Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Και σε αυτο κανεις λαθος...η "δυσκολια" δεν ειναι στα καναλια,αν τα λιγα καναλια ηταν ευκολα τοτε το να κανεις μια παραγωγη σαν το SGT.PEPPERS η σαν αυτες της STAX (το πολυ 4 καναλια δηλ.) θα ητανε παιχνιδακι (κατι που σε διαβεβαιω ΔΕΝ ειναι... :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Ωραια... :roll: οσο ζω μαθαινω... :lol: δηλαδη μαθαμε σημερα οτι για να θεωρηθει μια παραγωγη "καλη" πρεπει να εχει 345 καναλια ' date='3 πληρης ορχηστρες & δεκα κουδουνες απο αγελαδες Ολλανδιας... :lol: Τι αλλο θα ακουσουν τα αυτακια μας & θα δουν τα ματακια μας?.. :lol: τι αλλο???? :cry:[/quote'] Δυστυχως περισσοτερα ακομα...Ειναι μια νοοτροπια των νεων ενορχηστρωτων, που νομιζουν οτι πλουτιζοντας το κομματι με οτιδηποτε τους κατεβει στο νου, θα εχουν ενα καλυτερο αποτελεσμα. Παντα ημουν υπερ ενος απλου ενορχηστρωτικου "δεσιματος". Ασχετα αν οταν ξεκινησα, ειχα την ταση να ανοιγω καναλια "αβερτα". Δυστυχως, στις συζητησεις μεταξυ ερασιτεχνων μουσικων, δεν μετραει η συνθετικη αποπειρα και το αποτελεσμα, αλλα το ποσα καναλια εχουν γραψει...και βεβαια νικητης ειναι αυτος που εχει παραπανω καναλια ( χωρις βεβαια κανεις να εχει ακουσει τιποτα ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Chaostar Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Ωραια... :roll: οσο ζω μαθαινω... :lol: δηλαδη μαθαμε σημερα οτι για να θεωρηθει μια παραγωγη "καλη" πρεπει να εχει 345 καναλια ' date='3 πληρης ορχηστρες & δεκα κουδουνες απο αγελαδες Ολλανδιας... :lol: Τι αλλο θα ακουσουν τα αυτακια μας & θα δουν τα ματακια μας?.. :lol: τι αλλο???? :cry:[/quote'] Δυστυχως περισσοτερα ακομα...Ειναι μια νοοτροπια των νεων ενορχηστρωτων, που νομιζουν οτι πλουτιζοντας το κομματι με οτιδηποτε τους κατεβει στο νου, θα εχουν ενα καλυτερο αποτελεσμα. Παντα ημουν υπερ ενος απλου ενορχηστρωτικου "δεσιματος". Ασχετα αν οταν ξεκινησα, ειχα την ταση να ανοιγω καναλια "αβερτα". Δυστυχως, στις συζητησεις μεταξυ ερασιτεχνων μουσικων, δεν μετραει η συνθετικη αποπειρα και το αποτελεσμα, αλλα το ποσα καναλια εχουν γραψει...και βεβαια νικητης ειναι αυτος που εχει παραπανω καναλια ( χωρις βεβαια κανεις να εχει ακουσει τιποτα ). Ρε παιδια μήπως παρεξηγησατε λιιιιιιγο αυτο που ειπα...Δεν ανοιξαμε καναλια επειδη ετσι μας τη βαρεσε...Ναι οκ θα μπορουσααμε να εχουμε ενα καναλι για την κασα και οχι δυο...αλλα βαλαμε δυθ γιατι 1)εχουμε πολλα δικασα 2)γιατι το να διορθωσεις το παιξιμο ειναι πιο ευκολο οταν καθε κασα ειναι σε αλλο καναλι..Οι κιθαρες ειναι επισης 4 για συγκεκριμενο λογο, οπως και τα πληκτρα και ι φωνες κλπ κλπ κλπ.. Το νοημα αυτων που ειπα ειναι οτι ειναι σαφως ευκολοτερο να μιξαρεις 4 καναλια απο οτι 24....Τωρα το αν το απλο ειναι καλο η οχι δεν ειναι το θεμα μας... ΥΓ: Και εγω υπερ του απλού ειμαι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα βαλω τον drummer να γραψει με ενα overhead για να μην ανοιγω καναλια.. Rockinger Teleplikter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Το νοημα αυτων που ειπα ειναι οτι ειναι σαφως ευκολοτερο να μιξαρεις 4 καναλια απο οτι 24.... Θα διαφωνησω, αλλα νομιζω οτι εχουμε ηδη διαφορετικες αποψεις, οποτε και να αναλυσω το λογο, δεν νομιζω να πεισω κανεναν :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Chaostar Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Το νοημα αυτων που ειπα ειναι οτι ειναι σαφως ευκολοτερο να μιξαρεις 4 καναλια απο οτι 24.... Θα διαφωνησω' date=' αλλα νομιζω οτι εχουμε ηδη διαφορετικες αποψεις, οποτε και να αναλυσω το λογο, δεν νομιζω να πεισω κανεναν :roll:[/quote'] Βασικα, ακομα και εαν δεν με πεισεις θα ηθελα να μαθω γιατι πιστευεις το αντιθετο :) Rockinger Teleplikter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Γιατι αν ακουσει καποιος ηχογραφησεις των 60s για jazz trio και ηχογραφησεις αντιστοιχων κομματιων, απο εκτελεσεις του 80, θα διακρινει μια διαφορα μεταξυ των ηχοληπτων, της παραγωγης, αλλα και της μιξης! Και στην ουσια, ολοι γραφανε real time, δηλαδη αντε το πολυ 6 καναλια... Οταν εχεις 24 καναλια, τα μιξαρεις μεν πιο δυσκολα συχνοτικα, ομως παντα γεμιζεις καποιο κενο με κατι..Οταν ομως εχεις 4 καναλια, πρεπει να ειναι τοσο καλα γραμμενα, τοσο καλα προσεγμενα και τοσο καλα "panαρισμενα", που θα σου δωσουν ενα γεματο αποτελεσμα, που θα ευχαριστει την ψυχοακουστικη του ακροατη! Ισως ειμαι αρκετα ρομαντικος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Chaostar Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Οταν εχεις 24 καναλια' date=' τα μιξαρεις μεν πιο δυσκολα συχνοτικα, ομως παντα γεμιζεις καποιο κενο με κατι..[/quote'] Εδω ειναι που διαφωνω (και μονο εδω) διοτι με τοσα καναλια ναι μεν εχεις υλικο για να γεμιζεις τρουπες αλλα παρα μα παρα πολυ ευκολα κινδυνευεις τα κανεις ολα μπαχαλο και να μην ακουγεται τπτ... Κατα τα αλλα δεν διαφωνω μαζι σου. Rockinger Teleplikter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 Παιδιά εμένα η διαφωνία μου βρίσκεται στο ότι γενικώς εδώ πέρα μιλάμε για μια εντελώς διαδικαστική παραγωγή. Υποτίθεται όμως ότι η παραγωγή δεν είναι μόνο "γεμίζω τις τρύπες και αφήνω χώρο για τα φωνητικά", υποτίθεται ότι κάνεις κάτι δημιουργικό και ότι προσφέρεις κάτι στο κομάτι. Οποιοσδήποτε καλός τεχνικά παραγωγός (πόσο μάλλον κάποιος εξειδικευμένος στη μίη) μπορεί να κάνει μια αξιοπρεπή (σωστή) μίξη, όμως αυτό δεν κάνει και την παραγωγή απαραίτητα τόσο καλή. Είναι μεν σωστή, αλλά δεν προσφέρει τίποτα. ¶ρα το όλο θέμα με το "πόσα κανάλια μιξάρεις", για μένα είναι πολύ δευτερεύον, διότι δε μιλάμε για εμένα και τον χ άλλο άσχετο οπότε θα έλεγα "πωπω, μίξαρα 32 κανάλια και βγήκε ανθρώπινος ήχος - μπράβο μου!!" αλλά για επαγγελματίες παραγωγούς όπου αυτή τους η ικανότητα θεωρείται δεδομένη και κοιτάμε το κάτι (έστω λίγο) παραπάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
diSco Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2006 τι εγινε εδω ρε.....κολαση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lawfighter Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 The band was formed in 1982' date=' & was plagued throughout its existence by member changes & the need to borrow members from other bands. In 1984, they take part in the "Διατάραξη Κοινής Ησυχίας [ diataraxi koinis isyhias / disruption of public peace - a.k.a. disturbance of common peace ']" compilation, while their only record titled "Ανώφελη Επιβίωση [ anofeli epiviosi / useless survival ]" is released in that same year. The line-up that recorded the LP was: Yorgos "Havoc" Alevras (vox, guitar - currently in Velocity), Yannis Trompetas (bass, also currently in Velocity), Foivos Pergaliotis (drums). The track standing out in the record is "Ποτέ Ξανά [ pote xana / never again ]," although all other tracks are not to be missed. Eτσι....για να μαθαινουμε το παρελθον του αγαπητου Φοιβου...σε μια απο τις πιο σκληροπυρηνικες ελληνικες πανκ μπαντες του 80!!! Χαιρε Φοιβε........!!!!!! :D :D :D Προτιμω εκεινες τις εποχες σου........αλλα και τωρα καλα ξηγιεσαι..δινεις στα σκουπιδια ...σκουπιδια!!!!!Νομιζω φιλαρακι οτι γνωριζεις πολυ καλα τι κανεις και τους ρουφας τα φραγκα...ωραιος ρε πανκη...συνεχισε!!!!!! :D Βρηκα το θεμα ψαχνοντας στο google και ειπα να απαντησω. Κατ'αρχην ειναι λαθος οτι ο Φοιβος ηταν μελος εκεινης της μπαντας που αναφερεις φιλε.Στη συγκεκριμενη μπαντα επαιζε ντραμς ο Φοιβος Περγαλιωτης. Ο γνωστος Φοιβος(ο συνθετης),δεν ονομαζεται Φοιβος Περγαλιωτης,αλλά Φοιβος Τασσοπουλος(αν ψαξετε στο google θα το διαπιστωσετε).Πραγματι ο Φοιβος ειχε φτιαξει ενα συγκροτηματακι που επαιζε ντραμς,αλλά δεν ταν αυτο. Τωρα στο θεμα μας.Κατ'αρχην υπαρχει αμφιβολια οτι ο Φοιβος ειναι ο πιο επιτυχημενος Ελληνας μουσικος?Καμια. Κατ'αρχην ειναι και συνθετης και στιχουργος και ενορχηστρωτης και προγραμματιστης και παραγωγος,οποτε μονο και μονο γι αυτη την ποικιλια ταλεντων αξιζουν συγχαρητηρια. Δευτερον,εχει γραψει εκατονταδες κομματια ολων των ειδων. Τριτον,σε οποιον γραψει τραγουδια,γινεται σταρ με τη μια.Το ονειρο του καθε τραγουδιστη ειναι να τραγουδησει Φοιβο.Ποιος ηξερε την Κοκκινου πριν την αναλαβει για πραδειγμα?Τωρα θελοντας και μη την ξερουμε ολοι. Παρτε τη Μαρω Λυτρα.Τωρα ειναι παντελως αγνωστη μουσικα.Μονο ενα κομματι της ακουστηκε και αυτο λιγο. Σε μια βδομαδα κυκλοφορει το cd της με υπογραφη Φοιβου("μηχανη του χρονου").Δετε πως θα εκτοξευθει και θα την ακουμε συνεχεια στα ραδιοφωνα.Του χρονου θα βρισκεται στα καλυτερα σχηματα. Τεταρτον,χρησιμοποιει διπλους στιχους σε καθε κουπλε κατι που δειχνει ποσο τελειομανης ειναι. Πεμπτον,κανει πρωτοποριακες ενορχηστρωσεις που κανουν τα κομματια πολυ πιο "μεστά" Εκτον,ειναι εργασιομανης γιατι ζει σε ενα studio.Αλλος στη θεση του θα εκανε ενα cd τον χρονο και μετα θα αραζε.Ο Φοιβος γραφει συνεχεια τραγουδια,δεν κανει τιποτα αλλο στη ζωη του,και αυτο αοδεικνυει το παθος του. Εβδομον,απο τη στιγμη που ο ανθρωπος κυριαρχει σε ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ,CLUBS,ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΑ,ειναι επιτυχημενος,θελουμε δεν θελουμε.Και η επιτυχια του ειναι διαχρονικη.Με ποια εννοια?Δεν εννοω οτι ειναι διαχρονικα τα τραγουδια του.Εννοω οτι,διαχρονικα κριαρχουν τα εκαστοτε δικα του τραγουδια. Ογδοον,εχει συνεργασει και με ονοματα πιο σοβαρα οπως Αντωνης Βαρδης,Γιαννης Παριος,Τολης Βοσκοπουλος. Ενατον,μπορει ολοι μας να ακουμε Φοιβος και το μυαλο μας να πηγαινει συνειρμικα στο ΜΩΡΟ ΜΟΥ SORRY,το Α ΠΑΠΑ,και ΤΟ ΚΑΤΙ,ομως εχει γραψει και αρκετα σοβαρα κομματια. ΧΑΜΕΝΑ,ΣΤΑ ΔΩΣΑ ΟΛΑ,ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ,ΣΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΠΑΙΔΙ,Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ.Γενικα σε καθε του cd εχει στανταρ 2-3 σουξεδακια για 15χρονα,αλλά και 2-3 θησαυρους.Σε ΟΛΑ του τα cd.Ακομη και στου Λεμπεση. Και να θυμισω και τον υμνο της ΑΕΚ που δινει ρεσιταλ ενορχηστρωσης. Δεκατον,εχει πολλες σοβαρες διεθνεις επιτυχιες Ενδεκατον,οι συνεργασιες του δινουν το στιγμα της εκαστοτε εποχης.Οταν εγραφε στην Γαρμπη,κυριαρχουσε η Γαρμπη,οταν ανελαβε τη Δεσποινα,κυριαρχησε η Δεσποινα,μετα η Κοκκινου,κτλ.κτλ.Δηλαδη ενω ελαχιστοι ξερουν τη φατσα του,εν τουτοις δημιουργει τις και τους(εστω και κακως εννοουμενους)stars της καθε εποχης. Δωδεκατον,ας του αναγνωρισουμε επισης οτι κραταει χαμηλο προφιλ και δεν εχει δωσει συνεντευξεις.Κατι πολυ σημαντικο... Δεκατον τριτον,οι αντιγραφες του ειναι προσεγμενες και εξυπνες,αντιθετα οταν τον αντιγραφουν δεν προσεχουν καθολου και δεν το κανουν καθολου εξυπνα. Δεκατον τεταρτον,δημιουργει σλογκανς(ΧΤΥΠΑ ΚΙ ΑΛΛΟ,κτλ.κτλ.)και επισης κανει στιχους και λεξεις οχι τοσο συνηθισμενες,οπως η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ(Κοκκινου),τα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ(Σχοινας) ή το ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ(Αγγ.Διονυσιου) Δεκατον πεμπτον,δειτε εδω για να καταλαβετε ποια ειναι η δισκογραφια του και τι εχει γραψει αυτο το φιλησυχο παιδακι με το σκουλαρικι στο αυτι:[/b] http://www.vips24.gr/DiscographyPerVip/0,2720,56291,00.html Και ειναι και άλλα που δεν τα εχει μεσα!15 χρονια,ο,τι ακουμε ειναι Φοιβος.Ε,ας του αναγνωρισουμε και εμεις κατι. Η μεγαλυτερη απολαυση ηταν οταν ο πατερας μου(γενια του Πολυτεχνειου και ετσι),μου ειχε πει: Αν ειναι δυνατον,ακουτε τετοια τραγουδια.Εγω μπορω να κατσω σε ενα λεπτο να τα γραψω... Ε,κατσε ρε μαγκα και γραψε τα να γινεις δισεκατομμυριουχος να δωσεις και σε μενα τιποτα!!!Αν ειναι τοσο ευκολο και σνομπαρεις ετσι απλα τον ισχυροτερο ανθρωπο της ελληνικης δισκογραφιας,κατσε και κανε τη δουλεια του να πλουτισεις!!! Εκτος και αν πιστευουμε οτι μπορει ο καθενας απο μας να γραψει κομματαρες οπως το "χαμενα"."το 1ο μας φιλι",τα "ξυλινα σπαθια",το "τι ημουνα για σενανε" ή την "ανεμωνα"... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση