσικη θεωρια εξελισσεται... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WildchildGR Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις Καθολου απαραδεχτο...Η μικρη τριτη εχει τις ιδιες νοτες με την δευτερα αυξημενη...αν ενας μουσικος ομως με ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ,οχι κατι ιδιαιτερο,δει δευτερα αυξημενη και οχι τριτη μικρη θα καταλαβει πολλα...εσυ αν το θεωρεις λαθος αλλαξε το...η μουσικη θεωρια εξελισσεται... Εννοώ ότι όλα αυτά ωραία τα γράφουμε..αλλά διαστήματα ακούμε.(κάτι πολύ συγκεκριμένο). Τι εννοείς θα καταλάβει πολλά? (αν θυμάμαι καλά το "3ης" η "2ας" έχει να κάνει καθαρά με την απόσταση στο πεντάγραμμο) Guybrush Threepwood...mighty pirate! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Φιλε συγνωμη αν ακουστω καπως αλλα δεν μπορω να σου δωσω να καταλαβεις γιατι αγνοεις καποια βασικα πραγματα... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2011 Εννοώ ότι όλα αυτά ωραία τα γράφουμε..αλλά διαστήματα ακούμε.(κάτι πολύ συγκεκριμένο). Τι εννοείς θα καταλάβει πολλά? (αν θυμάμαι καλά το "3ης" η "2ας" έχει να κάνει καθαρά με την απόσταση στο πεντάγραμμο) Η θεωρία δεν υπάρχει απλά για να σπάει τα νεύρα σε κάποιους. Υπάρχει για πολύ συγκεκριμένους λόγους... Το 2ας αυξημένο ΕΧΕΙ διαφορετική χρήση στη μουσική, και για αυτό ακούγεται διαφορετικά και λέγεται αλλιώς. Το ίδιο και το 3ης μικρό... Δεν είναι πολύπλοκο, νομίζω... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WildchildGR Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Οκ. Ίσως δεν το κατανοώ γιατί το σκέφτομαι μεμονωμένα και όχι με βάση τις κλίμακες. Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα τα θεωρώ αντικειμενικά (γιατί είναι σύμφωνη η οκτάβα,η πέμπτη κτλ) από μαθηματικής άποψης, κάποια άλλα θεωρώ ότι ορίστηκαν τυχαία για λόγους ευκολίας και συνεννόησης. Guybrush Threepwood...mighty pirate! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Οκ. Ίσως δεν το κατανοώ γιατί το σκέφτομαι μεμονωμένα και όχι με βάση τις κλίμακες. Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα τα θεωρώ αντικειμενικά (γιατί είναι σύμφωνη η οκτάβα,η πέμπτη κτλ) από μαθηματικής άποψης, κάποια άλλα θεωρώ ότι ορίστηκαν τυχαία για λόγους ευκολίας και συνεννόησης. Τιποτα δεν ειναι τυχαιο..ολα τα διαστηματα σχετιζονται μεταξυ τους..απλα υπαρχουν τα βασικα διαστηματα που ειναι τα διαστηματα τριτης πεμπτης και εβδομης...ολα τα αλλα σχετιζονται με αυτα...την Βασικη αρμονια να ξερει ενας μουσικος μπορει να καταλαβει πολλα βλεποντας μονο τα διαστηματα... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Οκ. Ίσως δεν το κατανοώ γιατί το σκέφτομαι μεμονωμένα και όχι με βάση τις κλίμακες. Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα τα θεωρώ αντικειμενικά (γιατί είναι σύμφωνη η οκτάβα,η πέμπτη κτλ) από μαθηματικής άποψης, κάποια άλλα θεωρώ ότι ορίστηκαν τυχαία για λόγους ευκολίας και συνεννόησης. (κάπως) έτσι είναι. Το Α=440Hz είναι τυχαίο (ή έστω αυθαίρετο) και όντως καθορίστηκε εκεί για συνεννόηση. Επισης το γιατί ένα συγκεκριμένο μέγεθος (απόσταση μεταξύ φθόγγων έστω σε ένταστα όργανα) έχει διαφορετικά ονόματα και διαφορετική χρήση ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται (κλίμακα) είναι μια πολύ εύλογη απορία. Το επίπεδο ανάλυσης και η σκοπιά από όπου θα το δεις καθορίζουν το τι ακριβώς υπάρχει για να καταλάβεις. Η εντύπωσή μου είναι οτι η μουσική σκοπιά λέει "δέξου το έτσι", η μαθηματική σου λέει "να και οι αριθμοί" και το φυσικό υπόβαθρο απαντάει εν μέρει (αλλά αρκετά ικανοποιητικά) στο γιατί. Ένα άλλο ποσοστό της απάντησης βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε (νοητικά) τους ήχους και από αυτή γυρνάμε μάλλον πίσω στο "επειδή έτσι" (αλλά είμαστε πιο σίγουροι οτι τα πράγματα είναι πολύ συγκεκριμένα και αν υπάρχουν αυθαιρεσίες, η ανάλυσή τους ανήκει στη φιλοσοφία). Το ενδιαφέρον είναι οτι όλοι έχουν δίκιο (εξάλλου δεν διαφωνούν πουθενά), απλά αλλάζει το επίπεδο ανάλυσης :). Δες, σε αυτό το link πόσα θεωρήματα αναφέρονται για τα μουσικά διαστήματα (παρ. 7 & 12) : http://users.uoa.gr/~hspyridis/FusikhKaiMousikhAkoustikh.html https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 ..το F# ειναι αυτο που δημιουργει αρμονια στην Gm αφου δινει τριτονο στην 5η της μεταξυ της τριτης βαθμιδας και της εβδομης εξου και ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ... Η Gm αρμονική είναι: G A Bb C D Eb F# G .Αν καταλαβαίνω καλά το τρίτονο που λέτε είναι μεταξύ Bb-F#. Εγώ αυτό τι βγάζω 4 τόνους . Ομοίως ένα 2ο παράδειγμα: η Αm αρμονική είναι: A B C D E F G# A Το C - G# πάλι το βρίσκω 4 τόνους. Κάπου είχα διαβάσει για το διαβολικό τρίτονο στη C το F - B και οι καθολικοί παπάδες το άλλαξαν σε F - Bb (b=μπεμόλ= διάβολος...) Πού κάνω το λάθος?? Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2011 Η Gm αρμονική είναι: G A Bb C D Eb F# G .Αν καταλαβαίνω καλά το τρίτονο που λέτε είναι μεταξύ Bb-F#. Εγώ αυτό τι βγάζω 4 τόνους . Ομοίως ένα 2ο παράδειγμα: η Αm αρμονική είναι: A B C D E F G# A Το C - G# πάλι το βρίσκω 4 τόνους. Κάπου είχα διαβάσει για το διαβολικό τρίτονο στη C το F - B και οι καθολικοί παπάδες το άλλαξαν σε F - Bb (b=μπεμόλ= διάβολος...) Πού κάνω το λάθος?? Το τριτονο δημιουργειτε μεταξυ της μεγαλης τριτης και της μικρης εβδομης της πεμπτης βαθμιδας της τονικης Στην περιπτωση μας...τονικη G πεμπτη D μεγαλη τριτη της πεμπτης η F# και μικρη της εβδομη η C το διαστημα F# C εχει 3 τονους...Οπως καταλαμβενεις κυριε στεφανε χωρις την F# δεν υπαρχει δεσποζουσα εξου δεν υπαρχει αρμονια...μια αρμονια μπορει να δημιουργηθει με 2 τροπους...η με δεσποζουσα και σχεση 2-5-1 στην κλασικη 4-5-1 η με την επαναληψη οπως γινεται στην modal αρμονια... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση