Προς το περιεχόμενο

RME HDSP9632-Mackie CFX16 MKII External Loopback και διαφορά dB


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραία συζήτηση κύριοι, Σερλοκ Χόλμς φάση.  ;D

 

Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα δημιουργείται διαισθητικά. Βλέποντας κανείς δύο βύσματα left/right σε TRS μορφή, περιμένει ότι θα είναι balanced. Αλλιώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι TRS. Βλακεία της Mackie. Και δεν το ξεκαθαρίζει στο manual.

 

Προσωπικά επειδή την έχω ξαναπατήσει στο παρελθόν σχετικά με την εσφαλμένη ταύτιση (TRS-άρα και Balanced) δεν "μάσησα" από τις TRS. Αυτό που με έκανε να πιστεύω οτι οι Stereo Line In είναι Balanced είναι το Manual της Mackie στη σελίδα 9.

 

H ίδια βέβαια μετά στη σελίδα 22 και 23 (Block Diagram) το διαψέυδει αλλά επειδή κανείς διαβάζει το Manual από την πρώτη σελίδα όταν βλέπει να αναφέρεται στην 9 σελίδα οτι οι Stereo Line In είναι Balanced το "δένει" στο κεφάλι του και δεν το ξαναψάχνει.

 

Πολλοί κάνουμε το λάθος εκ παραδρομής να λέμε οτι πχ θέλουμε να αγοράσουμε ένα καλώδιο τριών αγωγών ή Stereo) να λέμε Balanced καλώδιο ή αν πχ η κονσόλα μας έχει Balanced βύσματα ή όχι. H παραπάνω ορολογία είναι εσφαλμένη καθώς το Balanced Path εξαρτάται από το αν σε αυτό συμμετέχει Διαφορικός ενισχυτής (ή Operational Amp) και όχι απαραίτητα από το καλώδιο ή το βύσμα και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί κάνουμε το λάθος εκ παραδρομής να λέμε οτι πχ θέλουμε να αγοράσουμε ένα καλώδιο τριών αγωγών ή Stereo) να λέμε Balanced καλώδιο ή αν πχ η κονσόλα μας έχει Balanced βύσματα ή όχι. H παραπάνω ορολογία είναι εσφαλμένη καθώς το Balanced Path εξαρτάται από το αν σε αυτό συμμετέχει Διαφορικός ενισχυτής (ή Operational Amp) και όχι απαραίτητα από το καλώδιο ή το βύσμα και μόνο.

 

Συμφωνώ, αλλά εδώ υπάρχει μια βασική διαφορά, ότι ταυτόχρονα βλέπεις και TRS βύσματα και ξεχωριστές εισόδους left/right. Αν ήταν μια μόνο TRS stereo είσοδος, τότε κανένα πρόβλημα, είναι stereo unbalanced και τέλος. Κοινώς, δεν είναι το TRS από μόνο του που μπορεί να κάνει κάποιον να νομίζει ότι είναι balanced.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Βλέποντας κανείς δύο βύσματα left/right σε TRS μορφή, περιμένει ότι θα είναι balanced. Αλλιώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι TRS.

Το ότι ένα μηχάνημα, διαθέτει θηλυκά βύσματα TRS, δεν σημαίνει ότι τα έχει γιά χρήση ηχητικού σήματος balanced.

Βλέπε TRS σε είσοδο ενισχυτή ή TRS σε έξοδο synth κλπ.

Balanced 99% είναι το XLR, εκτός κι αν ο κατασκευαστής αναφέρει ότι το συγκεκριμένο βύσμα TRS εισόδου ή εξόδου είναι balanced.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ένα μηχάνημα, διαθέτει θηλυκά βύσματα TRS, δεν σημαίνει ότι τα έχει γιά χρήση ηχητικού σήματος balanced.

Βλέπε TRS σε είσοδο ενισχυτή ή TRS σε έξοδο synth κλπ.

Balanced 99% είναι το XLR, εκτός κι αν ο κατασκευαστής αναφέρει ότι το συγκεκριμένο βύσμα TRS εισόδου ή εξόδου είναι balanced.

 

Φυσικά. Πάντως στο δικό μου μυαλό, η πρώτη σκέψη θα ήταν για balanced, πάντα δεδομένης της ύπαρξης ζεύγους βυσμάτων.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Φυσικά. Πάντως στο δικό μου μυαλό, η πρώτη σκέψη θα ήταν για balanced, πάντα δεδομένης της ύπαρξης ζεύγους βυσμάτων.

Σαν πρώτη σκέψη απλού χρήστη, ναί μπορεί να έχεις δίκιο, αν και κατά τη γνώμη μου είναι λάθος.

Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα.

Η έξοδος από διάφορα όπως π.χ. synth, arranger, πεταλιέρες είναι ζεύγη TRS, όμως κανένα δεν βγάζει σήμα balanced.

Το θηλυκό βύσμα TRS το χρησιμοποιεί πάρα πολλές φορές ο κατασκευαστής γιά άλλο σκοπό ανάλογα την περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Αργότερα όταν θα είμαι μπροστά στη Mackie, θα βγάλω την έξοδο της RME από την Stereo Line In 15-16 της Mackie και θα την συνδέσω το Left στην Mono Line In 1 και το Right στη Μono Line In 2 που είναι Balanced. Την RME θα την έχω σε Mode +4dBu (Input και Output) και το XLR Breakout τσεκαρισμένο. Σύμφωνα με τα παραπάνω περιμένω να έχω το ίδιο σήμα σε Input και Output καθότι αυτή τη φορά το Signal παραμένει Balanced σε όλη τη διαδρομή.

 

Μόλις το επαλήθευσα και στην πράξη με Test Tone 1kHz. Έχω το ίδιο σήμα όπως περίμενα. Ξεφέυγουν μόνο κάτι δέκατα του dB που μπορεί να είναι συνισταμένη απωλειών των:

 

--External Loopback

--Mικρού σφάλματος θέσης Gain-Fader Pots (δηλαδή μηχανική θέση χειριστηρίου ποτενσιομέτρου ή ηλεκτρικό response ποτενσιομέτρου συναρτήσει της μηχανικής θέσης του χειριστηρίου του που ελέγχει τη θέση του δρομέα του)

--Σφάλμα χρήστη -δικό μου δηλαδή- στο οτι μπορεί να μη θέτω 100% τα Faders και Gain Pots ακριβώς στο Unity Level (null point).

--A/D τυπικού σφάλματος της ίδιας της RME

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου