Προς το περιεχόμενο

Η στιγμη που περναει και χανεται


December

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γιατί εγώ νόμιζα ότι είναι H December;

 

AYTO δεν το εχω σκεφτει μεχρι τωρα Ray ...λες ; Ας το επιβεβαιωσει το ιδιο το μελος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ο december ειναι μικρος ακομη για να του κανουμε την ψυχουλα του''κολος '' με τους πολιτικους προσδιορισμους καθε καλλιτεχνη .Επειδη πηγε σε μια συναυλια και την περιγραψε ωραια και απεκαλεσε τον Σπανουδακη μεγαλο συνθετη ....τι να τον ελεγε μεσαιο ενταξει τωρα .

Αν αρχισουμε να κανουμε τετοια ...με ξερετε παιρνω το φτυαρι και αρχιζω το θαψιμο.Ας κρατησουμε το επιπεδο σε καλο σημειο τουλαχιστον οσον αφορα νεους με ποιοτητα οπως ειναι το συγκεκριμενο μελος (ο december) απο οτι διαβαζετε χρησιμοποιει πολυ καλα τα Ελληνικα και δεν αρπαζεται ευκολα αλλα απανταει με ωραιο τροπο .Συγνωμη για τις νουθεσιες δεν θιγω κανενα προσωπικα απλα προσπαθω να το κρατησουμε σε καλο επιπεδο .

 

Επιτιμε, ευχαριστω που προσεξες οτι τα Ελληνικα μου ειναι αψογα- δεν ειναι η μητρικη μου- και τα γραφω με μεγαλη περηφανεια.

"Μικρος" δεν ειμαι, (ειναι αρκετοι 'December' και  επιπλεον ενα thread στο ΝΟΙΖ δεν θα μου κανει την ψυχουλα μου 'κ@λος') ...απλα "μικρος" στα τυμπανα ειμαι. Οπως εχω ξαναματα πει.

Οσο για το H December ή Ο December ή Οι December ή Τα Δεκεμβριανα: 

Εχω τo δικαιωμα της ανωνυμιας που επιτρεπει το ΝΟΙΖ.

 

(εκτος των επωνυμων δασκαλων και επαγγελματιων μουσικων, ποσα απο τα 81.000 μελη δηλωσαν πραγματικα ονοματα, φυλο, επαγγελμα, προελευση κλπ?)

 

Η ανωνυμια  ειναι επιλογη για προστασια της ιδιωτικης ζωης, της φημης, της δημοσιας ζωης, των οικειων.

 

  «Η ανωνυμία είναι η ασπίδα από την τυραννία της πλειοψηφίας» :)

 

Καντε μια χριστουγεννιατικη μαζωξη, να ερθω και να λυθει η περιεργεια σας.

 

(και πραγματικα πιστευω οτι @εστηκατε για το ποιος ειμαι)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρη περιγραφη , ισως σας δωσει μια αισθηση της σημερινης συναυλιας.

Σχεδον ‘γεματο’ το  φεγγαρι, καταμεστο το Ηρωδειο- καρφιτσα δεν επεφτε- μπλε, μωβ, κοκκινα φωτα χρωματιζαν τα αρχαια τειχη, απνοια,  ένα ευρηματικο ‘παιξιμο’ με τον στιχο «Η στιγμη που περνα και χανεται» (κατά την εισοδο του)  και  ο Σταματης Σπανουδακης  μιλησε με χιουμορ, με αυτοσαρκασμο και με αγαπη για την ζωη του, τα πιστευω του και τις συνθεσεις του.  4 χρονια δουλειας και απομονωσης και τωρα περιοδευει. «Το εργαλειο του συνθετη είναι το δακρυ. Όταν ο συνθετης ακουει  την μελωδια και δακρυζει, τοτε ξερει …».

Εξοχη η ορχηστρα εγχορδων  «ΤΑΝΙΡΑΜΑ».  Eπισης , στο πιανο+ στα πληκτρα ο Δημητρης Γιαννακακης,   κοντραμπασσο (και λιγο χορο!) ο Νικος Χατζοπουλος, τυμπανα και κρουστα ο Στεφανος Λαρεντζακης, τυμπανα  (και μπουζουκι σε 2 κομματια) ο «Τσικο» Πανος Κατσικιωτης.

 Ωραιες μουσικες , ωραιες συνθεσεις και ομορφη παρουσιαση.  Πινακες ζωγραφικης η κάθε συνθεση.

Δεμενη ομαδα, τα μελη το διασκεδασαν και αυτό φαινοταν.  Ολοι απολυτα συγχρονισμενοι.

Ο αριστεροχειρας «Τσικο» και  ο  Σ.Λαρεντζακης  «ανεπνεαν» μαζι.  Σαν ενας εγκεφαλος με 2 σωματα.

Η τραγουδιστρια Ιροντινα ηταν απλα καλη. Δεν  με ‘αγγιξε’.

Η συντροφος του Σ.Σ. , η Ντορη, σε ένα γαλλικο τραγουδι  ηταν επισης  απλα καλη.

Μερικα από τα κομματια που ακουστηκαν ηταν: Ζωη Κλεμμενη, Σημερα, Δρομος δικος σου, Καλημερα, Πετρινα Χρονια, Κυματα, Μαυρος Καβαλαρης, Στιγμη χαρας και περασε, Ζει και Βασιλευει, Νυφες, Σαν Ονειρο, Χαιρε Θαλασσα μου, Δειλινο στον Αγιο Θοδωρο.

Ηταν μια αψογη συναυλια, δεν ηταν ‘κυριλε’, όπως  ισως  να νομιζουν καποιοι.

Ειδα ράσα και ράστα, μοϊκάνες και Dr Martens, ξυρισμενα κεφαλια με τατουαζ,  Αντωνη Βαρδή, Μαριο Φραγκουλη, Αρτέμη the rapper, δωδεκαποντα (που απαγορευονται  στο Ηρωδειο, αλλά τι να πω…) κοστουμια και  τζην , μαξι φορεματα και δροσερα σορτσακια, ολες οι ηλικιες, ολοι σιγοτραγουδουσαν όταν το ζητησε ο μαεστρος, ολοι καταχειροκροτησαν  ορθιοι στο τελος.

Μια  αψογη Ελληνικη συναυλια ενός μεγαλου συνθετη.

Καλο Σ/Κ !

 

 

 

 

Δεν ξέρω για τη συναυλία του στο Ηρώδειο, αλλά βρέθηκα στη συναυλία του στο θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη η οποία ήταν στα πλαίσια της ιδιας περιοδείας.

Από το πως περιγράφεις τη συναυλία στο Ηρώδειο εικάζω πως είχε πολλά κοινά με αυτή στη Θεσσαλονίκη, αλλά το πώς το περιγράφεις κάνει τη διάφορα.

 

Η δική μου εκδοχή για την συναυλία στη Θεσσαλονίκη:

Το θέατρο σχεδόν άδειο 1000 με 1500 θεατές (με πληρότητα χώρου 5 με 6000) για το φεγγάρι δεν θυμάμαι, ο Σ.Σ. μίλησε μίλησε γλώσσα δεν έβαλε πιο πολύ μίλησε παρά μουσική έπαιξε!!! Το χιούμορ είναι κάτι αυθόρμητα αστεία που σχεδόν τα διάβαζε από autoque και σχεδόν εξανάγκασε κάποιους να γελάσουν… αυτοσαρκασμός «πρέπει να έχω γίνει άγιος που αντέχω 40 χρόνια την ίδια γυναίκα!!!» για όσους δεν κατάλαβαν ο αυτοσαρκασμός κρύβεται στο σχόλιο για την ηλικία του… μίλησε με αγάπη για τα πιστεύω του όχι μόνο θρησκευτικά αλλά και για τα πολιτικά… μίλησε για τις συνομιλίες που έχει με τον Χριστό και τον Μέγα Αλέξανδρο (πως τα έχει μπερδέψει αυτά τα δυο?)… μίλησε για τις καταπληκτικές συνθέσεις του και η μετριοφροσύνη του καλλιτεχνεί γέμισε το άδειο θέατρο.

Στα ενδιάμεσα του μπλα μπλα έπαιξε και λίγο μουσική!!!

Είδα ράσα πολλά ράσα αλλά και να μη τα έβλεπα μας θύμιζε την παρουσία τους ο Σ.Σ. κάθε λίγο μοιράζοντας ευχαριστίες προς το παπαδαριό, ράστα μοϊκανες και τατου δεν είδα!

Ο μαέστρος σχεδόν εκβίασε τη συμμετοχή του κοινού και το χειροκρότημα, που θα συμφωνήσω ότι ήταν όρθιοι αλλά μάλλον γιατί βιαζόταν να φύγουν αρκετοί είχαν πάει προς την έξοδο πριν καν τελειώσει!

Τεχνικά πάντως ήταν άψογη η «Ελληνική συναυλία» του μεγάλου σύνθετη.

Στα θετικά να αναφέρω ότι με το εισιτήριο έδιναν και το τελείταιo ψηφιακό δίσκο του Σ.Σ.

 

Στη συναυλία πήγα γιατί μου αρέσουν κάποιες συνθέσεις του Σ.Σ. και ίσως να ήταν μια ωραία συναυλία αν μας καλησπέριζε έπαιζε μουσική εμείς την απολαμβάναμε κάτω από τον έναστρο ουρανό και με την ωραία θεά του θεάτρου Γης και μετά υπόκλιση και καληνύχτα, όλα τα αλλά καναν τη συναυλία χάλια.

 

Υ.Γ. μια ερώτηση προς το μέλος December, To «Ελληνική συναυλία» έχει να κάνει ως προς το ότι οι εμφανιζόμενοι καλλιτέχνες είναι Ελληνικής καταγωγής η εμπεριέχει και κάτι άλλο;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για τη συναυλία του στο Ηρώδειο, αλλά βρέθηκα στη συναυλία του στο θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη η οποία ήταν στα πλαίσια της ιδιας περιοδείας.

Από το πως περιγράφεις τη συναυλία στο Ηρώδειο εικάζω πως είχε πολλά κοινά με αυτή στη Θεσσαλονίκη, αλλά το πώς το περιγράφεις κάνει τη διάφορα.

 

Η δική μου εκδοχή για την συναυλία στη Θεσσαλονίκη:

Το θέατρο σχεδόν άδειο 1000 με 1500 θεατές (με πληρότητα χώρου 5 με 6000) για το φεγγάρι δεν θυμάμαι, ο Σ.Σ. μίλησε μίλησε γλώσσα δεν έβαλε πιο πολύ μίλησε παρά μουσική έπαιξε!!! Το χιούμορ είναι κάτι αυθόρμητα αστεία που σχεδόν τα διάβαζε από autoque και σχεδόν εξανάγκασε κάποιους να γελάσουν… αυτοσαρκασμός «πρέπει να έχω γίνει άγιος που αντέχω 40 χρόνια την ίδια γυναίκα!!!» για όσους δεν κατάλαβαν ο αυτοσαρκασμός κρύβεται στο σχόλιο για την ηλικία του… μίλησε με αγάπη για τα πιστεύω του όχι μόνο θρησκευτικά αλλά και για τα πολιτικά… μίλησε για τις συνομιλίες που έχει με τον Χριστό και τον Μέγα Αλέξανδρο (πως τα έχει μπερδέψει αυτά τα δυο?)… μίλησε για τις καταπληκτικές συνθέσεις του και η μετριοφροσύνη του καλλιτεχνεί γέμισε το άδειο θέατρο.

Στα ενδιάμεσα του μπλα μπλα έπαιξε και λίγο μουσική!!!

Είδα ράσα πολλά ράσα αλλά και να μη τα έβλεπα μας θύμιζε την παρουσία τους ο Σ.Σ. κάθε λίγο μοιράζοντας ευχαριστίες προς το παπαδαριό, ράστα μοϊκανες και τατου δεν είδα!

Ο μαέστρος σχεδόν εκβίασε τη συμμετοχή του κοινού και το χειροκρότημα, που θα συμφωνήσω ότι ήταν όρθιοι αλλά μάλλον γιατί βιαζόταν να φύγουν αρκετοί είχαν πάει προς την έξοδο πριν καν τελειώσει!

Τεχνικά πάντως ήταν άψογη η «Ελληνική συναυλία» του μεγάλου σύνθετη.

Στα θετικά να αναφέρω ότι με το εισιτήριο έδιναν και το τελείταιo ψηφιακό δίσκο του Σ.Σ.

 

Στη συναυλία πήγα γιατί μου αρέσουν κάποιες συνθέσεις του Σ.Σ. και ίσως να ήταν μια ωραία συναυλία αν μας καλησπέριζε έπαιζε μουσική εμείς την απολαμβάναμε κάτω από τον έναστρο ουρανό και με την ωραία θεά του θεάτρου Γης και μετά υπόκλιση και καληνύχτα, όλα τα αλλά καναν τη συναυλία χάλια.

 

Υ.Γ. μια ερώτηση προς το μέλος December, To «Ελληνική συναυλία» έχει να κάνει ως προς το ότι οι εμφανιζόμενοι καλλιτέχνες είναι Ελληνικής καταγωγής η εμπεριέχει και κάτι άλλο;

 

 

 

 

Καμμια σχεση με την καταγωγη των καλλιτεχνων, εξ αλλου ποιος γνωριζει την καταγωγη τους? 

Μην ψαχνεις αδικα να βρεις κατι πισω από μια λεξη που εγραψα.

Η λεξη 'Ελληνικη' παντα θα εμπεριεχει παρα πολλα. Στην προκειμενη περιπτωση, είναι απλη μεταφραση μιας φρασης : I went to a Greek concert…etc

 

Κριμα που δεν ηταν η συναυλια οπως την περιμενες, και κριμα που απογοητευτηκες, thanx για την περιγραφη  από Θεσσαλονικη. Eνδιαφερουσα. (αυτή η λεξη δεν εμπεριεχει εγκυμοσυνη).

Είναι όμως και λιιιιγο εκνευριστικο να χρειαζεται να επεξηγω η και να δικαιολογω λεξεις και ειδικα την λεξη ‘Ελληνικη’. Αλλα θα το κανω όποτε μου ζητηθει.

Ο κυριος moderator που εχει το σουπερ οπλο του διαχωρισμου (wow - αυτη η λεξη δηλωνει εκπληξη για το super duper powerful weapon)

πιθανον  να διαχωρισει και αυτά τα ποστ, ώστε να συζητησουμε στην παιδικη χαρα, την σωστη χρηση της Ελληνικης γλωσσας. ( εννοω τη γλωσσα που μιλαμε και όχι τον μυ που βρισκεται στην στοματικη κοιλοτητα)

Για τους μουσικους που επαιξαν (εννοω επαιξαν μουσικη  και οχι κατι αλλο)  στη συναυλια, για το πρωτο βιολι τον νεαροτατο Αλεξανδρο Παπαδιαμαντη, για τον ντραμμερ και τον κρουστο ( που ενδιαφερουν εμενα ), εχει καποιος να γραψει?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Δεκέμβριε, είμαι μαζί σου.

 

Ο Σπανουδάκης, προσωπικά, δε μου αρέσει. Όμως γιατί πρέπει να βρεθείς εσύ απολογούμενος και μάλιστα σε πεδίο εξωμουσικό, ενώ το review σου ήταν καθαρά μουσικό, δεν το έχω καταλάβει καθόλου.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καμμια σχεση με την καταγωγη των καλλιτεχνων, εξ αλλου ποιος γνωριζει την καταγωγη τους? 

Μην ψαχνεις αδικα να βρεις κατι πισω από μια λεξη που εγραψα.

Η λεξη 'Ελληνικη' παντα θα εμπεριεχει παρα πολλα. Στην προκειμενη περιπτωση, είναι απλη μεταφραση μιας φρασης : I went to a Greek concert…etc

 

Κριμα που δεν ηταν η συναυλια οπως την περιμενες, και κριμα που απογοητευτηκες, thanx για την περιγραφη  από Θεσσαλονικη. Eνδιαφερουσα. (αυτή η λεξη δεν εμπεριεχει εγκυμοσυνη).

Είναι όμως και λιιιιγο εκνευριστικο να χρειαζεται να επεξηγω η και να δικαιολογω λεξεις και ειδικα την λεξη ‘Ελληνικη’. Αλλα θα το κανω όποτε μου ζητηθει.

Ο κυριος moderator που εχει το σουπερ οπλο του διαχωρισμου (wow - αυτη η λεξη δηλωνει εκπληξη για το super duper powerful weapon)

πιθανον  να διαχωρισει και αυτά τα ποστ, ώστε να συζητησουμε στην παιδικη χαρα, την σωστη χρηση της Ελληνικης γλωσσας. ( εννοω τη γλωσσα που μιλαμε και όχι τον μυ που βρισκεται στην στοματικη κοιλοτητα)

 

 

\

 

Η μουσική δεν ακούγεσαι πάντα για να την κρίνουμε ως σύνθεση η ως εκτέλεση πολύ συχνά εξυπηρετεί και άλλους σκοπούς.

Όταν αναφέρεσαι σε μια συναυλία στην οποία ο ταγμένος σε παράταξη  καλλιτέχνης σου κάνει κήρυγμα για το Χριστιανισμό, για την αρχαία Ελλάδα, για τους εσωτερικούς εχθρούς, και το που κατάντησε η χώρα σήμερα… και χαρακτηρίζεται ως «Ελληνική συναυλία» σαφώς εμπεριέχεται πολιτικό σχόλιο.

Δεν μπορείς παρακάτω να αναφέρεσαι στον όρο του noiz:

2. Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε:....... ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή, καθώς και πολιτικού, θρησκευτικού, ή φυλετικού χαρακτήρα.

Θα μου το κλειδώσουν  .

 

Αν το θέμα είναι να κλειδώσει για το σχόλιο του neeq περί «οννεδιτη» θα έπρεπε να κλειδώσει και για το «Ελληνική».

Αντίστοιχα αν σχολιάσουμε μια συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη και πούμε  «επαναστατική» αυτό δεν σημαίνει ότι κλειδώνει το θέμα.

Ας μην  κολλάμε στο γράμμα του «νόμου» αλλά στην ουσία του.

Πολλές φορές είναι αδύνατον να διαχωρίσεις τη μουσική από την πολιτική τη θρησκεία, τον οπαδισμο , κ.α.

Δεν γίνεται να δούμε μόνο μουσικά ένα θρησκευτικό ύμνο η τον ύμνο του ολυμπιακού για παράδειγμα.

 

Αντίθετος το θέμα θα κλειδώσει αν συνεχίσεις την εριστική συμπεριφορά -του να εξηγείς δήθεν τη κάθε λέξη που γράφεις- τη στιγμή που κατάλαβες ότι το ερώτημα για το Ελληνική συναυλία ήταν ρητορικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως, για να το ξεκαθαρίσω. Το ότι τον αποκαλεσα ετσι, δεν ήταν για να εγειρω πολιτικές αντιπαραθεσεις. Τιμη του και καμαρι του, αλλα αφου ειναι, γιατι θεωρειται μομφη το να τον αποκαλουμε ετσι?

 

Τελος παντωνε, νομίζω ότι απο την αγωνία μας να μην κανουμε πολιτική συζήτηση, φοβηθήκαμε μια λεξουλα...Δεν ειχα σκοπο να το παω στα πολιτικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως, για να το ξεκαθαρίσω. Το ότι τον αποκαλεσα ετσι, δεν ήταν για να εγειρω πολιτικές αντιπαραθεσεις. Τιμη του και καμαρι του, αλλα αφου ειναι, γιατι θεωρειται μομφη το να τον αποκαλουμε ετσι?

 

Τελος παντωνε, νομίζω ότι απο την αγωνία μας να μην κανουμε πολιτική συζήτηση, φοβηθήκαμε μια λεξουλα...Δεν ειχα σκοπο να το παω στα πολιτικά...

Θελουν προσοχη αυτες οι "λεξουλες" φιλε..και μην ξεχνας οτι βρισκεσαι σε μουσικο φορουμ.

Οχι πολιτικο.

Δεν μας αφορουν οι πολιτικες πεποιθησεις κανενος μουσικου η καλλιτεχνη.

Μονο το καλλιτεχνικο του εργο.

Καλη σου Κυριακη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου