blue Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2011 Θα σου πρότεινα λοιπόν να αφήσεις κατά μέρος την έρευνα και τη διδασκαλία, και να μπεις στη λογική της μάθησης, γιατί τσάμπα σπαταλάς τη σκέψη σου σε πράγματα που είτε δεν στέκουν, είτε είναι λυμένα προ αιώνων. Γνώμη μου και εντελώς φιλικά. Επίσης, είναι ιδιαίτερα αποθαρρυντικό για την ποιότητα μιας τεχνικής συζήτησης, όταν κάποιος σου δίνει τις ακριβείς απαντήσεις και πού ακριβώς να τις ελέγξεις να λες "αυτό δεν μου κάνει, γιατί δεν ενδιαφέρομαι να το μάθω καλά, αλλά να πάρω μια ιδέα". Πολύ περισσότερο επειδή η τελευταία πρόταση ΔΕΝ συμβιβάζεται με τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της γραφής σου. Με σεβασμό στην ηλικία σας κι από τη μεριά μου λοιπόν (προσωπικά και από διαχειριστική θέση), οφείλετε να σεβαστείτε και το χρόνο και την καλή πρόθεση αυτών που σας δίνουν σωστές οδηγίες. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Κυριοι καλημερα. Μη ξεχναμε οτι εν αρχη ην ... η πραξη, και μετα ηρθε η θεωρια να την μελετησει και να την καταγραψει, απλα και μονο για να τη μεταδωσει. Ολα αυτα ωραια ειναι, αλλα μη κολλαμε και πολυ (και με τετοιο τροπο) σε λεπτομεριες, γιατι μια μερα ερχεται καποιος "επανασταστης", τραβαει ενα Χ σε ολα με τη μουσικη του, και τελος αυτα που ξεραμε. ;D Αυτο που ξερω εγω, ειναι οτι οταν μαθεις ολα τα θεωρητικα, απλα πρεπει να τα ξεχασεις για να ασχοληθεις σοβαρα και παλι με τη μουσικη. Αντε να τελειωνουμε λοιπον 8) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Α και να απαντησω και εγω στο ερωτημα Δηλαδή απλά ρωτάω: Γιατί ο κατασκευαστής φυσαρμόνικων έδωσε το όνομα F# και όχι Gb ενώ δίνει Ab και όχι G# , Db και όχι C# ,Bb και όχι A#Huh? Περιμένω πιο απλοποιημένη απάντηση-αν γίνεται Στέφανος Απλα επρεπε να διαλεξουν τι νοτα θα βαλουν σαν ονομασια της φυσαρμονικας και αφου F# και Gb ειναι το ιδιο και θεωρητικα και πρακτικα, οταν τεθηκε το ερωτημα ποιο ειναι το πιο καταλληλο ονομα που πρεπει να βαλουν, καποιος εδωσε τη λυση : " Βαλε F#" ;D Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Απλα επρεπε να διαλεξουν τι νοτα θα βαλουν σαν ονομασια της φυσαρμονικας και αφου F# και Gb ειναι το ιδιο και θεωρητικα και πρακτικα, οταν τεθηκε το ερωτημα ποιο ειναι το πιο καταλληλο ονομα που πρεπει να βαλουν, καποιος εδωσε τη λυση : " Βαλε F#" ;D Για την ακρίβεια...κάποιοι από τους διάσημους blues harmonica players...δεν ήξεραν καν γράμματα ;D ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Προς Moderator ndnikola Ήταν η διατύπωση τέτοια που δεν ήταν εύκολο να καταλάβω τι γινόταν... Τέλος πάντων ας λήξει εδώ, δεν έχει νόημα αυτό. Συγνώμη για τον αγενή τρόπο μου... .... οι 2 αυτοί κύκλοι είναι από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν στα ωδεία... Τώρα να μου πείτε εγώ δεν ξέρω θεωρία... και εγώ ομοίως δεν είμαι μάγειρας... Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 ο κύκλος των διέσεων-υφέσεων δουλεύει ως εξής... ο προσαγωγέας τις A είναι η G# παίρνουμε το ποιηματάκι F C G D A E B και "καταταλιγουμε" στην G#..άρα η A μείζονα έχει αλλοιώεις F# C# G# ...... Το λάθος είναι η σκέψη T T Η T T T Η Θέλω να φτιάξω την Α# , D# κλπ - έστω φανταστικές κλίμακες - (Ο NICOLAS) μας έδωσε τη σωστή κλίμακα Α# με 10 διέσεις , την A#B#C##D#E#F##G##A# . Πώς θα την έφτιαχνα άν είναι λάθος η σκέψη '' T T Η T T T Η '' Στέφανος Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Θέλω να φτιάξω την Α# , D# κλπ - έστω φανταστικές κλίμακες - (Ο NICOLAS) μας έδωσε τη σωστή κλίμακα Α# με 10 διέσεις , την A#B#C##D#E#F##G##A# . Πώς θα την έφτιαχνα άν είναι λάθος η σκέψη '' T T Η T T T Η '' Στέφανος κύριε στέφανε ο τρόπος μου δεν ήτανε προσβλητικός...απλά ήθελα να σας δείξω ότι ψάχνετε πράγματα τα οποια είναι αρκετά πιο advanced όπως το από που πρόκυπτε ο "μιχολυδιος" b9b13 και αγνοείται πράγματα βασικότατα όπως ο κύκλος υφέσεων και διέσεων... θέλετε την D# και μου λέτε θα την βρείτε με το τόνος τόνος ημιτόνιο τόνος τόνος τόνος ημιτόνιοη..θα μπερδευτείτε σίγουρα... Η D# είναι η Εb..βρείτε την έτσι...αν δεν θέλετε έτσι βρείτε την έτσι F# C# G# D# A# E# B# F## C## Τώρα τι άλλο να πω...ότι θέλετε εσείς... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Θέλω να φτιάξω την Α# , D# κλπ - έστω φανταστικές κλίμακες - (Ο NICOLAS) μας έδωσε τη σωστή κλίμακα Α# με 10 διέσεις , την A#B#C##D#E#F##G##A# . Πώς θα την έφτιαχνα άν είναι λάθος η σκέψη '' T T Η T T T Η '' Στέφανος κ. Στέφανε. Αφού έχω απαντήσει παραπάνω το θέμα με ποιόν τρόπο μπορεί κανείς να το κάνει, προς τι αυτή η ερώτηση; Ας την απαντήσω λοιπόν, με το συγκεκριμένο παράδειγμα.. 1. Η Λα# θα πρέπει να έχει προσαγωγέα την Σολ## (ένα ημιτόνιο πίσω, αλλά να λεγεταί Σολ)... Αυτό σημαίνει ότι η Σολ## είναι η τελευταία δίεση στην σειρά των διέσεων. 2. Η σειρά των διέσεων ξεκινάει από Φα# και ανεβαίνει ανά 5η καθαρή (3Τ και 1Η), άρα Φα#, Ντο#, Σολ#, Ρε#, Λα#, Μι#, Σι#, Φα##, Ντο## και τέλος Σολ##... Στην προκειμένη περίπτωση οι τρεις διπλές διέσεις ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ τις προηγούμενες... 3. Γράφουμε λοιπόν Λα, Σι, Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα στο πεντάγραμμο, αφήνοντας αρκετό χώρο αριστερά κάθε νότας, και μετά βάζουμε τις διέσεις (γιατι κάηκες αν τις βάλες σε οπλισμό)... 4. Και μετα τσεκάρουμε τη μπούρδα μπορεί να έχουμε κάνει (γιατί ως άσκηση δεν είναι και πολύ λογική...). Με δύο τρόπους: Με το Τ-Τ-Η-Τ-Τ-Τ-Η (για τσεκάρισμα καλό είναι και για τυφλοσούρτης), και με το να βάλουμε εναρμόνιους φθόγγους και να την διαβάσουμε ως Bb, C, D, Eb, F, G, A, Bb... και να δούμε ότι είναι η ίδια και άρα σωστή... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 ΜΑ ΓΙΑΤΙ? κ. Στέφανε: Σχετικά με την εκλαΐκευση της "επιστήμης". Ναι μεν αλλά... Η κβαντομηχανική μάλλον είναι δύσκολο να γίνει ευκολοχόνευτη... Όχι αδύνατον αλλά δύσκολο... Ένα σχετικά μεγάλο μέρος της θεωρίας έχει να κάνει με τη γραπτή μουσική, αφού όταν δημιουργήθηκε δεν υπήρχαν mp3 κλπ... Αυτά πλέον φαντάζουν λίγο απόμακρα για πολλούς, και όχι άδικα... Το βάθος της θεωρίας όμως εξακολουθεί να έχει λόγο ύπαρξης νομίζω. Συμφωνώ απόλυτα με το υπογραμμισμένο κ. Στέφανε. Αφού έχω απαντήσει παραπάνω το θέμα με ποιόν τρόπο μπορεί κανείς να το κάνει, προς τι αυτή η ερώτηση; Απλά για να πω ότι και η μέθοδος '' T T Η T T T Η '' που χρησιμοποίησα ΔΕΝ είναι λάθος Αγαπητοί φίλοι Τα threads παρακολουθούνται από ερασιτέχνες αρχάριους έως προχωρημένους αλλά , όπως φαίνεται ΕΔΩ και από πτυχιούχους της μουσικής οι οποίοι μπορούν να απαντήσουν σ' όλα τα ερωτήματα αλλά οι αναλυτικές απαντήσεις τους δεν θα είναι κατανοητές απ' όλο το ακροατήριο-αυτό εννοώ με την εκλαϊκευση. Αυτό προσπαθώ να πω εδώ και τόσον καιρό , όπως έδωσα το παράδειγμα με τα ''μπλε'' γράμματα στο Reply#25 όπου ΟΛΟΙ οι τεχνικοί δεν χρησιμοποιούμε ποτέ αυτό τον ορισμό για να κατανοήσουμε , να φτιάξουμε, να εγκαταστήσουμε, να επισκευάσουμε μια συσκευή... Στέφανος Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2011 μα επιτέλους... Δηλαδή η ερώτηση δεν ήταν πραγματικά ερώτηση αλλά ένας τρόπος να αποδείξετε ότι δεν έχετε άδικο... :( Και καθόμαστε να απαντήσουμε τα ίδια και τα ίδια χάνοντας το χρόνο μας... Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ άλλο δυστυχώς λόγω δουλειάς αλλά θα πω 1-2 λογάκια για το θέμα που επαναλαμβάνεται σχετικά με την εκλαϊκευση ενός θέματος: Καταρχήν θα σημειώσω ότι δεν μπαίνει όποιος γουστάρει στο πανεπιστήμιο. Πολύ απλά γιατι το επίπεδο γνώσεων που απαιτούνται είναι ανώτερο. Αν πάρεις το γιό μου (8 χρονών), και τον πετάξεις στα μαθήματα κβαντομηχανικής ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ο μικρός γρι δε θα καταλάβει... Μερικά θέματα, ειδικά να θέλει ο άλλος να εμβαθήνει, αναγκαστηκά δυσκολεύουν σαν επίπεδο... πολύ απλά. Και να προσθέσω κάτι τελευταίο: Τώρα Nicolas όσα περιέγραψες για τον κύκλο ήταν ενδιαφέροντα αλλά πάλι στο σύνολο τους για καλούς γνώστες θεωρίας για πλήρη κατανόηση.Επειδή έχω ασχοληθεί τα κατανόησα.Έχω ξοδέψει αρκετές ώρες σε αυτό το θέμα τελικά, από την προσπάθεια να αποσαφηνίσω κάποια θέματα και να βοηθήσω. Το παραπάνω quote βγάζει το εξείς νόημα: "Δεν μας τα λες καλά. Εγώ καλά τα κατάλαβα, αλλά οι άλλοι όχι". Και εδώ είναι ένα σοβαρό πρόβλημα (και ελάχιστα αποδεκτό, αν θέλετε την αλήθεια). ΠΩΣ ξέρετε το βαθμό κατανόησης των άλλων; ΠΩΣ γνωρίζεται τι κατάλαβαν και τι όχι; ΚΑΙ ακόμη περισσότερο, αν εσείς το καταλάβατε (αν και τα θρεντ δείχνουν κάτι άλλο με τόσες ανακρίβειες) γιατί οι συνεχείς ερωτήσεις... Γιατί νομίζω ότι κι εγώ και άλλοι ακούνε, αντιλαμβάνονται και προσπαθούν για το καλύτερο εδώ μέσα. Το θρεντ, το φόρουμ και οτιδήποτε εδώ μέσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Πολλοί ξέρουν ότι κι εγώ και πολλοί άλλοι απαντάνε σε πολλές ερωτήσεις, είτε στα φανερά (θρεντσ) είτε μέσω ΠΜ. Όποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, μπορεί πολύ απλά να ρωτήσει. Η ιστορία έχει δείξει ότι ευγενικοί άνθρωποι με λογικές ερωτήσεις ΔΕΝ έχουν πρόβλημα να ρωτήσουν οτιδήποτε, πόσο μάλλον όταν υπάρχει συγκεκριμένο φόρουμ που λέγεται "ξεκινώντας"! Και να εξηγήσω, για άλλη μια φορά ότι το πνεύμα των λεγόμενών σας είναι μάλλον διδακτικό, παρά ερωτηματικό: Σύντομα, μόλις το ετοιμάσω, θα ανεβάσω thread με τον κύκλο με μια πολύ ενδιαφέρουσα ΠΡΑΚΤΙΚΗ εφαρμογή του κυρίως για τη φυσαρμόνικα στα BLUES που πολλοί μουσικοί άλλων οργάνων ίσως αγνοούν και για αυτό ίσως υπάρχουν αντιδράσεις... ΙΣΩΣ... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση