odis13 Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Δειγμα απο την 2η ηχογραφηση, με το μικροφωνο πιο δεξια. Πολυ καλυτερη συνολικη καλυψη του kit. Οπως και στο προηγουμενο, λιγο reverb και λιγο eq κατα την επεξεργασια, σε πολυ μικροτερο βαθμο ομως - το συγκεκριμενο, σε αντιθεση με την πρωτη αποπειρα, θα ακουγοταν ακομα και τελειως raw. Επειδη η μποτα αυτη τη φορα δεν χρειαστηκε τρομερο τονισμο μεσω eq εχει βγει αρκετα πιο "σφιχτη" και φυσικη θα ελεγα. Στην προηγουμενη μαλιστα το notch του eq που χρησιμοποιησα ηταν αρκετα πιο κατω, πραγμα που συνεβαλε στον πιο sub χαρακτηρα που αναφερθηκε. Tα πιατα απο αυτη τη θεση νομιζω βγηκαν λιιιιγο πιο detailed και λιιιιγο πιο πριμα. Μπορει να προσπαθησω να "μαλακωσω" λιγο την καμπανα του ride, θα πρεπει να δω πως θα κατσει το track στη μιξη. Το μονο που μου αρεσε λιγο παραπανω στην προηγουμενη ηχογραφηση ηταν το πιο αερατο snare, αλλα νομιζω πως αυτο θα το φερω στα μετρα μου σχετικα ευκολα με λιγο ψαξιμο στο eq. Υ.Γ. Αυτο το track ειναι λιγο πιο κατω σε ενταση απο το προηγουμενο, σε Α/Β ισως ξεγελαει... drum_demo_inner.mp3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WrTsXxx Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Eκανα μια μικρη απόπειρα να δώσω ένα είδος στερεοφωνίας στην μονοφωνικη ηχογραφηση του Odis13. ;D ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Πώς το έκανες; Δεν ξέρω αν εξυπηρετεί στη μίξη, αλλά σκέτα ακούγονται πιο ψαρωτικά έτσι. Επειδη η μποτα αυτη τη φορα δεν χρειαστηκε τρομερο τονισμο μεσω eq εχει βγει αρκετα πιο "σφιχτη" και φυσικη θα ελεγα. Στην προηγουμενη μαλιστα το notch του eq που χρησιμοποιησα ηταν αρκετα πιο κατω, πραγμα που συνεβαλε στον πιο sub χαρακτηρα που αναφερθηκε. όντως πιο σφιχτή και πιο "ρεαλιστική" προσέγγιση ακουστικού κιτ. Το προτιμώ σε σχέση με το πρώτο. Το Μετρωντας ειναι ισως το αγαπημενο μου κομματι απο τη δουλεια σας και νομιζω πως ο σφιχτος ηχος που πετυχες στο ταμπουρο ταιριαζει γαντι στην αισθητικη του κομματιου. Τελικα αυτα τα SM57 ειναι...jack of all trades. χαίρομαι που σου αρέσει, αλλα με το "σφιχτός ήχος" κάνεις πλάκα ε? @ Haris: thnx, αμοιβαία τα αισθήματα, μην τα ξαναλέμε... φβ/snoozeloop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Σε σχεση με τη δικη μου πρωτη αποπειρα, σχετικα σφιχτο μου φανηκε...;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Το πρώτο μου άρεσε πάρα πολύ. Το δεύτερο όχι και τόσο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zampination Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Πώς το έκανες; Δεν ξέρω αν εξυπηρετεί στη μίξη, αλλά σκέτα ακούγονται πιο ψαρωτικά έτσι. Kοίτα, σίγουρα στην μίξη δεν ξέρω κατα πόσο θα εξυπηρετήσει κάθως όλα τα υπόλοιπα όργανα θα πρέπει να τοποθετηθούν με τέτοιο τρόπο γυρω από τα ντράμς που κατα πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα να βγει ασύμετρικο.. Βέβαια μπορείς να το θεωρήσεις και στύλ μιξαρίσματος! ;D Aν και τώρα που τα ξανακούω σε μια μίξη θα προτιμούσα το original mono σημα καθώς μπορεί να μην έχει στερεοφωνία αλλα σε τραγούδι με ολα τα αλλα οργανα μεσα μπορεις να μιξαρεις τα παντα με μικρη στερεοφωνια αποφεύγοντας το κεντρο ελαφρα και να βγάλεις ενα δεμένο αποτέλεσμα... αυτα στη θεωρια βέβαια! ::) Το πως το κανα τωρα.. εφτιαξα 6-7 αντιγραφα της ηχογραφησης και έπαιξα με το eq στο καθε ένα ωστε να τονίσω διαφορα οργανα... μπασατο eq για την μποτα, 200-600Hz για το snare, 12kHz και πάνω για το hi-hat Κτλ κτλ.. Πανάρισμα ότι να ναι, και ένα stereo expander στο master buss ;D EDIT: μπορούσα να samplaρω σχεδόν τα πάντα βέβαια με το ReaFIR του Reaper και να γίνουν παπαδες αλλα άστο καλύτερα.. ισως βγει ψεύτικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2011 Odis, στο δεύτερο μου άρεσε περισσότερο το ταμπούρο ενώ στο πρώτο η κάσα. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να της δώσεις περισσότερο όγκο. Δυστυχώς, με ένα μικρόφωνο χρειάζονται συμβιβασμοί. Και τα δύο είναι αξιοπρεπέστατα, ειδικά με τις συγκεκριμένες συνθήκες εγγραφής, αλλά κι εγώ θα διάλεγα το δεύτερο. ----------------------------------- Μία ακόμη μέθοδος που δοκίμασα επειδή πενία τέχνας κατεργάζεται, necessity is the mother of invention και άλλες τέτοιες λαϊκές σοφίες: Έβαλα το Zoom (Q3HD) να γράφει μόνο ήχο και το χρησιμοποίησα σαν overhead (έχει δύο πυκνωτικά μικρόφωνα σε διάταξη X/Y). Έβαλα ένα μικρόφωνο στο ταμπούρο και ένα στην κάσα (αμφότερα SM57) και τα σύνδεσα στη στερεοφωνική είσοδο της κάρτας ήχου του laptop. Έγραψα, και στη συνέχεια συγχρόνισα το στερεοφωνικό track του Zoom με αυτά που γράφτηκαν στον υπολογιστή. Ναι, πιο μπακάλικος τρόπος δεν υπάρχει, και δεν είναι και ιδιαίτερα πρακτικός εκτός αν έχετε ήδη κάποιο ηχογραφητήρι τύπου Zoom. Εκτός από το να ρυθμίσω τις στάθμες δεν έκανα καμία απολύτως επεξεργασία. Το δείγμα είναι μικρό γιατί στη συνέχεια άρχισα τα καγκουροσόλα! Για πείτε… OH_snare_kick_test_b.wav Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση