Προς το περιεχόμενο

Γιατί F# αντί Gb ??


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

1.Όσον αφορά την επισήμανση περί αγένειας, μάλλον δεν διαβάζετε τα post που παραθέτετε:  Και στις δύο περιπτώσεις σας ζητήθηκε συγγνώμη, οπότε η συνέχεια των υπαινιγμών δεν βοηθά σε τίποτα.

 

2. Ζητήθηκε κάτι από τον έταιρο moderator:

Με σεβασμό στην ηλικία σας κι από τη μεριά μου λοιπόν (προσωπικά και από διαχειριστική θέση), οφείλετε να σεβαστείτε και το χρόνο και την καλή πρόθεση αυτών που σας δίνουν σωστές οδηγίες.

και με αυτό:

Απλά για να πω ότι και η μέθοδος  '' T T Η T T T Η '' που χρησιμοποίησα ΔΕΝ είναι λάθος

 

δείχνετε ότι τον γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια. Το να βάλουμε κόσμο στην διαδικασία να απαντά με δοκίμια σε τρικ-ερώτηση, την απάντηση της οποίας δηλώνετε ότι γνωρίζατε εξαρχής, μόνο ασέβεια δείχνει και λυπάμαι πολύ γι' αυτό. Παρακαλώ δείξτε έμπρακτη κατανόηση  και σεβασμό στον χρόνο που ξοδεύουν άλλα μέλη για να σας απαντήσουν.

 

Δεν περιμένω αντίλογο σε αυτό που σας έγραψα, καθότι επαναλαμβάνω ουσιαστικά κάτι που ήδη σας ζητήθηκε. Πραγματικά δεν θα ήθελα να παρέμβω άλλο στο ζήτημα, οπότε παρακαλώ θερμά ας λήξει εδώ.

 

Ευχαριστώ,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Στέφανε,

 

σε μια ύστατη προσπάθεια (είμαι ρομαντικός) εκλογίκευσης, θα σε παρακαλούσα να αναρωτηθείς γιατί όλα τα threads που έχεις ξεκινήσει, καταλήγουν λίγο-πολύ με τον ίδιο τρόπο.

 

Επίσης καλό θα ήταν να καταλάβεις ότι ο αριθμός των "hits" σε ένα thread δε σημαίνει απαραιτήτως ενδιαφέρον αλλά περισσότερο ότι το thread είναι για καιρό στο προσκήνιο λόγω συνεχών καινούριων posts. Εν ολίγοις έχει γίνει trendy.

 

Η προσωπική μου άποψη περί των θεμάτων που ανοίγεις είναι ότι ΔΕΝ αποτελούν έδαφος για συζήτηση διότι το ύφος που χρησιμοποιείς είναι διδακτικό τύπου αρθρογραφίας, ενώ τις περισσότερες διορθώσεις που σου γίνονται ΔΕΝ τις αποδέχεσαι.

 

Δεδομένων των παραπάνω, όσο καλή και αν είναι η αρχική σου πρόθεση, τα threads μπερδεύουν και είμαι σίγουρος ότι μετά από μερικά ποστς, αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να μάθουν, απλώς βαριούνται να ασχοληθούν περαιτέρω και κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν.

 

Επίσης να σημειώσω ότι η προτεραιότητα, δεν είναι η προσφορά να γίνεται με μεράκι, αλλά κατ' αρχήν με σωστή γνώση και εμπειρία επί του θέματος. Τα υπόλοιπα έπονται.

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό προσπαθώ να πω εδώ και τόσον καιρό , όπως έδωσα το παράδειγμα με τα ''μπλε'' γράμματα στο Reply#25 όπου ΟΛΟΙ οι τεχνικοί δεν χρησιμοποιούμε ποτέ αυτό τον ορισμό για να κατανοήσουμε , να φτιάξουμε, να εγκαταστήσουμε, να επισκευάσουμε μια συσκευή...

 

...συνεχίζοντας προσκείμενος στο πνεύμα του Nikolas επειδή Στέφανε αναφέρθηκες σε γραφόμενά μου από άλλο Thread έχω να πω το εξής.

 

Ο τεχνικός μπορεί να επισκευάσει, εγκαταστήσει ή να κατανοήσει ΕΝ ΜΕΡΕΙ μια συσκευή βασιζόμενος όμως σε Φόρμες και Τυποποιημένες διαδικασίες που άλλοι έχουν δημιουργήσει σε βάθος χρόνου.

 

Ο τεχνικός όμως ΔΕΝ μπορεί να κατασκευάσει ή να διαγνώσει τα πάντα και αυτό γιατί και τα δύο απαιτούν θεωρητική κατάρτιση.

 

Όταν κάποιος θέλει να εμβαθύνει είναι υποχρεωμένος να κατανοήσει συγκεκριμένα πράγματα και πολύ συχνά υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτό.

 

Τα ίδια ακριβώς εννοούσα όταν συζητούσαμε και το θέμα του ισοσυγκερασμού το οποίο ξαναλέω δεν είναι θέμα Μουσικής αλλά Φυσικής-Ακουστικής που προϋποθέτει και γνώσεις Μαθηματικών.

 

Ο καθένας που έχει μουσικό ταλέντο μπορεί να παίξει μουσική -και πολύ καλά μάλιστα- ακόμα και όταν δεν ξέρει να διαβάσει ή να γράψει, δεν θα μπορέσει όμως να κατανοήσει και να απαντήσει στο ερώτημα για ποιο λόγο μας αρέσει η Μουσική.

 

Μπορώ να βρω χίλια δυο παραδείγματα προκειμένου να σου δείξω πόσο σημαντική είναι η θεωρία, όχι απαραίτητα στο εκτελεστικό πεδίο ενός αντικειμένου αλλά στο ερευνητικό και εξελικτικό, αλλά το θέμα είναι να μπορεί κανείς να είναι δεκτικός.

 

Συμφωνώ οτι η πράξη και η παρατήρηση οδήγησε στη θεωρία αλλά η θεωρία θεμελίωσε, καθιέρωσε και μας πήγε παρακάτω.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Στέφανε,

 

σε μια ύστατη προσπάθεια (είμαι ρομαντικός) εκλογίκευσης, θα σε παρακαλούσα να αναρωτηθείς γιατί όλα τα threads που έχεις ξεκινήσει, καταλήγουν λίγο-πολύ με τον ίδιο τρόπο.

 

Επίσης καλό θα ήταν να καταλάβεις ότι ο αριθμός των "hits" σε ένα thread δε σημαίνει απαραιτήτως ενδιαφέρον αλλά περισσότερο ότι το thread είναι για καιρό στο προσκήνιο λόγω συνεχών καινούριων posts. Εν ολίγοις έχει γίνει trendy.

 

Η προσωπική μου άποψη περί των θεμάτων που ανοίγεις είναι ότι ΔΕΝ αποτελούν έδαφος για συζήτηση διότι το ύφος που χρησιμοποιείς είναι διδακτικό τύπου αρθρογραφίας, ενώ τις περισσότερες διορθώσεις που σου γίνονται ΔΕΝ τις αποδέχεσαι.

 

Δεδομένων των παραπάνω, όσο καλή και αν είναι η αρχική σου πρόθεση, τα threads μπερδεύουν και είμαι σίγουρος ότι μετά από μερικά ποστς, αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να μάθουν, απλώς βαριούνται να ασχοληθούν περαιτέρω και κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν.

 

Επίσης να σημειώσω ότι η προτεραιότητα, δεν είναι η προσφορά να γίνεται με μεράκι, αλλά κατ' αρχήν με σωστή γνώση και εμπειρία επί του θέματος. Τα υπόλοιπα έπονται.

 

 

 

Τα πες ολα. Μπραβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί φίλοι

Το θέμα για μένα λήγει εδώ.

Έλαβα υπ' όψη όλα τα τελευταία λεγόμενα σας ,συγνώμη αν έθιξα κάποιους (άθελα μου).

 

Στέφανος

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Κ

 

........Φυσικά και μπορεί να υπάρχει ΚΑΙ διέσεις ΚΑΙ υφέσεις σε μία κλίμακα (άλλα μόνο στις ελλάσονες με υφέσεις (πχ. Σόλ ελ. που έχει Bb, Eb ΚΑΙ F#).........

 

 

 

Nicolas

Κάθε τόσο εξετάζω τις μεστές απαντήσεις σου και προσπαθώ να τις αναλύσω.

Έτσι στην Gm πράγματι η κλίμακα έχει μίξη # και b.

Όχι όμως στον οπλισμό η μίξη όπως φαίνεται στο συνημμένο.

 

Άρα σε μια παρτιτούρα Gm αφού το F# δεν είναι ''σποραδικό'' θα το εισάγει ο συνθέτης κάθε φορά στο πεντάγραμμο??

 

Στέφανος

Gm.jpg.6265b5c1811e04447a8ee02d5c3953aa.jpg

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nicolas

Κάθε τόσο εξετάζω τις μεστές απαντήσεις σου και προσπαθώ να τις αναλύσω.

Έτσι στην Gm πράγματι η κλίμακα έχει μίξη # και b.

Όχι όμως στον οπλισμό η μίξη όπως φαίνεται στο συνημμένο.

 

Άρα σε μια παρτιτούρα Gm αφού το F# δεν είναι ''σποραδικό'' θα το εισάγει ο συνθέτης κάθε φορά στο πεντάγραμμο??

 

Στέφανος

Στεφανε απαντησα στο nicola κατι σελιδες παραπανω...η Gm ΔΕΝ ΕΧΕΙ F#...Οπως σου εχω ξαναπει μια μινορε αρμονια δεν παιρνει κλιμακες και ακορντα μονο απο μια μινορε σκαλα αλλα απο 3,την φυσικη μινορε την αρμονικη μινορε και την μελωδικη μινορε...το F# ειναι αυτο που δημιουργει αρμονια στην Gm αφου δινει τριτονο στην 5η της μεταξυ της τριτης βαθμιδας και της εβδομης εξου και ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ...Στις παρτιτουρες ο οπλισμος ειναι οι αλλοιωσεις της ΣΧΕΤΙΚΗΣ μαντζορε της εκαστοτε Φυσικης μινορε...η # υποδηλωνει σχεδον παντα αρμονικη μινορε και την κλιμακα που,λαθος,αναφερεις ως χιτζαζ η phrygian dominantn...ελπιζω να ειμαι κατανοητος

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την συζήτηση?  :P Δυστυχώς δεν θυμάμαι πολλά από κλίμακες αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα. 12 είναι οι νότες..είτε πούμε F# είτε E## είτε Cbbbbbb το ίδιο είναι.Όλα αυτά περί διαστημάτων και ονομάτων δεν είναι απλά σύμβαση??? Τι κρύβεται από πίσω??  :o

Guybrush Threepwood...mighty pirate!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την συζήτηση?Όλα αυτά περί διαστημάτων και ονομάτων δεν είναι απλά σύμβαση??? Τι κρύβεται από πίσω??  :o

Επειδη πολλες νοτες μπορουν να εμφανιστουν με διαφορετικα ονοματα,F# η Gb,Eb η D# κ.ο.κ ετσι τα διαστηματα οριζουν τον ρολο που παιζει η καθε ΒΑΘΜΙΔΑ μεσα σε μια κλιμακα και πως θα συμπεριφερθει αρμονικα...Ειναι η λεγομενη διατονικη σκεψη...

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου