Leondas Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Ρε Μανο,μπας και πεθανε το εντεχνο κι εμεις ψαχνομαστε??? Oταν λοιπον στις μερες μας ο σκυλας ακουει την λεξη "εντεχνο" σκεφτεται "αυτοι οι (ψευτο)κουλτουριαριδες που το παιζουν ταχα μου πιο εξυπνοι και ψαγμενοι".... ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ Γιατι αν οντως το εντεχνο σημερα ειναι κατι Μιλτακιδες και Θανασακιδες που ο μεσος ορος ζωης των "τραγουδιων"(χαχα) τους ειναι 5 χρονια (Για το "φανατικο" τους κοινο,παντα) τοτε το ατεχνο το γα..μενο ποιοι το αντιπροσωπευουν? Οταν ο Νιονιος βγαινει παρεα με την Αννουλα μας στους Ολυμπιακους και το ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ με την ψυχη του, εννοειται πως και ο καθε Μιλτακος θα την δει "τραγουδοποιος" και αξιος καριερας,συναυλιων,πιστου κοινου και ΠΑΝΤΑ,χρηματων (Αφου δημιουργω ο καριολης,γιατι να μην φαω κι εγω???)....... Η ουσια ειναι πως ολοι μας τα πριζουν,μας ζαλιζουν, οι σκυλαδες με αισθησεις και οι εντεχνοι με ψευδαισθησεις .ΜΑ ΟΛΟΙ εχουν το κοινο χαρακτηριστικο : Δημιουργοι του ΚΩΛΟΥ...... Γιατι ενας καλλιτεχνης τον οποιο μια κατασταση τον ποναει δεν γραφει ΜΟΝΟ για μελισσακια,βυσινο γλυκο,τσιγαρα ατελιωτα,φωτιες στα φρενα και δεν ξερω και γω ποσες αλλες μαλακιες γραφονται καθημερινα για να κρατανε καποιους στην ψευδαισθηση οτι διαφερουν απο καποιους αλλους και την βρισκουν με τροπο μοναδικο κι ονειρεμενο..(ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΚΡΥΟΚΟΛΙΕΣ) Aς το βουλωσουν λοιπον γιατι ο Ριτσος εγραψε και ο Ξυλούρης ερμηνευσε: "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΑΠ'ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ" Οποιοσδηποτε δεν φιλοδοξει σε κατι αντιστοιχο,ας κατσει σπιτακι του και να μη μας τα ζαλιζει η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ας παψει να θεωρει τον εαυτο του ανταξιο συνεχιστη αυτων,εννοωντας πως αυτην την στιγμη η ποιοτητα στην Ελλαδα ειναι αυτος...ΣΚΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.....Ουδεις συνεχιστης προς το παρων. Διοτι οταν υπαρχουν Γερα θεμελια (και ευγνομονουμε ολους εκεινους)οδευεις προς τον ουρανο... Πια η διαφορα στο ημιυπογειο απ'το υπογειο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 τί είναι έντεχη μουσική ????? MIA ΑΚΟΜΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ παπαριά! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NemOOO Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Τώρα αποδεικνύεις αυτό που είχες πεί κάποτε περι Μπουκόφσκι.....:lol: Για να καταλάβω σε ξένες χώρες η ελληνικά "πατέντα" έντεχνο....Δεν υπάρχει σε αλλες χώρες....? Ούτε κάτι αντίστοιχο...? Time is just a fraction of the sine....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Πάντως, επειδή από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια: σας παραπέμπω σε αυτή τη σελίδα στην οποία διαφαίνεται επαρκώς (κατά τη γνώμη μου) τι είναι αντιληπτό σαν σύγχρονο έντεχνο ελληνικό τραγούδι. http://www.greekmelodies.gr/ringtones_cat.asp?cat_id=5 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Aς το βουλωσουν λοιπον γιατι ο Ριτσος εγραψε και ο Ξυλούρης ερμηνευσε: "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΑΠ'ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ" Κι ο Λεοντής το ξέσκισε στη μελλοποίηση... (Από την εποχή του "ΠΟΙΗΣΗ: ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ") Συγγνώμη για το off-topic, αλλά μου ανάβουν τα λαμπάκια με τα Καπνισμένα Τσουκάλια, τους Σταυρούς του Νότου κι όλες τις (σπουδαιοφανείς) μελλοποιήσεις του Κ*ΛΟΥ. (Μικρούτσικε, εσύ θα μας θάψεις όλους). Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 τί είναι έντεχη μουσική ????? MIA ΑΚΟΜΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ παπαριά! +1.000.000 Και θα συμφωνήσω απόλυτα και με την άποψη ότι το "έντεχνο" ξεκίνησε ως πολιτικός όρος και όχι ως καλλιτεχνικός. Χρησιμοποιήθηκε (και εν μέρει σωστά) την δεκαετία του '70 για να αποδώσει το λαικό τραγούδι που είχε πολιτικό στίχο και δεν μπορούσε να ενταχθεί στην ίδια κατηγορία με τα "μπουζούκια", δηλ. Ζαμπέτα, Γαβαλά, Ζαγοραίο, Καλδάρα κλπ. Στην ουσία όμως των πραγμάτων ήταν απλά λαικά τραγούδια που είτε είχαν πολιτικοποιημένους στίχους, είτε ήταν μελοποιημένα ποιήματα. Δημιουργοί των τραγουδιών αυτών δεν ήταν "μπουζουξήδες" αλλά συνθέτες (Μικρούτσικος, Λεοντής, Ανδριόπουλος κλπ.) και αυτοί αναζητούσαν έναν όρο για να ξεχωρίσει η δική τους λαική δημιουργία από τα υπόλοιπα. Η εποχή εκείνη πέρασε ανεπιστρεπτί και κάπου στα 90s ξεπήδησαν οι σημερινοί "έντεχνοι" δημιουργοί, που μπλέκοντας λίγο ροκ/ποπ, λίγο λαικούς δρόμους και ολίγην παραδοσιακή μουσική δημιούργησαν ένα εύπεπτο μουσικό υβρίδιο για όλα σχεδόν τα αυτιά. Τον όρο έσπρωξε όσο δεν πάει άλλο το ποιοτικό ραδιόφωνο ελληνικού ρεπερτορίου που δεν έπαιζε όμως Πέγκυ, Βανδή, Ρουβά κλπ. για να ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους, όπως έκαναν και οι δημιουργοί της δεκαετίας του 70. Όμως σήμερα δεν υπάρχει πλέον η δικαιολογία της πολιτικής (και δη αριστερής και κυνηγημένης από το καθεστώς...) άποψης, αλλά μονάχα η ανάγκη να πείσουμε όσους δεν ακούνε "σκυλάδικα" και εμπορική ποπ πως είμαστε οι σωτήρες τους. ¶ρα το "έντεχνο" της εποχής μας είναι ένα ωραιότατο marketing trick για να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη ανάμεσα σε ετερόκλητους ακροατές που δεν είχαν προφανείς προτιμήσεις στη μουσική, αλλά έδειχναν να αντιπαθούν κάπως τον εμπορικό ευτελισμό των "σκυλάδων". Παρθένο έδαφος λοιπόν...αφού δεν ήξεραν από μόνοι τους ποια μουσική τους αρέσει, τους την δημιουργήσαμε εμείς και έχει μέσα απ'όλα!!! Προσωπικά δεν αντέχω αυτούς τους ποιοτικούς καλλιτέχνες (Μάλαμα, Θ. Παπακωνσταντίνου, Πασχαλίδη κλπ.) για ένα μονάχα λόγο: Κλαίνε τη μοίρα τους διαρκώς και επειδή βρίσκονται σε διαρκή σύγχυση αναπαράγουν τον εαυτό τους από δίσκο σε δίσκο με διαφορετικές ενορχηστρώσεις, άλλοτε πιο δυτικότροπες και άλλοτε πιο παραδοσιακές. Στην πραγματικότητα όμως παίζουν τις μινόρε κλίμακες με άλλο τρόπο και σειρά σχεδόν σε όλα τα τραγούδια. (Μερικές φορές ξεφεύγει λιγάκι ο Παπακωνσταντίνου από αυτή την αηδιαστική κατάσταση, και λογικό είναι με Μπάμπη Παπαδόπουλο, Μπαντούκ, Μπασλάμ και Αποστολάκη για μπάντα! Αυτοί οι μουσικοί άλλοι με το ροκ, άλλοι με τα blues ριζωμένα μέσα τους, δίνουν άλλη χροιά στο σύνολο. Τους έχω ακούσει σε συναυλία του Θανάση να βαράνε χωρίς αυτόν διασκευή το Fake Plastic Trees των Radiohead και έπαθα ζημιά...) Δυστυχώς αυτή τους την σύγχυση και την μιζέρια κοντεύουν να την μετατρέψουν και σε στάση ζωής του κοινού τους που θεωρεί ότι άμα δεν κατεβάσει 1 λίτρο ούζο στη συναυλία του Μάλαμα δεν καταλαβαίνει το βίωμα του καλλιτέχνη και δεν μετέχει στην τελετουργική (μη χέσω...) παρουσία του. Πάντως ο καλλιτέχνης δεν χρειάζεται να ψάχνει ταυτότητα σε ταμπέλες και τσιτάτα που μόνο το marketing εξυπηρετούν. Αν κάνει κάτι αυθεντικό και ουσιαστικό στην μουσική, όλοι θα το αναγνωρίσουν και θα το δεχθούν αργά ή γρήγορα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Όχι σχόλια επί προσωπικού, είπαμε !!! Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Aς το βουλωσουν λοιπον γιατι ο Ριτσος εγραψε και ο Ξυλούρης ερμηνευσε: "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ' date=' ΑΠ'ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ" [/quote'] Κι ο Λεοντής το ξέσκισε στη μελλοποίηση... (Από την εποχή του "ΠΟΙΗΣΗ: ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ") Συγγνώμη για το off-topic, αλλά μου ανάβουν τα λαμπάκια με τα Καπνισμένα Τσουκάλια, τους Σταυρούς του Νότου κι όλες τις (σπουδαιοφανείς) μελλοποιήσεις του Κ*ΛΟΥ. (Μικρούτσικε, εσύ θα μας θάψεις όλους). Δε χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη, οι πιο πολλοί είναι ήδη έτοιμοι να συμφωνήσουν μαζί σου. Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 ΣΩΣΤΟΣ ο Jonn :!: YΓ. Το "υπηρέτησα" καθ' όλη την διάρκεια της δεκαετίας του 80 ως μέλος γνωστού για την εποχή "έντεχνου" σχήματος, με πάνω από 200 συναυλίες και ευτυχώς γρήγορα κατάλαβα ότι (παραφράζοντας τον SF) αν συνέχιζα θα έκανα μια τεράστια npap..αριά (Η εφηβική εσωτερική ανάγκη για "επανάσταση", μετουσιώνεται σε μετεφηβική αναζήτηση για "εξαργύρωσή" της σε "εμπράγματη ποιότητα" μέχρι την στιγμή που ο φέρων ανακαλύψει ότι τόσο καιρό 3 πουλάκια κάθονταν και πλέκανε "ΜΙΖΕΡΙΑ" στην φωλιά που ο ίδιος τους έχτιζε...) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2006 Φίλε Wow!, δεν σε γνωρίζω και ως εκ τούτου δεν έχω κάτι προσωπικό με σένα και εσύ με μένα, διαφωνούμε ωστόσο και κατηγορείς την άποψή μας ως απόλυτη, επομένως θα σου απαντήσω επί του πρακτέου και των όσων λες: 1. Είναι τόσο σημαντική η ανάγκη να συντηρηθεί η ιδέα ότι είμαστε "λαϊκοί" ώστε απορρίπτουμε οτιδήποτε προσπαθεί να κρατήσει τις αποστάσεις του; Είμαστε αναγκασμένοι να απορρίπτουμε ότι κρύβεται θρασύδειλα πίσω από το δάχτυλό του για να μπορέσει να κρατήσει αποστάσεις. Είπα και πριν ότι αν δημιουργείς αυθεντικά και ουσιαστικά όλοι θα το αναγνωρίσουν και δεν χρειάζεται να κρυφτείς πίσω από την ταμπέλα "έντεχνο" για να μην σε βάλουν στο ίδιο καζάνι με το σκυλά! Βγες και πες πως γράφεις λαικά τραγούδια κι αν δεν είναι σκυλάδικα θα σε διαχωρίσουν χωρίς να εφευρεθεί νέος μουσικός όρος για σένα. 2. Το συγκεκριμένο ιδίωμα είναι τέσσερα εκ/ρια φορές ποιο υπαρκτό (in real terms) από το ελληνικό ροκ ας πούμε (για το οποίο δεν έχω ακούσει ποτέ τόσο οξεία κριτική), ή από την ελληνική τζαζ, ή από διάφορες ηλιθιότητες όπως το "ελληνικό χιπ-χοπ" ή το "ελληνικό ραπ" για όσους πίνουν Milko. Δεν έχεις ακούσει κριτική για το ελληνικό ροκ και το hip-hop ;;; Περίεργο μου φαίνεται, ειδικά το hip-hop έχει τσακωμούς και έριδες και διαφωνίες και κριτική εντονότατη ακόμα και από τους ίδιους τους κοινωνούς του ως τέχνης. Ξέρεις όμως τι δείχνει αυτό ; Ότι είναι ζωντανός οργανισμός, αναδιοργανώνεται και εξελίσσεται, υπάρχουν παιδιά που γράφουν ρίμες και φτιάχνουν λούπες διαρκώς στα σπίτια τους, σε μικρά προβάδικα, υπάρχουν άνθρωποι που εκφράζονται καθημερινά μέσα από το ελληνικό hip-hop, όπως υπάρχουν και άνθρωποι που στις Τρύπες βρήκαν τή νέα πνοή στη βαλτωμένη ελληνική δισκογραφία στα 80s και άρπαξαν μια κιθάρα κι άρχισαν να παίζουν. Το "έντεχνο" τι είναι ;;; Μουσική από και προς στείρους εγκεφάλους...γιατί δεν έχω δει και πολλούς να κλείνονται σ'ένα υπόγειο και να τζαμάρουν Μάλαμα...Το κοινό του "έντεχνου" το έχεις δει καλά ;;; Προοδευτική δήθεν μια χαρά κατεστημένο όμως, φοιτητιώσα νεολαία, χωρίς δική της αισθητική και προσωπικότητα...τι συναυλία του Μάλαμα, τι σε trendy bar του Κολωνακίου το ίδιο τους κάνει! 3. Μπροστά στην νεο-ελληνική απάθεια του ιδρωμένου και καυλωμένου κορμιού, μπορεί να βρεθούν οι άνθρωποι να ακούν "έντεχνο" σε μία προσπάθεια να ακούσουν κάτι που πραγματικά να τους αφορά. Εγώ προτιμάω 1.000 φορές τον συνειδητοποιημένο σκύλο που γουστάρει "βγάλε το μαύρο σου το string.." γιατί αυτό βιώνει με την γκόμενά του, παρά το αρτηριοσκληρωτικό, ανέραστο έντεχνο στιχάκι για αγάπες και λουλούδια τύπου "στο τσιγάρο που κρατώ, στον ένα μου θεό...", αλλά ο καλλιτέχνης όπου πιπινάκι άνω των 18 (όχι τίποτα άλλο, αλλά μην μας πάνε και μέσα...) "να του ρίξουμε και κανα π@@τσο!" 4. Οι συναυλίες των πρώτων (τουλάχιστον) "έντεχνων" γινόντουσαν πάντοτε σε συνθήκες όπου πρόδιδαν μεγαλύτερο σεβασμό για τον στίχο και την μουσική, αλλά ο Ζαμπέτας και οι εν' λόγω κύριοι ανοίγαν την πόρτα στον Σταυρίδη για να γυρίσει την τελευταία κωμωδία του σπάζωντας και μερικά πιατάκια για τουριστικούς λόγους. Όπως είδες διαχώρισα σαφώς το πολιτικό, έντεχνο τραγούδι της δεκαετίας του 70 από το σημερινό χάλι. Δεν μπορώ να συγκρίνω τον Ξυλούρη και τον Γιάννη Μαρκόπουλο με τον Λειβαδά και την Τσαλιγοπούλου! Και μαζί σου για τον Ζαμπέτα και τους λοιπούς...ήταν οι "σκυλάδες" της εποχής τους...αλλά ήτανε αυθεντικοί σε αυτό που έκαναν όπως αρκετοί τότε. Σήμερα ενώ οι "σκύλοι" δεν άλλαξαν, οι "έντεχνοι" έγιναν σαν κι αυτούς με το φερετζέ του πούστη φορεμένο μπας και δεν τους αναγνωρίσουμε. Δηλαδή να φθάσουμε να γράψει ο Μπουγάς στην Αλεξίου τραγούδια...ο Θεοφάνους μας έφθασε ;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση