Προς το περιεχόμενο

Εκδήλωση σε κλειστή αίθουσα με Live Ορχήστρα και DJ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να σου στείλει αυτός την έξοδο του μίκτη(ομολογουμένως κατώτερης ποιότητας) και να στείλεις εσύ και στους ενισχυτές του μαγαζιού και σε δικά σας ηχεία δεν υπάρχει ως λύση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

παρε τις 2 ballance εξοδους της dynacord με xlr καλωδια και πηγαινε μεχρι το μικτη εκει βαλε 2 passive di και μπες στο μικτη του dj θα χρειαστεις 2 adaptors xlr female - xlr female & 2 καλωδια jack mono - rca αν εχεις βομβο παιξε με το ground lift των di

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου στείλει αυτός την έξοδο του μίκτη(ομολογουμένως κατώτερης ποιότητας) και να στείλεις εσύ και στους ενισχυτές του μαγαζιού και σε δικά σας ηχεία δεν υπάρχει ως λύση?

 

Όχι γιατί όπως ανέφερα η εγκατάσταση Έξοδοι Master,Zone και Booth της κονσόλας DJNumark--->3 Ενισχυτές KODA--->Ζέυγη ηχείων μέσω καλωδίων ηχείων είναι σταθερή (χωνευτά καλώδια σε γυψοσανίδες) και δεν θέλει το μαγαζί να σπάσουμε ή να τροποποιήσουμε αυτή την αλυσίδα.

 

Τη λύση του DI τη σκέφτηκα κι εγώ.

 

Ο Μανώλης παραπάνω έγραψε οτι ενδεχομένως χρειάζονται 2 di boxes για double conversion από Unbalanced σε Balanced και από Balanced σε Unbalnced γιατί είχε στο μυαλό του οτι η Dynacord έβγαζε Unbalanced.

 

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία όμως που είχαμε του υπενθύμισα οτι η Dynacord βγάζει Balanced και συνεπώς χρειάζεται μόνο ένα DI Box που θα πρέπει όμως να μετατρέψει Balanced σε Unbalanced, το αντίστροφο από οτι συνήθως δηλαδή.

 

Θα πρέπει δηλαδή -αν δεν θέλω να πάω στην περίπτωση 3 που αφορά εντελώς ανεξάρτητα ηχεία και ενισχυτές για την ορχήστρα και πούμε οτι ακολουθώ την περίπτωση 1 ή 2- να φύγω με Balanced TRS από την κονσόλα να "ταξιδέψω" την απόσταση 5m (περίπτωση 1) ή την απόσταση 20m (περίπτωση 2) σε Balanced Path απαλλαγμένος από θόρυβο και μετά να κουμπώσω στην Balanced INPUT ενός Di Box και να βγω με RCA ή TS (Mono Jack) από την Unbalanced OUTPUT του Di Box που φυσικά θα τοποθετηθεί δίπλα στην κονσόλα του DJ. Με αυτόν τον τρόπο η μεγάλη απόσταση από Dynacord σε Numark έχει καλυφθεί χωρίς θόρυβο και το σήμα μετατρέπεται σε Unbalanced διατρέχοντας μικρό μήκος (κάτω από 1m)

 

Το θέμα είναι οτι τα Di Boxes κυρίως κατασκευάζονται για να κάνουν τα Unbalanced-Balanced και όχι αυτό που θέλω να κάνω εγώ στην αναορθόδοξη αυτή κατάσταση.

 

Επισημαίνω οτι το ζητούμενο δεν είναι τα +4dbu ή τα -10dbV αλλά η κατάργηση του θορύβου.

 

To μόνο Di Βox που βρήκα οτι το κάνει αυτό είναι το εξής http://www.thomann.de/gr/art_cleanbox_pro.htm αλλά με προβληματίζει γιατί δεν έχει Groundlift.

 

Άλλες ιδέες;

 

PS: Εν τω μεταξύ μια άλλη εφαρμογή -λέμε τώρα- που θα μπορούσε κάτι τέτοιο να είναι  χρήσιμο θα ήταν η εγγραφή ενός Live μέσω ενός Laptop με κάρτα ήχου που έχει Unbalanced Inputs και βρίσκεται σε μακρινή απόσταση από την κονσόλα. Θα "ταξίδευε" το Balanced σήμα από την έξοδο της κονσόλας θα έφτανε απαλλαγμένο από θόρυβο στο εν λόγω Di Box που θα ήταν κοντά στο Laptop και από την έξοδο του με μικρό μήκος θα πήγαινε προς εγγραφή με ένα απλό RCA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε τις 2 ballance εξοδους της dynacord με xlr καλωδια και πηγαινε μεχρι το μικτη εκει βαλε 2 passive di και μπες στο μικτη του dj θα χρειαστεις 2 adaptors xlr female - xlr female & 2 καλωδια jack mono - rca αν εχεις βομβο παιξε με το ground lift των di

 

Πoio Passive Di έχει Balanced Input και βγάζει Unbalanced Output;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επισημαίνω οτι το ζητούμενο δεν είναι τα +4dbu ή τα -10dbV αλλά η κατάργηση του θορύβου.

Το DI θα πρέπει να έχει λογικά operational amplifier γιά να κάνει στο +/- την ανάλογη "πράξη" γιά την αφαίρεση του θορύβου. Που σημαίνει active.

 

Η λύση της κονσόλας που είπαμε τηλεφωνικά, όπως γιά παράδειγμα αυτή http://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_802.htm

είναι κάποια λύση και σου μένει και η κονσόλα (κονσολάκι).

 

Πoio Passive Di έχει Balanced Input και βγάζει Unbalanced Output;

Δεν το γνωρίζω.

 

Διάβασε και το παρακάτω, σε ενδιαφέρει...

http://www.noiz.gr/index.php?topic=157252.0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη δεύτερη κονσόλα την είχα σχεδόν αποκλείσει λόγω όγκου και το κολλημένο το μυαλό δεν πήγε σε μικρά κονσολάκια με Balanced εισόδους αλλά είχε κολλήσει στο Αντίστροφο Di Box.

 

Σημασία εχει οτι αυτό το μικρό κονσολάκι της Behringer θα μου εξασφαλίσει Balanced Audio Path από την έξοδο της Dynacord μέχρι και την έξοδο της Behringer προς τη Numark.

 

Συνεπώς το Set Up γίνεται όπως στη συνημμένη φωτογραφία

 

213369012__2_korg_nikos.thumb.JPG.6419035eed3e72197d26798c34b6cf7d.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα τα passive dι doyleyoyn kai αντιστροφα απο unbalance σε balansce απλα θελουν ανταπτορες να συνδεθουν καθως ειναι φτιαγμενα για το αναποδο

προσωπικα χρησιμοποιω passive di της cordial και την συγκεκριμενη καλωδιωση την κανω αρκετα συχνα λογω δουλειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μετά από 2 εβδομάδες σχεδόν επανέρχομαι στο θέμα για να ρωτήσω την άποψή σας για το εξής: Ξεχνάμε το σενάριο κατά το οποίο η έξοδος της κονσόλας της ορχήστρας θα πρέπει να σταλεί στην κονσόλα του DJ και συνεπώς υιοθετούμε το σενάριο στο οποίο η ορχήστρα έχει δικό της εντελώς ανεξάρτητο audio κύκλωμα.

 

Υπενθυμίζω ξανά τα χαρακτηριστικά της αίθουσας:

Σχήμα περίπου Τετραγωνικό (22m x 25m = 550m2) με ικανότητα να φιλοξενήσει έως και 450 άτομα. Ύψος ταβανιού περίπου 4m. Περιμετρικά ένα μεγάλο μέρος του πλευρικού "τοίχου" είναι γυψοσανίδα και όλα τα τζάμια θα καλύπτονται με κουρτίνα. Το δάπεδο είναι όλο ξύλινο. Στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα παρίστανται 300-350 άτομα.

 

Τα ηχεία που έχω στη διάθεσή μου και μπορώ να χρησιμοποιήσω ως επιλογές είναι τα εξής:

 

ΣΕΤ 1: 4 x RCF ART 312A + 2 x Mackie SWA1801z

http://www.rcf.it/products/pro-speaker-systems/art-series/art-312-a ΚΑΙ http://www.mackie.com/products/swa1801z/

 

ΣΕΤ 2: 4 x Mackie ART 300A + 2 x Mackie SWA1801z http://www.mackie.com/pdf/art300a_ss.pdf ΚΑΙ http://www.mackie.com/products/swa1801z/

 

ΣΕΤ 3: 2 x Mackie SRM 450 + 2 x Mackie SWA 1801z http://www.mackie.com/products/srm450/ ΚΑΙ http://www.mackie.com/products/swa1801z/

 

ΣΕΤ 4: 4 x Nexo PS15 http://impact-even.com/userfiles/files/telechargement/notices-sono/brochurenexops15.pdf

 

ΣΕΤ 5: 2 x JBL4770A http://www.jblproservice.com/pdf/Sound%20Power%204700%20Series/4770A.pdf

 

ΣΕΤ 6: 2 x Meyer MTS-4 http://www.meyersound.com/products/legacy/discountinued/mts-4/index.htm

 

Ποια θεωρείτε καλύτερη επιλογή από άποψης επάρκειας σε ένταση και ποιότητα συναρτήσει των χαρακτηριστικών της αίθουσας; Αυτό που άκουσα από κάποιους είναι να μην αποκλείσω τα ηχεία που έχουν αρκετά Watts γιατί όπως υποστηρίζουν είναι καλύτερα να έχεις μεγάλο ηχείο με αποθέματα ισχύος και ας το τρέχεις σε χαμηλά επίπεδα γιατί ανεβάζει την ποιότητα. Αυτό όμως -ρωτάω εγώ- δεν σημαίνει οτι υπολειτουργείς το ηχείο με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν τα χαρακτηριστικά του στην επιφάνεια;

 

Προσωπικά θέλω να επιλέξω το ΣΕΤ 3.

 

Ποια η άποψή σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό όμως -ρωτάω εγώ- δεν σημαίνει οτι υπολειτουργείς το ηχείο με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν τα χαρακτηριστικά του στην επιφάνεια;

 

αυτό ας μη σε απασχολήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου