Προς το περιεχόμενο

Μουσική Έκφραση


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να απαντήσει ο Waterfall.... ;D

Ειναι ευκολο, αλλα δεν θα'θελα να στερησω το ταξιδι στην Λουτσα σε αυτους που πραγματικα γουσταρουν. 8)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

ΔΕΝ είναι η αναπνοή αυτό που κάνει την έκφραση, απλά στα πνευστά η αναπνοή καθορίζει την άνοδο και την κάθοδο της νότας.

ΥΓ. Εισπνέοντας και εκπνέοντας παίζει και το πληκτροφόρο ακκορντεόν. Όπως και στη φυσαρμόνικα ο αέρας εισέρχεται σε ένα έλασμα για να το ταλαντώσει ....... Στη φυσαρμόνικα είναι σκέτη φυσική το γεγονός οτι ο αέρας μπαίνει και κάνει μια δουλειά, ενώ για τη μουσική έκφραση μας νοιάζει το ΤΙ αέρα θα στείλεις.

 

 

Δεν θα συμφωνήσω παρά μόνο στο ''ΤΙ αέρα θα στείλεις''. Αλλιώς και ένα μωρό αν φυσήξει/ρουφήξει θα ακουστεί σωστά.

 

Οι διατονικές φυσαρμόνικες έγιναν πασίγνωστες από την εκφραστικότητα που επιτελείται με το bending ειδικά στις μελωδίες των Blues. Γι’ αυτό και πήραν το όνομα Blues Harps

 

Θα επαναλάβω ότι αυτή η ‘’εκφραστικότητα’’ του Bending επιτυγχάνεται με αναπνοή από το διάφραγμα, αλλαγή του σχήματος του λάρυγγά και αλλαγή εσωτερικού του στόματος (λοξό φύσημα-ρούφημα).

 

Επειδή παίζω κορνέτα πιστεύω ότι για καλή εκφραστικότητα πρέπει να αναπνέουμε με το διάφραγμα (πιστεύω το ίδιο και για τα υπόλοιπα πνευστά) και όχι με το στήθος .

 

Όταν αναπνέουμε με το στήθος το καταλαβαίνουμε γιατί όταν εισπνέουμε το στήθος φουσκώνει και όταν εκπνέουμε το στήθος ξεφουσκώνει.

 

Διάφραγμα είναι ο μυς που χωρίζει το στήθος από την κοιλιά.

 

Κάντε συχνά την παρακάτω άσκηση και σύντομα θα συνηθίσετε να αναπνέετε με το διάφραγμα:

 

Εισπνεύστε αργά από τη μύτη μετρώντας μέχρι το 4 και αφήστε την κοιλιά να φουσκώσει καθώς εισπνέεται.

 

Σταματήστε για 2 δευτερόλεπτα και μετά εκπνεύστε από το στόμα αλλά με κανονικό ρυθμό

 

Επαναλάβετε αρκετές φορές.

 

Η ίδια άσκηση προτείνεται και σαν τεχνική  χαλάρωσης από το άγχος.

 

Στέφανος

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να το λέει ο Hindemith κάτι θα ξέρει, αλλά και πάλι μου φαίνεται παράξενο όπως το περιγράφεις... Γιατί η συχνότητα 469 Hz έχει περισσότερες αρμονικές από αυτήν στα 440???

 

Τέλος πάντων, Μάνο: Κι εγώ πιάνο λέω...

κοιτα να δεις. πχ ας πουμε οτι για να παραχθει η ντο του συγκερασμενου συστηματος πρεπει να χτυπησεις μια τεντωμενη χορδη και αυτη να δονηθει 68 φορες .

Πριν γινει αυτο το συστημα για να παραχθει η νοτα που θεωρουσαν οι παλιοι σαν ντο επρεπε να δονηθει η χορδη 70 φορες .

για να βγουν λοιπον ισες οι αποστασεις μεταξυ ντο διεση ρε υφεση κτλπ "κοψανε" καποιους απο τους παλμους. αυτο ομως συμβαινει 100% μονο στα πληκτροφορα που δεν μπορεις να παραγεις οτι τονικο υψος θες .

στα αλλα οργανα πχ στο βιολι μπορεις να πατησεις την χορδη ετσι ωστε να εχουμε 70 παλμους. η διαφορα ειναι πολυ απειροελαχιστη και τα δυο ντο θεωρουνται αλλα το ενα εχει περισσοτερους αρμονικους και πιο ζεστο ηχο.

τα λεω καπως χοντροκομμενα το ξερω  :-[

 

(οι αριθμοι ειναι στο περιπου δεν τα θυμαμαι και απεξω  :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι η Λούτσα τραβάει κόσμο.  ;D

 

Πριν όμως αποκαλύψω τον νικητή, ένα ακόμα τεστ  ;D

 

Αυτό σαν τι όργανο ακούγεται;

 

βιολιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή παίζω φυσαρμόνικα και τη λατρεύω, πιστεύω ότι η έκφραση δεν βρίσκεται τόσο στα bends όσο στις δυναμικές της αναπνοής ,στο βιμπράτο του διαφράγματος στο 'wah' που κάνεις με τα χέρια και φυσικά στην επιλογή των μελωδιών!!

 

Αυτό υποστηρίζω κι εγώ στο Reply#41 με τις δυναμικές αναπνοής το δε vibrato διαφράγματος είναι μια τέτοια τεχνική αναπνοής αλλά vibrato συνδυαζόμενο με το bending και δίνει άλλη εκφραστικότητα...

 

Στέφανος

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν οι απαντήσεις.

 

Το πρώτο είναι πιάνο. Όπως καταλαβαίνετε είναι κάπως δύσκολο να καταλάβεις τι ακούγεται.

 

Η πλάκα όμως είναι με το δεύτερο, το οποίο είναι... κιθάρα και μπάσο μαζί, με το attack όμως να είναι από πιάνο.

 

Τα attack transients είναι πολύ σημαντικά για τον ήχο. Αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με το sampling, ειδικά παλιότερα που η μνήμη ήταν... λίγη. Κρατούσες την ατάκα ανέπαφη, λούπαρες το sustain μέρος του δείγματος, και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ρεαλιστικό, καθώς είχες κρατήσει ανέπαφο το βασικότερο και "χαρακτηριστικό" μέρος του ήχου.

 

Αυτά από εμένα, οι νικητές να περάσουν να παραλάβουν τα sleeping bag τους, και θα τους δοθούν και οδηγίες για το πως θα φτάσουν πιο γρήγορα με τα πόδια στην παραλία της Λούτσας. Άντε τυχερέ Νικόλα, ποιος τη χάρη σου  ;D  ;D  ;D  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου