Προς το περιεχόμενο

Μιξαρωντας τυμπανα,step by step


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παραπανω thread ανηκει στα Οnline σεμιναρια.. και απευθυνεται οχι μονο προς ηχοληπτες και παραγωγους..

Κατα τη γνωμη μου αποτελει εγχειριδιο εκμαθησης βασικων γνωσεων studio προς drummer.

Ολα αυτα που λεγαμε...σχετικα με τo οτι πρεπει να μιλαμε την γλωσσα του ηχοληπτη.

Ο Sf μας αναλυει step by step  {και μας διδασκει} τι σημαινει  μια παραγωγη τυμπανων , και τι επιδραση εχει ενα κομπρεσορας ,το Εq αλλα και λιγο βαθος σε ενα σετ.

Aπλα εξαιρετικο

well done!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα μπορούσες να βάλεις, έστω χονδρικά, τις ρυθμίσεις σε κάθε βήμα. Έτσι θα γινόταν ωραιότατο tutorial.

 

Να σου πω οτι δεν το εκανα για δυο λογους κυριως

 

1.Οτι ρυθμιση & plug in  και να αναφερω θα λειτουργουσε μονο με τον ιδιο ντραμμερ,στον ιδιο χωρο,με τα ιδια μικροφωνα και το ιδιο σετ στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κομματι με το που θα αλλαζε εστω και ενα απο τα παραπανω θα επρεπε να αρχισουμε παλι απο το μηδεν μη ξεχνας οτι μιξαρουμε παντα με γνωμονα το υλικο που μας δινεται.

 

Αν ας πουμε ο βασικοτερος παραγοντας που ειναι ο ντραμμερ αλλαζε θα επρεπε να αντιμετωπιστει εντελως διαφορετικα η μιξη μια και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ακουγονται δυο διαφορετικοι ντραμμερ στο ΙΔΙΟ σετ & στον ιδιο χωρο.

 

 

 

 

2.το να κατσω να γραψω τις ρυθμισεις των 10 ξεχωριστων καναλιων και των...32 plug ins που χρησιμοποιησα ειναι λιγο....κουραστικο... ;D  

 

το Εq αλλα και λιγο βαθος σε ενα σετ

 

ευχαριστω για τα καλα λογια,βαθος δεν εχει καθολου το σετ σχεδον ποτε δεν βαζω reverb στα τυμπανα (αν μπορω βεβαια) το βαθος που ακους ειναι απλα ενας πολυ καλος χωρος και μιξη με εμφαση στο room mic.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πολύ ενδιαφέρον θέμα Σου Φου. Αυτή σίγουρα είναι μια κοινή τακτική που έχουμε συναντήσει σε πολλά στούντιο και ακούγεται πολύ γεμάτη και με άκρα.

 

Το τι τύμπανα (ταμπούρα, πιατίνια, κλπ) έχει κουβαλήσει μαζί του ο τυμπανοκρούστης όμως, δεν παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτή την προσέγγιση αφού το τελικό αποτέλεσμα δεν θυμίζει το αρχικό.

 

Ενώ μπορεί να "κάθεται" στη μείξη το αποτέλεσμα, δεν ακούγονται σαν τα φυσικά τύμπανα που γράφτηκαν αρχικά και έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με την puristic τακτική (και προσωπική μου άποψη) του να γράφονται σωστά οι πηγές. Ποιός ο λόγος λοιπόν να γράφονται σωστά αν δεν διατηρούνται στη μείξη;

 

Προσωπικά είμαι κατά της φιλοσοφίας "I'll fix it in the mix" καθώς με κάθε αλλοίωση και έντονη προσθήκη στο EQ πχ προσθέτουμε μη επιθυμητή παραμόρφωση. Αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου προσέγγιση επαναλαμβάνω και όπως είπα παραπάνω υπάρχουν πολλοι άλλοι που δεν την εφαρμόζουν σε καθημερινή βάση.

 

Καλό είναι κάποιος ενορχηστρωτής ή ο παραγωγός να έχει μια σαφή εικόνα ενορχήστρωσης και τονικής ισορροπίας του project πριν ξεκινήσουν οι εγγραφές, ωστε να χτιστεί τούβλο - τούβλο η ηχογράφηση προς το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Ακόμα και το ταμπούρο παίζει σημαντικό ρόλο και το πως είναι κουρδισμένο. Το κομμάτι ζητάει attack ή crack; Βάλε το σωστό ταμπούρο με το σωστό δέρμα και κούρδισμα. Δεν το προσθέτουμε ή διορθώνουμε με τεχνιτά μέσα μετά, παρα μόνο όταν δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.

 

Με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται και οι εκπλήξεις στην μείξη αλλά και το "ψήσιμο του πελάτη" για το πως πρέπει να είναι το "καλό" αποτέλεσμα, αφού μόνο ο ηχολήπτης το είχε στο κεφάλι του. Τις πιό πολλές όμως περιπτώσεις ο ηχολήπτης / μείκτης απλά δεν έχει τη "συνολική εικόνα" από την αρχή και αντιμετωπίζει τη δουλειά αποσπασματικά.

 

 

Υ.Γ.

Οσοι παίζουν Gran Turismo θα καταλάβουν τι εννοώ. :D Βάζω τούρμπο στο αυτοκίνητο για να πηγαίνω πιό γρήγορα και οι χρόνοι αντί να πέφτουν, ανεβαίνουν γιατί το αμάξι γίνεται ένα μάτσο σίδερα στις στροφές αφού δεν έχει ανάρτηση σωστή, φρένα, στήσιμο κλπ. Κάπως έτσι.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ.

Οσοι παίζουν Gran Turismo θα καταλάβουν τι εννοώ. :D Βάζω τούρμπο στο αυτοκίνητο για να πηγαίνω πιό γρήγορα και οι χρόνοι αντί να πέφτουν, ανεβαίνουν γιατί το αμάξι γίνεται ένα μάτσο σίδερα στις στροφές αφού δεν έχει ανάρτηση σωστή, φρένα, στήσιμο κλπ. Κάπως έτσι.

 

Πρέπει να συνηθίσεις στην ιδέα οτι θα πηγαίνεις αργά. Οι βελτιώσεις και οι ταχύτητες είναι για τους ένμπαλλους.

 

(sorry για το offtopic, πολύ ωραίο θέμα, θα ακούσω όταν θα πάω στο σωστό σύστημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ YAMETH

 

εγω παλι δεν ακουω καποια σημαντικη διαφορα στο χαρακτηρα των τυμπανων και του σετ και θεωρω οτι και ο ηχος τους εχει μεινει "pure" ,δεν εχω αλλωστε  κανει κατι ιδιαιτερα δραστικο   ,με εξαιρεση την κασα οπου οντως εχω κανει heavy eq για να ταιριαξει σωστα στο κομματι,το comp & eq απλα αναδεικνυουν περισσοτερο τα ηδη πολυ καλα qualities του φυσικου ηχου  και "κολλανε" τα τυμπανα καλυτερα μεσα στη συνολικη μιξη.  

 

Παντως και η δραστικη επεξεργασια των τυμπανων δεν με χαλαει καθολου (αλλωστε αποτελει ολοκληρη σχολη απο μονη της σε πολλα ειδη μουσικης και  ειδικα στην brit pop/rock που λατρευω) φτανει να ταιριαζει στο κομματι.

 

 

Το τι τύμπανα (ταμπούρα, πιατίνια, κλπ) έχει κουβαλήσει μαζί του ο τυμπανοκρούστης όμως, δεν παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτή την προσέγγιση αφού το τελικό αποτέλεσμα δεν θυμίζει το αρχικό.

 

φυσικα και παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο,τουλαχιστον ως προς την δικη μου προσεγγιση (εχω παντα τουλαχιστον 5-6 ταμπουρα στο στουντιο).

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, θα συμφωνήσω με την εκτίμηση του yameth. Έχω την αίσθηση ότι με πρόσθετα τεχνικά μέσα η προσωπική πινελιά του εκάστοτε drummer έχει τάσεις διαφυγής...

 

Εντελώς προσωπική εκτίμηση: όσες φορές έχω γράψει τύμπανα επιθυμώ να μένει ατόφιο το οιοδήποτε ηχόχρωμα που έχω δώσει στο κομμάτι. Σαφώς, παίζει ρόλο το είδος μουσικής (παίζω δεινοσαυρίλες που λέει και ο λαός) και οι ιδιοτροπίες του καθενός drummer΄(είμαι πολύ  ;D) αλλά γνώμη μου είναι να ακούω τύμπανα που έχουν ξύλο, στεφάνι, κόπανο στην κάσα, μπακέτες ξύλινες και τα λοιπά.

 

Κατά τα άλλα, αξιόλογη η διαδικασία μίξης των τυμπάνων. Όπως ανέφερε και ο octapus θα ήταν ωραίο να παρέθετες όλα τα βήματα πιο αναλυτικά.

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Παντως και η δραστικη επεξεργασια των τυμπανων δεν με χαλαει καθολου (αλλωστε αποτελει ολοκληρη σχολη απο μονη της σε πολλα ειδη μουσικης και  ειδικα στην brit pop/rock που λατρευω) φτανει να ταιριαζει στο κομματι.

Και που να δεις στο R&B τι κάνουν! Οπως είπα και παραπάνω: περι ορέξεως...

 

Το είδος της μουσικής είναι σημαντικό καθώς σε όλα πρέπει να υπάρχουν σημεία αναφοράς. Για την παρθενογένεση ισχύει το κατα Darwin ευαγγέλιο! ;D

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που να δεις στο R&B τι κάνουν! Οπως είπα και παραπάνω: περι ορέξεως...

 

Το είδος της μουσικής είναι σημαντικό καθώς σε όλα πρέπει να υπάρχουν σημεία αναφοράς. Για την παρθενογένεση ισχύει το κατα Darwin ευαγγέλιο! ;D

 

σωστος.

 

Έχω την αίσθηση ότι με πρόσθετα τεχνικά μέσα η προσωπική πινελιά του εκάστοτε drummer έχει τάσεις διαφυγής...

 

κοιτα οτι και να κανουμε καποιο eq & comp στη σημερινη μουσικη πρεπει να μπει στα τυμπανα,αυτο δεν σημαινει οτι χανεται η προσωπικοτητα του ντραμμερ (αν αυτο συνεβαινε στις ΖΩΝΤΑΝΕΣ εμφανισεις οπου και τα δυο πεφτουν...συννεφο,ειδικα αν μιλαμε για μεγαλους χωρους,δεν θα ακουγαμε την προσωπικοτητα κανενος ντραμμερ... ;D)  

 

αλλωστε αυτο συμβαινει κατα κορον με το πλεον...ανθρωπινο οργανο δηλ. την ΦΩΝΗ...και κανεις τραγουδιαρης δεν παραπονιεται..... ;D

 

το κλειδι ειναι να υπηρετεις σωστα το ...ασμα και το συνολικο αποτελεσμα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Off - topic 1.2

Πρέπει να συνηθίσεις στην ιδέα οτι θα πηγαίνεις αργά. Οι βελτιώσεις και οι ταχύτητες είναι για τους ένμπαλλους.

Ρε ουστ! Τι διαφορές να καταλάβεις εσύ αφού έτσι κι αλλιώς μαλιοκούβαρα πηγαίνεις είτε με τούρμπο είτε με γιούγκο. Ουτε για θάμνους στις στροφές  δεν ψάχνεις για να να πέφτεις στα μαλακά τουλάχιστον. ;D

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραπανω thread ανηκει στα Οnline σεμιναρια.. και απευθυνεται οχι μονο προς ηχοληπτες και παραγωγους..

Κατα τη γνωμη μου αποτελει εγχειριδιο εκμαθησης βασικων γνωσεων studio προς drummer.

Ολα αυτα που λεγαμε...σχετικα με τo οτι πρεπει να μιλαμε την γλωσσα του ηχοληπτη.

Ο Sf μας αναλυει step by step  {και μας διδασκει} τι σημαινει  μια παραγωγη τυμπανων , και τι επιδραση εχει ενα κομπρεσορας ,το Εq αλλα και λιγο βαθος σε ενα σετ.

Aπλα εξαιρετικο

well done!!!

 

Δεν θα ηταν καλυτερα να ελεγε τουλαχιστον οτι π.χ.

Ωραιο πραμα αλλα κατι του λειπει...για να βαλουμε και λιγο επιπλεον eq στο drum bus

Ανεβασα την ταδε συχνοτητα για να τονισω αυτο και εκοψα την αλλη για να.. κλπ

Δηλαδη ειναι λιγο για να το ονομασεις Οnline σεμιναριο

Το θεμα δεν ειναι να μας πει οτι εβαλε εν κομπρεσσορα εκει και ενα EQ πιο κει κατι που ειναι πολυ συνηθισμενο ειδικα στα τυμπανα

αλλα για ποιον λογο χρησιμοποιησε τις εκαστοτε ρυθμισεις.

Φιλικα παντα

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου