menelaos Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2006 Πολύ καλή η πρόταση! :) Μακάρι να μπορέσει να πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2006 ixnilatis καλή ιδέα για να δούμε αν θα βρούμε τρόπο ολοκλήρωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2006 . . http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=3162&c=post ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2006 Για αυτό λοιπόν ζητάω ένα τέστ πολλών μικροφώνων' date=' μαζί να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα [/quote'] Όταν λες "ταυτόχρονα" τι εννοείς ακριβώς? δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Να φτιάξουν μια δέσμη μικροφώνων το ένα δίπλα – δίπλα και κοντά στο άλλο, και να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα, το κάθε ένα σε δικό του κανάλι. Mic 1 στο κανάλι 1 Mic 2 στο κανάλι 2 Mic 3 στο κανάλι 3 Ταυτόχρονα και όχι το ένα μετά το άλλο. Μετά θα ακούσουμε τα κανάλια ένα ένα να δούμε την διαφορά … Επίσης Ένα μικρόφωνο να μπεί σε προενισχυτή και μετά σε κονσόλα, απ΄ όπου το σήμα να ηχογραφηθεί ταυτόχρονα από το Aux 1 στα ProTools ενώ από τοAux 2 στην Audiofile 24/96 ή κάποια άλλη … Μετά να συγκρίνουμε τις διαφορές … Υπάρχουν ή είναι Μύθος; Κιαν υπάρχουν, είναι τόσο μεγάλες ώστε να απαιτείται η αγορά των ProTools ή μπορούμε να έχουμε αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα και με τις δύο; Ενδιαφέρον θα είχε, τα αρχεία του ήχου *wav να αναρτηθούν στο Noiz δίχως να γνωρίζουμε ποιο έχει ηχογραφηθεί με ποια κάρτα, ή ποιο μικρόφωνο, πχ Κάρτα 1 Κάρτα 2 κλπ, και αφού ψηφίσουμε και βγάλουμε την όποια τυχούσα διαβάθμιση στην ποιότητα, μετά να δούμε τι ψηφίσαμε. Το λέω αυτό γιατί αν γνωρίζουμε εκ των προτέρων το μηχάνημα που έχει δημιουργήσει το αρχείο ήχου, εύκολα μπορεί η ιδέα της ακριβής ή φθηνής τιμής του να μας υποβάλει – επιβάλει και τις εντυπώσεις. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Να φτιάξουν μια δέσμη μικροφώνων το ένα δίπλα – δίπλα και κοντά στο άλλο, και να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα, το κάθε ένα σε δικό του κανάλι. Mic 1 στο κανάλι 1 Mic 2 στο κανάλι 2 Mic 3 στο κανάλι 3 Ταυτόχρονα και όχι το ένα μετά το άλλο. Μετά θα ακούσουμε τα κανάλια ένα ένα να δούμε την διαφορά … ακυρη μεθοδος .Θα εχουν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα η οποια ομως θα οφειλεται κατα κυριο λογο στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ του καθενος μια και στην τοποθετηση του μικροφωνου μετραει ακομα και το τελευταιο χιλιοστο :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Ελπίζω να σε κάλυψε ο SF για το άτοπο (με τον τρόπο που περιέγραψες) της πρότασης σου... :wink: δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 SUPERFUNK ακυρη μεθοδος .Θα εχουν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα η οποια ομως θα οφειλεται κατα κυριο λογο στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ του καθενος μια και στην τοποθετηση του μικροφωνου μετραει ακομα και το τελευταιο χιλιοστο Δεν νομίζω πως τα πράγματα είναι έτσι. Δεν είμαι Ο ειδικός αλλά αυτό που λές συμβαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις πχ σε ηχογράφηση ενισχυτή με δυναμικό. Αν όμως τοποθετήσουμε σε ακουστικά νεκρό χώρο, 4 πυκνωτικά σε ένα νοητό επίπεδο με εμβαδόν 15 – 20 τετραγωνικών εκατοστών, κάθετο προς την πηγή (πχ φωνή) που θα βρίσκεται σε απόσταση 30 εκ , δεν νομίζω πως θα έχει διαφορά. Αν και τώρα που το σκέπτομαι ας γίνει και ένα τέτοιο τέστ να δούμε! 4 – 5 ίδια μικρόφωνα σε διάταξη που περιέγραψα πιο πάνω, θα έχουν διαφορά; SUPERFUNK Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....) Τότε γιατί τέτοια διαφορά στις τιμές; Να πάρουμε ένα audio interface της Behringer να ξεμπερδεύουμε; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2006 Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....) ψηφιακα γραφει αλλα αναλογικα διαβαζει (βλ κονβερτορες) :wink: http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση