aris 17561 Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Καλημερα , δεν εχω πολυ καταλαβει την διαφορα ενος καλου gain πεταλιου και ενος καλου gain λαμπατου ενυσχητη... Διοτι βλεπω τυπακια που παιζουν με 15 πεταλακια στα ποδια . Αυτα συνηθως κοστιζουν 700-800 ευρω... Οπου ειναι αρκετα για να παρεις εναν καλο ενυσχητη...Οποτε καποιος λογος θα υπαρχει... Αν θελετε πειτε μου λιγο τις διαφορες... Δεν με απασχολουν τοσο πεταλια γενικης φυσης οσο τα gain πεταλια κυριως... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Τα μισά κομμάτια που έχεις ακούσει στην Ιστορία της Ροκ γράφτηκαν με OD/Dist πετάλια μπροστά σε λαμπάτους ενισχυτές. Τα άλλα μισά γράφτηκαν χωρίς. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Τα μισά κομμάτια που έχεις ακούσει στην Ιστορία της Ροκ γράφτηκαν με OD/Dist πετάλια μπροστά σε λαμπάτους ενισχυτές. Τα άλλα μισά γράφτηκαν χωρίς. Δεν μιλαω για πεταλια boosters αλλα για πεταλια που δινουν το τελικο γκαζι... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Κι'εγώ γι'αυτά μιλάω. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chord Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Μια εξηγηση ειναι οτι καποιος (οπως εγω ας πουμε) ;) τον ενισχυτη τον χρησιμοποιει γιατι εχει ωραια καθαρα που τα χρησιμοποιει βεβαια,κι ετσι τα διαφορα βρωμικα τα πετυχαινει με πεταλια της επιλογης του εχοντας ετσι διαφορους ηχους που δεν μπορει να σου δωσει ενας μονο ενισχυτης. Αλλοι γιατι απλως τους αρεσει ο συγκεκριμενος συνδιασμος. Παντως η πικρη αληθεια ειναι οτι ολοι οι καλοι ενισχυτες ΕΝΑΝ ηχο βγαζουνε.Εναν και καλο... :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Κι'εγώ γι'αυτά μιλάω. Εννοεις στο καθαρο καναλι του ενυσχητη ? εγω θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ηχητικη διαφορα εχουν ? Με την εννοια οτι ειναι ποτε δυνατον ενα πεταλι απο μονο του να εχει καλυτερο gain ηχο σε σχεση με εναν ενυσχητη απο μονο του ? Απο την αλλη σε τετοια περιπτωση καποιος πρεπει να εχει ενα πεταλι και εναν ουδετερο σχετικα ενυσχητη για να κανει την δουλεια του ? http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Απο την αλλη σε τετοια περιπτωση καποιος πρεπει να εχει ενα πεταλι και εναν ουδετερο σχετικα ενυσχητη για να κανει την δουλεια του ? Δεν υπάρχουν κανόνες σε θέματα γούστου... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Αν θελετε πειτε μου λιγο τις διαφορες... καμμια διαφορα δεν εχουν ,και τα δυο συστηματα (πεταλι -ενισχυτης και ενισχυτης με ενσωματωμενο δευτερο/τριτο καναλι υπεροδηγησης σηματος μεσω extra gain stages ) κανουν την ιδια δουλεια δηλ. ΚΛΙΠΑΡΟΥΝ το σημα , τωρα απο εκει και περα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα,ο βασικος λογος που πολλοι κιθαριστες χρησιμοποιουν πεταλακια ειναι επειδη προτιμανε τον ηχο των μονοκαναλων ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ενισχυτων που ηταν και το μονο option για παρα πολλα χρονια (οι μοντερνοι δικαναλοι & τρικαναλοι ενισχυτες αρχισαν να χρησιμοποιουνται ευρεως γυρω στα μεσα της δεκαετιας του 80) και τα δυο συστηματα βασικα προσπαθουν να μιμηθουν τον κλιπαρισμενο ηχο ενος ενισχυτη οταν αυτος ειναι στο τερμα,επειδη μεχρι και τα μεσα της δεκαετιας η...παραμορφωση του ενισχυτη ηταν ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ολων των κατασκευαστων ενισχυτων (μια και μεχρι να σκασει μυτη το ...σκληρο ροκ κανενας δεν ηθελε βρωμικο ηχο) και ολοι οι κλασσικοι ενισχυτες ειναι φτιαγμενοι με στοχο τον καλυτερο δυνατο καθαρο ηχο τα πεταλακια ειναι ο μονος τροπος να τους κανεις να ακουστουν "βρωμικα" σε λογικες εντασεις. απο εκει και περα ακους και επιλεγεις αυτο που σου αρεσει και φυσικα παντα σε σχεση με το ειδος της μουσικης που θες να παιξεις. συνηθως αν ψαξεις τα rigs των κιθαριστων που γουσταρεις τον ηχο τους θα βρεις μεσες-ακρες τι συστημα χρησιμοποιουν δεν ειναι δα και rocket science... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Επίσης, έχοντας πεταλάκια μπορείς να έχεις και κάποιους παραπάνω ήχους από τον ενισχυτή. Για παράδειγμα, fuzz δύσκολα θα βρεις σε ενισχυτή ή αν είναι δικάναλος θα πρέπει να παίζεις και με το volume ώστε να έχεις διαφορετικά επίπεδα παραμόρφωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2011 Διοτι βλεπω τυπακια που παιζουν με 15 πεταλακια στα ποδια . Αυτα συνηθως κοστιζουν 700-800 ευρω... Οπου ειναι αρκετα για να παρεις εναν καλο ενυσχητη...Οποτε καποιος λογος θα υπαρχει... Για ποικιλία ηχοχρωμάτων, και για την επίτευξη μερικών που είναι αποκλειστικά "πεταλίσια" με τη βοήθεια καθαρού ή "ημιβρώμικου" ενισχυτή, όπως πχ. αυτό του Fuzz Face ή του Tone Bender. Παντως η πικρη αληθεια ειναι οτι ολοι οι καλοι ενισχυτες ΕΝΑΝ ηχο βγαζουνε.Εναν και καλο... :-\ Όχι. Υπάρχουν πάρα πολλοί που είτε βγάζουν δυο περίφημους (καθαρό και βρώμικο), είτε τρεις (καθαρό, crunchy και βρώμικο)... για να μην μιλήσουμε για τέρατα όπως ο Mark V. εγω θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ηχητικη διαφορα εχουν ? Με την εννοια οτι ειναι ποτε δυνατον ενα πεταλι απο μονο του να εχει καλυτερο gain ηχο σε σχεση με εναν ενυσχητη απο μονο του ? Απο την αλλη σε τετοια περιπτωση καποιος πρεπει να εχει ενα πεταλι και εναν ουδετερο σχετικα ενυσχητη για να κανει την δουλεια του ? Nαι, αλλά όχι πάντα. Ο πειραματισμός ενδείκνυται για να βρεις τον προσωπικό σου ήχο. Για το άλλο που ρωτάς, όταν προσπαθεί ένα πετάλι να μιμηθεί όσο γίνεται τον ήχο του gain ενός ενισχυτή τότε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα αποτύχει (εκτός μερικές φορές από πολύ ακριβές λύσεις λαμπάτων προενισχύσεων με υψηλά βολτάζ). Τα πιο κλασσικά και πολυχρησιμοποιημένα βρωμοπέταλα (Rat, Muff, Τubescreamer, Fuzz Face κλπ.) ευτυχώς δεν ήταν δέσμια ενός τέτοιου κόνσεπτ. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση