hyperpanos Δημοσιευμένο 15 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Σεπτεμβρίου 2011 Μια μπαλάντα που έγραψα σήμερα το απόγευμα ;). Τύμπανα από λούπα του zoom g3, μπάσο από την κιθάρα με χρήση octaver, ρυθμικά με chorus και τα σόλα με πολύ wah ;D. Ακούω αν σας άρεσε πιο πολύ μουσικά και όχι για την ηχογράφηση που ως γνωστόν δεν έχουμε καλές σχέσεις :P. sad_ballad.mp3 όχι άλλο κάρβουνο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hyperpanos Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Μα καλά, ούτε ένα σχόλιο ??? όχι άλλο κάρβουνο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Καλημερα Πανο. Πιο καλα μπαλανσαρισμενο σαν ηχος και ωραια μελωδια οπως και το προηγουμενο. Αν του βαλεις το στοιχειο της εκπληξης(ξερω οτι τα προκατ τυμπανα σε περιοριζουν) και το προχωρησεις λιγο ακομα θα ναι νομιζω ακομα καλυτερο. Αν τ αφησεις για λιγο οπως ειχαν πει παλιοτερα καποια παιδια και το ξανακουσεις μετα απο καποιο διαστημα θα δεις οτι θα σου ερθουν κι αλλες ιδεες για το κομματι. Κeep on rockin'. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Μου άρεσε το θέμα του κομματιού και ο ήχος της κιθάρας σου. Από κει και πέρα όμως.... Προσπάθησε να βάλεις και κάποιο μέρος στο οποίο κάτι να αλλάζει (ρυθμικά, αρμονικά, κλπ), μια έκπληξη, μια αντίθεση με τα προηγούμενα, κάτι "απρόσμενο" για τον ακροατή. Επίσης έχεις "δυνατά" σημεία (2:16 με 2:24) αλλά πρόσεξε το 1:13 με 1:20 γιατί είναι άσκηση και όχι αυτοσχεδιασμός. Και κάτι ακόμα. Η επανάληψη της φράσης είναι καλό στοιχείο αλλά υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Θέλει παραλλαγές στην επανάληψη να μην είναι ολόιδια γιατί θυμίζει το "που θα πάει θα την βγάλω την ρημάδα". Τραβάει την προσοχή του ακροατή, ο οποίος όμως περιμένει την συνέχεια, να δει τι θα συμβεί με αυτό το μικρό μουσικό θέμα. Μην τον απογοητεύεις εγκαταλείποντάς το και παίζοντας κάτι άσχετο από το προηγούμενο. Προσπάθησε κάθε φράση σου να είναι φυσική συνέπεια της προηγούμενης και όχι να παίζεις κάτι δύο φορές, να σταματάς κα να παίζεις κάτι άσχετο άλλες δύο φορές (πχ 2:01 με 2:08). Ίσως είμαι αυστηρός αλλά..... Περιμένω το επόμενο. Μπράβο. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hyperpanos Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Ευχαριστώ παιδιά που το ακούσατε και ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις, οι οποίες είναι όλες σωστές ;). Χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ, τα τύμπανα με περιορίζουν στο να βγεί πιο δημιουργικό το όποιο κομμάτι, γιατί είμαι αναγκασμένος να ξεκινάω και να ακολουθώ ακριβώς την λούπα. Θα δώ εάν μπορώ να το λύσω με vst τύμπανα. Θα πάω σε ένα φίλο να μου δείξει κάποια πράγματα πάνω στις νέες τεχνολογίες ;D. Στο θέμα επανάληψης της φράσης έχετε δίκιο αλλά έτσι ''γεμίζεις'' :P πιο εύκολα το τραγούδι. Λάθος βέβαια που δεν άλλαξα έστω και λίγο τις φράσεις, πράγμα που είχα κάνει στο προηγούμενο. Στο μόνο που έχω κάποιο ''ελαφρυντικό'', είναι ότι τα έγραψα όλα μέσα σε ένα δίωρο (μα ποιός είμαι ;D ;D ;D). Πρέπει να δίνω πιό πολύ χρόνο, για όλα τα κομμάτια του τραγουδιού. Την επόμενη φορά ;) όχι άλλο κάρβουνο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Πάνο, εγώ από την άλλη νομίζω το αντίθετο, ότι πρέπει να υπάρχει μια φράση που να είναι σήμα κατατεθέν-trademark του κομματιού, αλλιως ακούγεται το όλο πράγμα σαν να τζαμάρεις πάνω σε ένα backing track, παρά σαν μια ''σύνθεση''. Το ''κακό'' με τη ''κύρια'' φράση του κομματιού σου είναι ότι, χωρίς να είναι κακή, έχει τον ίδιο ήχο με όλο το υπόλοιπο κομμάτι που είναι σόλο, και ειναι παιγμένη ψηλά και αυτή, και τελικά ''χάνεται'' μέσα στο σόλο (το κομμάτι μοιάζει με 4 λεπτά σόλο). Θα μπορούσες να παίξεις κάτι πιο χαμηλά στην ταστιέρα, ένα ριφφ ίσως? Και να το αναλύσεις σε άλλο ριφφ-μελωδία παιγμένη πιο ψηλά στην ταστιέρα κ.τ.λ. και μετά να ακολουθήσει σόλο, το οποίο θα δίνει μια πραγματική κορύφωση στο κομμάτι, για να μην μοιάζει όλο το κομμάτι σολιστικό (δεν ξέρω κατα πόσο είναι κατανοητά αυτά που λέω... ;D ;D) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hyperpanos Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2011 Πάνο, εγώ από την άλλη νομίζω το αντίθετο, ότι πρέπει να υπάρχει μια φράση που να είναι σήμα κατατεθέν-trademark του κομματιού, αλλιως ακούγεται το όλο πράγμα σαν να τζαμάρεις πάνω σε ένα backing track, παρά σαν μια ''σύνθεση''. Το ''κακό'' με τη ''κύρια'' φράση του κομματιού σου είναι ότι, χωρίς να είναι κακή, έχει τον ίδιο ήχο με όλο το υπόλοιπο κομμάτι που είναι σόλο, και ειναι παιγμένη ψηλά και αυτή, και τελικά ''χάνεται'' μέσα στο σόλο (το κομμάτι μοιάζει με 4 λεπτά σόλο). Θα μπορούσες να παίξεις κάτι πιο χαμηλά στην ταστιέρα, ένα ριφφ ίσως? Και να το αναλύσεις σε άλλο ριφφ-μελωδία παιγμένη πιο ψηλά στην ταστιέρα κ.τ.λ. και μετά να ακολουθήσει σόλο, το οποίο θα δίνει μια πραγματική κορύφωση στο κομμάτι, για να μην μοιάζει όλο το κομμάτι σολιστικό (δεν ξέρω κατα πόσο είναι κατανοητά αυτά που λέω... ;D ;D) Θα μου τα πεις από κοντά αύριο φιλαράκι ;D όχι άλλο κάρβουνο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση