ManMara Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα! Έχω ένα PA σύστημα του οποίου οι ενισχυτές έχουν ισχύ 6000 watt rms και σύντομα θα πάρω κάμποσα φωτορυθμικά τα οποία θα έχουν συνολική κατανάλωση ρεύματος 5000 watt.. Η ερώτηση μου είναι η εξής μιας και με τα ηλεκτρολογικά είμαι τελείως άσχετος: Πως θα είμαι σίγουρος ότι το μέρος το οποίο θα στήνω ολόκληρο το σύστημα μου θα μπορεί να ''σηκώσει'' όλα αυτά τα μηχανήματα χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις?? Αν κάποιος είναι σχετικός με το θέμα παρακαλώ ας μου δώσει τα φώτα του :) Ξέχασα να αναφέρω ότι το σύστημα χρησιμοποιείται μόνο για εφαρμογές με dj και όχι για live, αν αυτό έχει καμία σημασία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...