Προς το περιεχόμενο

Η στιγμη που περναει και χανεται


December

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατι να θελουν προσοχη? Δαγκώνουν? Εμφυλιο εχουμε? Οποιος παρεξηγηθηκε, επειδη ανεφερα για πλακα μια ιδιοτητα του εν λόγω καλλιτεχνη, προβλημα του :) Το αρχικο μου σχολιο ήταν ακρως μουσικο ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Παρακαλώ επιτρέψτε μου ένα πολιτικό σχόλιο στη βάση που αυτό μπορεί να δικαιολογήσει την ένταση/παρεξήγηση.

Νομίζω ότι το σχόλιο του neeq περί ΟΝΝΕΔίτη είναι χιουμοριστικό και το κατανοώ.

Το πρόβλημα ξεκινάει από την χρόνια και σχεδόν αυτόματη λοιδορία του αντίστοιχου χώρου. Παράλληλα, η αντίθετη "στράτευση" έχει επί δεκαετίες χρησιμοποιηθεί για να ανεχθούμε (και να υποστούμε όσοι ακούμε με τα αυτιά μας) ένα σύνολο από κακές μουσικές και -αντικειμενικά- μέτριους (και ανάμεσά τους κάποιους εμετικούς) δήθεν καλλιτέχνες.  Αυτή την κατάσταση πρέπει εμείς σαν άνθρωποι που αγαπάμε τη μουσική να προσπαθούμε να την αποφύγουμε κάθε φορά που την εντοπίζουμε. Δηλαδή πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να κρίνουμε με βάση αυτό που ακούμε και όχι με βάση την ενδεχόμενη πολιτική μας συνάφεια (με τον καλλιτέχνη).

 

Ο Σπανουδάκης δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει η αισθητική της ενορχήστρωσης με τη διάχυτη KORGίλα πάνω από μεγάλες ορχήστρες / χορωδίες. Επίσης δεν έχω ακούσει κάποιο θέμα που να με συγκινεί ιδιαίτερα. (Δεν έχω τη θεωρητική κατάρτιση για να γνωρίζω αν είναι ανακυκλωμένες ασκήσεις)

 

Κατά τη γνώμη μου (και πιστεύω συμφωνούμε όλοι) υπάρχει καλή και καλή μουσική. Αλλά όλοι οι καλλιτέχνες, όταν αντλούν μέρος της προβολής τους από την κομματική τους ιδιότητα πρέπει να είναι έτοιμοι ότι θα υποστούν και τη σχετική κριτική.

 

Για το αντίστοιχο "πείραγμα" προς στρατευμένο "από την άλλη όχθη" δείτε εδώ.  :)

http://www.noiz.gr/index.php?topic=171312.0

 

Επομένως, ας μην τα παίρνουμε τοις μετρητοίς (άνθρωποι είμαστε).  :)

 

Επί του παρόντος, ας συζητήσουμε περί της μουσικής και περί της παραγωγής/σκηνοθεσίας του event και ας προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι πιθανότατα το ακροατήριο θύμιζε συγκέντρωση κυριών γνωστού πολιτικού κόμματος.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιθανότατα το ακροατήριο θύμιζε συγκέντρωση κυριών γνωστού πολιτικού κόμματος.  ;D

 

Παρόλο που .... ::)

 

δωδεκαποντα (που απαγορευονται  στο Ηρωδειο)

 

 

ας προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε

 

Προσπαθούμε  αλλά.... ;D ;D ;D

 

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό Φθινόπωρο, παίδες. :)

 

Το πρόβλημα ξεκινάει από την χρόνια και σχεδόν αυτόματη λοιδορία του αντίστοιχου χώρου.

 

Δεν θα έλεγα πως ο συγκεκριμένος χώρος αντιμετωπίζεται με κάποια λοιδορία. Μάλιστα, παρατηρώ πως η πολιτιστική παραγωγή των στρατευμένων μουσικών του φιλελεύθερου χώρου είναι εξαιρετικά φτωχή στην χώρα μας. Αν εξαιρέσει κανείς τον Μ. Χατζιδάκι(το έργο του οποίου, διαχρονικά, κάθε άλλο παρά λοιδορήθηκε) δεν νομίζω πως έχουμε άλλη περίπτωση σημαντικού μουσικού αυτού του χώρου. Ποιους έχεις στο μυαλό σου και πώς πιστεύεις πως λοιδορήθηκαν;

 

Παράλληλα, η αντίθετη "στράτευση" έχει επί δεκαετίες χρησιμοποιηθεί για να ανεχθούμε (και να υποστούμε όσοι ακούμε με τα αυτιά μας) ένα σύνολο από κακές μουσικές και -αντικειμενικά- μέτριους (και ανάμεσά τους κάποιους εμετικούς) δήθεν καλλιτέχνες. 

 

Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί μέτριοι μουσικοί στην αντίθετη στράτευση, όπως λες, αλλά γιατί πρέπει να τους ανεχθούμε αν δεν μας αρέσουν; Υπονοείς πως υπάρχει κάτι σαν υπόγειο κύκλωμα προώθησής τους, με σκοπό να μην μπορούμε να πάμε μέχρι το περίπτερο χωρίς να ακούσουμε ένα αντάρτικο;  ;D

 

Όσο για τον Σπανουδάκη, συμφωνώ απόλυτα με τον harilatron, αλλά αυτό το τραγούδι με τον Πάριο νομίζω πως μου ψιλοαρέσει.. :-X

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί του παρόντος, ας συζητήσουμε περί της μουσικής και περί της παραγωγής/σκηνοθεσίας του event και ας προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι πιθανότατα το ακροατήριο θύμιζε συγκέντρωση κυριών γνωστού πολιτικού κόμματος.  ;D

 

Διαφωνώ με αυτό που γράφεις, γιατί για μένα ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να μένει ανεπηρέαστος από το τι συμβαίνει γύρω του. Επίσης, πάρα πολλοί είναι, αυτό που σε πολιτικούς όρους ονομάζεται, οπορτουνιστές. Τυχοδιώκτες δηλαδή.

Παρόλο που θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό, μουσικά αντιπαθώ τον Θεοδωράκη. Αν έχεις ακούσει τρια τέσσερα τραγούδια του, έχεις ακούσει όλους τους ρυθμούς που χρησιμοποιεί συν την παραγωγή που τα μπουζούκια σε βαράν στο κεφάλι.

Αντίθετα, τον Σαββόπουλο ενώ τον πάω μουσικά, δεν μπορώ να μην σκεφτώ πως σαν άνθρωπος είναι ο μέγιστος τυχοδιώκτης. Γράφει ανάλογα με το ρεύμα που πουλάει, αλλά ο π**στης το κάνει καλά. Ζηλεύω πολλά κομμάτια και ενορχηστρώσεις του.

Δεν μπορώ από την άλλη να μην λοιδωρήσω πολλούς καλλιτέχνες και δημιουργούς που στον καιρό της χούντας μιλάγανε για αγάπες και έρωτες, ενώ μπορεί τον διπλανό τους να τον στέλνανε σε κάποιο ξερονήσι.

Οφείλω όμως να γελάσω και με αυτούς που αντιμετωπίζουν το τραγούδι ως το διάβασμα μιας ανακοίνωσης/προκήρυξης με μουσική υπόκρουση.

 

Όλα θέλουν την ισορροπία τους και όλα είναι αλληλένδετα. Δεν μπορείς να ξεκόψεις τον μουσικό από την στάση ζωής του, δεν μπορείς όμως να τον αναγάγεις σε μεγάλο μουσικό μόνο και μόνο επειδή η στάση ζωής του είναι καλή.

 

Καλό Φθινόπωρο, παίδες. :)

 

Αν εξαιρέσει κανείς τον Μ. Χατζιδάκι(το έργο του οποίου, διαχρονικά, κάθε άλλο παρά λοιδορήθηκε) δεν νομίζω πως έχουμε άλλη περίπτωση σημαντικού μουσικού αυτού του χώρου.

 

Καλό φθινόπωρο και σε σένα. Μιας και γράφαμε ταυτόχρονα, απλά να συμπληρώσω δύο πραγματάκια. ο Ξαρχάκος δεξιός δηλώνει και είναι πολύ καλός δημιουργός και δεν έχει πει κανείς κουβέντα. Όσο για τον Χατζιδάκι, αν θυμάμαι καλά έχει συμμετάσχει σε ηχογράφηση του "Επιτάφιου" του Θεοδωράκη σε ποίηση Ρίτσου. Πιο στρατευμένο δηλαδή πεθαίνει. Κι αυτός λοιπόν αν και δεξιός, λόγω του έργου του, δεν λέει κανείς τίποτα.

 

Μόνο οι "αριστεροί/προοδευτικοί" καλλιτέχνες μένουν στο απυρόβλητο και κακώς, γιατί πάρα πολλοί είναι υπερτιμημένοι και έχουν προωθηθεί όχι γιατί είναι καλοί σε αυτό που κάνουν, αλλά γιατί "τα λένε καλά".

 

Δυστυχώς, αν και αριστερός, δεν μπορώ να μην πω πως ο χώρος των "προοδευτικών/αριστερών" μουσικών/καλλιτεχνών/δημιουργών έχει πολλή μούργα, πολλούς άχρηστους που απλά εκμεταλλεύονται το ρεύμα και την ασυλία που τους προσφέρει ο συγκεκριμένος καλλιτεχνικός και πολιτικός χώρος.

Need.More.Fuzz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

kostri, όλα αυτά που λέω είναι μια απλή καθημερινή πραγματικότητα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνεί κάποιος χωρίς να είναι ένας από τους έντεχνους νεο-ροκάδες (η μούργα που λέει ο papalampraina). ;D

 

Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι ελάχιστοι προβεβλημένοι μουσικοί έχουν ανοιχτά δηλώσει την "δεξιά" τους πολιτική θέση και πιθανώς είναι όντως λίγοι αριθμητικά to start with.  

Ελάχιστα όμως με ενδιαφέρουν και οι μεν και οι δε.

 

Εξήγησα ότι κατανοώ το "πείραγμα" προς Σπανουδάκη και διευκρίνισα ότι δεν χρειάζεται μεγάλη αντίδραση γιατί ο κόσμος πλέον παίρνει τους στρατευμένους στο ψιλό από όπου κι αν προέρχονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kostri, όλα αυτά που λέω είναι μια απλή καθημερινή πραγματικότητα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνεί κάποιος χωρίς να είναι ένας από τους έντεχνους νεο-ροκάδες (η μούργα που λέει ο papalampraina). ;D

Κι όμως! Κατάφερα να διαφωνήσω μαζί σου, χωρίς να αισθάνομαι μούργα ή έντεχνος νεο-ροκάς.  ;D

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου