Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ομολογώ ότι δεν έχω σε καμία περίπτωση τόσο υποψιασμένα και γυμνασμένα αυτιά. Χωρίς την επισήμανση δεν θα το πρόσεχα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ομολογώ ότι δεν έχω σε καμία περίπτωση τόσο υποψιασμένα και γυμνασμένα αυτιά. Χωρίς την επισήμανση δεν θα το πρόσεχα.

Κι εγώ ομολογώ ότι δεν έχω υποψιασμένα ή/καί γυμνασμένα αυτιά. Ακούω όπως όλοι, μπορεί και λιγότερο. Αλλά εδώ μιλάμε γιά θόρυβο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...δεν είναι αυτό που με ενοχλεί εν προκειμένω.

Τι είναι αυτό που σε ενοχλεί; Άκουσες κάτι άλλο που έχει σχέση με το Recording;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, απλώς έκανα χιούμορ για την βίσση :D

Για το recording δεν έχω άλλο σχόλιο. Πάντως το λάθος με το sustain είναι όντως απαράδεκτο. Αλήθεια, είναι θέμα αριθμού μικροφώνων/ευαισθησίας/κάτι άλλο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Όχι, απλώς έκανα χιούμορ για την βίσση :D

Το thread, δεν έχει να κάνει με την ερμηνεύτρια αλλά με τον τρόπο ηχογράφησης του πιάνου. Γι'αυτό το έβαλα στα "Recording & P.A."

 

Πάντως το λάθος με το sustain είναι όντως απαράδεκτο.

Δεν γνωρίζω τελικά τι είναι απαράδεκτο. Ο τρόπος ηχογράφησης ή οι αρμόδιοι που δεν το άκουσαν. Αποκλείω το ενδεχόμενο να έγινε εσκεμμένα.

 

Αλήθεια, είναι θέμα αριθμού μικροφώνων/ευαισθησίας/κάτι άλλο ?

Δεν το γνωρίζω, ίσως ένας ηχολήπτης μπορεί να μας διαφωτίσει. Μπορεί να είναι και θέμα κακής συντήρησης του πιάνου. Τι να πω. Όπως και ν'άχει όμως, παραμένει ενοχλητικό.

 

Επειδή το κομμάτι το άκουσα γιά πρώτη φορά το 2004, αποκλείω το γεγονός να χρησιμοποίησαν τότε ηλεκτρονικό πιάνο με Super Natural τεχνολογία και με ακραίες ρυθμίσεις στα articulations  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αποκλείω το ενδεχόμενο να έγινε εσκεμμένα.

 

Αποκλείεται να είναι κακόγουστο sound design (και καλά ο πιανίστας που χτυπιέται από το πάθος και τα ρέστα);

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μανώλη,

 

Όπως κατάλαβα από τον τρόπο που αρχικά έθεσες το ζήτημα στο thread, σχετικά με το εαν ακούγεται αρκετά το sustain στο κομμάτι, απάντησα στο αρχικό μου post (ότι όντως ακούγεται).

 

Για να διασαφηνίσω την θέση μου στο δεύτερο μου ποστ, εαν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις όπως το Koln Concert όπου ακούγονται κάθε λογής χτυπήματα από τον Jarrett, είναι απαράδεκτο (ενοχλητικό όπως λες και εσύ) να ακούγονται 'άχρονα' χτυπήματα σε ένα πιανιστικό μέρος ενός ηχογραφημένου κομματιού επειδή κάποιος είχε πολύ κοντά στο πενταλ το μικρόφωνο. Εν έτει 2004, υπήρχε και η δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικού πιάνου, αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές όπου δεν ακούγεται το damper. Εαν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος!

 

εδιτ: διαβάζοντας τον sfaku, εκτιμώ ότι μπορεί όντως να είναι εσκεμμένο, κατά τα πρότυπα του K.C. Παραμένει κακόγουστο (κατά την ταπεινή μου γνώμη φυσικά), όπως και να χει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου