Προς το περιεχόμενο

Δοκιμάστε τ'αυτιά σας (Α/Β test Amps vs Models)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάκη, πρέπει να σταματήσεις τη συνήθεια να αρχίζεις να πίνεις από τις 12 το μεσημέρι.

 

Just saying.

 

 

Την άποψη μου είπα. 

 

κατέβασα τα Hihgt gain κλιπάκια και τα άκουσα  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 74
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Η διορία είναι μέχρι το Halloween.

31 Οκτωβρίου δηλαδή.

Πάντως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ούτε ένας νικητής.

Ο τύπος απάντησε στο e-mail μου και μου είπε ότι αν υπάρχει νικητής ανακοινώνεται άμεσα και δεν θα περιμένει μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.

Για μένα είπε ότι ήμουν πολύ κοντά αλλά δεν είμαι στο 100%.

Αν δεν βρεθεί νικητής με ποσοστό 100% θα ανακοινωθούν οι πλησιέστεροι.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

κατέβασα τα Hihgt gain κλιπάκια και τα άκουσα  ;D

 

Δεν τα έχω ακούσει (άκουσα αυτά στη σελίδα που είναι mp3) αλλά κάποιος στο ποστ σχολίαζε "ωραία πλάκα μας έκανες με τα wav κλιπάκια". Είναι σίγουρο ότι δεν είναι χάλια επίτηδες;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κανεις το εν λογω τεστ, πρεπει τουλαχιστον να εχεις παιξει με ολα τα μηχανηματα που αναφερονται, να εχεις ζησει μαζι τους καποιο καιρο, και να εχεις περισσοτερα δειγματα ηχου απο καθε μοντελο (πχ ενα crystal clean, ενα ελαχιστα overdriven, ενα crunch και ενα high gain, ρυθμικα και σολο). Με ενα απλο...γρατσουνισμα, δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλει καποιος ασφαλες συμπερασμα, οσο καλα αυτια κι αν εχει.

 

Επιπλεον, ειναι πολλα τα μοντελα. Ενα απλο τεστακι marshall ή boogie ή fender φουλ λαμπα vs axe ή pod, με αρκετα δειγματα απο το καθενα και οχι ενα απλο γρατσουνισμα, θα σε επειθε οτι υπαρχουν αρκετα αυτια που ξεχωριζουν τον πραγματικο ηχο απο το modelling.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης μάλλον το thread ανοίχτηκε για συγκεκριμένα άτομα γιατί οι περισσότεροι δε θα έχουν καν ακούσει τους πραγματικούς ενισχυτές για να έχουν μία άποψη .

 

και

 

Για να κανεις το εν λογω τεστ, πρεπει τουλαχιστον να εχεις παιξει με ολα τα μηχανηματα που αναφερονται, να εχεις ζησει μαζι τους καποιο καιρο, και να εχεις περισσοτερα δειγματα ηχου απο καθε μοντελο (πχ ενα crystal clean, ενα ελαχιστα overdriven, ενα crunch και ενα high gain, ρυθμικα και σολο). Με ενα απλο...γρατσουνισμα, δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλει καποιος ασφαλες συμπερασμα, οσο καλα αυτια κι αν εχει.

 

Επιπλεον, ειναι πολλα τα μοντελα. Ενα απλο τεστακι marshall ή boogie ή fender φουλ λαμπα vs axe ή pod, με αρκετα δειγματα απο το καθενα και οχι ενα απλο γρατσουνισμα, θα σε επειθε οτι υπαρχουν αρκετα αυτια που ξεχωριζουν τον πραγματικο ηχο απο το modelling.

 

Σωστά αυτά, όμως, υποτίθεται ότι τα modelling συστήματα βγάζουν αυτό που λέμε τζιτζικίλα (ένα high end harshness) ανεξάρτητα το τι προσομοιώνουν. Αρα και μάλλον, κάποιος έμπειρος θα έπρεπε να βρεί τις διαφορές και να καταλάβει ποιό είναι ποιό, ανεξάρτητα αν "ξέρει" τον κάθε ενισχυτή. Λέμε τωρα....

 

Σε λίγο καιρό που θα μπούν τα modelling μηχανήματα και στις επαγγελματικές, εμπορικές ηχογραφήσεις (αν δεν έχουν μπεί ήδη), εκεί είναι που θα φανεί πόσα απίδια βάν' ο σάκος.

 

 

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά αυτά, όμως, υποτίθεται ότι τα modelling συστήματα βγάζουν αυτό που λέμε τζιτζικίλα (ένα high end harshness) ανεξάρτητα το τι προσομοιώνουν. Αρα και μάλλον, κάποιος έμπειρος θα έπρεπε να βρεί τις διαφορές και να καταλάβει ποιό είναι ποιό, ανεξάρτητα αν "ξέρει" τον κάθε ενισχυτή. Λέμε τωρα....

 

Ελπίζω να αστειεύεσαι. Αυτό το fizz έχει απαληφθεί από τα καλύτερα modelers εδώ και καιρό... και όχι μόνο από τα ακριβότερα. Και μιλάω για το ψηφιακό fizz, όχι αυτό που βγάζουν, π.χ. κάποιοι Mesa.

 

Σε λίγο καιρό που θα μπούν τα modelling μηχανήματα και στις επαγγελματικές, εμπορικές ηχογραφήσεις (αν δεν έχουν μπεί ήδη), εκεί είναι που θα φανεί πόσα απίδια βάν' ο σάκος.

 

Ελπίζω να αστειεύεσαι, Νο2.

 

Χρησιμοποιούνται εδώ και ΑΙΩΝΕΣ, υπάρχουν ολόκληρα CD που έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια κομμάτια που έχουν γραφεί με modelers, και μάλιστα όχι τελευταίας γενιάς.

 

Το πόσα απίδια βάνει ο σάκος λοιπόν έχει απαντηθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο.

 

Επιπροσθέτως, το επιχείρημα "πρέπει να γνωρίζεις τον ενισχυτή, να τον έχεις παίξει, μπλα μπλα μπλα" είναι απολύτως άκυρο: κριτής εδώ είναι ένας ακροατής και όχι ένας παίκτης. Εσάς σας ενδιαφέρει να ακούνε καλό ήχο οι ακροατές σας ή εσείς; (περιορίζοντας τη συζήτηση στον ήχο).

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να αστειεύεσαι. Αυτό το fizz έχει απαληφθεί από τα καλύτερα modelers εδώ και καιρό... και όχι μόνο από τα ακριβότερα. Και μιλάω για το ψηφιακό fizz, όχι αυτό που βγάζουν, π.χ. κάποιοι Mesa.

 

Μην το λές σε εμένα, πες το σ' αυτούς που το ακούν. ;) Γι' αυτό είπα "Λέμε τώρα..."

 

Χρησιμοποιούνται εδώ και ΑΙΩΝΕΣ, υπάρχουν ολόκληρα CD που έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια κομμάτια που έχουν γραφεί με modelers, και μάλιστα όχι τελευταίας γενιάς.

 

Σε κάποιους μουσικούς χώρους όπως hard rock, metal, τα modelling δεν έχουν μπεί ακόμα στο προσκήνιο. Γενικά, έχω βάσιμες αμφιβολίες κατα πόσο θεωρούνται ισότιμα εργαλεία με το "real thing" σε περιβάλλον επαγγελματικής ηχογράφησης. Δεν έχω όμως καμία αμφιβολία ότι κάποια στιγμή (σύντομα) θα γίνουν.

 

Το πόσα απίδια βάνει ο σάκος λοιπόν έχει απαντηθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο.

 

Βιάζεσαι, καίτοι έχεις δίκιο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο σημείο δεν το κατάλαβα. Να είσαι στον ίδιο χώρο με τον ενισχυτή χωρίς να παίζεις; Τι δηλαδή, να τον κοιτάς; Να τον μυρίζεις; Να τον χαϊδεύεις; Να πίνετε μαζί καφέ και να μιλάτε για γκόμενες;

 

Αν εννοείς την "amp in the room" διάσταση, έχεις δίκιο ότι υπάρχει διαφορά, η οποία όμως εξανεμίζεται με την κατάλληλη γνώση και χρήση των παρεχομένων σήμερα υλικών. ΚΑΙ αυτή η παράμετρος μπορεί να καλυφθεί, αν κάποιος το επιθυμεί.

 

ναι το "amp in the room" εννοω. Και το εξεταζω ως παρατηρητης/ακροατης που απλα βρισκεται στον ιδιο χωρο και ακουει. (χωρις να μυριζει, χαιδευει ή οτι αλλο...  ::) )

Το αν η συγκεκριμενη παραμερος μπορει να καλυφθει, εν προκειμενω δεν μας ενδιαφερει γιατι ΔΕΝ καλυπτεται. Εδω εχουμε ξερη ηχογραφηση και reamping.

 

 

Επιπροσθέτως, το επιχείρημα "πρέπει να γνωρίζεις τον ενισχυτή, να τον έχεις παίξει, μπλα μπλα μπλα" είναι απολύτως άκυρο: κριτής εδώ είναι ένας ακροατής και όχι ένας παίκτης. Εσάς σας ενδιαφέρει να ακούνε καλό ήχο οι ακροατές σας ή εσείς; (περιορίζοντας τη συζήτηση στον ήχο). 

 

Εχεις δικιο στο τι θα πρεπει να μας απασχολει σε μια ηχογραφηση, απλα εδω προκειται για διαγωνισμο (με οντως πλουσια δωρα) που απευθυνεται σε κιθαριστες ή τουλαχιστον ατομα του "χωρου". Δεν νομιζω να εχουν την απαιτηση απο μια μοδιστρα να βρει τις απαντησεις χωρις να εχει ιδεα περι τινος προκειται...

 

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να αστειεύεσαι. Αυτό το fizz έχει απαληφθεί από τα καλύτερα modelers εδώ και καιρό... και όχι μόνο από τα ακριβότερα. Και μιλάω για το ψηφιακό fizz, όχι αυτό που βγάζουν, π.χ. κάποιοι Mesa.

 

Ελπίζω να αστειεύεσαι, Νο2.

 

Χρησιμοποιούνται εδώ και ΑΙΩΝΕΣ, υπάρχουν ολόκληρα CD που έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια κομμάτια που έχουν γραφεί με modelers, και μάλιστα όχι τελευταίας γενιάς.

 

Το πόσα απίδια βάνει ο σάκος λοιπόν έχει απαντηθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο.

 

Επιπροσθέτως, το επιχείρημα "πρέπει να γνωρίζεις τον ενισχυτή, να τον έχεις παίξει, μπλα μπλα μπλα" είναι απολύτως άκυρο: κριτής εδώ είναι ένας ακροατής και όχι ένας παίκτης. Εσάς σας ενδιαφέρει να ακούνε καλό ήχο οι ακροατές σας ή εσείς; (περιορίζοντας τη συζήτηση στον ήχο).

 

 

 

Καταλαβαινω το οτι πρεπει να υπερασπιστεις το axe μεχρι τελικης πτωσεως, αλλα το τεστακι αυτο ειναι εντελως παραπλανητικο. Καθε τετοιο μηχανηματακι, εχει καποιους ηχους που προσεγγιζουν σχετικα το real thing, και καποιους που ειναι τελειως ακυροι. Εαν συγκεντρωσεις σε ενα τεστ μονο τους πρωτους, μπορεις καλλιστα να κανεις τον εξυπνο, αλλα ουσιαστικα εχεις αφησει τις περισσοτερες παραμετρους απεξω. Γι αυτο σου λεω, πρεπει απο καθε modeller και καθε ενισχυτη, να παρεις περισσοτερους απο 3-4 ηχους διαφορετικης φυσεως.

 

Χαρακτηριστικο παραδειγμα, τα κλιπς της ιδιας της εταιρειας που προμοταρουν το axe στο Utube, οπου ο ηχος Henrix (η επιτομη του λαμπατου ροκ ηχου δηλαδη) ειναι να κλαις απο τα γελια, ενω καποιοι αλλοι ειναι πιο κοντα.

 

Οσο για το αν χρησιμοποιουνται τα προσομοιωτηρια στη δισκογραφια, οκ, για ποπ παραγωγες οπου η κιθαρα θαβεται στη μιξη καλα ειναι, ευκολη και γρηγορη λυση. Για σοβαρους κιθαριστικους ηχους ομως, δε νομιζω. Οι Whitesnake, ο Gary moore, ο Slash ή o Petrucci, δεν θα χρησιμοποιουσαν ποτε κατι τετοιο για να γραψουν δισκο. Η Madonna ή ο Φοιβος, μπορει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου