Προς το περιεχόμενο

Aγορά Πρώτου Σαξοφώνου, Χρειάζομαι πληροφορίες.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν σου ειπα οτι τα Trevor James δεν ειναι καλα σαξοφωνα. Διαβασε ακριβως τι γραφω, και γραφω για το τενορο Trevor James με το χιλιαρικο.

Αν διαβαζες το σαιτ που σου εδωσα θα εβλεπες ποσο κοστιζει ενα τενορο Trevor James Ταιβανεζικο (2500 εγγλεζικες λιρες).

Δεν περνεις τενορο Trevor James η τενορο Selmer η Orsi με 1000 ευρω, αλλα Κινεζικες μαιμουδες.

Απο τις δυο αυτες μαιμουδες καλυτερη ειναι η selmer, αυτο θελησα να πω.

Οσο για το τι γραφεται στο καθε σαιτ και στο καθε φορο καθε φορα ...δε λεει.

Τελικα παρε αυτο που θες, τονικα σωστο ειναι (Trevor James) αλλα μετα απο ενα χρονο θα σου σκασει σκουρια πρασινομαυρη ο ορειχαλκος κατω απο τη λακα και θα σε στεναχωρησει.

 

 

 

 

 

Το TJ Τενόρο με χιλιάρικο πιο είναι; Μήπως εννοείς το Classic: http://www.sax.co.uk/acatalog/Trevor-James-Horn-Classic-Tenor-Sax.html

που είναι στις 699 λίρες -> 801 ευρώ ή

 

το Rev II

 

http://www.sax.co.uk/acatalog/TJ--The-Horn-Rev-II-Tenor-Sax.html

 

στην ίδια τιμή; (η τιμή του πρώτου είναι μαζί με τα έξτρα, καθαριστικά, θήκη κτλ)

 

Τενόρο TJ στο χιλιάρικο δεν βρίσκω, τα επόμενα TJ είναι στις 1500+ λίρες που βρήκα.

 

Η μαϊμού η Σέλμερ που αναφέρεις εδώ, είναι αυτή που γράφεις στο πιο πάνω σου ποστ; Γιατί το Conn-Selmer που μου λες ειναι στα κάτω των 600 ευρώ. (Ο Νάκας πιο παλιά το έφερε στα 500 περίπου)

In a world of magnets and miracles

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναι εννοω αυτο με τα 801 ευρω (οταν λεω του χιλιαρικου εννοω λιγο πανω λιγο κατω). Αλλα και το δευτερο που δειχνεις μια απο τα ιδια ειναι.

Το conn-selmer που λεω εγω ειναι το αλτο και οχι το τενορο, και εχει στο νακα 550 ευρω. Το τενορο το conn-selmer εχει περι τα 800 ευρω και αυτο. Να ξερεις οτι ενα τενορο στοιχιζει παντα 50% παραπανω απο ενα αλτο.

 

Θα σου προτεινα σαν καλυτερη αγορα το conn-selmer τενορο αν θελεις σωνει και καλα τενορο, παρα το Trevor James.

Οταν η Αμερικανικη conn εξαγορασε τη μικρη Γαλλικη selmer, αποφασισαν να βγαλουν μια σειρα μαθητικων οργανων (κλαρινα σαξοφωνα φλαουτα) με την ονομασια prelude, κατασκευασμενα στην Κινα για φτηνα κοστολογια. Δωσανε λοιπον τη συνταγη, και τα προιοντα βγηκανε πετυχημενα (οπως εδειξε τελικα η νεκροψια).

Παρεπιμπτοντως σημερα ειδα ενα μαθητακι στη φιλαρμονικη με ενα καινουριο Trevor James αλτο, και σε ασημι χρωμα (οχι χρυσο δηλαδη) και μου αρεσε παρα πολυ.

Αν ενδιαφερεσαι να ρωτησω ποσο το πηρε και τι μοντελο ειναι και να σου πω. Φτηνο πρεπει να ειναι... (για Κινα μιλαμε παντα σαν ολα τα προηγουμενα ετσι??!! γιατι τα υπολοιπα δεν τα φτανουμε με τιποτε)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδής, τα άλτο της ίδιας σειράς είναι μια χαρά ενώ τα τενόρο όχι. W-T-F.

 

Aν μπορείς να ρωτήσεις θα ήταν πολύ χρήσιμο για διάφορα συμπεράσματα. Σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες.

 

Υ.Γ. Το τενόρο conn selmer είναι επιπέδου άλτο conn selmer ή όπως το TJ?

In a world of magnets and miracles

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τωρα εσυ προφανως μετα απο τοσες μερες η θα εχεις παρει σαχοφωνο, η θα την εχεις παρατησει την ιδεα  ;D  Να πουμε ομως δυο τρια χρησιμα πραγματακια για τα οργανα αυτα τα οποια θα μας χρειαστουν για την αγορα ενος τετοιου οργανου.

Κατα πρωτον δειτε πως κατασκευαζεται ενα σαξοφωνο και τι διαδικασια ακολουθειται.

(Στο εργοστασιο της περιφημης Γαλλικης Selmer)

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aγαπητέ ΤSotir ;D

Το σαξόφωνο δεν το έχω πάρει ακόμα, όχι γιατί το παράτησα, αλλά γιατί θα το πάρω το καλοκαίρι όταν θα έχω μαζέψει τα λεφτά (φοιτητής, λίγα λίγα ό,τι μπορούμε). Απλά το ψάχνω από τώρα, γιατί... καλύτερα νωρίς παρά τελευταία στιγμή.

Όσο για τα βιντεάκια είχα δει τα αντίστοιχα της Yamaha ;D τρελοί οι τυπάδες, τώρα βέβαια δεν τα φτιάχνουν στην Ιαπωνία νομίζω...

In a world of magnets and miracles

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aγαπητέ ΤSotir ;D

Το σαξόφωνο δεν το έχω πάρει ακόμα, όχι γιατί το παράτησα, αλλά γιατί θα το πάρω το καλοκαίρι όταν θα έχω μαζέψει τα λεφτά (φοιτητής, λίγα λίγα ό,τι μπορούμε). Απλά το ψάχνω από τώρα, γιατί... καλύτερα νωρίς παρά τελευταία στιγμή.

Όσο για τα βιντεάκια είχα δει τα αντίστοιχα της Yamaha ;D τρελοί οι τυπάδες, τώρα βέβαια δεν τα φτιάχνουν στην Ιαπωνία νομίζω...

 

Αφου εισαι δω  ;D κατσε να διαβασεις μερικα πραγματα για τα σαξοφωνα και να σχηματισεις μονος σου γνωμη για το τι πρεπει να παρεις (να μας περναει και η ωρα τωρα που ειμαστε ανεργοι  ;D)

Ακου και ενα καλο βιντεο να δεις τι ομορφο που ειναι το alto.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου εισαι δω  ;D κατσε να διαβασεις μερικα πραγματα για τα σαξοφωνα και να σχηματισεις μονος σου γνωμη για το τι πρεπει να παρεις (να μας περναει και η ωρα τωρα που ειμαστε ανεργοι  ;D)

Ακου και ενα καλο βιντεο να δεις τι ομορφο που ειναι το alto.

 

 

Κάθομαι, αλλά τι να διαβάσω; ;D ;D Κάτι καινούριο; Τα άλλα τα έχω "λιώσει"  :P

In a world of magnets and miracles

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως καταλαβαινεις λοιπον απ την ολη διαδικασια της κατασκευης αυτων των οργανων, ο κυριος παραγων του κοστους τους δεν ειναι τα υλικα, τα οποια μπορω να σε διαβεβαιωσω υπευθυνα οτι ειναι πολυ χαμηλου κοστους (απλη λαμαρινα απο ορειχαλκο ειναι και συγκεκριμενου παχους), αλλα η εργασια. Δεν ριχνεις δηλαδη ορειχαλκο σε μια τρυπα και απο την αλλη βγαινει σαχοφωνο, αλλα θελει δουλεια με χερι.

Η δουλεια τωρα πληρωνεται στη Γαλλια πανακριβα και στην Κινα παμφθηνα.

 

Προσεξε τωρα τι γινεται με τα made in china σαχοφωνα.

Οταν η Κινα αποφασισε να γινει η μεγαλυτερη κατασκευαστικη δυναμη στον κοσμο, και αρχισε να φτιαχνει τα παντα, και ηταν ολα για τα μπαζα, ξεκινησε λοιπον να φτιαχνει και σαχοφωνα. Εφτιαξε λοιπον καποια σχεδια, αλλα εκλεψε, και κατασκευσε καποια οργανα(τα οποια ειναι ακομα στην αγορα, δεν εχουν πουληθει ολα) τα οποια ονομασε startone, Mugatone, putsafon  ;D κλπ.

Αυτα τα οργανα στην Ελληνικη αγορα μπηκαν με χοντρικες τιμες απο 100 μεχρι το πολυ 200 ευρω, και πουλιωντουσαν  γυρω στα 400.

Αλλα απο αυτα τα οργανα ηταν φαλτσα (λαθος σχεδιο στις τρυπες και στο στρατζαρισμα των τρυπων), αλλα απο αυτα ειχαν λεπτοτερα επιστομια (μπουκαδουρες, ετσι λεγεται το επιστομιο στους κυκλους των μουσικων) οποτε μια εξτρα μπουκαδουρα καλη δεν την επερνε αν δεν εβαζες επιπλεον στρωματα φελου πανω απο τα ηδη υπαρχοντα, κλπ.

Τα πιο πολλα απο αυτα ομως ειχανε προβληματα στα κλειδια τους λογω λαθους σχεδιασμου και κατασκευης με αποτελεσμα αφ ενος να διαλυονται και αφ εταιρου να μην γινονται εφαρμογες σωστες, να μην κλεινουν οι τρυπες, και τα οργανα να μην παιζουν.

Καθησανε μερικοι μαστορες και τα περισσοτερα απο αυτα τα ρυθμισανε και τελος παντων ψευτοπαιζαν.

Οσο περνανε λοιπον τα χρονια τα οργανα αυτα αρχισαν φουρνια με τη φουρνια να βελτιωνονται στις ατελειες τους, και φτασαμε στη φαση που μερικα απο αυτα, τα stag τα thomman (αυτα τα κανει παραγγελια ο Θωμας ειδικα γι αυτον) και καποια αλλα να εχουν μια υποφερτη συμπεριφορα.

 

Καποια στιγμη, μεγαλες εταιρειες, σαν τη selmer και διαφορες αλλες (travor james κλπ) για να ριξουν τα κοστολογια τους και να πουλησουν οργανα (και να κονομησουν, γιατι φτιαχνοντας οργανα στη Γαλλια με 3000 ευρω κοστολογιο σε εργατικα δεν πουλας ποσοτητες) δωσανε σχεδια στους Κινεζους  και τεχνολογια (δεν φτιαξαν εκει εργοστασια δηλαδη γιατι ειναι διαφορετικο το πολιτευμα και δεν επιτρεπεται) και οι Κινεζοι φτιαξαν καποια οργανα τα οποια οι δυτικοι τα ονομαζουν μαθητικα για να προστατεψουν τα ακριβα δικα τους και την αγορα τους. Τα οργανα αυτα λοιπον δεν εχουν καμμια σχεση με τα προηγουμενα κινεζικα που σου ανεφερα (αν εξαιρεσεις μερικες μικρολεπτομεριες τις οποιες θα αναφερω αργοτερα), και αν τα αναβαθμισεις με μια καλη μπουκαδουρα γινονται ανετα επαγγελματικα με ολη τη σημασια της λεξης.

Πληροφοριακα, ο ηχος ενος σαξοφωνου δεν εξαρταται απο το υλικο κατασκευης, αλλα κατασκευαζονται απο κραματα χαλκου (ορειχαλκο τα χρυσα), και αλλα απο κραματα αργιλιου (τα ασπρα), ουτε απο το σχεδιο (ολα ιδια ειναι), ουτε απο τις ταπες, κλπ αλλα αποκλειστικα απο τον μουσικο που το παιζει, και απο τη μπουκαδουρα του.

Και αν ηθελε καποιος να μοιρασει τις σχεσεις, θα ελεγα 70% απο το μουσικο, και 30% απο τη μουκαδουρα (μπουκαδουρα ενοειται σαν συνολο μπουκινου και καλαμιου)/

Συνεχιζεται...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες ειναι οι μικρολεπτομεριες που εγραψα.

Οπως θα ειδες σε καποια φαση τα σαξοφωνα αφου συγκολληθουν πανω τους ολες οι βασεις που θα πανε και θα βιδωσουν πανω τα κλειδια και ολα τα αλλα παρελκομενα και καθαριστουν καλα για να φυγουν διαφορα τρεξιματα απο το ρευστο μεταλλο (καλαλι) κλπ, μπαινουν σε μια δεξαμενη για να επιχρυσωθουν και αφου απιχρυσωθουν περνιουνται με ενα ελαφρυ στρωμα λακας σαν τελικο φινιρισμα.

Σε αυτη ακριβως την διαδικασια, θες απο μη σωστο καθαρισμο, θες απο μη επιχρυσωση με ικανο στρωμα χρυσου (και τα δυο μαζι αυτα μαλλον), μετα απο καποιο χρονικο διαστημα το οργανο παρουσιαζει στα σημεια αυτα σημαδια απο τις κολλησεις κατω απο τη λακα.

Κοιτα

 

img0631medium.jpg

 

 

Φαινονται τα μαυρα σημαδια.

Το δικο μου αυτο ομως ενω ηδη το εχω δυο χρονια και δυο χρονια πολυ σκληρης χρησης γενικα ειναι πεντακαθαρο πλην πολυ ελαχιστων σημαδιων.

 

img0636medium.jpg

 

img0637medium.jpg

 

 

Δυο trevor james που ειδα ειναι γεματα με μαυρα τετοια σημαδια.

Εκει που ενωνεται το κυριως σωμα με την καμπανα (τριτη φωτο) ηταν περιμετρικα εντελως γεματα.

Σημαντικο ομως στην ιστορια αυτη ειναι οτι δεν εχουν σχεση τα σημαδια αυτα με τον ηχο η με το παιξιμο του οργανου.

 

Ενα δευτερο που εχω προσεξει σε ολα αυτα τα οργανα (συν μερικα απο πρωην ανατολικες χωρες συν τα veryl Βραζιλιανικης κατασκευης) ειναι οτι τα περισσοτερα ειναι τελειως ασεταριστα, και αν δεν σεταριστουν σωστα κανουν τη δυσκολη ζωη του αρχαριου, ακομα δυσκολοτερη.

Αν δεν γινουν μικρορυθμισεις και μικροεπισκευες στα οργανα αυτα, δεν μπορουν να αποδωσουν καλα σε ολο το φασμα των νοτων που δινουν.

Και οσο και να φαινεται περιεργο ειναι πολυ ποιο δυσκολο ενα σεταρισμα απ οσο φαινεται εκ πρωτης οψεως (και εκ πρωτης οψεως φαινεται πραγματικα δυσκολο). Ρυθμιζοντας μια βιδα και φτιαχνοντας μερικες νοτες να παιζονται ευκολα, χαλας αλλες που παιζονται πλεον ποιο δυσκολα. Η ολη υποθεση δηλαδη ειναι να βρεις κατι σαν αυτο που λεμε χρυση τομη.

 

Αληθειες και ψεματα

 

"Το σαξοφωνο παιζει δυομιση οκταβες συν αλλη μια με αρμονικες"

ΨΕΜΑΤΑ Το σαξοφωνο παιζει απο σι μπεμολ κατω του πενταγραμου μεχρι φα διεση πανω απο το πενταγραμο (οσα εχουν κλειδι για φα διεση). Οτι αλλο παιζεις ειναι διαφοροι τσιριχτοι κροτοι τους οποιους δημιουργεις με το πατημα με τα δοντια του καλαμιου και δεν εχουν καμμια σχεση με νοτες.

 

"Το σαξοφωνο παιζει καλα, αλλα οταν πας να κανεις μια ηχογραφηση ο ηχος βγαινει μαπα."

ΨΕΜΑΤΑ. Το σαξοφωνο δεν ειναι ηλεκτρικο οργανο, και αν παιζει καλα και στην ηχογραφηση δεν βγαινει καλα ειναι για το λογο για τον οποιο δεν ξερεις η δεν εχεις τα μεσα να κανεις σωστη ηχογραφηση.

Τα σαξοφωνα (οπως και τα κλαρινα) περνουν ειδικες καψες η ειδικα μικροφωνακια με τα οποια ειμαι ασχετος. Παλιοτερα που επαιζα επαγγελματικα απλα επαιζα σε καποιο μικροφωνο καποιου απο τους τραγουδιστες.

Μερικοι ομως κλαρινιστες (κλαριτζηδες  ;D) βαρβατοι που επαιζα μαζι τους σε λαικες πανηγυρεις χρησιμοποιουσαν κατι καψες που με τα σημερικα λεφτα κοστιζανε κατι χιλιαδες ευρω.

 

"Το Τενορο θελει ποιο πολυ αερα (φυσημα για να παιξει) απο το αλτο η το σοπρανο"

ΨΕΜΑΤΑ. Κανενα οργανο δεν θελει αερα για να παιξει. Δεν θελει κοπο, αλλα τροπο, και αυτο δεν ειναι σχημα λογου αλλα η πραγματικοτητα.

 

"Με ενα τενορο σαν πρωτο οργανο μπαινεις κατευθειαν στα δυσκολα και μαθαινεις καλυτερα"

ΨΕΜΑΤΑ Οσο ποιο μικρο ειναι το οργανο και πιο μικρο το καλαμι, τοσο σφιχτοτερο θεωρειται. Μαθαινοντας λοιπον σε ενα σοπρανο, εχεις ποιο σφιχτο οργανο και τα χειλια σου (που ειναι το Α και το Ω στα οργανα αυτα και οχι το πνευμονι) μαθαινουν να δουλευουν σφιχτα, και οταν πας σε τενορο ρεγουλαρεις σωστοτερα τα χειλια σου με αποτελεσμα οι ψηλες νοτες να σου φαινονται παιχνιδακι.

Οι καλυτεροι σαξωφωνιστες ειναι οι καλοι κλαρινιστες. Αυτος ειναι κανονας. Τα κλαρινα ειναι τα σφιχτοτερα ολων.

 

"Το σαξοφωνο ειναι ιδιο με το κλαρινο"

ΣΩΣΤΟ. Ειναι και τα δυο ξυλινα πνευστα (γιατι ο ηχος παραγεται απο ξυλινο καλαμι), και εχουν σχεδον τον ιδιο χειρισμο. Η διαφορα εγκειται στο οτι τα κλαρινα εχουν τρυπες τις οποιες κλεινεις με τα δαχτυλα και τα σαξοφωνα ταπες τις οποιες απλα πατας.

Η διαφορα ομως ειναι στο οτι ενας κλαρινιστας που δεν εχει παιξει ποτε σαξοφωνο, με ενα μηνα μελετης εχει μαθει σαχ οσο και κλαρινο, ενω ενας σαξοφωνιστας θελει παρα πολυ καιρο μεχρι να αρχιζει να παιζει κλαρινο.

 

 

Οταν τελικα ενας αρχαριος θελει να αγορασει καποιο σαξοφωνο, το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να παει με καποιον εμπειρο του οργανου, να το παιξει ο εμπειρος αυτος, να το ρυθμισει, αν ειναι δυνατον να το παιξει και ενα περιπου μηνα να στρωσει τις ταπες, γιατι οι ταπες κανουν φωλιες εκει που κλεινουν και πρεπει στην αρχη οι φωλιες να γινουν σωστα.

Και για να γινουν σωστα οι φωλιες θα πρεπει να δουλευονται εξ ισου ολα τα κλειδια.

Αν δεν γινουν σωστα οι φωλιες, αλλου απο το πολυ πατημα θα γινουν βαθειες και μετα απο στεγνωμα του οργανου θα κολλανε, και αλλου απο λιγο πατημα η απο καθολου δεν θα κλεινουν καλα με αποτελεσμα να χανεις απο ευκολια.

Αν δεν υπαρχει ο εμπειρος μια εκλογη ενος κινεζικης κατασκευης αλλα επωνυμο (conn-selmer, travor james, yamaha, κλπ) απλοποιει τα πραγματα, και εχεις πιθανοτητα κατα 90% να πεσεις σε καλο οργανο.

Πληρωνεις μεν κατι παραπανω απο τα καθ εαυτου Κινεζικα (που ειναι 50 50 για να παρεις κατι ανεκτο), αλλα περνεις οργανο που με ενα καλο σεταρισμα και αλλαγη μιας μπουκαδουρας (οτι γουσταρεις βαζεις, απο 50 Ευρω μεχρι 250....500....1000 +) εχεις τελειο επαγγελματικο οργανο για ολες τις δουλειες.

Βεβαια αυτοι αυτα τα λενε μαθητικα και τα συνοδευουν με βαλιτζες με λαγουδακια και με λουλουδια πανω, αλλα...νταξ μωρε, οταν μαθεις αγοραζεις και μια βαλιτζα εξτρα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον TSotir.

Πάρε ένα PRELUDE BY CONN-SELMER ή ακόμη καλύτερα πάρε όποιο yamaha σε φτάνει η τσέπη σου.Τα έχω κ τα δύο στην φιλαρμονική.Δεν μπορείς να φανταστείς τι μαρτύρια περνάνε απ τους μαθητές μου.Ειδικά τα yamaha τα έχω 11 χρόνια κ δεν λένε να ζητήσουν μάστορα.Το Conn η αλήθεια είναι πως το έχω μόνο δύο χρόνια αλλά μέχρι στιγμής μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση.Εχω κ ένα κινέζικο των 300 ευρώ αλλά είναι μαζί μου λίγο καιρό κ επιφυλάσσομαι.Πάντως δεν είναι άτονο οι μηχανισμοί του δουλεύουν καλά αλλά ο ήχος του είναι λίίίίίγο πίσω απ του Conn.Εχω κ κάτι άλλα κινέζικα εξ Αμερικής τα οποία είναι απαράδεκτα.Για τα trevor james έχω ακουσει κ εγώ πολύ καλά λόγια αλλά δεν τα έχω παίξει για να έχω προσωπική άποψη.

Πάντως ότι κ να λέμε εμείς εδώ ο δάσκαλός θα έχει τον τελευταίο λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου